Helemaal mee eens, zo uit een jaren '50 Hollywoodfilm gestaptquote:Op zondag 3 oktober 2010 02:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw! is je ziek geworden?Hopelijk nu beter?
![]()
Verderrrrr:
XMXM is een mooie dame van klassieke schoonheid
![]()
Shiny & GeeBee:voor de baaldag en de schoonmamma.
Mo vroeg nog of ik er was geloof ik, maar ik was dus in Ilkley voor een speech van Terry Eagleton over the nature of evil (wel entertaining maar had meer verwacht), en een soort word-art-dinges (had ik ook meer van verwacht maar was desalniettemin leuk omdat ik nu twee gave word-artists heb ontdekt).
Und jetzt naar bed! Mn lijstje was bagger, dus morgen herkansing![]()
Eensch, veel te vroeg, heb maar een paar uurtjes geslapen. Maar nog een lome zondag in het vooruitzichtquote:Op zondag 3 oktober 2010 07:17 schreef neen het volgende:
O goedemorgen beste mensen. Vanmiddag maar een middagdutje denk ik
Absoluut absoluut, vandaag gaat er weinig gebeuren.quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:25 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Eensch, veel te vroeg, heb maar een paar uurtjes geslapen. Maar nog een lome zondag in het vooruitzicht
Leuk is dat altijd hequote:Op zondag 3 oktober 2010 08:27 schreef neen het volgende:
[..]
Absoluut absoluut, vandaag gaat er weinig gebeuren.
Als ik laat op bed ga ben ik vroeg wakker (en ook echt wakker nu) en als ik verstandig ben en om 11 of 12 uur op bed ga omdat ik de volgende dag om half10 op schule moet zijn dan ben ik er niet uit te branden
Ja, second that. En gebrek aan vriendje helpt ook niet echtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
je zal maar zin hebben in seks...
en duidelijk NIET Zwanger zijn![]()
Ik was lekker al wegquote:
En Bridget Jones en Notting Hill. Zo'n beetje alles waar Julia Roberts of Hugh Grant in zitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en deel 2!
En Miss Congeniality (1 en 2)
en The Princess Diaries(1 en 2)
En Bring it on
enzo!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is de eerste zondag van de maand, het is bijna overal koopzondag.
Hoewel hier de helft van de winkels wel dicht is uit religieuze overwegingen. Wat dat betreft:Gouda
.
Het moet nog, over een kwartiertje. De laatste keer liep ik 1x2 en dat vond ik al best zwaar, dus vandaarquote:
Ook niet lang meer als het toekomstige kabinet z'n zin krijgt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Hier in het centrum is het elke week koopzondag.
Oh?quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook niet lang meer als het toekomstige kabinet z'n zin krijgt.
Regel dan ook meteen even dat je minimaal een bepaald IQ moet hebben om te mogen stemmen. Zijn we ook meteen van de PVV af.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:24 schreef conleche het volgende:
Misschien dat het tijd wordt om ons democratisch stelsel te herzien. Ik vind het feit dat het CDA in de regering zit na halvering van hun stemmen te gek voor woorden.
Verder is het práchtig weer en baal ik als een stekker dat ik moet werken vandaag.
Ik denk dat ook heel vaak.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Regel dan ook meteen even dat je minimaal een bepaald IQ moet hebben om te mogen stemmen. Zijn we ook meteen van de PVV af.
Ja, dat postte ik een paar dagen geleden ook al. Ik kan er echt pissig om worden als ik daar over ga nadenken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:24 schreef conleche het volgende:
Misschien dat het tijd wordt om ons democratisch stelsel te herzien. Ik vind het feit dat het CDA in de regering zit na halvering van hun stemmen te gek voor woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |