Defensie heeft zat banen waar geen kogel in de buurt komtquote:Op woensdag 29 september 2010 12:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De kans om te sterven in een auto-ongeluk is vrij klein natuurlijk. Die bij Defensie veel groter. Los van alle overige risico's uiteraard.
Ja maar jullie hebben het niet echt op nieuwe heb ik zo'n ideequote:
Gewoon genieten en leven van dag tot dag lijkt me het beste. Ik ben zelf ook heel veel weg (niet voor Defensie) en het gaat prima met knuffelmeisje.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
[..]
Hier begon het mee geloof ik...
Dat is waar. Maar het gaat vooral om te uitgezonden worden zag ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Defensie heeft zat banen waar geen kogel in de buurt komt
Iedereen is hier ooit nieuw geweest toch? Blijf jezelf en wie weet komt het goedquote:Op woensdag 29 september 2010 12:45 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben het niet echt op nieuwe heb ik zo'n idee
Sterke argumenten!quote:
Zou de kans dat je jezelf per ongeluk doodschiet groter zijn dan dat een ander dat doet?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Defensie heeft zat banen waar geen kogel in de buurt komt
Waar is m'n 'S' gebleven?quote:
thnxquote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sterke argumenten!![]()
Dom wicht.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Iedereen is hier ooit nieuw geweest toch? Blijf jezelf en wie weet komt het goed
Zag ik ook,maar zelfs dan zijn er banen waar je weinig tot geen gevaar loopt. Net als met autorijden of iets anders. Maar defensie is wel een "ander" leven natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het gaat vooral om te uitgezonden worden zag ik.
Ow ja, crisiquote:
Geniet ervanquote:Op woensdag 29 september 2010 12:49 schreef Lotusss het volgende:
* Lotusss is even boodschappen doen en opruimen voordat het bezoek komt enzo....
Doei!!!!
Nog nooiit, volgend jaar voor het eerst. Ik wil er al 2 jaar heen, nu kan ik eindelijk.quote:
Wat voor broodjes en wat voor beleg?quote:
Er moet eerst een cijfer uit..... suggesties?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ow ja, crisi
Wat wordt de volgende letter die uit het alfabet gechrapt wordt?
Oh ik blijf zeker mijzelf hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Iedereen is hier ooit nieuw geweest toch? Blijf jezelf en wie weet komt het goed
mijn mening: je weet van te voren wat je kiest.. Mocht je het later toch niet aankunnen, bespreek dit dan alvorens de relatie te verbreken.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
[..]
Hier begon het mee geloof ik...
Ja die!!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:41 schreef Lotusss het volgende:
Ow wacht, jij hebt ook een naamtopic geopend hier!
LIEF!!!!
Ik ben pas 1 keer geweest hoor, wel bijna 6 weken toen. Als je er zo makkelijk in zou komen als je Nederland inkomt had ik er allang gewoordquote:Op woensdag 29 september 2010 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooiit, volgend jaar voor het eerst. Ik wil er al 2 jaar heen, nu kan ik eindelijk.
Leeftijd mee, situatie mee, geld mee
Hoe vaak ben jij geweest?
quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor broodjes en wat voor beleg?
Normale broodjes en pizza broodjes van bakker.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:51 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik moet nog ontbijten dus... Wat zit erop?
Niceequote:Op woensdag 29 september 2010 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben pas 1 keer geweest hoor, wel bijna 6 weken toen. Als je er zo makkelijk in zou komen als je Nederland inkomt had ik er allang gewoord.
Iig niet de 7, want dan kan ik niet meerquote:Op woensdag 29 september 2010 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er moet eerst een cijfer uit..... suggesties?.
Kleine tip...Niet alles TE persoonlijk opvattenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:50 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Oh ik blijf zeker mijzelf hoorIk heb alleen een erg uitgesproke mening over sommige dingen. En ik kan mij voorstellen dat ik daar soms mensen mee voor hun hoofd stoot. So be it
Daar hebben wel meer mensen hier last vanquote:Op woensdag 29 september 2010 12:50 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Oh ik blijf zeker mijzelf hoorIk heb alleen een erg uitgesproke mening over sommige dingen. En ik kan mij voorstellen dat ik daar soms mensen mee voor hun hoofd stoot. So be it
nee, je moet echt een beroep uitoefenen dat op hun lijst staat,of trouwenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nicee
Maar idd, je komt er niet makkelijk in.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Normale broodjes en pizza broodjes van bakker.
Beleggen mag je zelf doen, genoeg in de koelkast.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb weinig met 1, die maar weg doen?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iig niet de 7, want dan kan ik niet meerdoen
Wat zijn nou weer normale broodjes?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja tief die er maar uit dan.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb weinig met 1, die maar weg doen?.
Fout. Zit je bij defensie, welke functie je ook hebt. Je kan en wordt altijd uitgezonden.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zag ik ook,maar zelfs dan zijn er banen waar je weinig tot geen gevaar loopt. Net als met autorijden of iets anders. Maar defensie is wel een "ander" leven natuurlijk
Stootte je m.... STEEPH!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:50 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Lekker, waar kan ik aanschuiven?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prima. De 1 is idd lame. Hoewel... Kun je nooit meer zeggen dat Nr. 1 bentquote:Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb weinig met 1, die maar weg doen?.
Maar je baan ligt niet altijd in the line of firequote:Op woensdag 29 september 2010 12:55 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Fout. Zit je bij defensie, welke functie je ook hebt. Je kan en wordt altijd uitgezonden.
Oh nee hoor. Ik weet inmiddels wel hoe FOK! werktquote:Op woensdag 29 september 2010 12:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kleine tip...Niet alles TE persoonlijk opvattenSucces
We moeten offers maken! Keiharde opofferingen zijn nodig om ons uit deze crisis te halen!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prima. De 1 is idd lame. Hoewel... Kun je nooit meer zeggen dat Nr. 1 bent
Harde broodjes, licht bruin.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat zijn nou weer normale broodjes?
Harde of zachte?
Bruine of witte?
Rotterdam.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lekker, waar kan ik aanschuiven?
Brrr, wat een enge UI heb je zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |