Defensie heeft zat banen waar geen kogel in de buurt komtquote:Op woensdag 29 september 2010 12:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De kans om te sterven in een auto-ongeluk is vrij klein natuurlijk. Die bij Defensie veel groter. Los van alle overige risico's uiteraard.
Ja maar jullie hebben het niet echt op nieuwe heb ik zo'n ideequote:
Gewoon genieten en leven van dag tot dag lijkt me het beste. Ik ben zelf ook heel veel weg (niet voor Defensie) en het gaat prima met knuffelmeisje.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
[..]
Hier begon het mee geloof ik...
Dat is waar. Maar het gaat vooral om te uitgezonden worden zag ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Defensie heeft zat banen waar geen kogel in de buurt komt
Iedereen is hier ooit nieuw geweest toch? Blijf jezelf en wie weet komt het goedquote:Op woensdag 29 september 2010 12:45 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben het niet echt op nieuwe heb ik zo'n idee
Sterke argumenten!quote:
Zou de kans dat je jezelf per ongeluk doodschiet groter zijn dan dat een ander dat doet?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Defensie heeft zat banen waar geen kogel in de buurt komt
Waar is m'n 'S' gebleven?quote:
thnxquote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sterke argumenten!![]()
Dom wicht.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Iedereen is hier ooit nieuw geweest toch? Blijf jezelf en wie weet komt het goed
Zag ik ook,maar zelfs dan zijn er banen waar je weinig tot geen gevaar loopt. Net als met autorijden of iets anders. Maar defensie is wel een "ander" leven natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het gaat vooral om te uitgezonden worden zag ik.
Ow ja, crisiquote:
Geniet ervanquote:Op woensdag 29 september 2010 12:49 schreef Lotusss het volgende:
* Lotusss is even boodschappen doen en opruimen voordat het bezoek komt enzo....
Doei!!!!
Nog nooiit, volgend jaar voor het eerst. Ik wil er al 2 jaar heen, nu kan ik eindelijk.quote:
Wat voor broodjes en wat voor beleg?quote:
Er moet eerst een cijfer uit..... suggesties?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ow ja, crisi
Wat wordt de volgende letter die uit het alfabet gechrapt wordt?
Oh ik blijf zeker mijzelf hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Iedereen is hier ooit nieuw geweest toch? Blijf jezelf en wie weet komt het goed
mijn mening: je weet van te voren wat je kiest.. Mocht je het later toch niet aankunnen, bespreek dit dan alvorens de relatie te verbreken.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
[..]
Hier begon het mee geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |