Je zet het wieltje op Av. En dan kan je het F-getal instellenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oki, AV zie ik
en waar doe ik F?
Yep, vlakbij het station, dus echt zo in a'dam!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jij woont toch in H. Phaidra?
Zorg dat dat getal zo laag mogelijk is, dat zal ergens rond de 2.8-5.6 zijn. Dan zal dat de diafragma waarde zijn. Bij mijn eigen camera staat er F voor, dus vandaarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit getal wordt anders als ik aan het wieltje draai
[ afbeelding ]
Tuurlijk joh. Kan sowieso wel, terrein is vrij toegankelijk en die wasruimte is altijd openquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou ook wel een wasmachine willenMisschien als ik binnenkort bij je op de koffie kom kan ik gelijk een wasje draaien
?
5.0 is het laagst!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zorg dat dat getal zo laag mogelijk is, dat zal ergens rond de 2.8-5.6 zijn. Dan zal dat de diafragma waarde zijn. Bij mijn eigen camera staat er F voor, dus vandaar.
Probeer er eens een foto mee te maken?quote:
bij de nikon van mij vati kon dat meteen? hmmquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Probeer er eens een foto mee te maken?
Oh en voor fellere kleuren zou ik achteraf doen: contract verhogen. Dat kan in photoshop/gimp/ander fotobewerkingsprogramma.
Het zal ook wel in de camera kunnen, maar dat vind ik te ingewikkeldquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
bij de nikon van mij vati kon dat meteen? hmm
ik vind het zo frustrerend als ik iets niet kan/weet
quote:Achterop je camera zit zo'n Av-knopje met een zwart/wit plusje en minnetje eronder, als je die knop indrukt en even je scrollwiel gebruikt, zie je dat pijltje op je scherm als het goed is heen en weer bewegen tussen -2, -1, 0, +1 en +2. Als je wilt overbelichten, zorg je dat je hem op bijv. +1 of +2 zet... Even mee experimenteren.
Daarmee worden je kleuren niet feller volgens mij. Maar het werkt wel als je wil overbelichten ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chico dit is de oplossign:
[..]
quote:Je kent ze vast wel, die standaard partypics. Foto's van bierdrinkende mannen met zweetoksels, neplachjes
van opgedoste meiden, overbelichte ruimtes en groepsfoto's waarop altijd wel iemand akelig kijkt. Vervolgens
kun je een week later, als je het nog niet vergeten bent, je foto opspeuren op zo'n onoverzichtelijke website.
Soms moet je nog lid worden ook om je eigen hoofd te downloaden. Meestal zijn de fotografen van die suffe
hobbyisten met heuptasjes en te veel neushaar. Of het zijn jochies die eindelijk met iets kunnen pronken.
Al deze ergernissen hebben De Fotomeisjes bijzonder serieus genomen.
We zijn leuk, we zijn onderscheidend en bovenal maken we met ons unieke concept de mooiste foto's.
Wij zijn van de emotie en het moment. Vereeuwigers van sfeer. We creëren artistieke beelden en houden van
pure kleuren. Buitengewoon anders en creatief. De website draait om de foto's en niet al die nonsens eromheen.
Niks betalen of gegevens achterlaten. Gewoon eenvoudig je foto downloaden direct de volgende dag. De agenda
staat vol met feestjes die we zèlf leuk vinden, waar we jou graag zien.
Die slechte foto's vind je niet leuk hequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vind het sowieso wel een leuk concept:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou zwart doen. Die is wat stoerder. Maar dan moet je geen heel bleek hoofd hebben, maar dat heb jij volgens mij sowieso niet?Bleke buik iig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
*verschanst zich weer achter haar boek*Niet meer actief op Fok!
Zou moeten kunnen ja, hoewel het mij tot nu toe alleen via Facebook gelukt is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
iig je kan mensen toevoegen toch?
nee geen last van gelukkigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vraag me trouwens af, dames, hebben jullie dat ook?
Naar het toilet --> ongesteld --> hoofdpijn, DIRECT, meteen! En de minuten daarvoor niet
Dat zou ik ook doen als ik haar was, zwart is ook wat te gewoon denk ik. Zij kan het hebben, dat rood. Ook buiten de kerst.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan zou ik voor rood gaan, dat staat je volgens mij echt geweldig
Die is cool!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou deze nemen
[ afbeelding ]
Deze is ook van D&Gquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Die is cool!!![]()
Er is een jacquard catsuit, deze winter, ik geloof van D&G en die is zo ontzettend leuk. Kan er alleen geen pic. van vinden. Maar als ik lang en dun was geweest had ik die direct gekocht!! Alhoewel, ik geloof dat hij 700 euro was, dus misschien niet direct
Ja dat dacht ik al te zien. Die catsuit stond volgens mij in de Glamour van een paar maanden geleden. Over de Glamour gesproken: ik zag dat ze weer geld van m'n rekening hadden geschreven, dus ik zit er weer een jaar aan vast.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Deze is ook van D&G!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |