Welke maat? Ik vind hem namelijk echt beeldig.quote:
Bummer. Daar kan mijn bovenkant niet inquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bummer. Daar kan mijn bovenkant ik niet in
Net even gekeken (kaartje zat er nog aanquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bummer. Daar kan mijn bovenkant niet in
Nee, helaas. De rest van mij gaat daar wel in, maar mijn borsten echt nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:15 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Net even gekeken (kaartje zat er nog aan). En 't is een 40. Maar mijn bovenkant kon daar *net* in en ik heb zeg maar weinig bovenkant....
ja, het viel me alles mee! Vooral dat ze het ook lekker vonden! Aten gewoon spicy dingen en avocado enzo, oh, en roggebrood! En toen moest mams ook roggebrood halen enzo, en stroop en kaas, want dat was super lekker!quote:
Als de buitenkant 'mooi' bruin is, door de helft snijden en afbakken. Misschien niet hoe het moet, maar wel altijd lekkere slavinken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:17 schreef Chicolate het volgende:
Het wordt steeds leuker, halverwege de slavink kreeg ik in de gaten dat ie nog half rauw is. Goed voor de weerstand maar weer dus.
Maar dat is ook gewoon NOM!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, het viel me alles mee! Vooral dat ze het ook lekker vonden! Aten gewoon spicy dingen en avocado enzo, oh, en roggebrood! En toen moest mams ook roggebrood halen enzo, en stroop en kaas, want dat was super lekker!![]()
!
Wij hebben ook allemaal gezegd dat je helemaal niet veel onderkant had en pas als zo'n wildvreemde mevrouw het zegt geloof je het?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook weinig bovenkant. En ik dacht altijd heul veel onderkant, maar volgens de mevrouw van gister viel dat dus allemaal wel mee
.
Normaal worden ze wel gaar vanbinnen, maar normaal ontdooi ik ze ook voor het bakkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als de buitenkant 'mooi' bruin is, door de helft snijden en afbakken. Misschien niet hoe het moet, maar wel altijd lekkere slavinken.
Boven- en onderkant redelijk in verhouding hier, geloof ik. Ik heb vooral veel buik. Of in ieder geval teveel buik, verhoudingsgewijs.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook weinig bovenkant. En ik dacht altijd heul veel onderkant, maar volgens de mevrouw van gister viel dat dus allemaal wel mee
.
Maar zij was stijl-adviseuse..quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij hebben ook allemaal gezegd dat je helemaal niet veel onderkant had en pas als zo'n wildvreemde mevrouw het zegt geloof je het?![]()
.
Hou zelf van snel eten maken, dus snij vaker dingen in stukkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Normaal worden ze wel gaar vanbinnen, maar normaal ontdooi ik ze ook voor het bakken. Hoef ze nooit door te snijden om gaar te maken.
Wij ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |