Lompe filmsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:33 schreef neen het volgende:
Daar heb ik best wel veel van gezien, meer dan de helft iig.
Maar ik vind andere films toch beter, lompe films.
Dit stukje ookgeniaal.
ja ik zit hem ook te kijken...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
goeie 'Without a Trace' op tv...
leert je een hoop over tevreden zijn met je eigen lichaam en zulks
iig over plastische chirurgie en zulks..
jah..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:46 schreef progje het volgende:
[..]
ja ik zit hem ook te kijken...
en dat soort shows bestaan ook gewoon echt in Amerika..
verschrikkelijk
Met Heidi Montag als dieptepunt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
echt.. ok, een paar kilo kwijt, soit, maar alles verbouwen?
Neem maar even een kijkje in SHOquote:
Ja, die.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Neem maar even een kijkje in SHO![]()
een amerikaanse blonde real life soap lellebel die zichzelf compleet heeft laten verbouwen en alles, echt alles doet om in de publiciteit te komen
Afgrijselijk, misvormd, totaal a-erotisch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zegt me nog steeds niets, maar ja, bah...
Dattequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
je zal maar zin hebben in seks...
en duidelijk NIET Zwanger zijn![]()
bahquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:37 schreef Tinkepink het volgende:
*mompelt iets over het bevaren van de rode zee
Oh, dat was best een goede film. Heb nu wel trek in een hamburgerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef neen het volgende:ik kijk harold & kumar go to white castle
met m'n huisgenoot maar ik weet alles al
hebt ik helemaal gemist! en ik kan geloof ik ook niet, want... jaja... ik heb weer eens een repetitiequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Kwak!! Hoe is het met jou dan??
Meet, den Haag, 6 nov.
Aw! is je ziek geworden?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:22 schreef loveli het volgende:
Ontopic: m'n kcals van vanavond liggen in de berm.
En ja! Ik moest denken aan Kate Beckinsale! Al vervormd dat programmaatje d'r hoofd natuurlijk, dus het origineel is sowieso leukerquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:31 schreef conleche het volgende:
XMert heeft echt zo'n filmsterren gezicht!!![]()
Wijze woorden weer van de Slank-goeroe.quote:Op zondag 3 oktober 2010 04:11 schreef neen het volgende:
Je moet niet altijd zo laat naar bed Maria.
second that! ik ben hier (ouders) altijd belachelijk vroeg wakker en dan kan ik niet meer slapenquote:Op zondag 3 oktober 2010 07:17 schreef neen het volgende:
O goedemorgen beste mensen. Vanmiddag maar een middagdutje denk ik
Helemaal mee eens, zo uit een jaren '50 Hollywoodfilm gestaptquote:Op zondag 3 oktober 2010 02:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw! is je ziek geworden?Hopelijk nu beter?
![]()
Verderrrrr:
XMXM is een mooie dame van klassieke schoonheid
![]()
Shiny & GeeBee:voor de baaldag en de schoonmamma.
Mo vroeg nog of ik er was geloof ik, maar ik was dus in Ilkley voor een speech van Terry Eagleton over the nature of evil (wel entertaining maar had meer verwacht), en een soort word-art-dinges (had ik ook meer van verwacht maar was desalniettemin leuk omdat ik nu twee gave word-artists heb ontdekt).
Und jetzt naar bed! Mn lijstje was bagger, dus morgen herkansing![]()
Eensch, veel te vroeg, heb maar een paar uurtjes geslapen. Maar nog een lome zondag in het vooruitzichtquote:Op zondag 3 oktober 2010 07:17 schreef neen het volgende:
O goedemorgen beste mensen. Vanmiddag maar een middagdutje denk ik
Absoluut absoluut, vandaag gaat er weinig gebeuren.quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:25 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Eensch, veel te vroeg, heb maar een paar uurtjes geslapen. Maar nog een lome zondag in het vooruitzicht
Leuk is dat altijd hequote:Op zondag 3 oktober 2010 08:27 schreef neen het volgende:
[..]
Absoluut absoluut, vandaag gaat er weinig gebeuren.
Als ik laat op bed ga ben ik vroeg wakker (en ook echt wakker nu) en als ik verstandig ben en om 11 of 12 uur op bed ga omdat ik de volgende dag om half10 op schule moet zijn dan ben ik er niet uit te branden
Ja, second that. En gebrek aan vriendje helpt ook niet echtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
je zal maar zin hebben in seks...
en duidelijk NIET Zwanger zijn![]()
Ik was lekker al wegquote:
En Bridget Jones en Notting Hill. Zo'n beetje alles waar Julia Roberts of Hugh Grant in zitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en deel 2!
En Miss Congeniality (1 en 2)
en The Princess Diaries(1 en 2)
En Bring it on
enzo!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is de eerste zondag van de maand, het is bijna overal koopzondag.
Hoewel hier de helft van de winkels wel dicht is uit religieuze overwegingen. Wat dat betreft:Gouda
.
Het moet nog, over een kwartiertje. De laatste keer liep ik 1x2 en dat vond ik al best zwaar, dus vandaarquote:
Ook niet lang meer als het toekomstige kabinet z'n zin krijgt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Hier in het centrum is het elke week koopzondag.
Oh?quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook niet lang meer als het toekomstige kabinet z'n zin krijgt.
Regel dan ook meteen even dat je minimaal een bepaald IQ moet hebben om te mogen stemmen. Zijn we ook meteen van de PVV af.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:24 schreef conleche het volgende:
Misschien dat het tijd wordt om ons democratisch stelsel te herzien. Ik vind het feit dat het CDA in de regering zit na halvering van hun stemmen te gek voor woorden.
Verder is het práchtig weer en baal ik als een stekker dat ik moet werken vandaag.
Ik denk dat ook heel vaak.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Regel dan ook meteen even dat je minimaal een bepaald IQ moet hebben om te mogen stemmen. Zijn we ook meteen van de PVV af.
Ja, dat postte ik een paar dagen geleden ook al. Ik kan er echt pissig om worden als ik daar over ga nadenken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:24 schreef conleche het volgende:
Misschien dat het tijd wordt om ons democratisch stelsel te herzien. Ik vind het feit dat het CDA in de regering zit na halvering van hun stemmen te gek voor woorden.
Ik word pissig om die grijnzende rotkop van Wilders.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat postte ik een paar dagen geleden ook al. Ik kan er echt pissig om worden als ik daar over ga nadenken.
Mijn nichtje die VWO doet, vertelde dat in haar klas heel veel PVV stemmers zaten....quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Regel dan ook meteen even dat je minimaal een bepaald IQ moet hebben om te mogen stemmen. Zijn we ook meteen van de PVV af.
Ja maar dat zijn pubers. Zij denken in zwart/wit en vinden het leuk om te rebelleren. Als we nu de stemgerechtigde leeftijd even omhoog schroeven naar 21 komt ook dat wel goedquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:45 schreef progje het volgende:
[..]
Mijn nichtje die VWO doet, vertelde dat in haar klas heel veel PVV stemmers zaten....
En dat in Hilversum
Hebben we er in dit topic eigenlijk geen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:45 schreef progje het volgende:
[..]
Mijn nichtje die VWO doet, vertelde dat in haar klas heel veel PVV stemmers zaten....
En dat in Hilversum
Voor zover ik weet niet. En als ze er al zijn durven ze hun mond niet meer open te doenquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hebben we er in dit topic eigenlijk geen?
Dat zal wel kloppen idd ^^quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. En als ze er al zijn durven ze hun mond niet meer open te doen.
of gewoon gelijk het land uitquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:07 schreef sigme het volgende:
Sowieso, gewoon mensen die verkeerd stemmen het stemrecht ontnemen.
De meeste 18-jarigen die ik ken zouden niet op PVV stemmen omdat het lekker rebels is. Maar ze herkennen zich in de problemen die Geert wil aanpakken, zijn wat gevoeliger voor mooie praatjes/populisme en hebben helemaal niets met punten als hypotheekrenteaftrek. Gematigde partijen spreken niet echt aan daardoor.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn pubers. Zij denken in zwart/wit en vinden het leuk om te rebelleren. Als we nu de stemgerechtigde leeftijd even omhoog schroeven naar 21 komt ook dat wel goed.
Nou gedoucht, grote schoonmaak, zo lunchen en dan maar eens aan het werk. Ik ben zó aan het woggen.
^^quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:07 schreef sigme het volgende:
Sowieso, gewoon mensen die verkeerd stemmen het stemrecht ontnemen.
Ik heb mijn huiswerk al af!quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De meeste 18-jarigen die ik ken zouden niet op PVV stemmen omdat het lekker rebels is. Maar ze herkennen zich in de problemen die Geert wil aanpakken, zijn wat gevoeliger voor mooie praatjes/populisme en hebben helemaal niets met punten als hypotheekrenteaftrek. Gematigde partijen spreken niet echt aan daardoor.
Goeiemorgen. Mn buik begint weer in zn oude vorm terug te komen en in plaats van van het mooie weer te genieten zit ik binnen een verslag te maken. Ook leuk.
Volgens mij wel. Al komt ze niet zo vaak meer de laatste tijd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hebben we er in dit topic eigenlijk geen?
Ik ben m´n hersens al aan het krakenquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Al komt ze niet zo vaak meer de laatste tijd.
Ze heeft het nooit met zoveel woorden gezegd, maar uit haar reacties was op te maken dat ze zeker niet anti-pvv was. Ze was/is vrij jong. Kom alleen even niet op de naam.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben m´n hersens al aan het kraken
En TJDoornebos oid toch ook? Maar die komt ook niet meer laatste maanden.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Al komt ze niet zo vaak meer de laatste tijd.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor een kicktraining cursus.
Jahaa, jullie lezen het goed, na zo'n 5 jaar ga ik eindelijk weer sporten![]()
-
Maandag eerste les. Is maar 1x in de week, mgoed, je moet ergens beginnenAls de sportschool bevalt, kan ik er nog altijd iets anders gaan doen (ze doen er ook judo en dat heb ik jarenlang gedaan, misschien dat ik dat weer kan oppakken...).
Heb er zin in![]()
Oh, dat denk ik inderdaad ja!quote:
Ik vind dat zoiets raars hè, je hebt een nieuwe versie browser, maar voor bepaalde dingen moet je net doen of je de oude nog hebt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:35 schreef Chicolate het volgende:
En ik kan weer subs lezenals ik mn browser op 'compatibiliteitsmodus' zet.
Ik heb net m'n lesplanning afgerond. Ik hoop zó dat ze hun leesboek mee hebben!quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat zal wel kloppen idd ^^
Oh, voor de mensen-die-moeten-werken-vandaag: boks.![]()
Zit huiswerk na te kijken en moet daarna mijn lessen nog voorbereiden voor morgen. Gelukkig zijn het leuke vakken
Dat was 'r, alleen had ik haar onderbouwing een beetje gemistquote:
En ja dat he, wat is dat voor iets belachelijks?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:24 schreef conleche het volgende:
Oh naar!quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
En ja dat he, wat is dat voor iets belachelijks?\
Ik heb een Amerikaans stel op FB, vrienden van mijn ouders die al jaren in NL wonen. Ook helemaal lyrisch over Geertje en dan die Amerikaanse vrienden zo van: "OOoh such a good example for the rest of Europe''.
Zak door de stront denk ik dan. Nu ga ik wel vrijdag bij ze eten maar die man had al beloofd er niet over te beginnen
Ja ik vond het erg moeilijk om niets te zeggen, maar ik durf niet zo goed op tegen al die grote mensen met hun grote woorden in het Engels.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh naar!Ik zou echt op mn handen moeten zitten dan om niet heel erg te gaan digi-sputteren
Al kom ik qua argumenten op korte termijn meestal ook niet veel verder dan "Jamaar iedereen háát mekaar al zo! En dit maakt het erger
"
Hoera voor intellectuele onderbouwing![]()
Pff, wat doen die allochtonen hier beter gaan ze terug naar hun eigen land.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:10 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ik vond het erg moeilijk om niets te zeggen, maar ik durf niet zo goed op tegen al die grote mensen met hun grote woorden in het Engels.
Hebben jullie de PVV-site wel eens bekeken? Als je het programma doorleest, nou, ik kan me echt heel goed voorstellen dat enorm veel mensen daarvoor stemmen. De PVV verwoordt namelijk alles prima. En dat vind ik zelf zo scary; dat ik begrijp waarom veel mensen zich hier tot aangetrokken voelen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh naar!Ik zou echt op mn handen moeten zitten dan om niet heel erg te gaan digi-sputteren
Al kom ik qua argumenten op korte termijn meestal ook niet veel verder dan "Jamaar iedereen háát mekaar al zo! En dit maakt het erger
"
Hoera voor intellectuele onderbouwing![]()
Ja, dat heb ik dus ook. Dat enge sijpelt er overal tussendoor. En nog enger dat heel veel mensen dat niet (willen?) zien...quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco: ja ik heb ten tijde van de verkiezingen de site bekeken. Tussen de mooie beloftes door las ik het enge.
Sowieso vind ik het kiezen voor de mooie beloftes misschien ondánks zijn pijnlijkere standpunten ook kwalijk. Heel erg eigen hachje mentaliteit.
Veel plezier met de was!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |