The Gnome detonation created a cavity 20 m (66 ft) wide and 50 m (164 ft) high with a floor of melted rock and salt which trapped most of the radiation.[9] A new shaft was drilled near the original and on 17 May 1962, crews entered the Gnome Cavity. Even though almost six months had passed since the detonation, the temperature inside the cavity was still around 140 degrees Fahrenheit (60 degrees Celsius).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Van wikipedia:
9/11 #30 Insert nice plane....
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Gnome
Mensen zijn ziek geworden door het inademen van radioactieve dampen, de straling zelf blijft grotendeels achter in het gesmolten graniet/bedrock.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:17 schreef oompaloompa het volgende:
Hoe kan het dat volgens jouw verhaal mensen kanker hebben gekregen van de straling & er tegelijkertijd geen straling was?
ik dacht de naam al te herkennen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zegt dit je wat?
Het is mij te technisch...
wat zijn radioactieve dampen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Mensen zijn ziek geworden door het inademen van radioactieve dampen, de straling zelf blijft grotendeels achter in het gesmolten graniet/bedrock.
Toen de toren in de brand stonden produceerden ze zwarte rook, nadat ze waren gevallen is dit overgegaan tot witte/lichtblauwe dampen, die van het gesmolten radioactieve materiaal, veel mensen die op ground zero werkte, hadden geen bescherming,want er was ze niks verteld waarop ze aan het werk waren.
Ja, want jij zegt wie claimt, moet over de brug komen, maar elke keer als ik dat doe...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik dacht de naam al te herkennen...![]()
I present to you: Bill "modified attack baboons" Deagle.
zijn introductie op een conspiracysite:
Dr. Deagle is a highly intelligent whistle-blower with info that you need to know about nutrition, extraterrestrials, New World Order, Moon Base, Mars colony, Deep Underground Military Bases, super soldiers, GMO, Illuminati 4th dimensional workings, even modified attack baboons.
http://www.bibliotecapley(...)ol_underground27.htm
Vind je het erg als ik gewoon pauw & Witteman blijf kijken?
Oh ja?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kanker is simpelweg door de asbest ontstaan.
quote:Immune System Cancer Found in Young 9/11 Officers
By David B. Caruso
August 11, 2009
* Post Comment
* Article Reprints
Researchers say a small number of young law enforcement officers who participated in the World Trade Center rescue and cleanup operation after the Sept. 11, 2001 terror attacks have developed an immune system cancer.
The numbers are tiny, and experts don't know whether there is any link between the illnesses and toxins released during the disaster.
But doctors who coordinated the study, published Monday in the Journal of Occupational and Environmental Medicine, said people who worked at the site should continue to have their health monitored.
"What we are trying to get out there is: Be alert,'' said Dr. Jacqueline M. Moline, director of the World Trade Center Medical Monitoring and Treatment Program at the Mount Sinai School of Medicine.
The researchers looked at 28,252 emergency responders who spent time amid ground zero dust and found eight cases of multiple myeloma.
Those findings were no surprise. Multiple myeloma is the second most common hematological cancer in the U.S. after non-Hodgkin's lymphoma. Normally, researchers would expect to find about seven cases in a group as large as the one examined in the study.
However, four of the people who fell ill were under age 45, and multiple myeloma is thought to be more rare among people of that age. Under normal circumstances, researchers would have expected to find only one case of the disease in that age group.
Those four young multiple myeloma patients included one officer who was caught in the dust cloud on 9/11 and then spent months working long hours at the site. Another spent 111 days at the Staten Island landfill where the rubble was sifted. Two others had less exposure, working 12 and 14 days each in the pit and rubble pile.
The study said it is possible the monitoring program was simply more effective at finding the illness among people who wouldn't ordinarily be subjected to intense medical tracking.
Nevertheless, Moline said, "You shouldn't be seeing so many cases of myeloma in younger folks.'' The median age of diagnosis for that cancer in the general public is 71.
Several groups are studying New Yorkers exposed to toxic dust when the skyscrapers collapsed.
To date, no study, including the one published Monday, has established a link between that dust and cancer, said Lorna Thorpe, a deputy commissioner and epidemiologist at New York City's health department.
The timing of the four cases examined by the team at Mount Sinai also raised questions about whether they are related to their work at ground zero, she said.
Most research on multiple myeloma indicates that it usually takes 10 to 20 years for someone to develop that cancer after an environmental exposure to a carcinogen.
In these cases, the cancers were diagnosed in as little as three to four years after the attacks, suggesting that something else caused the disease.
Read more: http://www.insurancejourn(...)10.htm#ixzz11RCqOvqH
nee, ik maak het je niet moeilijk, je maakt het je zelf moeilijk,omdat ik bepaalde kennis wel op doe,maar jij wilt je kostbare tijd er niet insteken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wat zijn radioactieve dampen?
Ik wil niet heel lullig, arrogant en elitair doen (waar ik zo vaak van wordt beticht) maar je maakt het me wel erg moeilijk.
de beste man heeft het serieus over getrainde op afstand bestuurbare oorlogsbavianen in nano-armourquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, want jij zegt wie claimt, moet over de brug komen, maar elke keer als ik dat doe...
Heb jij een excuus. En dit is niet de eerste keer...
En die info die jij hebt van die man, komt ook van het gewone internet.
Hebben we het daar nu dan over?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 02:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
de beste man heeft het serieus over getrainde op afstand bestuurbare oorlogsbavianen in nano-armour
nee je vraagt me iets te kijken om daar op in te gaan omdat je het niet begrijpt.quote:
Hoe bedoel je "ik wil het een?"quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 02:37 schreef Oblivion het volgende:
Je wilt het een, je krijgt het (van wie dan ook) en dan wil je opeens geen energie er in steken.
Want het zijn allemaal leugenaars.
Ik doe toch genoeg mijn best...beetje meewerken mag wel.
Maar ik kan je niet dwingen.
Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Gnomequote:The Gnome detonation created a cavity 20 m (66 ft) wide and 50 m (164 ft) high with a floor of melted rock and salt which trapped most of the radiation
en de definitie van radioactief is ............?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 02:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, ik maak het je niet moeilijk, je maakt het je zelf moeilijk,omdat ik bepaalde kennis wel op doe,maar jij wilt je kostbare tijd er niet insteken?
als je water kookt komt er damp vanaf, als radioactief materiaal kookt/gloeit komen er ook dampen vanaf,maar die zijn radioactief.
Dat je voorlogen kunt worden door een land en de media is mij niets nieuws (lees flat earth news, excellent boek). Ik denk alleen niet dat Amerika capabel genoeg is om dat theorieën die hier gepost worden uit te voerenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het verbaast mij eigenlijk dat niemand iets te zeggen heeft over die CNN fake uitzending uit 1991.![]()
Ik denk juist dat dit een goed (eigenlijk heel slecht) voorbeeld is van het feit dat je continu in de maling wordt genomen door voornamelijk de grote nieuwsmedia en dat dit al sinds jaar en dag gebeurt.
Daarnaast denk ik dus ook dat dit ook op grote schaal rondom 9/11 is gebeurd en tot op de dag van vandaag nog steeds gebeurt. Ik denk zelfs dat je flink naïef bent als je denkt dat dit bij 9/11 niet het geval is geweest. Kortom, kijk de beelden en foto's van 9/11 met dit filmpje in je achterhoofd. Wellicht dat je dan wel dingen gaat constateren die je voorheen niet zag.
Verder: vergeet niet dat de techniek inmiddels zover is dat het bijna niet meer mogelijk is om nep van echt te onderscheiden. Dit gaat steeds verder.
En vergeet een stukje: Gnome was detonated on 10 December 1961 with a yield of 3.1 kilotonsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
The Gnome detonation created a cavity 20 m (66 ft) wide and 50 m (164 ft) high with a floor of melted rock and salt which trapped most of the radiation.[9] A new shaft was drilled near the original and on 17 May 1962, crews entered the Gnome Cavity. Even though almost six months had passed since the detonation, the temperature inside the cavity was still around 140 degrees Fahrenheit (60 degrees Celsius).
3.1 kiloton tegenover 150 kiloton... met 3.1 kiloton al een gat van 50 meter hoog maar met 150 kiloton merkt niemand dat er 50 meter onder hun een nuke is afgegaan, zelfs geen rimpeling in de hudson river.. met 150 kiloton op 50 meter diepte had het hele WTC complex in de grond moeten zaken ipv bovenaf instorten en waarschijnlijk had zo ongeveer half zuid manhattan had in dat gat moeten vallen..quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die rus heeft het niet over mini-nukes maar over 150 Kiloton nukes, 50 meter onder de wtc's, dus wel 50 meter graniet/bedrock ertussen.
Nou.. ik zal je vertellen dat ze vrij veel steekjes hebben laten vallen en dat het, als je een beetje weet hoe je moet zoeken en waar je op moet letten, eigenlijk getuigt van zeer knullige fakery op diverse punten. Het verbaast mij dan ook nog veel meer dat het gewoonweg niet gezien wordt door het gros van de mensen. Mogelijk komt dit doordat het onderwerp zo shocking is en het er zo in geramd is dat het moslim terroristen waren... mensen zijn gewoon gebrainwashed door die shit :Squote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat je voorlogen kunt worden door een land en de media is mij niets nieuws (lees flat earth news, excellent boek). Ik denk alleen niet dat Amerika capabel genoeg is om dat theorieën die hier gepost worden uit te voeren
Dat betekent niet, ondanks dat mensen dat extreem vaak zeggen, dat ik vertrouwen in de overheid heb en er van uit ga dat zij altijd het beste met ons voor hebben. Ik ben net zo sceptisch en cynisch tegenover de overheid als tegenover deze theorieën.
Nja, zolang de onduidelijkheden, onmogelijkheden en vreemdheden in de alternatieve verklaringen nog onmogelijker zijn, blijf ik toch echt vertrouwen op het verhaal van experts wat tot nu toe eigenlijk altijd goed heeft gebleken te zijn op enkele details na die ze ook gemakkelijk aan gepast hebben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou.. ik zal je vertellen dat ze vrij veel steekjes hebben laten vallen en dat het, als je een beetje weet hoe je moet zoeken en waar je op moet letten, eigenlijk getuigt van zeer knullige fakery op diverse punten. Het verbaast mij dan ook nog veel meer dat het gewoonweg niet gezien wordt door het gros van de mensen. Mogelijk komt dit doordat het onderwerp zo shocking is en het er zo in geramd is dat het moslim terroristen waren... mensen zijn gewoon gebrainwashed door die shit :S
Sowieso zijn er ook minimum (kilo)tonnages, maw er zijn natuurkundige wetten die er voor zorgen dat een explosieve kracht van ~10ton wel het praktsiche minimum is, als je een atoombom bouwt. Een voorbeeld hiervan is de W54 kernkop die de VS ooit ontwikkeld heeft tijdens de koude oorlog. En 10 ton explosieven die op1 punt halverwege een WTC toren zouden ontploffen geven toch wel een heel ander effect dan een recht in elkaar zakkende toren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:41 schreef mouzzer het volgende:
[..]
En vergeet een stukje: Gnome was detonated on 10 December 1961 with a yield of 3.1 kilotons
Dus 3.1 kiloton zorgt al voor een gat van 50 meter hoog maar wat wat wordt er in het nukes onder de WTC torens verhaal beweerd:
[..]
3.1 kiloton tegenover 150 kiloton... met 3.1 kiloton al een gat van 50 meter hoog maar met 150 kiloton merkt niemand dat er 50 meter onder hun een nuke is afgegaan, zelfs geen rimpeling in de hudson river.. met 150 kiloton op 50 meter diepte had het hele WTC complex in de grond moeten zaken ipv bovenaf instorten en waarschijnlijk had zo ongeveer half zuid manhattan had in dat gat moeten vallen..
Denk jij dat ze die tekenen van explosieven in de beelden dan niet hebben getracht weg te poetsen voor zover dat mogelijk was? Sowieso andere sound tracks er onder...dat is al niet zo moeilijk en geen hond die het merkt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nja, zolang de onduidelijkheden, onmogelijkheden en vreemdheden in de alternatieve verklaringen nog onmogelijker zijn, blijf ik toch echt vertrouwen op het verhaal van experts wat tot nu toe eigenlijk altijd goed heeft gebleken te zijn op enkele details na die ze ook gemakkelijk aan gepast hebben.
Een andere kleur been op een foto is raar, maar een stuk minder raar dan het ontbreken van alle tekenen van explosieven wanneer het opgeblazen zou moeten zijn. Je moet de opvallendheden wel tegenover elkaar in perspectief zetten
Ik heb het meer over het gebrek aan trillingen op de seismografen. Het gebrek aan controle, de onmogelijkheid om uit te leggen waarom de bommen niet af zijn gegaan tijdens de brand, de voorwaarde dat duizenden mensen omgekocht moeten zijn om het plan te laten werken, etcquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Denk jij dat ze die tekenen van explosieven in de beelden dan niet hebben getracht weg te poetsen voor zover dat mogelijk was? Sowieso andere sound tracks er onder...dat is al niet zo moeilijk en geen hond die het merkt.
Damn ja, had ik helemaal niet over nagedacht maar je hebt wel minimaal critical mass nodigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:02 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sowieso zijn er ook minimum (kilo)tonnages, maw er zijn natuurkundige wetten die er voor zorgen dat een explosieve kracht van ~10ton wel het praktsiche minimum is, als je een atoombom bouwt. Een voorbeeld hiervan is de W54 kernkop die de VS ooit ontwikkeld heeft tijdens de koude oorlog. En 10 ton explosieven die op1 punt halverwege een WTC toren zouden ontploffen geven toch wel een heel ander effect dan een recht in elkaar zakkende toren.![]()
Overigens zijn dat soort kleine nucleaire wapens relatief vuil qua straling, en mochten die gebruikt zijn, dan hadden ze in new york wel wat meer doden en honderdduizenden kankergevallen op moeten merken de laatste paar jaar.
Van wie zijn die seismografen? Het blijft tenslotte data die gemanipuleerd kan worden. Hoe je er ook omheen probeert te draaien, het blijft data en als je toegang hebt tot die data, dan kun je er mee klooien.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het gebrek aan trillingen op de seismografen. Het gebrek aan controle, de onmogelijkheid om uit te leggen waarom de bommen niet af zijn gegaan tijdens de brand, de voorwaarde dat duizenden mensen omgekocht moeten zijn om het plan te laten werken, etc
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |