Nee Feye nogwaTquote:Op woensdag 29 september 2010 13:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fucking? Murm en Myraela? M&M?
Domme wijven met niets anders te doen. En mannen afwijzen op een "verkeerd horloge" of dat soort onzin.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:02 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
pfft struikelen over een klein foutje
Vergeet mijn tweede regel nietquote:Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Begin een actiegroep!![]()
Tering zeg, niks beters om je druk over te maken? Inhoudelijk reageren bijvoorbeeld?
Fucking? Lekker. Niet met myra denk ik, maar weet niet he, nooit gezien. Ze is nu wel heel stilquote:Op woensdag 29 september 2010 13:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fucking? Murm en Myraela? M&M?
Volgens mij speelt Feyenoord volgend jaar zaterdagamateurs.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee Feye nogwaTDaar kan ik me niet vertonen als Ajaxiet natuurlijk
Witte sokken en foute horlogesquote:Op woensdag 29 september 2010 13:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Domme wijven met niets anders te doen. En mannen afwijzen op een "verkeerd horloge" of dat soort onzin.
Nou ze mogen snel ophouden, word een beetje naar van ze op het momentquote:Op woensdag 29 september 2010 13:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier ook. Het zal het weer zijn
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Domme wijven met niets anders te doen. En mannen afwijzen op een "verkeerd horloge" of dat soort onzin.
Schop verkopenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:04 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nou ze mogen snel ophouden, word een beetje naar van ze op het moment
Nee, maar wel honger!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:03 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij is m'n cake te klef geworden
Iemand nog een begrafenis?
Wel een afscheid van mijn baas vandaag. Om 11:30 aan de broodjes metworst en Koelsch. En een taart toe. Dus stuur maar op.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:03 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij is m'n cake te klef geworden
Iemand nog een begrafenis?
That's life on the [Singles] frontlinequote:Op woensdag 29 september 2010 13:02 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Hihiquote:Op woensdag 29 september 2010 13:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Feyenoord volgend jaar zaterdagamateurs.
Maar er is maar 1 club en dat is Barca.![]()
Kijk, daar heb je er zoeen.quote:
Kleffe kokoshagelslagcake dan maar? Af te halen in Den Haagquote:
Ik heb beet, ik heb beetquote:
Wie maken er ruzie en hoe? En waarom?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:04 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nou ze mogen snel ophouden, word een beetje naar van ze op het moment
ze struikelen hier altijd erg graag.. Stomme nazi'squote:Op woensdag 29 september 2010 13:02 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik draag geen horloge meer, maar je moet de wijven de kost geven die een appetijtelijke man afwijzen om "foute schoenen" of dat soort onzin.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:04 schreef Evie het volgende:
[..]heb je een verkeerd horloge dan?
(ben benieuwd hoe die eruit zien namelijk!!)
Issie morgen nog goed?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kleffe kokoshagelslagcake dan maar? Af te halen in Den Haag
Ik heb geen witte sokken en ook geen horloge. Dus je hebt mij niet beet. Je beperkt jezelf alleen maar met zo'n houding. Al geldt dat dan niet meer voor jou natuurlijk, als getrouwde vrouw.quote:
Maar nr.2 is dan nooit meer second best!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:55 schreef MissMSX het volgende:
Prima. De 1 is idd lame. Hoewel... Kun je nooit meer zeggen dat Nr. 1 bent
Dat kan toch niet alleen daar aan liggen?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik draag geen horloge meer, maar je moet de wijven de kost geven die een appetijtelijke man afwijzen om "foute schoenen" of dat soort onzin.
Inhoudsloze hoeren zonder ruggegraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |