Is er geen regeling dat je minimaal een half jaar of een jaar geen lid mag zijn geweest voor je weer opnieuw abonnee wordt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al te zien. Die catsuit stond volgens mij in de Glamour van een paar maanden geleden. Over de Glamour gesproken: ik zag dat ze weer geld van m'n rekening hadden geschreven, dus ik zit er weer een jaar aan vast.
Terwijl je natuurlijk altijd moet opzeggen, zodat je weer een nieuw cadeau kan uitzoeken!
Weet je wat, dat ga ik nu direct doen.(opzeggen, that is)
Oh, ik kan prima een half jaar zonder de Glamour hoor, ik lees het ding in bad, maar ik geloof dat ik nog 3 ongeziene exemplaren heb liggen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is er geen regeling dat je minimaal een half jaar of een jaar geen lid mag zijn geweest voor je weer opnieuw abonnee wordt?
Ja, hoezo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
co heb je al een nespresso chip/sleutelhanger/klantenkaart?
Prickly Heat!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
De lamsbout was zo lekker, heb de helft op
De andere helft heb ik versneden en ga ik zo nasi van maken voor morgen...
Ben alle afleveringen van o o cherso aan het kijken... da's gewoon "the villa' van vroegah
Wat PF zegt. Ik ben zelf niet in een sociale buiquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:05 schreef conleche het volgende:
Ik zat ook al te bedenken of ik het aan zou bieden, maar ik ben te brak om sociaal te doen vanavond.(toch weer later terug van de verjaardag dan wenselijk als je de volgende dag moet werken
)
Komt bij dat ik niet echt een logeerkamer heb, hoewel een matras in de woonkamer the trick ook wel doet én ik moet morgen ook werken. Maar het is zeker wel een optie voor een andere keer, Tink!
ja.. het is ff kut, zo'n lengte. Been there, done that, maar het is het waard!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben bezig, zit nu op zo'n rotlengte, maar ga wel doorzetten geloof ik.
dat zou ik zonde vinden van jouw haar!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:33 schreef conleche het volgende:
Wat voor programmaatje is dat? Ik zit eraan te denken om mijn haar donker te verven, maar misschien wel handig als ik eerst zie of dat staat.Die keer dat ik het donker had geverfd is behoorlijk lang geleden en bovendien was het toen kort.
Zo gaat het hier niet, hoor. Wij zijn altijd heel snel klaar. Even naar V&D en C&A en ik zeg wat mooi is, meneer past het en als het past, dan zijn we meestal klaarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:45 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
XM ben jij dat?mooie vrouw
![]()
ik ben net gaan winkelen met vriendje voor vriendje, uiteraard niets gekochtmannen...
Ik ook, heb alleen 0,0 foto's van mijzelf, recht van voren. Dus nu 1 bijna recht van voren. Ik ga kort haar proberen!quote:
ja, hats, gewoon gaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:25 schreef neen het volgende:
Ga nou maar, dan kunnen jullie straks lachen als het net is gestopt en jullie net droog binnen zitten.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Lieve Here God, mag het _nu_ ophouden met regenen? Dan zit ik morgen om 9:30 in de kerk!.
En morgen peperremuntjes in de kerk!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:44 schreef Viking84 het volgende:
De regen wordt minder, dus wij gaan zo.
spewwibs.
En geld in het 'ponkje'quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:47 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
En morgen peperremuntjes in de kerk!
cool. hoge deuren. Vrij nieuw huis dus, met hoge plafondsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:07 schreef Chicolate het volgende:
Pfff stomme regen. Mn was hing mooi aan mn balkondeur (binnen), maar het regende naar binnen dus moest het volle wasrekje naar de badkamerdeur. Alleen die deur is 2.33 hoogen ik was dus te klein om dat rekje incl wasgoed zo hoog te tillen. Sowieso ben ik eigenlijk te klein voor die deur, maar mn wasrekje kan nergens anders. Nu doen mn spieren pijn maar hangt het rekje na een gevecht van meerdere minuten iig wel.
Ik ben 1.76, niet echt klein dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:23 schreef j.t het volgende:
[..]
cool. hoge deuren. Vrij nieuw huis dus, met hoge plafondsalleen wel vervelend als je wel klein bent
eten was lekkersla en aardappelkroketjes uit oven en hamburgertje .. mmmm
En nu heb ik nog steeds pijn in mn rug en de was is klaar, dus moet ik ook nog ophangen...
Deur bijna tot je plafond? Geen raampje of ding erboven dus?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben 1.76, niet echt klein dus. De deur komt gewoon bijna tot het plafond. En er zit bovenin een ventilatiebuis voor, dus ik snap niet waarom ie zo hoog moet?
Het rekje is zo'n ding:
[ afbeelding ]
En die pootjes zitten los. Dus die moet je ook nog eens proberen recht te houden, terwijl je probeert het om de deur te haken. Wat al bijna onmogelijk is als ie leeg is. Laat staan loodzwaar vol met nat wasgoed.
Nope. Een plankje erboven van misschien 10 cm lang en dat was het wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:51 schreef j.t het volgende:
[..]
Deur bijna tot je plafond? Geen raampje of ding erboven dus?
Straks feestje ... dududu
Je kan toch altijd extra kopen? of je neemt een dubbel abbonnementquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
hm, wij zitten er aan te denken zo'n groentetas te halen, dan moet je elke week wel wat anders eten zeg maarvoor 8,50 per week een groentetas voor 2 grote groenteneters.. vraag me af of dat genoeg is voor ons, want we éten echt heel veel groente
nee, denk het niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
hm, wij zitten er aan te denken zo'n groentetas te halen, dan moet je elke week wel wat anders eten zeg maarvoor 8,50 per week een groentetas voor 2 grote groenteneters.. vraag me af of dat genoeg is voor ons, want we éten echt heel veel groente
pp?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
nee, denk het niet.
Of je moet genoeg hebben al 4 stronkjes witlof in een maaltijd... Maar ja wij hebben er minstens 10
Nee, 5 a 6 ppquote:
Veel plezier hè, lukt het alcoholvrij houden een beetje?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga nog even kijken of het allemaal wel goed gaat in Leiden
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef AKnynke het volgende:
ik kom niet naar de meet. Jammer maar helaas. Het is zooo fijn met de Duutser, ik kan er echt weer even tegen aan. Alleen is het wel jammer dat ie morgen alweer naar huis gaat, daar kijk ik nu al tegenop...
Nee de sociale druk is te grootquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:12 schreef neen het volgende:
[..]
Veel plezier hè, lukt het alcoholvrij houden een beetje?
gelukkig hebben we morgen nog de halve dag, z'n terugvlucht is pas om 8 uur ofzo..quote:
Je hebt het geprobeerd, restecpquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee de sociale druk is te groot
Ik heb het precies andersom. Wat was ik leuk (vond toen van niet) en slank!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:22 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. 2 geroosterd brood met kaas
l. salade van 2 stronkjes witlof + peer + lowfatdressing
t. 2 puntjes flammkuchen
d. 6 opscheplepels groentecurry (courgette, ui, sperziebonen, bamboe, prei, bleekselderij)
En in plaats van een reis naar Amsterdam heb ik een reis door mijn verleden gemaakt. Ein-de-lijk ben ik eens begonnen met het selecteren van babyfotot's van mijn kinderenWat waren we blij en gelukkig
En jong
En dik
![]()
dubbel wordt wel weer snel duurquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je kan toch altijd extra kopen? of je neemt een dubbel abbonnement
geniet ervan!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
gelukkig hebben we morgen nog de halve dag, z'n terugvlucht is pas om 8 uur ofzo..
nu zo eens eten koken en een film kijken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja ik zeg ook steeds dat ik wil maar niemand reageert echt als ik vraag wat en hoe (het is moeilijk bijlezen op mijn foon dus ik weet niet waar en wanneer het verder besproken is) dus of ik heb er overheen gelezen of het is gewoon een stille hint ofzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik!![]()
en uniek en vik en xm en blurred en lau komt drankjes drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook steeds dat ik wil maar niemand reageert echt als ik vraag wat en hoe (het is moeilijk bijlezen op mijn foon dus ik weet niet waar en wanneer het verder besproken is) dus of ik heb er overheen gelezen of het is gewoon een stille hint ofzo![]()
Dus nouja dan maar niet he.Volgens mij gaan ze: wandelen in de hofstad, eten, drinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook steeds dat ik wil maar niemand reageert echt als ik vraag wat en hoe (het is moeilijk bijlezen op mijn foon dus ik weet niet waar en wanneer het verder besproken is) dus of ik heb er overheen gelezen of het is gewoon een stille hint ofzo![]()
Dus nouja dan maar niet he.awh! nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb er iig overheen gelezen![]()
6 november
Den Haag
en je bent heel erg welkom!
Lekker door Den haag sjouwen en daarna tapa's eten en drankjes drinken
Ja doei.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef neen het volgende:ik kijk harold & kumar go to white castle
met m'n huisgenoot maar ik weet alles al
[..]
Volgens mij gaan ze: wandelen in de hofstad, eten, drinken.
Ik kom niet.Waarom kom je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mo & Uniek:
Oke, gezellig![]()
Ik moet op 6 november werkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Waarom kom je niet?![]()
Mo & Uniek:
Oke, gezellig
die staat hier ook op. Té foutquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef neen het volgende:
ik kijk harold & kumar go to white castle
met m'n huisgenoot maar ik weet alles al
[..]
Te gaaf juistquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die staat hier ook op. Té fout
Als je geïnteresseerd bent in een andere opleiding op HBO niveau nodig ik je uit, krijg je van mij koffie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:17 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Je werkt nooit en dan moet je opeens werken.
Ik ga niet studeren beneden mijn niveauquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:18 schreef neen het volgende:
[..]
Als je geïnteresseerd bent in een andere opleiding op HBO niveau nodig ik je uit, krijg je van mij koffie.
Jij mag natuurlijk altijd bij mij koffie komen drinkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:24 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik ga niet studeren beneden mijn niveau![]()
Maar je mag wel wel uitnodigen voor koffie
Mannenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:25 schreef Ewelina het volgende:
Baggerlijstje vandaag:
O: restje bolognesesaus
T: banaan
L: 2 boterhammen met chocopasta
D: turkse pizza
T: 2 chocolate chip cookies, wat snoepjes
S: hele dag schilderen
Heb geschilderd bij een vriend en die had niet bepaald veel in huis
Dat zal toch wel meevallen mo. Je studeert engelsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil een mailtje naar York sturen (universiteit) en heb een draft klaar staan, maar ben bang dat m'n Engels daarin al te slecht is om 'm op te sturen
Ja idd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen mo. Je studeert engels
dat maakt me juist wat nerveus als het om officiele dingen gaatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
'nu' is niet > 20 minuten laterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:47 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
En morgen peperremuntjes in de kerk!
Bier. Ik heb nog een flesje speciaalbier liggen. Best een goed ideequote:
Als ik een mailtje moet tikken naar een andere neerlandicus, dan lees ik hem ook tien keer over en ga ik ook over elke zin twijfelen. Dus ik snap Mo welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Beter gaan jullie ook deze film kijken, leuke filmquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is ze inmiddels al klaar?.
[/pest]
Ik ga gamen.
Waarachteraan? En die wil ik ook al een tijd zien. Of bedoel je Escape from Alcatraz met Eastwood?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:02 schreef neen het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Escape from Guantanamo Bay er gewoon achteraanOh genot!
Second that!quote:
Ze zijn nu een pyjamafeestje aan het doen. En dan met popcorn op de bank al giechelend een meidenfilm zienquote:
dat zouden we s moeten doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zijn nu een pyjamafeestje aan het doen. En dan met popcorn op de bank al giechelend een meidenfilm zien.
Nachtwacht likes Pulp Fiction en meer van mister Tarantinoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef neen het volgende:
Achter deel 1 aan dus hemaar ik denk dat nachtwacht hem wel kan waarderen. Maar eigenlijk weet ik niet wat hij leuk vind dus kan ik dat niet weten.
Mag jij mijn teennagels lakken iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zouden we s moeten doenmet wat meiden (en neen)
Een welgemeende WTF ?! + QFT natuurlijk!quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Een welgemeende WTF ?! + QFT natuurlijk!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Nu echt weg (dus niet meer iets posten waar ik op wil reageren![]()
)
Coming up!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Welke lip?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alleen m'n lip zit een beetje raar. Naja!
Wat is nou echt een meidenfilm?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, je hebt goede en leuke films. Dit is gewoon een leuke film.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nachtwacht likes Pulp Fiction en meer van mister Tarantino.
Ik ben vaak te lui om een film op te zetten, dan maar tv. Soms kijk ik films wel op tv omdat ze op tv zijn terwijl ik ze op dvd heb. Gemak dient de mens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Neen, ik drink veel bier maar nu cola-berenburg..
En heb die film op... reclame... echt, daarom kijk ik noooooooooooit tv
• Legally Blondequote:
en deel 2!quote:
ja, wie niet? Open jij een nieuwe ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:36 schreef Duvel het volgende:
Ik kijk liever naar leuke schietfilms als Reservoir Dogs en Pulp Fiction.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |