10 voor Taal is juist leuk!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die haat ik juist. En dat snappen mensen om mij heen dan weer niet.
Mij doe je echt geen plezier met 10 voor Taal.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-en-niet-emotioneel/quote:Wel Reebok, geen Miele. Wel Wehkamp.nl, geen Hak. Wel autobladen, geen Bakker Bart. Hij houdt niet zo van gezellig babbelen met vrienden en buren. Hij vindt het niet zo belangrijk om dicht bij de natuur te zijn. Hij is geïnteresseerd in politiek. Hij houdt van gemakkelijk eten: snel en simpel, maar niet per se ongezond. Hij – het is vooral een hij – is jong, heeft een goede opleiding, een fulltimebaan en een hoog inkomen. Zie hier de PVV’er.
http://www.nu.nl/verkiezi(...)nt-verkiezingen.htmlquote:Uit de peiling blijkt verder dat de gemiddelde PVV-stemmer een getrouwde man is van ongeveer 48 jaar. Hij heeft geen religieuze overtuiging en woont in een koopwoning in een kleinere stad of een dorp.
Haha, nee dat is niet nodig gelukkigquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij eet 5 fajitas om op krachten te komen denk ik?
Nee 2 voor 12 is het beste tv-programma ooit. Astrid Joostenquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
10 voor Taal is juist leuk!
Met het mes op tafel blijft echter, het beste TV-programma ooit!![]()
Wat is die Joost toch een held!
Ik vind 'Met het mes op tafel' meer spel hebben!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee 2 voor 12 is het beste tv-programma ooit. Astrid Joosten.
Ik ben klaar met m'n werk, dus ik ga even gamen.
Dank je welquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat fijn Mo!
Mooi lijstje Maria... een stukje fruit misschien maar ja, mooi
uiteindelijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:38 schreef Blurred86 het volgende:
Wat heb je allemaal gemaakt dan Mo? *nieuwsgierig*
Het was een demonstratie oid in een kookwinkel toch? Was je in je eentje aan het koken?
Fijn dat het zo goed ging!
ik schreef het eerst nog wel aan elkaar, maar toen kwam er een rood streepje onder van mijn spellingscontrolequote:Op zondag 3 oktober 2010 16:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
taalwonder bedoel je?
sorry kon het niet laten, ik ben die irritante persoon die altijd iedereen corrigeert
Is die dt-fout in je ondertitel expres? Omdat je tokkie bent?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:45 schreef V1z0R het volgende:
Krijg alweer honger als ik terugdenk aan die foto's van moblo's gerechten![]()
Leuk dat het zo gewaardeerd werd!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Is die dt-fout in je ondertitel expres? Omdat je tokkie bent?![]()
Klinkt echt als een heel leuke baan, Mo!! Hoe vaak moet je dat nu doen?
Die is leuk!quote:
Mag je die ingrediënten houden? Moet je dan ook zelf boodschappen doen enzo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uiteindelijk
garnalencocktail met avocado, verse croutons en zure mayo en sjalotjes
wraptoastjes (dikke wraps) met ainsleyfajitakip
roggebrood met oude kaas en appel-peren stroop
gevulde champignons met creme fraiche, roomkaas, knoflook en zalm
alleen de crumble dus niet aan toe gekomen, maar die ga ik nu woensdag makenen dan meenemen naar commissievergadering van de studievereniging
Inderdaad leuk, zeg! Heb ooit de Pepita dress gekocht maar nog nooit gedragen, dus deze ook maar laten hangen. Al valt 'ie volgens mij wel heel mooi...quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die is leuk!Zat er ook al op te azen op de website.
Wat over is wel ja, behalve natuurlijk de houdbare spullen, die bewaar ik gewoon voor de volgende keer, zoals bekers, kruiden, olijfolie, etc.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mag je die ingrediënten houden? Moet je dan ook zelf boodschappen doen enzo?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat fijn Mo!
Maria: maak je die keftedes zelf? Goed dat je zo lekker voor jezelf kookt!
graag gedaan! en dus niet schrikken dat ik veel veranderd heb - dat doe ik bij bijna iedereenquote:
Via GeenStijl natuurijk!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat doe jij op het viva forum?
Hoe zag die er ook al weer uit?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:57 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Inderdaad leuk, zeg! Heb ooit de Pepita dress gekocht maar nog nooit gedragen, dus deze ook maar laten hangen. Al valt 'ie volgens mij wel heel mooi...
Deze dus. Heb je hem nog?quote:
Hoe herkenbaarquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:05 schreef Chicolate het volgende:
Boe het koken wil vandaag niet zo. Ontploffende doperwten (fijn hele magnetron zat onderwant geen deksel op het bakje), magnetrondeksel op niet hete deel van pan gezet tegen spatten en tijdens het schoonmaken van de magnetron glijdt die er half af: plastic deksel aan pannetje vast gesmolten en ondertussen is het vlees ook nog aangebrand
. En ik begon net te geloven dat ik kan koken.
Hij staat volgens mij nog in de webshop, maar niet op de eerste pagina. Zwart, v-hals met zwarte bloemen, kan mezelf namelijk bijna altijd wijsmaken dat je nooit genoeg little black dresses hebt.quote:
Heb je hem nog?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:10 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Hij staat volgens mij nog in de webshop, maar niet op de eerste pagina. Zwart, v-hals met zwarte bloemen, kan mezelf namelijk bijna altijd wijsmaken dat je nooit genoeg little black dresses hebt.
Ja, die. Heb 'm nog, ja.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Deze dus. Heb je hem nog?
[ afbeelding ]
Welke maat? Ik vind hem namelijk echt beeldig.quote:
Bummer. Daar kan mijn bovenkant niet inquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bummer. Daar kan mijn bovenkant ik niet in
Net even gekeken (kaartje zat er nog aanquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bummer. Daar kan mijn bovenkant niet in
Nee, helaas. De rest van mij gaat daar wel in, maar mijn borsten echt nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:15 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Net even gekeken (kaartje zat er nog aan). En 't is een 40. Maar mijn bovenkant kon daar *net* in en ik heb zeg maar weinig bovenkant....
ja, het viel me alles mee! Vooral dat ze het ook lekker vonden! Aten gewoon spicy dingen en avocado enzo, oh, en roggebrood! En toen moest mams ook roggebrood halen enzo, en stroop en kaas, want dat was super lekker!quote:
Als de buitenkant 'mooi' bruin is, door de helft snijden en afbakken. Misschien niet hoe het moet, maar wel altijd lekkere slavinken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:17 schreef Chicolate het volgende:
Het wordt steeds leuker, halverwege de slavink kreeg ik in de gaten dat ie nog half rauw is. Goed voor de weerstand maar weer dus.
Maar dat is ook gewoon NOM!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, het viel me alles mee! Vooral dat ze het ook lekker vonden! Aten gewoon spicy dingen en avocado enzo, oh, en roggebrood! En toen moest mams ook roggebrood halen enzo, en stroop en kaas, want dat was super lekker!![]()
!
Wij hebben ook allemaal gezegd dat je helemaal niet veel onderkant had en pas als zo'n wildvreemde mevrouw het zegt geloof je het?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook weinig bovenkant. En ik dacht altijd heul veel onderkant, maar volgens de mevrouw van gister viel dat dus allemaal wel mee
.
Normaal worden ze wel gaar vanbinnen, maar normaal ontdooi ik ze ook voor het bakkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als de buitenkant 'mooi' bruin is, door de helft snijden en afbakken. Misschien niet hoe het moet, maar wel altijd lekkere slavinken.
Boven- en onderkant redelijk in verhouding hier, geloof ik. Ik heb vooral veel buik. Of in ieder geval teveel buik, verhoudingsgewijs.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook weinig bovenkant. En ik dacht altijd heul veel onderkant, maar volgens de mevrouw van gister viel dat dus allemaal wel mee
.
Maar zij was stijl-adviseuse..quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij hebben ook allemaal gezegd dat je helemaal niet veel onderkant had en pas als zo'n wildvreemde mevrouw het zegt geloof je het?![]()
.
Hou zelf van snel eten maken, dus snij vaker dingen in stukkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Normaal worden ze wel gaar vanbinnen, maar normaal ontdooi ik ze ook voor het bakken. Hoef ze nooit door te snijden om gaar te maken.
Wij ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |