quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Lieve Here God, mag het _nu_ ophouden met regenen? Dan zit ik morgen om 9:30 in de kerk!.
En morgen peperremuntjes in de kerk!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:44 schreef Viking84 het volgende:
De regen wordt minder, dus wij gaan zo.
spewwibs.
En geld in het 'ponkje'quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:47 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
En morgen peperremuntjes in de kerk!
cool. hoge deuren. Vrij nieuw huis dus, met hoge plafondsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:07 schreef Chicolate het volgende:
Pfff stomme regen. Mn was hing mooi aan mn balkondeur (binnen), maar het regende naar binnen dus moest het volle wasrekje naar de badkamerdeur. Alleen die deur is 2.33 hoogen ik was dus te klein om dat rekje incl wasgoed zo hoog te tillen. Sowieso ben ik eigenlijk te klein voor die deur, maar mn wasrekje kan nergens anders. Nu doen mn spieren pijn maar hangt het rekje na een gevecht van meerdere minuten iig wel.
Ik ben 1.76, niet echt klein dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:23 schreef j.t het volgende:
[..]
cool. hoge deuren. Vrij nieuw huis dus, met hoge plafondsalleen wel vervelend als je wel klein bent
eten was lekkersla en aardappelkroketjes uit oven en hamburgertje .. mmmm
En nu heb ik nog steeds pijn in mn rug en de was is klaar, dus moet ik ook nog ophangen...
Deur bijna tot je plafond? Geen raampje of ding erboven dus?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben 1.76, niet echt klein dus. De deur komt gewoon bijna tot het plafond. En er zit bovenin een ventilatiebuis voor, dus ik snap niet waarom ie zo hoog moet?
Het rekje is zo'n ding:
[ afbeelding ]
En die pootjes zitten los. Dus die moet je ook nog eens proberen recht te houden, terwijl je probeert het om de deur te haken. Wat al bijna onmogelijk is als ie leeg is. Laat staan loodzwaar vol met nat wasgoed.
Nope. Een plankje erboven van misschien 10 cm lang en dat was het wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:51 schreef j.t het volgende:
[..]
Deur bijna tot je plafond? Geen raampje of ding erboven dus?
Straks feestje ... dududu
Je kan toch altijd extra kopen? of je neemt een dubbel abbonnementquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
hm, wij zitten er aan te denken zo'n groentetas te halen, dan moet je elke week wel wat anders eten zeg maarvoor 8,50 per week een groentetas voor 2 grote groenteneters.. vraag me af of dat genoeg is voor ons, want we éten echt heel veel groente
nee, denk het niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
hm, wij zitten er aan te denken zo'n groentetas te halen, dan moet je elke week wel wat anders eten zeg maarvoor 8,50 per week een groentetas voor 2 grote groenteneters.. vraag me af of dat genoeg is voor ons, want we éten echt heel veel groente
pp?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
nee, denk het niet.
Of je moet genoeg hebben al 4 stronkjes witlof in een maaltijd... Maar ja wij hebben er minstens 10
Nee, 5 a 6 ppquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |