dat doe je wel vakerquote:Op woensdag 29 september 2010 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken het woord vereppelen niet, maar de kans is groot dat ik dat deed ja
Even serieus?! Dat is voor meisjes hoorquote:
sjaarloosquote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jôh, woon jij in sjaarloos dân ?
Wiens kloontje?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo handig he, met kloontjes
Volgens mij zijn er wel betere kandidaten om weg te jagen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeerde m af te schrikken en weg te jagen...
Stiekem is het nu ook op.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das wel wat ver fietsen voor de lunchjammer
Wat is er mis met 35 nondeju!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeerde m af te schrikken en weg te jagen...
Vuile bitch.. en ik maar denken dat het Amanda wasquote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Het is heel leuk om het nr van rival te hebben en hij niet van jou
zoals??quote:Op woensdag 29 september 2010 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel betere kandidaten om weg te jagen.
Tis een leuk wijkie,maar ût blijf een téring ent loopûhquote:
jij mij vereppelen, zij jou vereppelen lekker puhquote:Op woensdag 29 september 2010 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Vuile bitch.. en ik maar denken dat het Amanda was
Bianca had gekund.. amanda nietquote:Op woensdag 29 september 2010 13:37 schreef rival het volgende:
Vuile bitch.. en ik maar denken dat het Amanda was
Zit je ook in Rotterdam dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tis een leuk wijkie,maar ût blijf een téring ent loopûh
Klinkt haagsquote:Op woensdag 29 september 2010 13:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tis een leuk wijkie,maar ût blijf een téring ent loopûh
Een nieuwe BMW?quote:
Nee hoor,maar kom oorspronkelijk uit de buurt van Rotterdam.. Dus het accent zit er nog aardig inquote:
Ja de katten wel. Het andere beest liep net al rond met een boxershortquote:Op woensdag 29 september 2010 13:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
U is braaf
Zijn de katten al gekalmeerd?
zeg ik dan dat er wat mis mee is?quote:
Ik hoor mijn eigen accent niet eens, volgens echte Rotterdammers is het Brabants, volgens Brabanders is het Rotterdams.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee hoor,maar kom oorspronkelijk uit de buurt van Rotterdam.. Dus het accent zit er nog aardig in
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoor mijn eigen accent niet eens, volgens echte Rotterdammers is het Brabants, volgens Brabanders is het Rotterdams.
ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoor mijn eigen accent niet eens, volgens echte Rotterdammers is het Brabants, volgens Brabanders is het Rotterdams.
Jij ook al? Irritant vind ik het. Hoor nergens thuisquote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, niet in het geval van BMW'squote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef Evie het volgende:
[..]
nee man! Oude fietsen... Nieuwe auto's
Ik hoor het ook niet echt,maar hier in " het land van Maas en Waal " zien ze mij als "die Rotterdammer"quote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Accent? jij? Niks van gemerktquote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik wil ookquote:Op woensdag 29 september 2010 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Even serieus?! Dat is voor meisjes hoorEn Ang3l.
hey het gaat weer over accenten geloof ikquote:Op woensdag 29 september 2010 13:42 schreef stbabylon het volgende:
Uurtje reizen in de baas zijn tijdGroeten vanaf station Groningen!
Euh, nou.. Niet zoals jij afgelopen weekendquote:Op woensdag 29 september 2010 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aangezien je opstaantijd heb je je wel vermaakt vannacht?
Weet ik. Het leek mij haags zoals ik het eerst las. Later dacht ik dat je het ook wel op zn rotterdams kan lezenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zit best nog een groot verschil tussen
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
had ik nu maar zo'n ordinaire lebbertong uitstekende smiley
Met jouw limburgse accent is vast niks mis, die kan je goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey het gaat weer over accenten geloof ik
nu kan jij ook even iedereen vertellen dat mijn limburgs echt wel ok is enzo
jij bent nauwelijks te verstaan!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey het gaat weer over accenten geloof ik
nu kan jij ook even iedereen vertellen dat mijn limburgs echt wel ok is enzo
Ik heb geen accent, maar gebruik wel woorden uit 't Gelders en zulks..quote:Op woensdag 29 september 2010 13:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij ook al? Irritant vind ik het. Hoor nergens thuis
pff ik wil geen bmw ik wil :quote:Op woensdag 29 september 2010 13:42 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nee, niet in het geval van BMW's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |