Dat geldt niet alleen voor de PVV, maar voor veel (de meeste) partijen. Politiek is sowieso een groot machtsspel van mensen beinvloeden en tevreden houden. Alleen op sommige momenten zie je het duidelijker dan op andere momenten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik denk dat ze (de PVV) het ook moeten hebben van de wat meer 'naïeve' medemens & de wat minder bedeelde mensen. En dat zijn er veel. Bovendien weet de PVV precies hoe ze die groep(en) moet bespelen.
Gaat redelijk met het lijstje. En klaar met de lessen/planningen. Na eerst uren vacatures in het buitenland te hebben gezocht. Leuk voor later. Nu even die kiwi's eten en dan alleen nog even koken vanavond, en verder helemaal niets.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:53 schreef ihatefastcars het volgende:
Goedemorgen! Zit enorm te balen van dit weekend, niet in de laatste plaats omdat 't qua eten echt rampzalig was (als in heeeel veel en helemaal niets goeds). Dus. Vanaf nu weer plannen met lijstjes.
Vandaag
o 2 boterhammen met oude kaas
t kiwi
l 3 boterhammen met kipfilet
t kiwi
d tagliatelle met zalm en spinazie
Die haat ik juist. En dat snappen mensen om mij heen dan weer nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:12 schreef V1z0R het volgende:
Snap alleen niet, dat ik wel weg ben van taalspelletjes. Cryptogrammen, anagrammen, 10 voor taal e.d.
Kerstfeestjes van Britse bedrijvenquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat zijn Christmas do's?![]()
Ik ga 11 december terug naar huis!
10 voor Taal is juist leuk!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die haat ik juist. En dat snappen mensen om mij heen dan weer niet.
Mij doe je echt geen plezier met 10 voor Taal.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-en-niet-emotioneel/quote:Wel Reebok, geen Miele. Wel Wehkamp.nl, geen Hak. Wel autobladen, geen Bakker Bart. Hij houdt niet zo van gezellig babbelen met vrienden en buren. Hij vindt het niet zo belangrijk om dicht bij de natuur te zijn. Hij is geïnteresseerd in politiek. Hij houdt van gemakkelijk eten: snel en simpel, maar niet per se ongezond. Hij – het is vooral een hij – is jong, heeft een goede opleiding, een fulltimebaan en een hoog inkomen. Zie hier de PVV’er.
http://www.nu.nl/verkiezi(...)nt-verkiezingen.htmlquote:Uit de peiling blijkt verder dat de gemiddelde PVV-stemmer een getrouwde man is van ongeveer 48 jaar. Hij heeft geen religieuze overtuiging en woont in een koopwoning in een kleinere stad of een dorp.
Haha, nee dat is niet nodig gelukkigquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij eet 5 fajitas om op krachten te komen denk ik?
Nee 2 voor 12 is het beste tv-programma ooit. Astrid Joostenquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
10 voor Taal is juist leuk!
Met het mes op tafel blijft echter, het beste TV-programma ooit!![]()
Wat is die Joost toch een held!
Ik vind 'Met het mes op tafel' meer spel hebben!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee 2 voor 12 is het beste tv-programma ooit. Astrid Joosten.
Ik ben klaar met m'n werk, dus ik ga even gamen.
Dank je welquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat fijn Mo!
Mooi lijstje Maria... een stukje fruit misschien maar ja, mooi
uiteindelijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:38 schreef Blurred86 het volgende:
Wat heb je allemaal gemaakt dan Mo? *nieuwsgierig*
Het was een demonstratie oid in een kookwinkel toch? Was je in je eentje aan het koken?
Fijn dat het zo goed ging!
ik schreef het eerst nog wel aan elkaar, maar toen kwam er een rood streepje onder van mijn spellingscontrolequote:Op zondag 3 oktober 2010 16:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
taalwonder bedoel je?
sorry kon het niet laten, ik ben die irritante persoon die altijd iedereen corrigeert
Is die dt-fout in je ondertitel expres? Omdat je tokkie bent?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:45 schreef V1z0R het volgende:
Krijg alweer honger als ik terugdenk aan die foto's van moblo's gerechten![]()
Leuk dat het zo gewaardeerd werd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |