quote:Op woensdag 29 september 2010 13:18 schreef Duimelot het volgende:
oh trouwens degene die me vanacht welteruste smstje.... bedanktmaar er stond geen afzender bij
Nou ja...vrouwen kunnen best inhoud hebben...je moet het er alleen eerst instoppen.quote:
ik had geeneens je nr, had jij die van mij dan!?!?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
heb je mijn nr gewist dat er geen naam bij stond dan?
ik zat er op te wachten gewoonquote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nou ja...vrouwen kunnen best inhoud hebben...je moet het er alleen eerst instoppen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nou ja...vrouwen kunnen best inhoud hebben...je moet het er alleen eerst instoppen.
Foute schoenen kiest iemand toch ook zelf uit? Je kan ook mooie kopen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik reken ze af op HUN uitspraken en keuzes. Daarvoor zijn ZIJ verantwoordelijk en daar reageer ik op. Dat lijkt me iets fundamenteel anders dan iemand afwijzen op iets materieels.
[..]
Jij zegt het.
Ik heb er ook geen moeite mee,maar daar hoor ik mensen wel eens over.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah ok ik ben zelf soms ook wel grof in de mond dus dat valt me niet eens zo op
Uitroeptekens, hoofdletters enquote:Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef YipYip het volgende:
Komt denk ik een beetje door de harde woorden,dat mensen het idee hebben dat iemand vloekend achter zn pc zit.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Foute schoenen kiest iemand toch ook zelf uit? Je kan ook mooie kopen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zat er op te wachten gewoon
Dank u,dank uquote:Op woensdag 29 september 2010 13:22 schreef Evie het volgende:
[..]
nooit door iemand die zoiets denkt
![]()
Smaak is een kwestie van smaak.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Foute schoenen kiest iemand toch ook zelf uit? Je kan ook mooie kopen.
wansmaak is ook smaakquote:Op woensdag 29 september 2010 13:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Smaak is een kwestie van smaak.
Dat ook nog ja,alsof ze de woorden nog meer kracht mee willen geven.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uitroeptekens, hoofdletters ensmilies daarbij.
Dus een mening en daar mag ik mensen op affakkelen, want dat mag jij ookquote:Op woensdag 29 september 2010 13:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Smaak is een kwestie van smaak.
pics?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, idd. De schoenen van vriendje
quote:
En dan zie je mij nog niet eens door de kamer dansenquote:
Het zou mijn Rode Racemonster niet staan.quote:
jij ook nietquote:Op woensdag 29 september 2010 13:30 schreef YipYip het volgende:
En dan zie je mij nog niet eens door de kamer dansen
Dat neem ik voor liefquote:Op woensdag 29 september 2010 13:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
That's life on the [Singles] frontline
Jij bent ook niet zo handig he, met kloontjesquote:Op woensdag 29 september 2010 13:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat neem ik voor liefHeb het namelijk best naar mijn zin hier al
ik ken het woord vereppelen niet, maar de kans is groot dat ik dat deed jaquote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had geeneens je nr, had jij die van mij dan!?!?
euh w8 es ff... jij was er gisteravond heul niet.... je bent me aan t vereppelen!?!?
je hebt hopelijk wel door dat de gemiddelde leeftijd hier op 35 ligt en je met je 19 of 20 echt tot de kleuters behoord!?!?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat neem ik voor liefHeb het namelijk best naar mijn zin hier al
De gemiddelde leeftijd is heul niet 35.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt hopelijk wel door dat de gemiddelde leeftijd hier op 35 ligt en je met je 19 of 20 echt tot de kleuters behoord!?!?
wie is het?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo handig he, met kloontjes
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Het is heel leuk om het nr van rival te hebben en hij niet van jou
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt hopelijk wel door dat de gemiddelde leeftijd hier op 35 ligt en je met je 19 of 20 echt tot de kleuters behoord!?!?
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd is heul niet 35.
Jewaits.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jôh, woon jij in sjaarloos dân ?
heb ik nu ookquote:Op woensdag 29 september 2010 13:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zou mijn Rode Racemonster niet staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |