Ik ga niet studeren beneden mijn niveauquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:18 schreef neen het volgende:
[..]
Als je geïnteresseerd bent in een andere opleiding op HBO niveau nodig ik je uit, krijg je van mij koffie.
Jij mag natuurlijk altijd bij mij koffie komen drinkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:24 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik ga niet studeren beneden mijn niveau![]()
Maar je mag wel wel uitnodigen voor koffie
Mannenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:25 schreef Ewelina het volgende:
Baggerlijstje vandaag:
O: restje bolognesesaus
T: banaan
L: 2 boterhammen met chocopasta
D: turkse pizza
T: 2 chocolate chip cookies, wat snoepjes
S: hele dag schilderen
Heb geschilderd bij een vriend en die had niet bepaald veel in huis
Dat zal toch wel meevallen mo. Je studeert engelsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil een mailtje naar York sturen (universiteit) en heb een draft klaar staan, maar ben bang dat m'n Engels daarin al te slecht is om 'm op te sturen
Ja idd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen mo. Je studeert engels
dat maakt me juist wat nerveus als het om officiele dingen gaatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
'nu' is niet > 20 minuten laterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:47 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
En morgen peperremuntjes in de kerk!
Bier. Ik heb nog een flesje speciaalbier liggen. Best een goed ideequote:
Als ik een mailtje moet tikken naar een andere neerlandicus, dan lees ik hem ook tien keer over en ga ik ook over elke zin twijfelen. Dus ik snap Mo welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Beter gaan jullie ook deze film kijken, leuke filmquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is ze inmiddels al klaar?.
[/pest]
Ik ga gamen.
Waarachteraan? En die wil ik ook al een tijd zien. Of bedoel je Escape from Alcatraz met Eastwood?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:02 schreef neen het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Escape from Guantanamo Bay er gewoon achteraanOh genot!
Second that!quote:
Ze zijn nu een pyjamafeestje aan het doen. En dan met popcorn op de bank al giechelend een meidenfilm zienquote:
dat zouden we s moeten doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zijn nu een pyjamafeestje aan het doen. En dan met popcorn op de bank al giechelend een meidenfilm zien.
Nachtwacht likes Pulp Fiction en meer van mister Tarantinoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef neen het volgende:
Achter deel 1 aan dus hemaar ik denk dat nachtwacht hem wel kan waarderen. Maar eigenlijk weet ik niet wat hij leuk vind dus kan ik dat niet weten.
Mag jij mijn teennagels lakken iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zouden we s moeten doenmet wat meiden (en neen)
Een welgemeende WTF ?! + QFT natuurlijk!quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Een welgemeende WTF ?! + QFT natuurlijk!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Nu echt weg (dus niet meer iets posten waar ik op wil reageren![]()
)
Coming up!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Welke lip?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alleen m'n lip zit een beetje raar. Naja!
Wat is nou echt een meidenfilm?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, je hebt goede en leuke films. Dit is gewoon een leuke film.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nachtwacht likes Pulp Fiction en meer van mister Tarantino.
Ik ben vaak te lui om een film op te zetten, dan maar tv. Soms kijk ik films wel op tv omdat ze op tv zijn terwijl ik ze op dvd heb. Gemak dient de mens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Neen, ik drink veel bier maar nu cola-berenburg..
En heb die film op... reclame... echt, daarom kijk ik noooooooooooit tv
• Legally Blondequote:
en deel 2!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |