abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87098750
Ik vraag me trouwens af, dames, hebben jullie dat ook?

Naar het toilet --> ongesteld --> hoofdpijn, DIRECT, meteen! En de minuten daarvoor niet :')
Ja doei.
pi_87098751
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oki, AV zie ik
en waar doe ik F?
Je zet het wieltje op Av. En dan kan je het F-getal instellen :P (je ziet waarschijnlijk rechtsboven op de display staan wat de f-waarde is).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87098875
Ja hee, de hele tijd zon, ga ik even een kopje thee in de tuin drinken, is het bewolkt :'( .

Zometeen maar even wat achterstallig huishouden doen...

Tink, als het huis niet zo'n zooi was, had je hier mogen overnachten, maar waarschijnlijk zou je dat toch te ver hebben gevonden (30 min naar centrum) ;) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87098955
Jij woont toch in H. Phaidra?
pi_87099021
Dit getal wordt anders als ik aan het wieltje draai

pi_87099043
Ik zat ook al te bedenken of ik het aan zou bieden, maar ik ben te brak om sociaal te doen vanavond. :@ (toch weer later terug van de verjaardag dan wenselijk als je de volgende dag moet werken :') )
Komt bij dat ik niet echt een logeerkamer heb, hoewel een matras in de woonkamer the trick ook wel doet én ik moet morgen ook werken. Maar het is zeker wel een optie voor een andere keer, Tink!
pi_87099076
Maar Tink wil een eigen plekkie :P

Nee dat weet ik niet. Maarrr ik heb wel eens met allemaal mensen in een soort jeugdding geslapen en 1 meisje wilde per se een eigen hotelkamer ergens anders? Dus ik dacht prima die woont vast in een te luxe huis of zo.
Was ik bij haar thuis: half kraakpand.

Toen begreep ik haar motivatie niet meer zo :P
pi_87099396
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jij woont toch in H. Phaidra?
Yep, vlakbij het station, dus echt zo in a'dam!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87099433
Ik zou nog wel dichter de stad in willen wonen. Co woont iig aan de goede kant van de rivier :P
pi_87099608
Ja, dat leek me ook leuk, centrum A'dam of Haarlem, maar dat bleek niet haalbaar / handig ivm werk, eisen aan t huis en toekomstplannen. Gelukkig ben je vanaf hier snel in beide steden! En 10 min lopen naar ons eigen centrum :') .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87099761
Ik vind mijn locatie in Amsterdam op zich prima (met OV is alles dichtbij) maar een supermarkt in de buurt was wel fijn geweest :'). Oh en Tink, je mag ook bij mij komen logeren als je niets kan vinden! In mijn bed merk je het niet dat er iemand naast ligt, en het matras kan er ook nog uit en op de grond ofzo. En het is 10 min vanaf Amsterdam Centraal *).

Oh help, dikke stress daarnet. Ging mn was in de machine doen, stel het programma in (30 graden, 1400 touren, wit/bonte was) en blijkbaar veranderde hij bij die laatste stap de temperatuur, want toen ik op start drukte stond er opeens 95 graden :{ :{. En mn sportpak enzo zat er ook in! En hij wilde niet stoppen! Of opengaan! Toen heb ik heel dapper een jongen die buiten aan een fiets stond te klooien gevraagd of ie me kon helpen. Die is op de machines geklommen om de stekker eruit te halen en na meerdere pogingen ging de deksel eindelijk open en kon ik mn wasgoed redden. Pffff opluchting. Ik zag het al voor me, al mn kleren, ondergoed, handdoeken op formaat pop :').
pi_87099830
Ik zou ook wel een wasmachine willen :9 Misschien als ik binnenkort bij je op de koffie kom kan ik gelijk een wasje draaien O-)?
pi_87099845
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit getal wordt anders als ik aan het wieltje draai

[ afbeelding ]
Zorg dat dat getal zo laag mogelijk is, dat zal ergens rond de 2.8-5.6 zijn. Dan zal dat de diafragma waarde zijn. Bij mijn eigen camera staat er F voor, dus vandaar :P.
pi_87099852
O maar je moet natuurlijk eerst nog eens hier kijken!
pi_87099874
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou ook wel een wasmachine willen :9 Misschien als ik binnenkort bij je op de koffie kom kan ik gelijk een wasje draaien O-)?
Tuurlijk joh. Kan sowieso wel, terrein is vrij toegankelijk en die wasruimte is altijd open :P.
pi_87099886
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zorg dat dat getal zo laag mogelijk is, dat zal ergens rond de 2.8-5.6 zijn. Dan zal dat de diafragma waarde zijn. Bij mijn eigen camera staat er F voor, dus vandaar :P.
5.0 is het laagst!
pi_87099923
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

5.0 is het laagst!
Probeer er eens een foto mee te maken?

Oh en voor fellere kleuren zou ik achteraf doen: contract verhogen. Dat kan in photoshop/gimp/ander fotobewerkingsprogramma.
pi_87099949
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Probeer er eens een foto mee te maken?

Oh en voor fellere kleuren zou ik achteraf doen: contract verhogen. Dat kan in photoshop/gimp/ander fotobewerkingsprogramma.
bij de nikon van mij vati kon dat meteen? hmm

ik vind het zo frustrerend als ik iets niet kan/weet :D
pi_87099991
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

bij de nikon van mij vati kon dat meteen? hmm

ik vind het zo frustrerend als ik iets niet kan/weet :D
Het zal ook wel in de camera kunnen, maar dat vind ik te ingewikkeld :P.
pi_87100029
ik wil dit soort foto's kunnen maken:
http://defotomeisjes.com/
pi_87100132
Chico dit is de oplossign:
quote:
Achterop je camera zit zo'n Av-knopje met een zwart/wit plusje en minnetje eronder, als je die knop indrukt en even je scrollwiel gebruikt, zie je dat pijltje op je scherm als het goed is heen en weer bewegen tussen -2, -1, 0, +1 en +2. Als je wilt overbelichten, zorg je dat je hem op bijv. +1 of +2 zet... Even mee experimenteren.
pi_87100230
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chico dit is de oplossign:
[..]

Daarmee worden je kleuren niet feller volgens mij. Maar het werkt wel als je wil overbelichten ja.

Voor de foto's die jij liet zien, heb je volgens mij ook een (externe) flitser nodig.
pi_87100317
Hmmmm... Volgens mij niet! in ieder geval, ik heb ze daar nooit mee rond zien lopen?
pi_87100383
Vind het sowieso wel een leuk concept:

quote:
Je kent ze vast wel, die standaard partypics. Foto's van bierdrinkende mannen met zweetoksels, neplachjes
van opgedoste meiden, overbelichte ruimtes en groepsfoto's waarop altijd wel iemand akelig kijkt. Vervolgens
kun je een week later, als je het nog niet vergeten bent, je foto opspeuren op zo'n onoverzichtelijke website.
Soms moet je nog lid worden ook om je eigen hoofd te downloaden. Meestal zijn de fotografen van die suffe
hobbyisten met heuptasjes en te veel neushaar. Of het zijn jochies die eindelijk met iets kunnen pronken.
Al deze ergernissen hebben De Fotomeisjes bijzonder serieus genomen.

We zijn leuk, we zijn onderscheidend en bovenal maken we met ons unieke concept de mooiste foto's.
Wij zijn van de emotie en het moment. Vereeuwigers van sfeer. We creëren artistieke beelden en houden van
pure kleuren. Buitengewoon anders en creatief. De website draait om de foto's en niet al die nonsens eromheen.
Niks betalen of gegevens achterlaten. Gewoon eenvoudig je foto downloaden direct de volgende dag. De agenda
staat vol met feestjes die we zèlf leuk vinden, waar we jou graag zien.
pi_87100548

Zwart of rood doen? Ik vind rood wel vrolijk, maar ik heb al een soortgelijk vest in een iets donkerder rood. Zwart is ook wel leuk. Maar rood. O+

Twijfel!
pi_87100582
beide? :@
Ja doei.
pi_87100633
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
beide? :@
69 euro per stuk }:|
pi_87100660
Ik zou zwart doen! Rood is nog al kerst.
pi_87100729
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:39 schreef conleche het volgende:

[..]

69 euro per stuk }:|
dan zou ik voor rood gaan, dat staat je volgens mij echt geweldig O+
Ja doei.
pi_87100802
Mr.Mo heeft net O+ John Denver O+ opgezet, goede essay-achtergrond muziek :z

country roaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad, take me hoooooooooooooooooome, to the plaaaaaaaaaaaaaace, I beloooooooooooooong :z
Ja doei.
pi_87100876
wie heeft er spotify?
pi_87101002
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wie heeft er spotify?
*meldt* :P
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:51:39 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87101098
@ Co: Ik zou voor zwart gaan. Bij die rode krijg ik Bridget-Jones-rendiertrui-associaties, sorry :@ :'). Zwart staat je geweldig, denk ik! En de zwarte voegt echt iets toe aan je kledingkast.

Ik ben aan het lezen en ik heb honger, maar ik mag niks eten, want ik wil me vanavond ongans eten :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_87101108
doe eens je naam geven?
pi_87101135
iig je kan mensen toevoegen toch?
pi_87101187
Ik zou deze nemen
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:54:17 #137
236335 neen
schone schijn
pi_87101211
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vind het sowieso wel een leuk concept:
[..]

Die slechte foto's vind je niet leuk he :D
het lijkt niet wat het is
pi_87101237
Ik zou zwart doen. Die is wat stoerder. Maar dan moet je geen heel bleek hoofd hebben, maar dat heb jij volgens mij sowieso niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:56:41 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87101315
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou zwart doen. Die is wat stoerder. Maar dan moet je geen heel bleek hoofd hebben, maar dat heb jij volgens mij sowieso niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bleke buik iig niet :9~.

*verschanst zich weer achter haar boek*
Niet meer actief op Fok!
pi_87101367
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
iig je kan mensen toevoegen toch?
Zou moeten kunnen ja, hoewel het mij tot nu toe alleen via Facebook gelukt is.
Oh wacht, hier is een linkje, kun je daar wat mee? http://open.spotify.com/user/pijkje
Are you pondering what I'm pondering?
pi_87101451
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vraag me trouwens af, dames, hebben jullie dat ook?

Naar het toilet --> ongesteld --> hoofdpijn, DIRECT, meteen! En de minuten daarvoor niet :')
nee geen last van gelukkig :P
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:00:20 #142
236335 neen
schone schijn
pi_87101453
Oke ik net afwassen en koken tegelijk want ik denk natuurlijk, wat vrouwen kunnen, dat kunnen mannen ook. Niet dus ik dingen vast in de pan gooien enzo (zeer ingewikkeld recept natuurlijk bestaande uit soepgroenten en bouillon) en tegelijkertijd (multitasking tot de max) laat ik de wasbak vollopen met een heerlijk warm sopje wat ruikt naar Orchideeën. Maar op een gegeven moment loopt er zo wat water echt helemaal rechts van het aanrecht naast het fornuis :') oeps de kraan moet natuurlijk op een gegeven moment dicht.

quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dan zou ik voor rood gaan, dat staat je volgens mij echt geweldig O+
Dat zou ik ook doen als ik haar was, zwart is ook wat te gewoon denk ik. Zij kan het hebben, dat rood. Ook buiten de kerst.
het lijkt niet wat het is
pi_87101542
ik zit er aan te denken een middagdutje te gaan doen :@ maar moet essay schrijven, maar ben echt moe :')
Ja doei.
pi_87101564
Ik vind de zwarte ook leuker!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87101613
Ik vind de zwarte het mooist O+
pi_87101736
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou deze nemen
[ afbeelding ]
Die is cool!! :D

Er is een jacquard catsuit, deze winter, ik geloof van D&G en die is zo ontzettend leuk. Kan er alleen geen pic. van vinden. Maar als ik lang en dun was geweest had ik die direct gekocht!! Alhoewel, ik geloof dat hij 700 euro was, dus misschien niet direct :')
pi_87101848
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Die is cool!! :D

Er is een jacquard catsuit, deze winter, ik geloof van D&G en die is zo ontzettend leuk. Kan er alleen geen pic. van vinden. Maar als ik lang en dun was geweest had ik die direct gekocht!! Alhoewel, ik geloof dat hij 700 euro was, dus misschien niet direct :')
Deze is ook van D&G :)!
pi_87102271
lijstje :@

O&L roerei (rond een uurtje of half 12)
T: Vietnamese loempia
T: cup-a-soup
D: tomaat + buffel mozzarella + basilicum + olijfolie + 225 gram kipfilet
T: cassave kroepoek + glas rode wijn
pi_87102475
oh ja, lijstje :+

O: 2 sneden compact zelfgebakken bruin brood (dikke sneden!)
L: idem
T: appel
D: uiensoep met spekjes en bruchetta's met oude kaas
T: wat lekkers met een wijntje

veel brood dus :X
Ja doei.
pi_87102536
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Deze is ook van D&G :)!
Ja dat dacht ik al te zien. Die catsuit stond volgens mij in de Glamour van een paar maanden geleden. Over de Glamour gesproken: ik zag dat ze weer geld van m'n rekening hadden geschreven, dus ik zit er weer een jaar aan vast. :')

Terwijl je natuurlijk altijd moet opzeggen, zodat je weer een nieuw cadeau kan uitzoeken! :P

Weet je wat, dat ga ik nu direct doen. :+ (opzeggen, that is)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')