quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Is die dt-fout in je ondertitel expres? Omdat je tokkie bent?![]()
Klinkt echt als een heel leuke baan, Mo!! Hoe vaak moet je dat nu doen?
Die is leuk!quote:
Mag je die ingrediënten houden? Moet je dan ook zelf boodschappen doen enzo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uiteindelijk
garnalencocktail met avocado, verse croutons en zure mayo en sjalotjes
wraptoastjes (dikke wraps) met ainsleyfajitakip
roggebrood met oude kaas en appel-peren stroop
gevulde champignons met creme fraiche, roomkaas, knoflook en zalm
alleen de crumble dus niet aan toe gekomen, maar die ga ik nu woensdag makenen dan meenemen naar commissievergadering van de studievereniging
Inderdaad leuk, zeg! Heb ooit de Pepita dress gekocht maar nog nooit gedragen, dus deze ook maar laten hangen. Al valt 'ie volgens mij wel heel mooi...quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die is leuk!Zat er ook al op te azen op de website.
Wat over is wel ja, behalve natuurlijk de houdbare spullen, die bewaar ik gewoon voor de volgende keer, zoals bekers, kruiden, olijfolie, etc.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mag je die ingrediënten houden? Moet je dan ook zelf boodschappen doen enzo?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat fijn Mo!
Maria: maak je die keftedes zelf? Goed dat je zo lekker voor jezelf kookt!
graag gedaan! en dus niet schrikken dat ik veel veranderd heb - dat doe ik bij bijna iedereenquote:
Via GeenStijl natuurijk!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat doe jij op het viva forum?
Hoe zag die er ook al weer uit?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:57 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Inderdaad leuk, zeg! Heb ooit de Pepita dress gekocht maar nog nooit gedragen, dus deze ook maar laten hangen. Al valt 'ie volgens mij wel heel mooi...
Deze dus. Heb je hem nog?quote:
Hoe herkenbaarquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:05 schreef Chicolate het volgende:
Boe het koken wil vandaag niet zo. Ontploffende doperwten (fijn hele magnetron zat onderwant geen deksel op het bakje), magnetrondeksel op niet hete deel van pan gezet tegen spatten en tijdens het schoonmaken van de magnetron glijdt die er half af: plastic deksel aan pannetje vast gesmolten en ondertussen is het vlees ook nog aangebrand
. En ik begon net te geloven dat ik kan koken.
Hij staat volgens mij nog in de webshop, maar niet op de eerste pagina. Zwart, v-hals met zwarte bloemen, kan mezelf namelijk bijna altijd wijsmaken dat je nooit genoeg little black dresses hebt.quote:
Heb je hem nog?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:10 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Hij staat volgens mij nog in de webshop, maar niet op de eerste pagina. Zwart, v-hals met zwarte bloemen, kan mezelf namelijk bijna altijd wijsmaken dat je nooit genoeg little black dresses hebt.
Ja, die. Heb 'm nog, ja.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Deze dus. Heb je hem nog?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |