quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Lieve Here God, mag het _nu_ ophouden met regenen? Dan zit ik morgen om 9:30 in de kerk!.
En morgen peperremuntjes in de kerk!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:44 schreef Viking84 het volgende:
De regen wordt minder, dus wij gaan zo.
spewwibs.
En geld in het 'ponkje'quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:47 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
En morgen peperremuntjes in de kerk!
cool. hoge deuren. Vrij nieuw huis dus, met hoge plafondsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:07 schreef Chicolate het volgende:
Pfff stomme regen. Mn was hing mooi aan mn balkondeur (binnen), maar het regende naar binnen dus moest het volle wasrekje naar de badkamerdeur. Alleen die deur is 2.33 hoogen ik was dus te klein om dat rekje incl wasgoed zo hoog te tillen. Sowieso ben ik eigenlijk te klein voor die deur, maar mn wasrekje kan nergens anders. Nu doen mn spieren pijn maar hangt het rekje na een gevecht van meerdere minuten iig wel.
Ik ben 1.76, niet echt klein dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:23 schreef j.t het volgende:
[..]
cool. hoge deuren. Vrij nieuw huis dus, met hoge plafondsalleen wel vervelend als je wel klein bent
eten was lekkersla en aardappelkroketjes uit oven en hamburgertje .. mmmm
En nu heb ik nog steeds pijn in mn rug en de was is klaar, dus moet ik ook nog ophangen...
Deur bijna tot je plafond? Geen raampje of ding erboven dus?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben 1.76, niet echt klein dus. De deur komt gewoon bijna tot het plafond. En er zit bovenin een ventilatiebuis voor, dus ik snap niet waarom ie zo hoog moet?
Het rekje is zo'n ding:
[ afbeelding ]
En die pootjes zitten los. Dus die moet je ook nog eens proberen recht te houden, terwijl je probeert het om de deur te haken. Wat al bijna onmogelijk is als ie leeg is. Laat staan loodzwaar vol met nat wasgoed.
Nope. Een plankje erboven van misschien 10 cm lang en dat was het wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:51 schreef j.t het volgende:
[..]
Deur bijna tot je plafond? Geen raampje of ding erboven dus?
Straks feestje ... dududu
Je kan toch altijd extra kopen? of je neemt een dubbel abbonnementquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
hm, wij zitten er aan te denken zo'n groentetas te halen, dan moet je elke week wel wat anders eten zeg maarvoor 8,50 per week een groentetas voor 2 grote groenteneters.. vraag me af of dat genoeg is voor ons, want we éten echt heel veel groente
nee, denk het niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
hm, wij zitten er aan te denken zo'n groentetas te halen, dan moet je elke week wel wat anders eten zeg maarvoor 8,50 per week een groentetas voor 2 grote groenteneters.. vraag me af of dat genoeg is voor ons, want we éten echt heel veel groente
pp?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
nee, denk het niet.
Of je moet genoeg hebben al 4 stronkjes witlof in een maaltijd... Maar ja wij hebben er minstens 10
Nee, 5 a 6 ppquote:
Veel plezier hè, lukt het alcoholvrij houden een beetje?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga nog even kijken of het allemaal wel goed gaat in Leiden
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef AKnynke het volgende:
ik kom niet naar de meet. Jammer maar helaas. Het is zooo fijn met de Duutser, ik kan er echt weer even tegen aan. Alleen is het wel jammer dat ie morgen alweer naar huis gaat, daar kijk ik nu al tegenop...
Nee de sociale druk is te grootquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:12 schreef neen het volgende:
[..]
Veel plezier hè, lukt het alcoholvrij houden een beetje?
gelukkig hebben we morgen nog de halve dag, z'n terugvlucht is pas om 8 uur ofzo..quote:
Je hebt het geprobeerd, restecpquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee de sociale druk is te groot
Ik heb het precies andersom. Wat was ik leuk (vond toen van niet) en slank!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:22 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. 2 geroosterd brood met kaas
l. salade van 2 stronkjes witlof + peer + lowfatdressing
t. 2 puntjes flammkuchen
d. 6 opscheplepels groentecurry (courgette, ui, sperziebonen, bamboe, prei, bleekselderij)
En in plaats van een reis naar Amsterdam heb ik een reis door mijn verleden gemaakt. Ein-de-lijk ben ik eens begonnen met het selecteren van babyfotot's van mijn kinderenWat waren we blij en gelukkig
En jong
En dik
![]()
dubbel wordt wel weer snel duurquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je kan toch altijd extra kopen? of je neemt een dubbel abbonnement
geniet ervan!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
gelukkig hebben we morgen nog de halve dag, z'n terugvlucht is pas om 8 uur ofzo..
nu zo eens eten koken en een film kijken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja ik zeg ook steeds dat ik wil maar niemand reageert echt als ik vraag wat en hoe (het is moeilijk bijlezen op mijn foon dus ik weet niet waar en wanneer het verder besproken is) dus of ik heb er overheen gelezen of het is gewoon een stille hint ofzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik!![]()
en uniek en vik en xm en blurred en lau komt drankjes drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook steeds dat ik wil maar niemand reageert echt als ik vraag wat en hoe (het is moeilijk bijlezen op mijn foon dus ik weet niet waar en wanneer het verder besproken is) dus of ik heb er overheen gelezen of het is gewoon een stille hint ofzo![]()
Dus nouja dan maar niet he.Volgens mij gaan ze: wandelen in de hofstad, eten, drinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook steeds dat ik wil maar niemand reageert echt als ik vraag wat en hoe (het is moeilijk bijlezen op mijn foon dus ik weet niet waar en wanneer het verder besproken is) dus of ik heb er overheen gelezen of het is gewoon een stille hint ofzo![]()
Dus nouja dan maar niet he.awh! nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb er iig overheen gelezen![]()
6 november
Den Haag
en je bent heel erg welkom!
Lekker door Den haag sjouwen en daarna tapa's eten en drankjes drinken
Ja doei.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef neen het volgende:ik kijk harold & kumar go to white castle
met m'n huisgenoot maar ik weet alles al
[..]
Volgens mij gaan ze: wandelen in de hofstad, eten, drinken.
Ik kom niet.Waarom kom je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mo & Uniek:
Oke, gezellig![]()
Ik moet op 6 november werkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Waarom kom je niet?![]()
Mo & Uniek:
Oke, gezellig
die staat hier ook op. Té foutquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef neen het volgende:
ik kijk harold & kumar go to white castle
met m'n huisgenoot maar ik weet alles al
[..]
Te gaaf juistquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die staat hier ook op. Té fout
Als je geïnteresseerd bent in een andere opleiding op HBO niveau nodig ik je uit, krijg je van mij koffie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:17 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Je werkt nooit en dan moet je opeens werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |