Dat weinige contact kan ik me voorstellen dat dat lastig kan zijn! (al was het best heerlijk dat mn vorige relatie piloot was en dr dus gelukkig niet altijd was.. beetje tijd voor jezelf)quote:Op woensdag 29 september 2010 12:27 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Maar in de huidige situatie zijn er meer oorlogs doden dan verkeers doden. Dit verandert binnekort wel daar niet van. Maar toch een erg kromme verglijking. Wat heeft een auto met defensie te maken. Iedereen weet dat als je bij defensie werkt. Je altijd uitgezonden wordt. Ik kan mij voorstellen dat dit voor sommige relaties of mensen erg moeilijk kan zijn. (Weinig contact, weten dat de kans bestaat dat je man/vrouw niet terug komt etc.)
Dank u!quote:
Taart ga ik zo kopen, cadeautjes krijg ik vanmiddag omdat moeders en broertje langskomenquote:
Beterschap meisjequote:Op woensdag 29 september 2010 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
kga mn stage maar ns afbellen
topicstelerquote:
Beterschapquote:Op woensdag 29 september 2010 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
waarom dat?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
Eenschquote:Op woensdag 29 september 2010 12:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat weinige contact kan ik me voorstellen dat dat lastig kan zijn! (al was het best heerlijk dat mn vorige relatie piloot was en dr dus gelukkig niet altijd was.. beetje tijd voor jezelf)
En dan is het altijd extra leuk als je elkaar weer ziet, en heb je iets om over te praten!
Er zijn echter een hoop beroepsgroepen waarbij dit het geval is.
De kans om te sterven in het leger moet denk ik gelijkgetrokken worden aan de kans dat je in Nederland onder een auto komt, of sterft aan een andere oorzaak.. dat risico is niet heel veel groter. Vandaar ook de vergelijking van iemand net met verkeersdoden
(ps uitzending komt niet heel veel voor toch?!)
Echt zo'n kromme verglijking..quote:Op woensdag 29 september 2010 12:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Iedere dag auto rijden ook,voor veel mensen.
*geeft billenkoek*quote:
ooo dat is zo leuk cadeautjes!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dank u!
[..]
Taart ga ik zo kopen, cadeautjes krijg ik vanmiddag omdat moeders en broertje langskomen
Defensie is niet per definitie dodelijker dan autorijden of wat dan ook. En aan je post te merken denk jij dat wel !?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:34 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Echt zo'n kromme verglijking..
want ziekquote:
Sterkte en beterschap meis!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
want ziekhaat t, ben echt nooit ziek nl en ik verveel me nu al
Ik zou die 2 niet combinerenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:38 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb de discussie tussen de newbies niet echt gevolgd. Maar het gaat over autorijden en defensie? In welke zin?
Mij ook.. betaal jij?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lijkt me super vet om een vliegbrevet te hebben.
ik ben er slecht inquote:Op woensdag 29 september 2010 12:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Sterkte en beterschap meis!
Dat is altijd zo vervelend als je iets af moet bellen, maar wel terecht want ziek is ziek he?!
Jah, die in ONZ bedoel je?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:37 schreef Yuki het volgende:
Lotusss!!! Gefeliciteerd meis
Had je je naamtopic nog gezien?
Dank jequote:Op woensdag 29 september 2010 12:41 schreef Exentric90 het volgende:
Vriendelijk zijn jullie wel vandaag allemaal hé
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:38 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb de discussie tussen de newbies niet echt gevolgd. Maar het gaat over autorijden en defensie? In welke zin?
Hier begon het mee geloof ik...quote:Op woensdag 29 september 2010 11:50 schreef Exentric90 het volgende:
Stelling voor de mannen:
Je hebt een relatie. Voor dat je die relatie aanging heb je je partner aangegeven graag bij defensie te willen. Dit vindt zij goed. Maar ze verbreekt de relatie na drie maanden. Ze geeft aan alles te snel te vinden gaan. en gaat terug naar haar ex. Waarmee zij drie jaar een relatie heeft gehad. Later verbreekt haar ex als nog het contact. Jullie hebben een tijdje niks van elkaar gehoord. Uiteindelijk neemt zij contact met je op. Je merkt dat het nu heel anders is. En dat ze echt over hem heen is. Je drinkt wat en het is héél gezellig, Ze nodigt je uit om te gaan stappen, en om samen naar de kermis te gaan. Je raakt langzaam weer verliefd op elkaar. Maar toch hou je de boel af omdat je bang bent voor herhaling. Nu geeft ze aan het geen probleem te vinden dat je naar defensie gaat. Uiteindelijk geeft je bij haar aan dat je verliefd bent. Zij geeft aan dat niet erg te vinden en dat ze zelf ook steeds meer aan jou denkt. En ze zegt: "We zien wel hoe het loopt"
Wat doe je daar nu mee? Hoe regeer je? En wat zij je volgende stappen?
Voor de vrouwen:
Lees het bovenstaande verhaal. Hoe zouden jullie dit aan pakken? Zouden jullie het het zelfden doen als je iemand leuk vindt? Of juist alleen als je iemand niet leuk vindt?
we zijn vaak of t een of t anderquote:Op woensdag 29 september 2010 12:41 schreef Exentric90 het volgende:
Nja ieder zijn mening ehquote:
En dan is het nog rustig hierquote:Op woensdag 29 september 2010 12:41 schreef Exentric90 het volgende:
De kans om te sterven in een auto-ongeluk is vrij klein natuurlijk. Die bij Defensie veel groter. Los van alle overige risico's uiteraard.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou die 2 niet combinerenDan kan je de kans om te sterven bij elkaar optellen
Dodelijke combi![]()
Ben je er al eens geweest?quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De kans om te sterven in een auto-ongeluk is vrij klein natuurlijk. Die bij Defensie veel groter. Los van alle overige risico's uiteraard.
HWquote:
Denk dat je beter in het DEF subforum kan posten... daar zijn ze wat meer op de hoogte van de eventuele risico's bij defensie. Ook afhankelijk van wat je precies doet binnen de krijgsmacht natuurlijkquote:
Defensie heeft zat banen waar geen kogel in de buurt komtquote:Op woensdag 29 september 2010 12:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De kans om te sterven in een auto-ongeluk is vrij klein natuurlijk. Die bij Defensie veel groter. Los van alle overige risico's uiteraard.
Ja maar jullie hebben het niet echt op nieuwe heb ik zo'n ideequote:
Gewoon genieten en leven van dag tot dag lijkt me het beste. Ik ben zelf ook heel veel weg (niet voor Defensie) en het gaat prima met knuffelmeisje.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
[..]
Hier begon het mee geloof ik...
Dat is waar. Maar het gaat vooral om te uitgezonden worden zag ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Defensie heeft zat banen waar geen kogel in de buurt komt
Iedereen is hier ooit nieuw geweest toch? Blijf jezelf en wie weet komt het goedquote:Op woensdag 29 september 2010 12:45 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben het niet echt op nieuwe heb ik zo'n idee
Sterke argumenten!quote:
Zou de kans dat je jezelf per ongeluk doodschiet groter zijn dan dat een ander dat doet?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Defensie heeft zat banen waar geen kogel in de buurt komt
Waar is m'n 'S' gebleven?quote:
thnxquote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sterke argumenten!![]()
Dom wicht.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Iedereen is hier ooit nieuw geweest toch? Blijf jezelf en wie weet komt het goed
Zag ik ook,maar zelfs dan zijn er banen waar je weinig tot geen gevaar loopt. Net als met autorijden of iets anders. Maar defensie is wel een "ander" leven natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het gaat vooral om te uitgezonden worden zag ik.
Ow ja, crisiquote:
Geniet ervanquote:Op woensdag 29 september 2010 12:49 schreef Lotusss het volgende:
* Lotusss is even boodschappen doen en opruimen voordat het bezoek komt enzo....
Doei!!!!
Nog nooiit, volgend jaar voor het eerst. Ik wil er al 2 jaar heen, nu kan ik eindelijk.quote:
Wat voor broodjes en wat voor beleg?quote:
Er moet eerst een cijfer uit..... suggesties?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ow ja, crisi
Wat wordt de volgende letter die uit het alfabet gechrapt wordt?
Oh ik blijf zeker mijzelf hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Iedereen is hier ooit nieuw geweest toch? Blijf jezelf en wie weet komt het goed
mijn mening: je weet van te voren wat je kiest.. Mocht je het later toch niet aankunnen, bespreek dit dan alvorens de relatie te verbreken.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
[..]
Hier begon het mee geloof ik...
Ja die!!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:41 schreef Lotusss het volgende:
Ow wacht, jij hebt ook een naamtopic geopend hier!
LIEF!!!!
Ik ben pas 1 keer geweest hoor, wel bijna 6 weken toen. Als je er zo makkelijk in zou komen als je Nederland inkomt had ik er allang gewoordquote:Op woensdag 29 september 2010 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooiit, volgend jaar voor het eerst. Ik wil er al 2 jaar heen, nu kan ik eindelijk.
Leeftijd mee, situatie mee, geld mee
Hoe vaak ben jij geweest?
quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor broodjes en wat voor beleg?
Normale broodjes en pizza broodjes van bakker.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:51 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik moet nog ontbijten dus... Wat zit erop?
Niceequote:Op woensdag 29 september 2010 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben pas 1 keer geweest hoor, wel bijna 6 weken toen. Als je er zo makkelijk in zou komen als je Nederland inkomt had ik er allang gewoord.
Iig niet de 7, want dan kan ik niet meerquote:Op woensdag 29 september 2010 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er moet eerst een cijfer uit..... suggesties?.
Kleine tip...Niet alles TE persoonlijk opvattenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:50 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Oh ik blijf zeker mijzelf hoorIk heb alleen een erg uitgesproke mening over sommige dingen. En ik kan mij voorstellen dat ik daar soms mensen mee voor hun hoofd stoot. So be it
Daar hebben wel meer mensen hier last vanquote:Op woensdag 29 september 2010 12:50 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Oh ik blijf zeker mijzelf hoorIk heb alleen een erg uitgesproke mening over sommige dingen. En ik kan mij voorstellen dat ik daar soms mensen mee voor hun hoofd stoot. So be it
nee, je moet echt een beroep uitoefenen dat op hun lijst staat,of trouwenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nicee
Maar idd, je komt er niet makkelijk in.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Normale broodjes en pizza broodjes van bakker.
Beleggen mag je zelf doen, genoeg in de koelkast.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb weinig met 1, die maar weg doen?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iig niet de 7, want dan kan ik niet meerdoen
Wat zijn nou weer normale broodjes?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja tief die er maar uit dan.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb weinig met 1, die maar weg doen?.
Fout. Zit je bij defensie, welke functie je ook hebt. Je kan en wordt altijd uitgezonden.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zag ik ook,maar zelfs dan zijn er banen waar je weinig tot geen gevaar loopt. Net als met autorijden of iets anders. Maar defensie is wel een "ander" leven natuurlijk
Stootte je m.... STEEPH!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:50 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Lekker, waar kan ik aanschuiven?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prima. De 1 is idd lame. Hoewel... Kun je nooit meer zeggen dat Nr. 1 bentquote:Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb weinig met 1, die maar weg doen?.
Maar je baan ligt niet altijd in the line of firequote:Op woensdag 29 september 2010 12:55 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Fout. Zit je bij defensie, welke functie je ook hebt. Je kan en wordt altijd uitgezonden.
Oh nee hoor. Ik weet inmiddels wel hoe FOK! werktquote:Op woensdag 29 september 2010 12:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kleine tip...Niet alles TE persoonlijk opvattenSucces
We moeten offers maken! Keiharde opofferingen zijn nodig om ons uit deze crisis te halen!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prima. De 1 is idd lame. Hoewel... Kun je nooit meer zeggen dat Nr. 1 bent
Harde broodjes, licht bruin.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat zijn nou weer normale broodjes?
Harde of zachte?
Bruine of witte?
Rotterdam.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lekker, waar kan ik aanschuiven?
Brrr, wat een enge UI heb je zegquote:
Ik kom er aan!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Harde broodjes, licht bruin.
[..]
Rotterdam.
Dat kloptquote:Op woensdag 29 september 2010 12:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar je baan ligt niet altijd in the line of fire
Waar in rotterdam?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Rotterdam.
Ah mooi was al van plan een Aussie te zoeken. Ga ik nu maar doen ookquote:Op woensdag 29 september 2010 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, je moet echt een beroep uitoefenen dat op hun lijst staat,of trouwen.
Maar voor vakantie is het fantastisch.
Rotterdamquote:Op woensdag 29 september 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Rotterdam.
2,5 uur rijden. Valt hardstikke mee.quote:
Want?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Brrr, wat een enge UI heb je zeg
wtfquote:Op woensdag 29 september 2010 12:57 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat klopt
Hoewel als je uitgezonden wordt je wel dichterbij bent. Welke functie je ook hebt. Je zit in een kamp. Een kamp kan gevonden worden door de vijhand
Smakelijkquote:Op woensdag 29 september 2010 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We moeten offers maken! Keiharde opofferingen zijn nodig om ons uit deze crisis te halen!
Nu decadent lunchen.
De h zit naast de j, zeikerd.quote:
Vijhand?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:57 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat klopt
Hoewel als je uitgezonden wordt je wel dichterbij bent. Welke functie je ook hebt. Je zit in een kamp. Een kamp kan gevonden worden door de vijhand
De h zit naast de j, zeikerd.quote:
Iets te gelikt manfiguur naar mijn meningquote:
Dan nog. Heeft ie toch nog een toets te veel ingedrukt.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De h zit naast de j, zeikerd.
Maar daar zijn ze voor het F woordquote:Op woensdag 29 september 2010 12:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2,5 uur rijden. Valt hardstikke mee.
Zoiets als die in slaap sukkelende automobilist die recht op die vrachtwagen afgaat?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:57 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat klopt
Begin een actiegroep!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan nog. Heeft ie toch nog een toets te veel ingedrukt.
Fucking? Murm en Myraela? M&M?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar daar zijn ze voor het F woord
Jij had ook hun opmerking kunnen negeren of minimaal ook inhoudelijk kunnen reageren.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Begin een actiegroep!![]()
Tering zeg, niks beters om je druk over te maken? Inhoudelijk reageren bijvoorbeeld?
Hier ook. Het zal het weer zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 13:01 schreef beetjeB het volgende:
Pff en waarom heeft de beestenboel de hele tijd ruzie?
nee niet jullie
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeikerd
pfft struikelen over een klein foutjequote:Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeikerd
Nee Feye nogwaTquote:Op woensdag 29 september 2010 13:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fucking? Murm en Myraela? M&M?
Domme wijven met niets anders te doen. En mannen afwijzen op een "verkeerd horloge" of dat soort onzin.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:02 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
pfft struikelen over een klein foutje
Vergeet mijn tweede regel nietquote:Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Begin een actiegroep!![]()
Tering zeg, niks beters om je druk over te maken? Inhoudelijk reageren bijvoorbeeld?
Fucking? Lekker. Niet met myra denk ik, maar weet niet he, nooit gezien. Ze is nu wel heel stilquote:Op woensdag 29 september 2010 13:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fucking? Murm en Myraela? M&M?
Volgens mij speelt Feyenoord volgend jaar zaterdagamateurs.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee Feye nogwaTDaar kan ik me niet vertonen als Ajaxiet natuurlijk
Witte sokken en foute horlogesquote:Op woensdag 29 september 2010 13:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Domme wijven met niets anders te doen. En mannen afwijzen op een "verkeerd horloge" of dat soort onzin.
Nou ze mogen snel ophouden, word een beetje naar van ze op het momentquote:Op woensdag 29 september 2010 13:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier ook. Het zal het weer zijn
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Domme wijven met niets anders te doen. En mannen afwijzen op een "verkeerd horloge" of dat soort onzin.
Schop verkopenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:04 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nou ze mogen snel ophouden, word een beetje naar van ze op het moment
Nee, maar wel honger!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:03 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij is m'n cake te klef geworden
Iemand nog een begrafenis?
Wel een afscheid van mijn baas vandaag. Om 11:30 aan de broodjes metworst en Koelsch. En een taart toe. Dus stuur maar op.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:03 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij is m'n cake te klef geworden
Iemand nog een begrafenis?
That's life on the [Singles] frontlinequote:Op woensdag 29 september 2010 13:02 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Hihiquote:Op woensdag 29 september 2010 13:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Feyenoord volgend jaar zaterdagamateurs.
Maar er is maar 1 club en dat is Barca.![]()
Kijk, daar heb je er zoeen.quote:
Kleffe kokoshagelslagcake dan maar? Af te halen in Den Haagquote:
Ik heb beet, ik heb beetquote:
Wie maken er ruzie en hoe? En waarom?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:04 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nou ze mogen snel ophouden, word een beetje naar van ze op het moment
ze struikelen hier altijd erg graag.. Stomme nazi'squote:Op woensdag 29 september 2010 13:02 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik draag geen horloge meer, maar je moet de wijven de kost geven die een appetijtelijke man afwijzen om "foute schoenen" of dat soort onzin.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:04 schreef Evie het volgende:
[..]heb je een verkeerd horloge dan?
(ben benieuwd hoe die eruit zien namelijk!!)
Issie morgen nog goed?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kleffe kokoshagelslagcake dan maar? Af te halen in Den Haag
Ik heb geen witte sokken en ook geen horloge. Dus je hebt mij niet beet. Je beperkt jezelf alleen maar met zo'n houding. Al geldt dat dan niet meer voor jou natuurlijk, als getrouwde vrouw.quote:
Maar nr.2 is dan nooit meer second best!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:55 schreef MissMSX het volgende:
Prima. De 1 is idd lame. Hoewel... Kun je nooit meer zeggen dat Nr. 1 bent
Dat kan toch niet alleen daar aan liggen?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik draag geen horloge meer, maar je moet de wijven de kost geven die een appetijtelijke man afwijzen om "foute schoenen" of dat soort onzin.
Inhoudsloze hoeren zonder ruggegraat.
Ben je ongesteld?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik draag geen horloge meer, maar je moet de wijven de kost geven die een appetijtelijke man afwijzen om "foute schoenen" of dat soort onzin.
Wat een frustratie E_M.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die 'hoeren' zouden die man om wat voor reden dan ook afwijzen. Als het erop aankomt en hun droomman staat voor de deur, wijzen ze die niet af. Ook niet om 'foute' schoenen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
Het gaat niet over MIJ. Het gaat over vrouwen in het algemeen. Er zijn er genoeg die je zo es aanhoort in hun zelfverkozen pseudozelfverzekerde SexandtheCity talk met "die schoeee-hoeeenen, die kunnen eeee-echt niet!".quote:Op woensdag 29 september 2010 13:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat kan toch niet alleen daar aan liggen?
Dan was ie vast niet zo leuk of spraakzaam of appetijtelijk
En anders
Niet dat ik weet.quote:
De poezenzusjes hebben onderling mot, wat altijd reslulteert in schreeuwen, blazen en hard achter elkaar aanjagen. En dan gaat biggel zich ermee bemoeien, zodat ie ook nog een paar tikken krijgt. Wat hij wel lekker vindt blijkbaar, want die laat zich dan meteen vallen, hopend op meer.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wie maken er ruzie en hoe? En waarom?
ja, maar die schoenen van jou.....quote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat niet over MIJ. Het gaat over vrouwen in het algemeen. Er zijn er genoeg die je zo es aanhoort in hun zelfverkozen pseudozelfverzekerde SexandtheCity talk met "die schoeee-hoeeenen, die kunnen eeee-echt niet!".
Get a life bitch. Geen man die jou gaat beschermen als de aarde vergaat.
Ik wist dat jij dat zou gaan zeggen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef Nouk84 het volgende:
En hey E_M! Het is harTstikke! Altijd
Waarom zo fel als het niet over jou gaat?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat niet over MIJ. Het gaat over vrouwen in het algemeen. Er zijn er genoeg die je zo es aanhoort in hun zelfverkozen pseudozelfverzekerde SexandtheCity talk met "die schoeee-hoeeenen, die kunnen eeee-echt niet!".
Geen frustratie hoor, ben megavrolijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een frustratie E_M.
Ik dacht dat je altijd van het positieve was.
Welke schone deerne achte je smaak als ondermaats?
Heb ook geen man nodig om me te beschermenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jezus man, is je toompje tussen je rits gekomen ofzo?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef beetjeB het volgende:
[..]
De poezenzusjes hebben onderling mot, wat altijd reslulteert in schreeuwen, blazen en hard achter elkaar aanjagen. En dan gaat biggel zich ermee bemoeien, zodat ie ook nog een paar tikken krijgt. Wat hij wel lekker vindt blijkbaar, want die laat zich dan meteen vallen, hopend op meer.
Waarom niet? Verreweg de meeste onderwerpen gaan niet over mij. Het lijkt me bijzonder egoistisch om alleen fel te reageren als het over jou gaat...quote:Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waarom zo fel als het niet over jou gaat?
Check het nog ff dan...quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wist dat jij dat zou gaan zeggen.
Ik vind het lelijk en taal is van ONS, niet van studeerkamermongolen die ons voorschrijven hoe te schrijven, he?
Have funquote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja.. Ik ben toch onzoichtbaar dus opruimen en schoonmaken enzulks
quote:
Als mensen dat eens konden zien dan zou je miljonair kunnen worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja.. Ik ben toch onzichtbaar dus opruimen en schoonmaken enzulks
geen idee ik wilde gewoon me er weer even tussenvoegen maar las zoveel frustratie dat ik er maar wat vrolijkers tussen postequote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Op mijn mobiel heeft deze smiley altijd enorm adhd
Godverdomme waar gaat dit eigenlijk over als ik vragen mag?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom niet? Verreweg de meeste onderwerpen gaan niet over mij. Het lijkt me bijzonder egoistisch om alleen fel te reageren als het over jou gaat...
Ik word alleen fel als iets me raakt. Dat hoeft dan niet perse over mij te gaan, of on dit geval over jou, maar ik ben dan wel benieuwd waarom het jou raakt (of in ieder geval wat maakt dat je zo fel bent)quote:Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom niet? Verreweg de meeste onderwerpen gaan niet over mij. Het lijkt me bijzonder egoistisch om alleen fel te reageren als het over jou gaat...
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen idee ik wilde gewoon me er weer even tussenvoegen maar las zoveel frustratie dat ik er maar wat vrolijkers tussen poste
ohja.,. laat mij maar weer alleen met het stelletje kleuters hierquote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja.. Ik ben toch onzichtbaar dus opruimen en schoonmaken enzulks
Omdat het de leegheid van veel lui illustreert. Niet alleen door vrouwen, ook mennekes doen eraan. Zo'n puppy bijvoorbeeld die een oude Nokia afwijst omdat hij alleen dingen koopt met BlueTooth, touchscreen, mobile internet en dat soort crap.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik word alleen fel als iets me raakt. Dat hoeft dan niet perse over mij te gaan, of on dit geval over jou, maar ik ben dan wel benieuwd waarom het jou raakt (of in ieder geval wat maakt dat je zo fel bent)
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
ohja.,. laat mij maar weer alleen met het stelletje kleuters hier
Hij is nu al niet goed, dat zei ik toch?quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
ik snap niet dat mensen vaak dingen fel lezen?
is em nu fel dan?
gewoon omdat ie een grotere lap tekst plaatst?
mij zeggen ze ook vaker dat ik rustig moet doen en aan mn hart denken en dan zit ik gewoon heel ontspannen lekker wat te tikken!?!?
hoe lezen jullie die felheid nou??
is dat niet gewoon je eigen gemoedstoestand die je terugleest?
nee kom net relaxed terug van de lunch en zie gewoon dat hij fel post"... gewoon omdat ik dat zie ofzo denk ik zegmaarquote:Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
Je bent bekend metquote:Op woensdag 29 september 2010 13:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen witte sokken en ook geen horloge. Dus je hebt mij niet beet. Je beperkt jezelf alleen maar met zo'n houding. Al geldt dat dan niet meer voor jou natuurlijk, als getrouwde vrouw.
Komt denk ik een beetje door de harde woorden,dat mensen het idee hebben dat iemand vloekend achter zn pc zit.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
ik snap niet dat mensen vaak dingen fel lezen?
is em nu fel dan?
gewoon omdat ie een grotere lap tekst plaatst?
mij zeggen ze ook vaker dat ik rustig moet doen en aan mn hart denken en dan zit ik gewoon heel ontspannen lekker wat te tikken!?!?
hoe lezen jullie die felheid nou??
Owjahquote:Op woensdag 29 september 2010 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is nu al niet goed, dat zei ik toch?
En je vindt het niet heel erg leeg om mensen af te rekenen op het feit dat ze iets anders denken of andere wensen hebben?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat het de leegheid van veel lui illustreert. Niet alleen door vrouwen, ook mennekes doen eraan. Zo'n puppy bijvoorbeeld die een oude Nokia afwijst omdat hij alleen dingen koopt met BlueTooth, touchscreen, mobile internet en dat soort crap.
Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die de inhoud belangrijker vinden. Mijn vriendenbijvoorbeeld.
Datquote:Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Komt denk ik een beetje door de harde woorden,dat mensen het idee hebben dat iemand vloekend achter zn pc zit.
ik zag dat niet ik zag wel dat anderen dat steeds zeggen...quote:Op woensdag 29 september 2010 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
nee kom net relaxed terug van de lunch en zie gewoon dat hij fel post"... gewoon omdat ik dat zie ofzo denk ik zegmaar
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
veranderd dat iets aan mijn opmerking
Sjah wat is inhoud?!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat het de leegheid van veel lui illustreert. Niet alleen door vrouwen, ook mennekes doen eraan. Zo'n puppy bijvoorbeeld die een oude Nokia afwijst omdat hij alleen dingen koopt met BlueTooth, touchscreen, mobile internet en dat soort crap.
Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die de inhoud belangrijker vinden. Mijn vriendenbijvoorbeeld.
Precies. Doe mij maar een lekkere relquote:Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zag dat niet ik zag wel dat anderen dat steeds zeggen...
ach boeie ook, er is wel wat leven hier zo
heb je mijn nr gewist dat er geen naam bij stond dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:18 schreef Duimelot het volgende:
oh trouwens degene die me vanacht welteruste smstje.... bedanktmaar er stond geen afzender bij
Ik reken ze af op HUN uitspraken en keuzes. Daarvoor zijn ZIJ verantwoordelijk en daar reageer ik op. Dat lijkt me iets fundamenteel anders dan iemand afwijzen op iets materieels.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je vindt het niet heel erg leeg om mensen af te rekenen op het feit dat ze iets anders denken of andere wensen hebben?
Jij zegt het.quote:Jij hebt de waarheid in pacht en wie anders is is gek?
ah ok ik ben zelf soms ook wel grof in de mond dus dat valt me niet eens zo opquote:Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Komt denk ik een beetje door de harde woorden,dat mensen het idee hebben dat iemand vloekend achter zn pc zit.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:18 schreef Duimelot het volgende:
oh trouwens degene die me vanacht welteruste smstje.... bedanktmaar er stond geen afzender bij
Nou ja...vrouwen kunnen best inhoud hebben...je moet het er alleen eerst instoppen.quote:
ik had geeneens je nr, had jij die van mij dan!?!?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
heb je mijn nr gewist dat er geen naam bij stond dan?
ik zat er op te wachten gewoonquote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nou ja...vrouwen kunnen best inhoud hebben...je moet het er alleen eerst instoppen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nou ja...vrouwen kunnen best inhoud hebben...je moet het er alleen eerst instoppen.
Foute schoenen kiest iemand toch ook zelf uit? Je kan ook mooie kopen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik reken ze af op HUN uitspraken en keuzes. Daarvoor zijn ZIJ verantwoordelijk en daar reageer ik op. Dat lijkt me iets fundamenteel anders dan iemand afwijzen op iets materieels.
[..]
Jij zegt het.
Ik heb er ook geen moeite mee,maar daar hoor ik mensen wel eens over.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah ok ik ben zelf soms ook wel grof in de mond dus dat valt me niet eens zo op
Uitroeptekens, hoofdletters enquote:Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef YipYip het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Foute schoenen kiest iemand toch ook zelf uit? Je kan ook mooie kopen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zat er op te wachten gewoon
Dank u,dank uquote:Op woensdag 29 september 2010 13:22 schreef Evie het volgende:
[..]
nooit door iemand die zoiets denkt
![]()
Smaak is een kwestie van smaak.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Foute schoenen kiest iemand toch ook zelf uit? Je kan ook mooie kopen.
wansmaak is ook smaakquote:Op woensdag 29 september 2010 13:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Smaak is een kwestie van smaak.
Dat ook nog ja,alsof ze de woorden nog meer kracht mee willen geven.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uitroeptekens, hoofdletters ensmilies daarbij.
Dus een mening en daar mag ik mensen op affakkelen, want dat mag jij ookquote:Op woensdag 29 september 2010 13:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Smaak is een kwestie van smaak.
pics?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, idd. De schoenen van vriendje
quote:
En dan zie je mij nog niet eens door de kamer dansenquote:
Het zou mijn Rode Racemonster niet staan.quote:
jij ook nietquote:Op woensdag 29 september 2010 13:30 schreef YipYip het volgende:
En dan zie je mij nog niet eens door de kamer dansen
Dat neem ik voor liefquote:Op woensdag 29 september 2010 13:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
That's life on the [Singles] frontline
Jij bent ook niet zo handig he, met kloontjesquote:Op woensdag 29 september 2010 13:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat neem ik voor liefHeb het namelijk best naar mijn zin hier al
ik ken het woord vereppelen niet, maar de kans is groot dat ik dat deed jaquote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had geeneens je nr, had jij die van mij dan!?!?
euh w8 es ff... jij was er gisteravond heul niet.... je bent me aan t vereppelen!?!?
je hebt hopelijk wel door dat de gemiddelde leeftijd hier op 35 ligt en je met je 19 of 20 echt tot de kleuters behoord!?!?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat neem ik voor liefHeb het namelijk best naar mijn zin hier al
De gemiddelde leeftijd is heul niet 35.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt hopelijk wel door dat de gemiddelde leeftijd hier op 35 ligt en je met je 19 of 20 echt tot de kleuters behoord!?!?
wie is het?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo handig he, met kloontjes
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Het is heel leuk om het nr van rival te hebben en hij niet van jou
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt hopelijk wel door dat de gemiddelde leeftijd hier op 35 ligt en je met je 19 of 20 echt tot de kleuters behoord!?!?
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd is heul niet 35.
Jewaits.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jôh, woon jij in sjaarloos dân ?
heb ik nu ookquote:Op woensdag 29 september 2010 13:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zou mijn Rode Racemonster niet staan.
dat doe je wel vakerquote:Op woensdag 29 september 2010 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken het woord vereppelen niet, maar de kans is groot dat ik dat deed ja
Even serieus?! Dat is voor meisjes hoorquote:
sjaarloosquote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jôh, woon jij in sjaarloos dân ?
Wiens kloontje?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo handig he, met kloontjes
Volgens mij zijn er wel betere kandidaten om weg te jagen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeerde m af te schrikken en weg te jagen...
Stiekem is het nu ook op.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das wel wat ver fietsen voor de lunchjammer
Wat is er mis met 35 nondeju!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeerde m af te schrikken en weg te jagen...
Vuile bitch.. en ik maar denken dat het Amanda wasquote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Het is heel leuk om het nr van rival te hebben en hij niet van jou
zoals??quote:Op woensdag 29 september 2010 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel betere kandidaten om weg te jagen.
Tis een leuk wijkie,maar ût blijf een téring ent loopûhquote:
jij mij vereppelen, zij jou vereppelen lekker puhquote:Op woensdag 29 september 2010 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Vuile bitch.. en ik maar denken dat het Amanda was
Bianca had gekund.. amanda nietquote:Op woensdag 29 september 2010 13:37 schreef rival het volgende:
Vuile bitch.. en ik maar denken dat het Amanda was
Zit je ook in Rotterdam dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tis een leuk wijkie,maar ût blijf een téring ent loopûh
Klinkt haagsquote:Op woensdag 29 september 2010 13:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tis een leuk wijkie,maar ût blijf een téring ent loopûh
Een nieuwe BMW?quote:
Nee hoor,maar kom oorspronkelijk uit de buurt van Rotterdam.. Dus het accent zit er nog aardig inquote:
Ja de katten wel. Het andere beest liep net al rond met een boxershortquote:Op woensdag 29 september 2010 13:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
U is braaf
Zijn de katten al gekalmeerd?
zeg ik dan dat er wat mis mee is?quote:
Ik hoor mijn eigen accent niet eens, volgens echte Rotterdammers is het Brabants, volgens Brabanders is het Rotterdams.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee hoor,maar kom oorspronkelijk uit de buurt van Rotterdam.. Dus het accent zit er nog aardig in
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoor mijn eigen accent niet eens, volgens echte Rotterdammers is het Brabants, volgens Brabanders is het Rotterdams.
ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoor mijn eigen accent niet eens, volgens echte Rotterdammers is het Brabants, volgens Brabanders is het Rotterdams.
Jij ook al? Irritant vind ik het. Hoor nergens thuisquote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, niet in het geval van BMW'squote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef Evie het volgende:
[..]
nee man! Oude fietsen... Nieuwe auto's
Ik hoor het ook niet echt,maar hier in " het land van Maas en Waal " zien ze mij als "die Rotterdammer"quote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Accent? jij? Niks van gemerktquote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik wil ookquote:Op woensdag 29 september 2010 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Even serieus?! Dat is voor meisjes hoorEn Ang3l.
hey het gaat weer over accenten geloof ikquote:Op woensdag 29 september 2010 13:42 schreef stbabylon het volgende:
Uurtje reizen in de baas zijn tijdGroeten vanaf station Groningen!
Euh, nou.. Niet zoals jij afgelopen weekendquote:Op woensdag 29 september 2010 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aangezien je opstaantijd heb je je wel vermaakt vannacht?
Weet ik. Het leek mij haags zoals ik het eerst las. Later dacht ik dat je het ook wel op zn rotterdams kan lezenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zit best nog een groot verschil tussen
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
had ik nu maar zo'n ordinaire lebbertong uitstekende smiley
Met jouw limburgse accent is vast niks mis, die kan je goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey het gaat weer over accenten geloof ik
nu kan jij ook even iedereen vertellen dat mijn limburgs echt wel ok is enzo
jij bent nauwelijks te verstaan!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey het gaat weer over accenten geloof ik
nu kan jij ook even iedereen vertellen dat mijn limburgs echt wel ok is enzo
Ik heb geen accent, maar gebruik wel woorden uit 't Gelders en zulks..quote:Op woensdag 29 september 2010 13:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij ook al? Irritant vind ik het. Hoor nergens thuis
pff ik wil geen bmw ik wil :quote:Op woensdag 29 september 2010 13:42 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nee, niet in het geval van BMW's
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |