Ben je ongesteld?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik draag geen horloge meer, maar je moet de wijven de kost geven die een appetijtelijke man afwijzen om "foute schoenen" of dat soort onzin.
Inhoudsloze hoeren zonder ruggegraat.
Wat een frustratie E_M.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik draag geen horloge meer, maar je moet de wijven de kost geven die een appetijtelijke man afwijzen om "foute schoenen" of dat soort onzin.
Die 'hoeren' zouden die man om wat voor reden dan ook afwijzen. Als het erop aankomt en hun droomman staat voor de deur, wijzen ze die niet af. Ook niet om 'foute' schoenen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
Het gaat niet over MIJ. Het gaat over vrouwen in het algemeen. Er zijn er genoeg die je zo es aanhoort in hun zelfverkozen pseudozelfverzekerde SexandtheCity talk met "die schoeee-hoeeenen, die kunnen eeee-echt niet!".quote:Op woensdag 29 september 2010 13:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat kan toch niet alleen daar aan liggen?
Dan was ie vast niet zo leuk of spraakzaam of appetijtelijk
En anders
Niet dat ik weet.quote:
De poezenzusjes hebben onderling mot, wat altijd reslulteert in schreeuwen, blazen en hard achter elkaar aanjagen. En dan gaat biggel zich ermee bemoeien, zodat ie ook nog een paar tikken krijgt. Wat hij wel lekker vindt blijkbaar, want die laat zich dan meteen vallen, hopend op meer.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wie maken er ruzie en hoe? En waarom?
ja, maar die schoenen van jou.....quote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat niet over MIJ. Het gaat over vrouwen in het algemeen. Er zijn er genoeg die je zo es aanhoort in hun zelfverkozen pseudozelfverzekerde SexandtheCity talk met "die schoeee-hoeeenen, die kunnen eeee-echt niet!".
Get a life bitch. Geen man die jou gaat beschermen als de aarde vergaat.
Ik wist dat jij dat zou gaan zeggen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef Nouk84 het volgende:
En hey E_M! Het is harTstikke! Altijd
Waarom zo fel als het niet over jou gaat?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat niet over MIJ. Het gaat over vrouwen in het algemeen. Er zijn er genoeg die je zo es aanhoort in hun zelfverkozen pseudozelfverzekerde SexandtheCity talk met "die schoeee-hoeeenen, die kunnen eeee-echt niet!".
Geen frustratie hoor, ben megavrolijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een frustratie E_M.
Ik dacht dat je altijd van het positieve was.
Welke schone deerne achte je smaak als ondermaats?
Heb ook geen man nodig om me te beschermenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jezus man, is je toompje tussen je rits gekomen ofzo?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef beetjeB het volgende:
[..]
De poezenzusjes hebben onderling mot, wat altijd reslulteert in schreeuwen, blazen en hard achter elkaar aanjagen. En dan gaat biggel zich ermee bemoeien, zodat ie ook nog een paar tikken krijgt. Wat hij wel lekker vindt blijkbaar, want die laat zich dan meteen vallen, hopend op meer.
Waarom niet? Verreweg de meeste onderwerpen gaan niet over mij. Het lijkt me bijzonder egoistisch om alleen fel te reageren als het over jou gaat...quote:Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waarom zo fel als het niet over jou gaat?
Check het nog ff dan...quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wist dat jij dat zou gaan zeggen.
Ik vind het lelijk en taal is van ONS, niet van studeerkamermongolen die ons voorschrijven hoe te schrijven, he?
Have funquote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja.. Ik ben toch onzoichtbaar dus opruimen en schoonmaken enzulks
quote:
Als mensen dat eens konden zien dan zou je miljonair kunnen worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja.. Ik ben toch onzichtbaar dus opruimen en schoonmaken enzulks
geen idee ik wilde gewoon me er weer even tussenvoegen maar las zoveel frustratie dat ik er maar wat vrolijkers tussen postequote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Op mijn mobiel heeft deze smiley altijd enorm adhd
Godverdomme waar gaat dit eigenlijk over als ik vragen mag?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom niet? Verreweg de meeste onderwerpen gaan niet over mij. Het lijkt me bijzonder egoistisch om alleen fel te reageren als het over jou gaat...
Ik word alleen fel als iets me raakt. Dat hoeft dan niet perse over mij te gaan, of on dit geval over jou, maar ik ben dan wel benieuwd waarom het jou raakt (of in ieder geval wat maakt dat je zo fel bent)quote:Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom niet? Verreweg de meeste onderwerpen gaan niet over mij. Het lijkt me bijzonder egoistisch om alleen fel te reageren als het over jou gaat...
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen idee ik wilde gewoon me er weer even tussenvoegen maar las zoveel frustratie dat ik er maar wat vrolijkers tussen poste
ohja.,. laat mij maar weer alleen met het stelletje kleuters hierquote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja.. Ik ben toch onzichtbaar dus opruimen en schoonmaken enzulks
Omdat het de leegheid van veel lui illustreert. Niet alleen door vrouwen, ook mennekes doen eraan. Zo'n puppy bijvoorbeeld die een oude Nokia afwijst omdat hij alleen dingen koopt met BlueTooth, touchscreen, mobile internet en dat soort crap.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik word alleen fel als iets me raakt. Dat hoeft dan niet perse over mij te gaan, of on dit geval over jou, maar ik ben dan wel benieuwd waarom het jou raakt (of in ieder geval wat maakt dat je zo fel bent)
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
ohja.,. laat mij maar weer alleen met het stelletje kleuters hier
Hij is nu al niet goed, dat zei ik toch?quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
ik snap niet dat mensen vaak dingen fel lezen?
is em nu fel dan?
gewoon omdat ie een grotere lap tekst plaatst?
mij zeggen ze ook vaker dat ik rustig moet doen en aan mn hart denken en dan zit ik gewoon heel ontspannen lekker wat te tikken!?!?
hoe lezen jullie die felheid nou??
is dat niet gewoon je eigen gemoedstoestand die je terugleest?
nee kom net relaxed terug van de lunch en zie gewoon dat hij fel post"... gewoon omdat ik dat zie ofzo denk ik zegmaarquote:Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
Je bent bekend metquote:Op woensdag 29 september 2010 13:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen witte sokken en ook geen horloge. Dus je hebt mij niet beet. Je beperkt jezelf alleen maar met zo'n houding. Al geldt dat dan niet meer voor jou natuurlijk, als getrouwde vrouw.
Komt denk ik een beetje door de harde woorden,dat mensen het idee hebben dat iemand vloekend achter zn pc zit.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
ik snap niet dat mensen vaak dingen fel lezen?
is em nu fel dan?
gewoon omdat ie een grotere lap tekst plaatst?
mij zeggen ze ook vaker dat ik rustig moet doen en aan mn hart denken en dan zit ik gewoon heel ontspannen lekker wat te tikken!?!?
hoe lezen jullie die felheid nou??
Owjahquote:Op woensdag 29 september 2010 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is nu al niet goed, dat zei ik toch?
En je vindt het niet heel erg leeg om mensen af te rekenen op het feit dat ze iets anders denken of andere wensen hebben?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat het de leegheid van veel lui illustreert. Niet alleen door vrouwen, ook mennekes doen eraan. Zo'n puppy bijvoorbeeld die een oude Nokia afwijst omdat hij alleen dingen koopt met BlueTooth, touchscreen, mobile internet en dat soort crap.
Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die de inhoud belangrijker vinden. Mijn vriendenbijvoorbeeld.
Datquote:Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Komt denk ik een beetje door de harde woorden,dat mensen het idee hebben dat iemand vloekend achter zn pc zit.
ik zag dat niet ik zag wel dat anderen dat steeds zeggen...quote:Op woensdag 29 september 2010 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
nee kom net relaxed terug van de lunch en zie gewoon dat hij fel post"... gewoon omdat ik dat zie ofzo denk ik zegmaar
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
veranderd dat iets aan mijn opmerking
Sjah wat is inhoud?!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat het de leegheid van veel lui illustreert. Niet alleen door vrouwen, ook mennekes doen eraan. Zo'n puppy bijvoorbeeld die een oude Nokia afwijst omdat hij alleen dingen koopt met BlueTooth, touchscreen, mobile internet en dat soort crap.
Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die de inhoud belangrijker vinden. Mijn vriendenbijvoorbeeld.
Precies. Doe mij maar een lekkere relquote:Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zag dat niet ik zag wel dat anderen dat steeds zeggen...
ach boeie ook, er is wel wat leven hier zo
heb je mijn nr gewist dat er geen naam bij stond dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:18 schreef Duimelot het volgende:
oh trouwens degene die me vanacht welteruste smstje.... bedanktmaar er stond geen afzender bij
Ik reken ze af op HUN uitspraken en keuzes. Daarvoor zijn ZIJ verantwoordelijk en daar reageer ik op. Dat lijkt me iets fundamenteel anders dan iemand afwijzen op iets materieels.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je vindt het niet heel erg leeg om mensen af te rekenen op het feit dat ze iets anders denken of andere wensen hebben?
Jij zegt het.quote:Jij hebt de waarheid in pacht en wie anders is is gek?
ah ok ik ben zelf soms ook wel grof in de mond dus dat valt me niet eens zo opquote:Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Komt denk ik een beetje door de harde woorden,dat mensen het idee hebben dat iemand vloekend achter zn pc zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |