Ja die maatregel vond ik ook wat vervelend, aangezien beta-masters 2 jaar duren en ik tegen die tijd ook een andere inkomstenbron kwijtraak (oh en ook nog een jaar naar het buitenland wil. Waar ik dan niet mag/kan werken. Zonder stufi, groot feest). Nog even en ik kan weer thuis gaan wonenquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nou ja, aan je eigen hachje denken doet iedereen wel denk ik, dat is niet voorbehouden aan rechts. Zo schoot mn vriend flink in de stress bij de nieuwe plannen om je master zelf te moeten gaan betalen, dat wordt nou eenmaal een grotere berg schuld dan ik bv heb.
Maar vooral doen alsof het !fijner! wordt nu, dat vind ik zo idioot! En Geert lacht erbij en 'gedoogd' alleen maar...
noicequote:
ik ben ook geen taalwonderquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:34 schreef neen het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige in dit topic die het niet zo met talen heeftik word echt heel vaak verbeterd en het maakt me gewoon niets uit. Ik heb nog wel eens een lerares aan het huilen gekregen
![]()
Nee, m'n taalleraren waren absoluut niet mijn vrienden
Je bent iig niet de enigequote:Op zondag 3 oktober 2010 16:34 schreef neen het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige in dit topic die het niet zo met talen heeftik word echt heel vaak verbeterd en het maakt me gewoon niets uit. Ik heb nog wel eens een lerares aan het huilen gekregen
![]()
Nee, m'n taalleraren waren absoluut niet mijn vrienden
Ik ben ook geen taalwonderquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik ben ook geen taalwonderik leer wel snel andere talen maar vergeet ze ook snel
en met de nederlandse taal heb ik niets, volgens mij maak ik best veel fouten en het zal me bommen
maar vind het wel leuk om me in veel plaatsen verstaanbaar te maken...!
Ik zou het niet op m'n cv zettenquote:
Ja over cv's, zet je daarop ook als je een taal 'zwak' beheerst? (ik moet cv's controleren van mijn studenten, en sommige hebben dan duits spreekvaardigheid - zwak, schrijfvaardigheid -zwak erop staan, en ik zou het zelf dan gewoon weglaten. Sterke punten benadrukken enzo?quote:
Of wel als je bij Heineken (Bavaria, Grolsch, Amstel) wilt solliciterenquote:
taalwonder bedoel je?quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:26 schreef neen het volgende:
Jullie lachen erom maar ik maak me oprecht zorgen over de Nederlandse taal die verloederd. Waar gaat dit heen?
En ik, dus pas maar op!quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
taalwonder bedoel je?
sorry kon het niet laten, ik ben die irritante persoon die altijd iedereen corrigeert
Sorry! Kon het niet laten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Taalwonder bedoel je?
Sorry kon het niet laten. Ik ben die irritante persoon, die altijd iedereen corrigeert.
ja als we zo gaan beginnen dan had er natuurlijk ook nog een 'ik' in gemoeten, nu is het net alsof sorry het niet kon laten..quote:
Toepasselijk, deze kwam ik net tegen:quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:53 schreef _Calimero_ het volgende:
spuit #28736![]()
Oh jongens, wat is wielrennen toch heerlijk! En wát een prachtig weer zeg! Ik ben d'r helemaal happy van
Nee, Sorry kon het niet laten!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja als we zo gaan beginnen dan had er natuurlijk ook nog een 'ik' in gemoeten, nu is het net alsof sorry het niet kon laten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |