Precies wat ik dachtquote:
Niet besneden dus?quote:
Als het echt een 38 was had ik hem wel willen hebbenquote:
awhquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:31 schreef AKnynke het volgende:
net terug uit stockholm, de duutser op de bus richting het vliegveld gezet. Nu voel ik me kut. En dan was de B&J ook nog eens op bij de supermarkt...
nou, vrouwen kunnen ook 'n dikke kut hebbenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe zou je moeten trainen als je dáár zou willen afvallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Even een 'i' toevoegen aan het woord 'pens' gok ik zoquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:33 schreef Perruche het volgende:
Nynke
Uniek, hoe kom je nu weer op de piemel van Neen?![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, vrouwen kunnen ook 'n dikke kut hebbenBeter dan een hele bottige aziatische lange. Geen idee hoe ik dit weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom zou je daar nou in hemelsnaam af willen vallenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe zou je moeten trainen als je dáár zou willen afvallen?
Nee, vertel eens?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Beter dan een hele bottige aziatische lange. Geen idee hoe ik dit weet.
Als daar de kilo's zitten moet je heel sterke armen hebben als je wil gaan pissen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:34 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
waarom zou je daar nou in hemelsnaam af willen vallen
Oh ja. My bright momentquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even een 'i' toevoegen aan het woord 'pens' gok ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |