Lompe filmsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:33 schreef neen het volgende:
Daar heb ik best wel veel van gezien, meer dan de helft iig.
Maar ik vind andere films toch beter, lompe films.
Dit stukje ookgeniaal.
ja ik zit hem ook te kijken...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
goeie 'Without a Trace' op tv...
leert je een hoop over tevreden zijn met je eigen lichaam en zulks
iig over plastische chirurgie en zulks..
jah..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:46 schreef progje het volgende:
[..]
ja ik zit hem ook te kijken...
en dat soort shows bestaan ook gewoon echt in Amerika..
verschrikkelijk
Met Heidi Montag als dieptepunt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
echt.. ok, een paar kilo kwijt, soit, maar alles verbouwen?
Neem maar even een kijkje in SHOquote:
Ja, die.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Neem maar even een kijkje in SHO![]()
een amerikaanse blonde real life soap lellebel die zichzelf compleet heeft laten verbouwen en alles, echt alles doet om in de publiciteit te komen
Afgrijselijk, misvormd, totaal a-erotisch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zegt me nog steeds niets, maar ja, bah...
Dattequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
je zal maar zin hebben in seks...
en duidelijk NIET Zwanger zijn![]()
bahquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:37 schreef Tinkepink het volgende:
*mompelt iets over het bevaren van de rode zee
Oh, dat was best een goede film. Heb nu wel trek in een hamburgerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef neen het volgende:ik kijk harold & kumar go to white castle
met m'n huisgenoot maar ik weet alles al
hebt ik helemaal gemist! en ik kan geloof ik ook niet, want... jaja... ik heb weer eens een repetitiequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Kwak!! Hoe is het met jou dan??
Meet, den Haag, 6 nov.
Aw! is je ziek geworden?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:22 schreef loveli het volgende:
Ontopic: m'n kcals van vanavond liggen in de berm.
En ja! Ik moest denken aan Kate Beckinsale! Al vervormd dat programmaatje d'r hoofd natuurlijk, dus het origineel is sowieso leukerquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:31 schreef conleche het volgende:
XMert heeft echt zo'n filmsterren gezicht!!![]()
Wijze woorden weer van de Slank-goeroe.quote:Op zondag 3 oktober 2010 04:11 schreef neen het volgende:
Je moet niet altijd zo laat naar bed Maria.
second that! ik ben hier (ouders) altijd belachelijk vroeg wakker en dan kan ik niet meer slapenquote:Op zondag 3 oktober 2010 07:17 schreef neen het volgende:
O goedemorgen beste mensen. Vanmiddag maar een middagdutje denk ik
Helemaal mee eens, zo uit een jaren '50 Hollywoodfilm gestaptquote:Op zondag 3 oktober 2010 02:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw! is je ziek geworden?Hopelijk nu beter?
![]()
Verderrrrr:
XMXM is een mooie dame van klassieke schoonheid
![]()
Shiny & GeeBee:voor de baaldag en de schoonmamma.
Mo vroeg nog of ik er was geloof ik, maar ik was dus in Ilkley voor een speech van Terry Eagleton over the nature of evil (wel entertaining maar had meer verwacht), en een soort word-art-dinges (had ik ook meer van verwacht maar was desalniettemin leuk omdat ik nu twee gave word-artists heb ontdekt).
Und jetzt naar bed! Mn lijstje was bagger, dus morgen herkansing![]()
Eensch, veel te vroeg, heb maar een paar uurtjes geslapen. Maar nog een lome zondag in het vooruitzichtquote:Op zondag 3 oktober 2010 07:17 schreef neen het volgende:
O goedemorgen beste mensen. Vanmiddag maar een middagdutje denk ik
Absoluut absoluut, vandaag gaat er weinig gebeuren.quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:25 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Eensch, veel te vroeg, heb maar een paar uurtjes geslapen. Maar nog een lome zondag in het vooruitzicht
Leuk is dat altijd hequote:Op zondag 3 oktober 2010 08:27 schreef neen het volgende:
[..]
Absoluut absoluut, vandaag gaat er weinig gebeuren.
Als ik laat op bed ga ben ik vroeg wakker (en ook echt wakker nu) en als ik verstandig ben en om 11 of 12 uur op bed ga omdat ik de volgende dag om half10 op schule moet zijn dan ben ik er niet uit te branden
Ja, second that. En gebrek aan vriendje helpt ook niet echtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
je zal maar zin hebben in seks...
en duidelijk NIET Zwanger zijn![]()
Ik was lekker al wegquote:
En Bridget Jones en Notting Hill. Zo'n beetje alles waar Julia Roberts of Hugh Grant in zitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en deel 2!
En Miss Congeniality (1 en 2)
en The Princess Diaries(1 en 2)
En Bring it on
enzo!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is de eerste zondag van de maand, het is bijna overal koopzondag.
Hoewel hier de helft van de winkels wel dicht is uit religieuze overwegingen. Wat dat betreft:Gouda
.
Het moet nog, over een kwartiertje. De laatste keer liep ik 1x2 en dat vond ik al best zwaar, dus vandaarquote:
Ook niet lang meer als het toekomstige kabinet z'n zin krijgt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Hier in het centrum is het elke week koopzondag.
Oh?quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook niet lang meer als het toekomstige kabinet z'n zin krijgt.
Regel dan ook meteen even dat je minimaal een bepaald IQ moet hebben om te mogen stemmen. Zijn we ook meteen van de PVV af.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:24 schreef conleche het volgende:
Misschien dat het tijd wordt om ons democratisch stelsel te herzien. Ik vind het feit dat het CDA in de regering zit na halvering van hun stemmen te gek voor woorden.
Verder is het práchtig weer en baal ik als een stekker dat ik moet werken vandaag.
Ik denk dat ook heel vaak.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Regel dan ook meteen even dat je minimaal een bepaald IQ moet hebben om te mogen stemmen. Zijn we ook meteen van de PVV af.
Ja, dat postte ik een paar dagen geleden ook al. Ik kan er echt pissig om worden als ik daar over ga nadenken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:24 schreef conleche het volgende:
Misschien dat het tijd wordt om ons democratisch stelsel te herzien. Ik vind het feit dat het CDA in de regering zit na halvering van hun stemmen te gek voor woorden.
Ik word pissig om die grijnzende rotkop van Wilders.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat postte ik een paar dagen geleden ook al. Ik kan er echt pissig om worden als ik daar over ga nadenken.
Mijn nichtje die VWO doet, vertelde dat in haar klas heel veel PVV stemmers zaten....quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Regel dan ook meteen even dat je minimaal een bepaald IQ moet hebben om te mogen stemmen. Zijn we ook meteen van de PVV af.
Ja maar dat zijn pubers. Zij denken in zwart/wit en vinden het leuk om te rebelleren. Als we nu de stemgerechtigde leeftijd even omhoog schroeven naar 21 komt ook dat wel goedquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:45 schreef progje het volgende:
[..]
Mijn nichtje die VWO doet, vertelde dat in haar klas heel veel PVV stemmers zaten....
En dat in Hilversum
Hebben we er in dit topic eigenlijk geen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:45 schreef progje het volgende:
[..]
Mijn nichtje die VWO doet, vertelde dat in haar klas heel veel PVV stemmers zaten....
En dat in Hilversum
Voor zover ik weet niet. En als ze er al zijn durven ze hun mond niet meer open te doenquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hebben we er in dit topic eigenlijk geen?
Dat zal wel kloppen idd ^^quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. En als ze er al zijn durven ze hun mond niet meer open te doen.
of gewoon gelijk het land uitquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:07 schreef sigme het volgende:
Sowieso, gewoon mensen die verkeerd stemmen het stemrecht ontnemen.
De meeste 18-jarigen die ik ken zouden niet op PVV stemmen omdat het lekker rebels is. Maar ze herkennen zich in de problemen die Geert wil aanpakken, zijn wat gevoeliger voor mooie praatjes/populisme en hebben helemaal niets met punten als hypotheekrenteaftrek. Gematigde partijen spreken niet echt aan daardoor.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn pubers. Zij denken in zwart/wit en vinden het leuk om te rebelleren. Als we nu de stemgerechtigde leeftijd even omhoog schroeven naar 21 komt ook dat wel goed.
Nou gedoucht, grote schoonmaak, zo lunchen en dan maar eens aan het werk. Ik ben zó aan het woggen.
^^quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:07 schreef sigme het volgende:
Sowieso, gewoon mensen die verkeerd stemmen het stemrecht ontnemen.
Ik heb mijn huiswerk al af!quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De meeste 18-jarigen die ik ken zouden niet op PVV stemmen omdat het lekker rebels is. Maar ze herkennen zich in de problemen die Geert wil aanpakken, zijn wat gevoeliger voor mooie praatjes/populisme en hebben helemaal niets met punten als hypotheekrenteaftrek. Gematigde partijen spreken niet echt aan daardoor.
Goeiemorgen. Mn buik begint weer in zn oude vorm terug te komen en in plaats van van het mooie weer te genieten zit ik binnen een verslag te maken. Ook leuk.
Volgens mij wel. Al komt ze niet zo vaak meer de laatste tijd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hebben we er in dit topic eigenlijk geen?
Ik ben m´n hersens al aan het krakenquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Al komt ze niet zo vaak meer de laatste tijd.
Ze heeft het nooit met zoveel woorden gezegd, maar uit haar reacties was op te maken dat ze zeker niet anti-pvv was. Ze was/is vrij jong. Kom alleen even niet op de naam.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben m´n hersens al aan het kraken
En TJDoornebos oid toch ook? Maar die komt ook niet meer laatste maanden.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Al komt ze niet zo vaak meer de laatste tijd.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor een kicktraining cursus.
Jahaa, jullie lezen het goed, na zo'n 5 jaar ga ik eindelijk weer sporten![]()
-
Maandag eerste les. Is maar 1x in de week, mgoed, je moet ergens beginnenAls de sportschool bevalt, kan ik er nog altijd iets anders gaan doen (ze doen er ook judo en dat heb ik jarenlang gedaan, misschien dat ik dat weer kan oppakken...).
Heb er zin in![]()
Oh, dat denk ik inderdaad ja!quote:
Ik vind dat zoiets raars hè, je hebt een nieuwe versie browser, maar voor bepaalde dingen moet je net doen of je de oude nog hebt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:35 schreef Chicolate het volgende:
En ik kan weer subs lezenals ik mn browser op 'compatibiliteitsmodus' zet.
Ik heb net m'n lesplanning afgerond. Ik hoop zó dat ze hun leesboek mee hebben!quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat zal wel kloppen idd ^^
Oh, voor de mensen-die-moeten-werken-vandaag: boks.![]()
Zit huiswerk na te kijken en moet daarna mijn lessen nog voorbereiden voor morgen. Gelukkig zijn het leuke vakken
Dat was 'r, alleen had ik haar onderbouwing een beetje gemistquote:
En ja dat he, wat is dat voor iets belachelijks?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:24 schreef conleche het volgende:
Oh naar!quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
En ja dat he, wat is dat voor iets belachelijks?\
Ik heb een Amerikaans stel op FB, vrienden van mijn ouders die al jaren in NL wonen. Ook helemaal lyrisch over Geertje en dan die Amerikaanse vrienden zo van: "OOoh such a good example for the rest of Europe''.
Zak door de stront denk ik dan. Nu ga ik wel vrijdag bij ze eten maar die man had al beloofd er niet over te beginnen
Ja ik vond het erg moeilijk om niets te zeggen, maar ik durf niet zo goed op tegen al die grote mensen met hun grote woorden in het Engels.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh naar!Ik zou echt op mn handen moeten zitten dan om niet heel erg te gaan digi-sputteren
Al kom ik qua argumenten op korte termijn meestal ook niet veel verder dan "Jamaar iedereen háát mekaar al zo! En dit maakt het erger
"
Hoera voor intellectuele onderbouwing![]()
Pff, wat doen die allochtonen hier beter gaan ze terug naar hun eigen land.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:10 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ik vond het erg moeilijk om niets te zeggen, maar ik durf niet zo goed op tegen al die grote mensen met hun grote woorden in het Engels.
Hebben jullie de PVV-site wel eens bekeken? Als je het programma doorleest, nou, ik kan me echt heel goed voorstellen dat enorm veel mensen daarvoor stemmen. De PVV verwoordt namelijk alles prima. En dat vind ik zelf zo scary; dat ik begrijp waarom veel mensen zich hier tot aangetrokken voelen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh naar!Ik zou echt op mn handen moeten zitten dan om niet heel erg te gaan digi-sputteren
Al kom ik qua argumenten op korte termijn meestal ook niet veel verder dan "Jamaar iedereen háát mekaar al zo! En dit maakt het erger
"
Hoera voor intellectuele onderbouwing![]()
Ja, dat heb ik dus ook. Dat enge sijpelt er overal tussendoor. En nog enger dat heel veel mensen dat niet (willen?) zien...quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco: ja ik heb ten tijde van de verkiezingen de site bekeken. Tussen de mooie beloftes door las ik het enge.
Sowieso vind ik het kiezen voor de mooie beloftes misschien ondánks zijn pijnlijkere standpunten ook kwalijk. Heel erg eigen hachje mentaliteit.
Veel plezier met de was!![]()
Ja dat is het dus. Al vind ik dat het af en toe best duidelijk aan de oppervlakte komt, 'kopvoddentaks' bijv. Misschien zijn pvv-stemmers daar gewoon oblivious voor? Ik kan er eigenlijk nog steeds niet over uit hoe je het in je hoofd kan halen zoiets te zeggen, of zelfs al zoiets te bedenken. Ik ben helemaal geen bomenknuffelaar (noujaquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hebben jullie de PVV-site wel eens bekeken? Als je het programma doorleest, nou, ik kan me echt heel goed voorstellen dat enorm veel mensen daarvoor stemmen. De PVV verwoordt namelijk alles prima. En dat vind ik zelf zo scary; dat ik begrijp waarom veel mensen zich hier tot aangetrokken voelen.
Ik denk dat ze (de PVV) het ook moeten hebben van de wat meer 'naïeve' medemens & de wat minder bedeelde mensen. En dat zijn er veel. Bovendien weet de PVV precies hoe ze die groep(en) moet bespelen.
Zelf vind ik Geert een gluiperd, vertrouw ik de standpunten voor geen meter (dingen mooi verwoorden om ze te kunnen 'verkopen', is zó eenvoudig) en snap ik niet dat zoveel mensen ze niet doorzien.
Maar goed, wie ben ik
Er zijn gelukkig ook heel veel mensen die niet zo denken natuurlijk.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:46 schreef shinydiscoball het volgende:
En als ik dan zo'n sjonnie zie op tv die zegt 'joa ik stem op Geertje want ik wil alle negers d'ruit' (als kut op peren, echt) dan denk ik als dit is hoe de gemiddelde Nederlander denkt dan denk ik dat ik best een beetje teleurgesteld ben in dit land
Inderdaad. Op naar een werelt zonder d/t-fouten!quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:26 schreef neen het volgende:
Jullie lachen erom maar ik maak me oprecht zorgen over de Nederlandse taal die verloederd. Waar gaat dit heen?
Naar mensen die niet meer weten wat stam + t is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:26 schreef neen het volgende:
Jullie lachen erom maar ik maak me oprecht zorgen over de Nederlandse taal die verloederd. Waar gaat dit heen?
Friesisme Viking, dat zou jij toch moeten weten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Naar mensen die niet meer weten wat stam + t is.
Leg eens uit hoe dit een Friezisme zou kunnen zijn?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:58 schreef neen het volgende:
[..]
Friesisme Viking, dat zou jij toch moeten weten.
Als je Fries bent mag je al je taalfouten daar onder scharen, dat is logisch. Is het Friesisme of Frisisme?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe dit een Friezisme zou kunnen zijn?.
Ja die maatregel vond ik ook wat vervelend, aangezien beta-masters 2 jaar duren en ik tegen die tijd ook een andere inkomstenbron kwijtraak (oh en ook nog een jaar naar het buitenland wil. Waar ik dan niet mag/kan werken. Zonder stufi, groot feest). Nog even en ik kan weer thuis gaan wonenquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nou ja, aan je eigen hachje denken doet iedereen wel denk ik, dat is niet voorbehouden aan rechts. Zo schoot mn vriend flink in de stress bij de nieuwe plannen om je master zelf te moeten gaan betalen, dat wordt nou eenmaal een grotere berg schuld dan ik bv heb.
Maar vooral doen alsof het !fijner! wordt nu, dat vind ik zo idioot! En Geert lacht erbij en 'gedoogd' alleen maar...
noicequote:
ik ben ook geen taalwonderquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:34 schreef neen het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige in dit topic die het niet zo met talen heeftik word echt heel vaak verbeterd en het maakt me gewoon niets uit. Ik heb nog wel eens een lerares aan het huilen gekregen
![]()
Nee, m'n taalleraren waren absoluut niet mijn vrienden
Je bent iig niet de enigequote:Op zondag 3 oktober 2010 16:34 schreef neen het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige in dit topic die het niet zo met talen heeftik word echt heel vaak verbeterd en het maakt me gewoon niets uit. Ik heb nog wel eens een lerares aan het huilen gekregen
![]()
Nee, m'n taalleraren waren absoluut niet mijn vrienden
Ik ben ook geen taalwonderquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik ben ook geen taalwonderik leer wel snel andere talen maar vergeet ze ook snel
en met de nederlandse taal heb ik niets, volgens mij maak ik best veel fouten en het zal me bommen
maar vind het wel leuk om me in veel plaatsen verstaanbaar te maken...!
Ik zou het niet op m'n cv zettenquote:
Ja over cv's, zet je daarop ook als je een taal 'zwak' beheerst? (ik moet cv's controleren van mijn studenten, en sommige hebben dan duits spreekvaardigheid - zwak, schrijfvaardigheid -zwak erop staan, en ik zou het zelf dan gewoon weglaten. Sterke punten benadrukken enzo?quote:
Of wel als je bij Heineken (Bavaria, Grolsch, Amstel) wilt solliciterenquote:
taalwonder bedoel je?quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:26 schreef neen het volgende:
En ik, dus pas maar op!quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
taalwonder bedoel je?
sorry kon het niet laten, ik ben die irritante persoon die altijd iedereen corrigeert
Sorry! Kon het niet laten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Taalwonder bedoel je?
Sorry kon het niet laten. Ik ben die irritante persoon, die altijd iedereen corrigeert.
ja als we zo gaan beginnen dan had er natuurlijk ook nog een 'ik' in gemoeten, nu is het net alsof sorry het niet kon laten..quote:
Toepasselijk, deze kwam ik net tegen:quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:53 schreef _Calimero_ het volgende:
spuit #28736![]()
Oh jongens, wat is wielrennen toch heerlijk! En wát een prachtig weer zeg! Ik ben d'r helemaal happy van
Nee, Sorry kon het niet laten!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja als we zo gaan beginnen dan had er natuurlijk ook nog een 'ik' in gemoeten, nu is het net alsof sorry het niet kon laten..
Dat geldt niet alleen voor de PVV, maar voor veel (de meeste) partijen. Politiek is sowieso een groot machtsspel van mensen beinvloeden en tevreden houden. Alleen op sommige momenten zie je het duidelijker dan op andere momenten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik denk dat ze (de PVV) het ook moeten hebben van de wat meer 'naïeve' medemens & de wat minder bedeelde mensen. En dat zijn er veel. Bovendien weet de PVV precies hoe ze die groep(en) moet bespelen.
Gaat redelijk met het lijstje. En klaar met de lessen/planningen. Na eerst uren vacatures in het buitenland te hebben gezocht. Leuk voor later. Nu even die kiwi's eten en dan alleen nog even koken vanavond, en verder helemaal niets.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:53 schreef ihatefastcars het volgende:
Goedemorgen! Zit enorm te balen van dit weekend, niet in de laatste plaats omdat 't qua eten echt rampzalig was (als in heeeel veel en helemaal niets goeds). Dus. Vanaf nu weer plannen met lijstjes.
Vandaag
o 2 boterhammen met oude kaas
t kiwi
l 3 boterhammen met kipfilet
t kiwi
d tagliatelle met zalm en spinazie
Die haat ik juist. En dat snappen mensen om mij heen dan weer nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:12 schreef V1z0R het volgende:
Snap alleen niet, dat ik wel weg ben van taalspelletjes. Cryptogrammen, anagrammen, 10 voor taal e.d.
Kerstfeestjes van Britse bedrijvenquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat zijn Christmas do's?![]()
Ik ga 11 december terug naar huis!
10 voor Taal is juist leuk!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die haat ik juist. En dat snappen mensen om mij heen dan weer niet.
Mij doe je echt geen plezier met 10 voor Taal.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-en-niet-emotioneel/quote:Wel Reebok, geen Miele. Wel Wehkamp.nl, geen Hak. Wel autobladen, geen Bakker Bart. Hij houdt niet zo van gezellig babbelen met vrienden en buren. Hij vindt het niet zo belangrijk om dicht bij de natuur te zijn. Hij is geïnteresseerd in politiek. Hij houdt van gemakkelijk eten: snel en simpel, maar niet per se ongezond. Hij – het is vooral een hij – is jong, heeft een goede opleiding, een fulltimebaan en een hoog inkomen. Zie hier de PVV’er.
http://www.nu.nl/verkiezi(...)nt-verkiezingen.htmlquote:Uit de peiling blijkt verder dat de gemiddelde PVV-stemmer een getrouwde man is van ongeveer 48 jaar. Hij heeft geen religieuze overtuiging en woont in een koopwoning in een kleinere stad of een dorp.
Haha, nee dat is niet nodig gelukkigquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij eet 5 fajitas om op krachten te komen denk ik?
Nee 2 voor 12 is het beste tv-programma ooit. Astrid Joostenquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
10 voor Taal is juist leuk!
Met het mes op tafel blijft echter, het beste TV-programma ooit!![]()
Wat is die Joost toch een held!
Ik vind 'Met het mes op tafel' meer spel hebben!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee 2 voor 12 is het beste tv-programma ooit. Astrid Joosten.
Ik ben klaar met m'n werk, dus ik ga even gamen.
Dank je welquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat fijn Mo!
Mooi lijstje Maria... een stukje fruit misschien maar ja, mooi
uiteindelijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:38 schreef Blurred86 het volgende:
Wat heb je allemaal gemaakt dan Mo? *nieuwsgierig*
Het was een demonstratie oid in een kookwinkel toch? Was je in je eentje aan het koken?
Fijn dat het zo goed ging!
ik schreef het eerst nog wel aan elkaar, maar toen kwam er een rood streepje onder van mijn spellingscontrolequote:Op zondag 3 oktober 2010 16:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
taalwonder bedoel je?
sorry kon het niet laten, ik ben die irritante persoon die altijd iedereen corrigeert
Is die dt-fout in je ondertitel expres? Omdat je tokkie bent?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:45 schreef V1z0R het volgende:
Krijg alweer honger als ik terugdenk aan die foto's van moblo's gerechten![]()
Leuk dat het zo gewaardeerd werd!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Is die dt-fout in je ondertitel expres? Omdat je tokkie bent?![]()
Klinkt echt als een heel leuke baan, Mo!! Hoe vaak moet je dat nu doen?
Die is leuk!quote:
Mag je die ingrediënten houden? Moet je dan ook zelf boodschappen doen enzo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uiteindelijk
garnalencocktail met avocado, verse croutons en zure mayo en sjalotjes
wraptoastjes (dikke wraps) met ainsleyfajitakip
roggebrood met oude kaas en appel-peren stroop
gevulde champignons met creme fraiche, roomkaas, knoflook en zalm
alleen de crumble dus niet aan toe gekomen, maar die ga ik nu woensdag makenen dan meenemen naar commissievergadering van de studievereniging
Inderdaad leuk, zeg! Heb ooit de Pepita dress gekocht maar nog nooit gedragen, dus deze ook maar laten hangen. Al valt 'ie volgens mij wel heel mooi...quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die is leuk!Zat er ook al op te azen op de website.
Wat over is wel ja, behalve natuurlijk de houdbare spullen, die bewaar ik gewoon voor de volgende keer, zoals bekers, kruiden, olijfolie, etc.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mag je die ingrediënten houden? Moet je dan ook zelf boodschappen doen enzo?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat fijn Mo!
Maria: maak je die keftedes zelf? Goed dat je zo lekker voor jezelf kookt!
graag gedaan! en dus niet schrikken dat ik veel veranderd heb - dat doe ik bij bijna iedereenquote:
Via GeenStijl natuurijk!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat doe jij op het viva forum?
Hoe zag die er ook al weer uit?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:57 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Inderdaad leuk, zeg! Heb ooit de Pepita dress gekocht maar nog nooit gedragen, dus deze ook maar laten hangen. Al valt 'ie volgens mij wel heel mooi...
Deze dus. Heb je hem nog?quote:
Hoe herkenbaarquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:05 schreef Chicolate het volgende:
Boe het koken wil vandaag niet zo. Ontploffende doperwten (fijn hele magnetron zat onderwant geen deksel op het bakje), magnetrondeksel op niet hete deel van pan gezet tegen spatten en tijdens het schoonmaken van de magnetron glijdt die er half af: plastic deksel aan pannetje vast gesmolten en ondertussen is het vlees ook nog aangebrand
. En ik begon net te geloven dat ik kan koken.
Hij staat volgens mij nog in de webshop, maar niet op de eerste pagina. Zwart, v-hals met zwarte bloemen, kan mezelf namelijk bijna altijd wijsmaken dat je nooit genoeg little black dresses hebt.quote:
Heb je hem nog?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:10 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Hij staat volgens mij nog in de webshop, maar niet op de eerste pagina. Zwart, v-hals met zwarte bloemen, kan mezelf namelijk bijna altijd wijsmaken dat je nooit genoeg little black dresses hebt.
Ja, die. Heb 'm nog, ja.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Deze dus. Heb je hem nog?
[ afbeelding ]
Welke maat? Ik vind hem namelijk echt beeldig.quote:
Bummer. Daar kan mijn bovenkant niet inquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bummer. Daar kan mijn bovenkant ik niet in
Net even gekeken (kaartje zat er nog aanquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bummer. Daar kan mijn bovenkant niet in
Nee, helaas. De rest van mij gaat daar wel in, maar mijn borsten echt nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:15 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Net even gekeken (kaartje zat er nog aan). En 't is een 40. Maar mijn bovenkant kon daar *net* in en ik heb zeg maar weinig bovenkant....
ja, het viel me alles mee! Vooral dat ze het ook lekker vonden! Aten gewoon spicy dingen en avocado enzo, oh, en roggebrood! En toen moest mams ook roggebrood halen enzo, en stroop en kaas, want dat was super lekker!quote:
Als de buitenkant 'mooi' bruin is, door de helft snijden en afbakken. Misschien niet hoe het moet, maar wel altijd lekkere slavinken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:17 schreef Chicolate het volgende:
Het wordt steeds leuker, halverwege de slavink kreeg ik in de gaten dat ie nog half rauw is. Goed voor de weerstand maar weer dus.
Maar dat is ook gewoon NOM!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, het viel me alles mee! Vooral dat ze het ook lekker vonden! Aten gewoon spicy dingen en avocado enzo, oh, en roggebrood! En toen moest mams ook roggebrood halen enzo, en stroop en kaas, want dat was super lekker!![]()
!
Wij hebben ook allemaal gezegd dat je helemaal niet veel onderkant had en pas als zo'n wildvreemde mevrouw het zegt geloof je het?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook weinig bovenkant. En ik dacht altijd heul veel onderkant, maar volgens de mevrouw van gister viel dat dus allemaal wel mee
.
Normaal worden ze wel gaar vanbinnen, maar normaal ontdooi ik ze ook voor het bakkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als de buitenkant 'mooi' bruin is, door de helft snijden en afbakken. Misschien niet hoe het moet, maar wel altijd lekkere slavinken.
Boven- en onderkant redelijk in verhouding hier, geloof ik. Ik heb vooral veel buik. Of in ieder geval teveel buik, verhoudingsgewijs.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook weinig bovenkant. En ik dacht altijd heul veel onderkant, maar volgens de mevrouw van gister viel dat dus allemaal wel mee
.
Maar zij was stijl-adviseuse..quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij hebben ook allemaal gezegd dat je helemaal niet veel onderkant had en pas als zo'n wildvreemde mevrouw het zegt geloof je het?![]()
.
Hou zelf van snel eten maken, dus snij vaker dingen in stukkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Normaal worden ze wel gaar vanbinnen, maar normaal ontdooi ik ze ook voor het bakken. Hoef ze nooit door te snijden om gaar te maken.
Wij ookquote:
Precies wat ik dachtquote:
Niet besneden dus?quote:
Als het echt een 38 was had ik hem wel willen hebbenquote:
awhquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:31 schreef AKnynke het volgende:
net terug uit stockholm, de duutser op de bus richting het vliegveld gezet. Nu voel ik me kut. En dan was de B&J ook nog eens op bij de supermarkt...
nou, vrouwen kunnen ook 'n dikke kut hebbenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe zou je moeten trainen als je dáár zou willen afvallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Even een 'i' toevoegen aan het woord 'pens' gok ik zoquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:33 schreef Perruche het volgende:
Nynke
Uniek, hoe kom je nu weer op de piemel van Neen?![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, vrouwen kunnen ook 'n dikke kut hebbenBeter dan een hele bottige aziatische lange. Geen idee hoe ik dit weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom zou je daar nou in hemelsnaam af willen vallenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe zou je moeten trainen als je dáár zou willen afvallen?
Nee, vertel eens?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Beter dan een hele bottige aziatische lange. Geen idee hoe ik dit weet.
Als daar de kilo's zitten moet je heel sterke armen hebben als je wil gaan pissen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:34 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
waarom zou je daar nou in hemelsnaam af willen vallen
Oh ja. My bright momentquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even een 'i' toevoegen aan het woord 'pens' gok ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |