Slet.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn ONS'jes van 5 maanden geleden.
Niet zeuren, dan heb je zat tijd gehad voor ene Falcon Punch.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben 20, en rook vanaf mij 15de tot mijn 18de zonder stoppen. Toen gestopt van de één op de andere dag. En nu boeit t niet wanneer ik stop of door ga. Had het er toen ook niet moeilijk mee.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent 14 ofzo. Ga maar eens een paar jaar roken. Dan kun jij ook wel verslaafd raken.
Zeg.... je bent toch geen Griekse Godt die rondneukt?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
1?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet zeuren, dan heb je zat tijd gehad voor ene Falcon Punch.
Ik heb inderdaad genoeg aan 1 perfecte vrouw. Meerdere hoeft niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg.... je bent toch geen Griekse Godt die rondneukt?
Je bent die ander, die tegen de MENSEN zei gaat heen en vermenigvuldigt u!
En hoe zit dat met pij.... NEE STEEPH!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:40 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik ben 20, en rook vanaf mij 15de tot mijn 18de zonder stoppen. Toen gestopt van de één op de andere dag. En nu boeit t niet wanneer ik stop of door ga. Had het er toen ook niet moeilijk mee.
Maar zoals ik al zei. Niks ten nadel van jouvind het echt goed van je
En ik snap best dat dat moeilijk te geloven valt. Maar zo heb ik dat met allesEn ik weet "gezellig" is een leuk excuus voor een verslaafde. Maar ik wil er best een wedje voor leggen dat ik geen enkele moeite heb met stoppen met roken op welk moment ook
Het is fysiek onmogelijk om geen last te hebben van een lichamelijke verslaving, newbie.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:40 schreef Exentric90 het volgende:
En ik snap best dat dat moeilijk te geloven valt. Maar zo heb ik dat met alles![]()
Hedde die al gevonden/gemaakt?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad genoeg aan 1 perfecte vrouw. Meerdere hoeft niet.
En bij meerdere vrouwen?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een goede Falcon Punch is ook werkzaam met tweelingen.
Spinniiiiiiiiiiing Falcooooon PUNCH!!!!!!!!!!!!!!quote:
Jij gaat ruzie krijgen!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef YipYip het volgende:
Hallo luitjes,weer gezellie een dagje aan het werk?
pijn? pijpen? pijp roken?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe zit dat met pij.... NEE STEEPH!![]()
goedzo, behavequote:Op woensdag 29 september 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe zit dat met pij.... NEE STEEPH!![]()
Je bent volgens mij prima in lui zijn, dus veel verschil is er niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
vandaag blijf ik ziek, in bedkijken hoe lang ik t volhoud, ik ben slecht in ziek zijn
*kwispelt*quote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goedzo, behaveje begint het te leren
Nog maar niet te spreken over 'gezellie'quote:
Weet ik. Mijn lichaam zal er vast wel last van ondervinden. Maar dat merk ik niet op. Wanna try?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is fysiek onmogelijk om geen last te hebben van een lichamelijke verslaving, newbie.
*aait over buikje*quote:
Verstandige mensen.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
pijn? pijpen? pijp roken?
Het engiste waarmee ik het moelijk kan hebben is met snoepjes
* Dus Michael is verstandig en eet geen snoep
Mensen met disciplinequote:
Die vind ik persoonlijk nog ergen dan hallootjesquote:Op woensdag 29 september 2010 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog maar niet te spreken over 'gezellie'
Mensen van amper 20 die amper droog achter de oren zijn en bijdehand doen over verstand en discipline.quote:
Oudere mensen die jaloers zijn op jonge mensen die zich wel (nog) in kunnen houden en dan zien dat ze zichzelf toch wel erg hebben laten gaanquote:Op woensdag 29 september 2010 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen van amper 20 die amper droog achter de oren zijn en bijdehand doen over verstand en discipline.
Ik heb echt nergens spijt van op laten-gaan-gebied. Dus nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oudere mensen die jaloers zijn op jonge mensen die zich wel (nog) in kunnen houden en dan zien dat ze zichzelf toch wel erg hebben laten gaan
Kan ook aan je eigen grenzen, doelen en idealen liggen naturlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens spijt van op laten-gaan-gebied. Dus nee.
Er zijn ook mensen van 20 die al meer mee gemaakt hebben dan iemand in zijn leven eigenlijk hoort mee te maken. But thats another storyquote:Op woensdag 29 september 2010 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen van amper 20 die amper droog achter de oren zijn en bijdehand doen over verstand en discipline.
Wat voor bullshit is het om mijn post uberhaupt serieus te nemen?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ook aan je eigen grenzen, doelen en idealen liggen naturlijk
Maar wat vioor bullshit is het nou om te gaanop verstandige mensen?
Als iemand dus bewust iets laat omdat ie weet dat ie er anders moeite mee heeft... dan is dat?
Ik vind dat gewoon getuigen van zelfkennis, ruggengraat en discipline.
Ik weet van mezelf dat ik WEL verslavingsgevoelig ben en dus rook ik niet, en doe ik geen enkele drug. Verstandig vind ik dat van mezelf. Of is dat ook?
You are NOT special!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen van 20 die al meer mee gemaakt hebben dan iemand in zijn leven eigenlijk hoort mee te maken. But thats another story
Dat is het woordje wat ik zocht. Ik ben dat dus totaal niet. Behalve dus voor snoepquote:Op woensdag 29 september 2010 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ook aan je eigen grenzen, doelen en idealen liggen naturlijk
Maar wat vioor bullshit is het nou om te gaanop verstandige mensen?
Als iemand dus bewust iets laat omdat ie weet dat ie er anders moeite mee heeft... dan is dat?
Ik vind dat gewoon getuigen van zelfkennis, ruggengraat en discipline.
Ik weet van mezelf dat ik WEL verslavingsgevoelig ben en dus rook ik niet, en doe ik geen enkele drug. Verstandig vind ik dat van mezelf. Of is dat ook?
O sorry, dat mag nooit?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat voor bullshit is het om mijn post uberhaupt serieus te nemen?
Oh, just play the "ik heb al zoveel meegemaakt-card". Daar heb ik een kwartet van.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen van 20 die al meer mee gemaakt hebben dan iemand in zijn leven eigenlijk hoort mee te maken. But thats another story
Dat woordje leer je pas als je 21 wordtquote:Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat is het woordje wat ik zocht. Ik ben dat dus totaal niet. Behalve dus voor snoepvandaar dat ik het laat staan
Mensen in oorlogsgebieden zonder thuis bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Zie je mij dat ergens zeggen dan?quote:
Wat ben jij vandaag een zure zultkut zegquote:Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, just play the "ik heb al zoveel meegemaakt-card". Daar heb ik een kwartet van.
hij voelde zich aangevallenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat voor bullshit is het om mijn post uberhaupt serieus te nemen?
Juhwel, we zijn allemaal zoals sneeuwvlokjes. Geen enkele is hetzelfdequote:
Nee, het is gewoon totaal onnodig. Je weest toch dat ik gewoon loop te kutten, neem het niet zo serieus man.quote:
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 september 2010 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen in oorlogsgebieden zonder thuis bijvoorbeeld?
Welnee. Ik vond 'r gewoon een zure zultkut. That's all.quote:
sup?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:57 schreef Duimelot het volgende:
allemaal
zo het is pas 11 uur maar ik heb mn dagje alwel gehad zeg
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon totaal onnodig. Je weest toch dat ik gewoon loop te kutten, neem het niet zo serieus man.
Ik ben supervrolijk maar gewoon, as usual, aan het klieren en sarcastisch.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ben jij vandaag een zure zultkut zeg
Iets mis?
verstandig is voor later, als je groot bentquote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee. Ik vond 'r gewoon een zure zultkut. That's all.
Ik ben lang niet altijd verstandig
Of oud en versletenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
verstandig is voor later, als je groot bent
dn ga ik met mn 1.63 nooit verstandig wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is het mooie van laterquote:
Ik ben 32 jaar en 1.83mquote:Op woensdag 29 september 2010 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Trust me...dat kun je nietquote:Op woensdag 29 september 2010 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is het mooie van laterje kunt het blijven uitstellen
de grens ligt ook boven de 1;85 geloof ikquote:Op woensdag 29 september 2010 11:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dn ga ik met mn 1.63 nooit verstandig worden
En oudquote:Op woensdag 29 september 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 32 jaar en 1.83m
Ben ik al grroot?
het begint te komenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 32 jaar en 1.83m
Ben ik al grroot?
my bubblequote:
*prikt bubble lek*quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
my bubbledont you burst it
wat lief dat je t vraagtquote:
En strakquote:
Das mijn taak sinds gisteren toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat lief dat je t vraagt![]()
erg he dat ik daar blij mee ben...)
2 keer gescheiden op één dag, fijn!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:05 schreef Duimelot het volgende:
oh wel heel leuk nieuws:
kreeg net een brief van de gemeente
sinds gisteren ben ik officieel gescheiden EIN DU LUK
is dat zo? [we gingen toch alleen neuken? en nog geen pm gezien btwquote:Op woensdag 29 september 2010 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das mijn taak sinds gisteren toch?.
Nee hoor, juist niet, niet hoeven werken is toch altijd top.
Wel een beetje erg. Maar ach, het hoort erbij, dus het mag welquote:Op woensdag 29 september 2010 11:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat lief dat je t vraagt![]()
ik werk in de zorg dus en moest vanmorgen naar mijn vaste klant een mevrouw die volgende week 92 wordt (hopen we dan nu)
maar de gordijnen dicht en geen gehoor.
Na lang bellen hadden we eindelijk een dochter te pakken die is gekomen
en we hebben mevrouw dus op de grond gevonden![]()
ze is nu met de ambulance afgevoerd en of het goedkomt!?!?
voordeel: mijn klant is uitgevallen nu en ik ben klaar met werken(
erg he dat ik daar blij mee ben...)
Scherpquote:Op woensdag 29 september 2010 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2 keer gescheiden op één dag, fijn!
het heeft zo moeten zijn ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2 keer gescheiden op één dag, fijn!
Op woensdag 29 september 2010 11:08 schreef Duimelot het volgende:
Oi! Ik vroeg het! Jij vertaalde het alleen. En dan een beetje met de eer gaan strijken!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das mijn taak sinds gisteren toch?.
Nee hoor, juist niet, niet hoeven werken is toch altijd top.
Zoveel hints en toch nog die oogkleppenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het heeft zo moeten zijn ofzo
want ik kreeg ook wat met techno op mn trouwdag (de datum dan he)
je bent anders nu online en ... euh ik heb wel een envelopje maar of die van jou is!?!?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet helemaal uit de details. En nee klopt, ik moest weg en ben niet meer online geweest
.
Boeiend.
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent anders nu online en ... euh ik heb wel een envelopje maar of die van jou is!?!?
gok van niet eigenlijk
ik snap t niet!?!?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoveel hints en toch nog die oogkleppen
doe er wat aan zou ik zeggenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Exentric90 het volgende:
'T is echt te rustig gewoon hier
Wees blij,zo op je eerste dagquote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Exentric90 het volgende:
'T is echt te rustig gewoon hier
Ninja edit...quote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Exentric90 het volgende:
'T is echt te rustig gewoon hier(Op 't werk dan eh! )
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe er wat aan zou ik zeggen
gooi er een stelling in....
Moest jij niet om 13u wat af hebben?quote:
Hi Babsquote:
Stelling? hm... Zijn jullie het er mee eens dat het rookverbod in kleine kroegen opgeheven gaat worden?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe er wat aan zou ik zeggen
gooi er een stelling in....
Het kan mij niks schelenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Stelling? hm... Zijn jullie het er mee eens dat het rookverbod in kleine kroegen opgeheven gaat worden?
Rokersquote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Stelling? hm... Zijn jullie het er mee eens dat het rookverbod in kleine kroegen opgeheven gaat worden?
Negeren is een asociale manier om te krijgen wat je wilquote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef stbabylon het volgende:
Stelling: Stellingen zijn een luie manier om een saai moment op Singles nog saaier te maken
* stbabylon kijkt uit het raam en ziet Ameland liggenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi BabsHoe is het in Friesland?
Het is hier echt mooi weer
gezien ik niet (meer) rook boeit t me eigenlijk nietquote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
wie stopt 5 maanden waar mee?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef mahlah het volgende:
Hoe kun je nou 5 maanden ergens mee stoppen?
Dat doe je maar één keer .. tot je weer begint![]()
ik vind het n beetje laf van ons aller overheid dat ze nu weer vanalles gaan terugdraaien, maar het zal me verder aan mn reet roesten of anderen ergens roken of nietquote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kleine kroegenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Roken is vies. Dus nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nog steeds opgesloten?quote:
Het grootste deel van de bevolking rookt niet,dus of dit laf is valt te bezien. Maar ik vind wel dat ze hun poot stijf hadden moeten houden. (en ik rook zelf als een ketterquote:Op woensdag 29 september 2010 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind het n beetje laf van ons aller overheid dat ze nu weer vanalles gaan terugdraaien, maar het zal me verder aan mn reet roesten of anderen ergens roken of niet
Ach ja, ik ben 300 keer liever in Tukkerland dan in Frieslandquote:Op woensdag 29 september 2010 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
* stbabylon kijkt uit het raam en ziet Ameland liggen
Hier ook
Combinatie. Ik moet en verliefd zijn, en mijn verstand moet niet protesteren.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:20 schreef Duimelot het volgende:
maar een singles gerelateerde stelling/ vraag od
Wat voor soort relatie past bij jou en waarom:
relatie gebaseerd op gevoel, niet een beetje gevoel maar je gaat alleen een relatie aan als je mega super knetter verliefd bent anders is er geen kans van slagen...
relatie gebaserd op verstand, gevoel is leuk en fijn en kriebeltjes moeten er wel een beetje zijn en vooral aantrekkingskracht maar het moet vooral bij elkaar passen op alle vlakken, als mijn verstand al zegt dat het niets kan worden dan pas ik al.....
met uitleg enzo en niet te zwartwit nemen
ik vind het slecht omschreven.. vooral die relatie op verstand....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:20 schreef Duimelot het volgende:
relatie gebaseerd op gevoel, niet een beetje gevoel maar je gaat alleen een relatie aan als je mega super knetter verliefd bent anders is er geen kans van slagen...
relatie gebaserd op verstand, gevoel is leuk en fijn en kriebeltjes moeten er wel een beetje zijn en vooral aantrekkingskracht maar het moet vooral bij elkaar passen op alle vlakken, als mijn verstand al zegt dat het niets kan worden dan pas ik al.....
Een stelling lekker zwartwit nemen is juist veel leukerquote:Op woensdag 29 september 2010 11:20 schreef Duimelot het volgende:
ik sta er dan ook niet om bekend dat ik dingen duidlijk formuleer enzoquote:Op woensdag 29 september 2010 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind het slecht omschreven.. vooral die relatie op verstand....
ik ben denk ik van t tweede. Natuurlijk moet ik iemand wel heel leuk en lief en geweldig vinden wil ik er iets mee beginnen. Maar ik bedenk me ook altijd van te voren al welke eigenschappen diegene heeft en of ik daar in the long run, mee om wil gaan. Stel iemand wil altijd gelijk hebben en dramt daar altijd hele dagen over door, of iemand die superracistisch is, daar kan ik gewoon niks mee, daar ga ik me aan storenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:20 schreef Duimelot het volgende:
ja maar daar schiet ik dan toch niets mee opquote:Op woensdag 29 september 2010 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een stelling lekker zwartwit nemen is juist veel leuker
ja dat was ook wat ik bedoelde. Beetje grote plannen aankondigen en da weer terug krabbelenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Het grootste deel van de bevolking rookt niet,dus of dit laf is valt te bezien. Maar ik vind wel dat ze hun poot stijf hadden moeten houden. (en ik rook zelf als een ketter)
Eensquote:Op woensdag 29 september 2010 11:24 schreef Murmeli het volgende:
Oh en de sex moet goed zijn, anders:
Maar zou je wel verliefd worden o diegene dan? Lijkt mij van niet, dus fan is het toch ook wel 1quote:Op woensdag 29 september 2010 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben denk ik van t tweede. Natuurlijk moet ik iemand wel heel leuk en lief en geweldig vinden wil ik er iets mee beginnen. Maar ik bedenk me ook altijd van te voren al welke eigenschappen diegene heeft en of ik daar in the long run, mee om wil gaan. Stel iemand wil altijd gelijk hebben en dramt daar altijd hele dagen over door, of iemand die superracistisch is, daar kan ik gewoon niks mee, daar ga ik me aan storenhoe leuk en lief ie verder ook is.
Je wordt er niet wijzer van. Of verander jij als mensen een andere mening hebben?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar daar schiet ik dan toch niets mee op
wil er wel wijzer van worden
Wat wil je eruit halen dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga voor gevoel iig, als ik niet tot over mijn oren ben werkt een relatie niet...quote:Op woensdag 29 september 2010 11:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik sta er dan ook niet om bekend dat ik dingen duidlijk formuleer enzo
je mag t best even aanpassen
Voor zover mij bekend,heb je in korte tijd 2 voorbeelden van hoe je het niet wilt. Ben je daar niks wijzer van geworden dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik word heel snel verliefdquote:Op woensdag 29 september 2010 11:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar zou je wel verliefd worden o diegene dan? Lijkt mij van niet, dus fan is het toch ook wel 1
Eensquote:Op woensdag 29 september 2010 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga voor gevoel iig, als ik niet tot over mijn oren ben werkt een relatie niet...
Vraag ik me gelijk af, hoort zoiets er direct vanaf het begin te zijn? Ik ben dus van mening van wel, ben wel benieuwd naar wat anderen daarvan vinden.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga voor gevoel iig, als ik niet tot over mijn oren ben werkt een relatie niet...
ik denk dat je al vanaf het begin wel wa vonkjes moet hebben. Bij diegene willen zijn, klef willen doen etc..quote:Op woensdag 29 september 2010 11:28 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Vraag ik me gelijk af, hoort zoiets er direct vanaf het begin te zijn? Ik ben dus van mening van wel, ben wel benieuwd naar wat anderen daarvan vinden.
Of het hoort weet ik niet. Maar voor mij persoonlijk moet het gevoel er gelijk zijn. Ben na eerst vriendschap nog nooit zomaar ineens verliefd op iemand geworden.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:28 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Vraag ik me gelijk af, hoort zoiets er direct vanaf het begin te zijn? Ik ben dus van mening van wel, ben wel benieuwd naar wat anderen daarvan vinden.
die mening deelde ik niet altijd, nu wel....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:28 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
ja maar als je iemand ontmoet en je wordt tot over je oren verliefd dan weet je toch helemaal niet of je verder wel bij elkaar past.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap het niet helemaal denk ik..quote:Op woensdag 29 september 2010 11:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar als je iemand ontmoet en je wordt tot over je oren verliefd dan weet je toch helemaal niet of je verder wel bij elkaar past.
verliefdheid gaat over en dan moet je maar zien wat er overblijft
een relatie voornamelijk op verstand gekozen is dan toch veel logischer (duh daarom dat verstand) je weet wat je aan elkaar hebt en of dat grote kans van slagen heeft. Je mist alleen die eerste periode van hevige verliefdheid....
ik heb 2 lange relaties gehad die enorm van elkaar verschildenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend,heb je in korte tijd 2 voorbeelden van hoe je het niet wilt. Ben je daar niks wijzer van geworden dan?
Ieder zijn ding, maar dit klinkt mij te klinisch. Ik wil juist head over heels. Aan niets anders meer kunnen denken dan...quote:Op woensdag 29 september 2010 11:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar als je iemand ontmoet en je wordt tot over je oren verliefd dan weet je toch helemaal niet of je verder wel bij elkaar past.
verliefdheid gaat over en dan moet je maar zien wat er overblijft
een relatie voornamelijk op verstand gekozen is dan toch veel logischer (duh daarom dat verstand) je weet wat je aan elkaar hebt en of dat grote kans van slagen heeft. Je mist alleen die eerste periode van hevige verliefdheid....
Als 't maar niet in de pronvincie isquote:Op woensdag 29 september 2010 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb 4 jaar een langeafstandsrelatie gehad in Zweden, dat was zowel heel heftig als soms heel erg moeilijk. Ik zou er nu zeker niet meer voor kiezen. In dezelfde stad hoeft niet perse, maar een beetje in de buurt is wel een beetje een vereiste inmiddels.
Ach te snel te snel, er is geen vastgestelde periode voor zoiets hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:36 schreef Sok41 het volgende:
3 Weken geleden uitgegaan met mijn vriendin(zij uitgemaakt). Ben er echt helemaal gebroken geweest afgelopen weken. Nu vraagt een meisje van mijn studie om te gaan daten. Ze is wel knap en lief, maar ik twijfel of dit te snel is,
Nobody deserves to be the rebound-bitchquote:of is dit juist goed om me erover heen te zetten.. Hmm
Nee, je kan ook verliefd worden op iemand die je al langer kent. Maar dat is meer toeval denk ik. Ik zou er iig nooit op gaan wachten. Zo van: hij doet zo zn best, misschien word ik ooit nog wel verliefd op hemquote:Op woensdag 29 september 2010 11:28 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar dit klinkt mij te klinisch. Ik wil juist head over heels. Aan niets anders meer kunnen denken dan...![]()
![]()
![]()
nee zo bedoel ik het nietquote:Op woensdag 29 september 2010 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap het niet helemaal denk ik..
een relatie op verstand, dan heb je dus geen verliefdheidsgevoel... ?
nou dan hoeft het voor mij niet...
ik denk dan aan een vrouw van 35 met die man van 65. waar die man erg rijk is.
Nou ja, nee, maar meer omdat het me dan te ver is, niet omdat het iemand van buiten de randstad isquote:Op woensdag 29 september 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als 't maar niet in de pronvincie is
ik heb het 1 keer meegemaakt dat ik echt verliefd werd op iemand die ik al langer kende... waar ik daarvoor geen gevoelens voor had....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, je kan ook verliefd worden op iemand die je al langer kent. Maar dat is meer toeval denk ik. Ik zou er iig nooit op gaan wachten. Zo van: hij doet zo zn best, misschien word ik ooit nog wel verliefd op hem
Zit wel wat in,maar ik vraag mij dan af. Was die persoon in het begin dan zo anders,of ben je zelf anders geworden?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb 2 lange relaties gehad die enorm van elkaar verschilden
en ik weet wel wat ik wil
maar je komt er toch pas na een tijdje achter wie die ander nu eigenlijk is...
ik heb dan net een redelijke afstand ertussn gehadquote:Op woensdag 29 september 2010 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb 4 jaar een langeafstandsrelatie gehad in Zweden, dat was zowel heel heftig als soms heel erg moeilijk. Ik zou er nu zeker niet meer voor kiezen. In dezelfde stad hoeft niet perse, maar een beetje in de buurt is wel een beetje een vereiste inmiddels.
Nee, dat is waar. Ik denk dat ik het wel doe, en wel aan zie voor wat het is of wordt.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach te snel te snel, er is geen vastgestelde periode voor zoiets hoor.
[..]
Nobody deserves to be the rebound-bitch
ik zou wel willen beantwoorden maar iedereen weet waar ik t dan over hebquote:Op woensdag 29 september 2010 11:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zit wel wat in,maar ik vraag mij dan af. Was die persoon in het begin dan zo anders,of ben je zelf anders geworden?
Dat heb ik ook. Als ik iemand meer en meer leer kennen, word ik alleen maar verliefderquote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kan geen relatie hebben zonder verliefd te zijn, probleem is alleen dat ik vrij snel iemand leuk vind en dat verwar met verliefd zijn. Maar door een paar weken intensief met iemand om te gaan kom ik daar snel genoeg achter![]()
In een relatie ben ik nooit in het begin smoorverliefd, dat wordt gaandeweg meer.
Ik dacht ook meer dat verliefd pats boem is bij iemand nieuws.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, je kan ook verliefd worden op iemand die je al langer kent. Maar dat is meer toeval denk ik. Ik zou er iig nooit op gaan wachten. Zo van: hij doet zo zn best, misschien word ik ooit nog wel verliefd op hem
Elke relatie is weer andersquote:Op woensdag 29 september 2010 11:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb dan net een redelijke afstand ertussn gehad
en vond dat wel het minste van het probleem
viel me reuze mee (leek me daarvoor juist t grootste obstakel)
Klopt, zo werkt het nu eenmaal. Daarom vind ik het ook verstandig om niet meteen te gaan samenwonen. Eerst aftasten en als het gevoel goed blijft is het tijd voor de volgende stapquote:Op woensdag 29 september 2010 11:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb 2 lange relaties gehad die enorm van elkaar verschilden
en ik weet wel wat ik wil
maar je komt er toch pas na een tijdje achter wie die ander nu eigenlijk is...
ik zie dat als.. een relatie aangaan om maar niet alleen te zijn, vanuit je verstand... want we kunnen toch goed met elkaar opschieten....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee zo bedoel ik het niet
ik bedoel juist 2 mensen die goed bij elkaar passen bv goeie vrienden
kunnen samen lachen, huilen een huishouden runnen, feesten ach gewoon het past goed
alleen er zijn geen verliefde gevoelens aanwezig. Wel genegenheid misschien bij een langdurige vriendschap houden van. Maar niet die vlinders dat geheel van de kaart zjn gevoel (dat ook weer weggaat)
ik vind afstand ook niet zon ramp ( binnen nederland dan hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 11:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb dan net een redelijke afstand ertussn gehad
en vond dat wel het minste van het probleem
viel me reuze mee (leek me daarvoor juist t grootste obstakel)
O bitch please, als ik nu mijn liefde voor je zou bekennen zou je zeggen "Getver brabo"! .... ja of "Getver homo"... 1 van de 2quote:Op woensdag 29 september 2010 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, nee, maar meer omdat het me dan te ver is, niet omdat het iemand van buiten de randstad is.
Snap ikquote:Op woensdag 29 september 2010 11:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou wel willen beantwoorden maar iedereen weet waar ik t dan over heb
en vind het niet fair om in het topic diepgaand daarop in te gaan....
weet voor mezelf wel de antwoorden
Volgens mij komen de meeste relaties nog steeds tot stand binnen een straal van 20km.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind afstand ook niet zon ramp ( binnen nederland dan hoor) het hele reizen ernaartoe hoort er dan gewoon bij en je weet wat er op je zit te wachten als je er eenmaal bent
Ach voor sommigen heeft samenwonen en darana weer op jezelf gaan wonen niet zoveel risico's. Bv studenten... ach ja, zoek je weer een andere kamer he. Boeiend.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Klopt, zo werkt het nu eenmaal. Daarom vind ik het ook verstandig om niet meteen te gaan samenwonen. Eerst aftasten en als het gevoel goed blijft is het tijd voor de volgende stap
Ik zou meer iets hebben van , WTF heb jij gesnoven?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bitch please, als ik nu mijn liefde voor je zou bekennen zou je zeggen "Getver brabo"! .... ja of "Getver homo"... 1 van de 2
Ook niet bij je eerste liefde/relatie?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
In een relatie ben ik nooit in het begin smoorverliefd, dat wordt gaandeweg meer.
Helemaal mee eens. Mits niet aan de andere kant van het land, maar reisbaar. Zo behoed je jezelf ook voor de fout dat je teveel op elkaars' lip gaat zitten en je eigen leven houdt. In ieder geval in het begin. En het heeft wat spannends.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind afstand ook niet zon ramp ( binnen nederland dan hoor) het hele reizen ernaartoe hoort er dan gewoon bij en je weet wat er op je zit te wachten als je er eenmaal bent
Ik ook. Hoewel ik dat van de wereld gevoel dan weer niet heb en niet heb gehad bij vriendje, maar wel kriebels etc. nu vaak ook nog.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Als ik iemand meer en meer leer kennen, word ik alleen maar verliefder
ik vond het altijd wel watquote:Op woensdag 29 september 2010 11:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Mits niet aan de andere kant van het land, maar reisbaar. Zo behoed je jezelf ook voor de fout dat je teveel op elkaars' lip gaat zitten en je eigen leven houdt. In ieder geval in het begin. En het heeft wat spannends.
Is dat niet meer een soort van "houden van " gevoel dat steeds erger wordt? Of echt die "kriebels" zeg maar?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Als ik iemand meer en meer leer kennen, word ik alleen maar verliefder
Krea verwoordde het zo aan het eind van het vorige topicquote:
Dat denk ik dus ookquote:Op woensdag 29 september 2010 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Hoe kun je nu meer verliefd worden? Fysiek is dat onmogelijk, verliefdheid neemt altijd af. Puur iets chemisch, meet de hersenen en stofjes en zo. Het kan maar een paar maanden bestaan. Houden van, da's wat anders.
Precies, hier net zoquote:Op woensdag 29 september 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach voor sommigen heeft samenwonen en darana weer op jezelf gaan wonen niet zoveel risico's. Bv studenten... ach ja, zoek je weer een andere kamer he. Boeiend.
Maar voordat ik ga samenwonen moet ik toch best wel zeker zijn van m'n zaak, eigen huis en zo.
Ja, mijn eerste verliefdheid was een verliefdheid, omdat het nooit meer werd en nooit een langere periode intensief met hem heb doorgebracht.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:43 schreef Sok41 het volgende:
Ook niet bij je eerste liefde/relatie?
dat mag ik hopenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke relatie is weer anders.
Ik vind het gewoon wel handig als je een beetje bereisbaar van elkaar afwoont, dat is gewoon wel zo praktisch.
Met kriebelsquote:Op woensdag 29 september 2010 11:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is dat niet meer een soort van "houden van " gevoel dat steeds erger wordt? Of echt die "kriebels" zeg maar?
Amsterdam of Haarlem idd gaarne.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:46 schreef rival het volgende:
niet teveel op elkaar lip gaan zitten bepaal je toch echt zelf.?
liever iemand in de buurt... van Amsterdam naar Zeeland reizen bv ben je ook snel zat
oh maar hij is wel nog bezig met stoppen toch!?!?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:46 schreef mahlah het volgende:
[..]
Krea verwoordde het zo aan het eind van het vorige topic
Fietsafstandquote:Op woensdag 29 september 2010 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amsterdam of Haarlem idd gaarne.
Ah oké. Dat heb ik dan weer niet,het is of kriebels of niet,vanaf het begin danquote:
Amsterdam fiets ik niet maar ik snap het punt.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Fietsafstand
(22 km is ook fietsafstand)
Een relatie is gebasseerd op verstand. Maar de enige personen waarmee ik overweeg om een relatie aan te gaan zijn vrouwen waar ik stapelverliefd op ben.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:20 schreef Duimelot het volgende:
Dit is geen stelling. Dit is een heel topic.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:50 schreef Exentric90 het volgende:
Was inderdaad een ninja edit ja
Een stelling? Ik weet wel een goeie. Heeft wat te maken met mijn persoonlijke situatie.
Stelling voor de mannen:
Je hebt een relatie. Voor dat je die relatie aanging heb je je partner aangegeven graag bij defensie te willen. Dit vindt zij goed. Maar ze verbreekt de relatie na drie maanden. Ze geeft aan alles te snel te vinden gaan. en gaat terug naar haar ex. Waarmee zij drie jaar een relatie heeft gehad. Later verbreekt haar ex als nog het contact. Jullie hebben een tijdje niks van elkaar gehoord. Uiteindelijk neemt zij contact met je op. Je merkt dat het nu heel anders is. En dat ze echt over hem heen is. Je drinkt wat en het is héél gezellig, Ze nodigt je uit om te gaan stappen, en om samen naar de kermis te gaan. Je raakt langzaam weer verliefd op elkaar. Maar toch hou je de boel af omdat je bang bent voor herhaling. Nu geeft ze aan het geen probleem te vinden dat je naar defensie gaat. Uiteindelijk geeft je bij haar aan dat je verliefd bent. Zij geeft aan dat niet erg te vinden en dat ze zelf ook steeds meer aan jou denkt. En ze zegt: "We zien wel hoe het loopt"
Wat doe je daar nu mee? Hoe regeer je? En wat zij je volgende stappen?
Voor de vrouwen:
Lees het bovenstaande verhaal. Hoe zouden jullie dit aan pakken? Zouden jullie het het zelfden doen als je iemand leuk vindt? Of juist alleen als je iemand niet leuk vindt?
haal je geilheid en kriebels niet door elkaar?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ah oké. Dat heb ik dan weer niet,het is of kriebels of niet,vanaf het begin dan
Je hebt wel gelijk over die stofjes maar de werking ligt meer rond 1,5 jaar en niet een paar maanden. Dit vanuit evolutionair perspectief omdat dan de vrouw een kind gebaart zou hebben. Wou dat ik die stofjes zelf op commando kon aanmaken though, wat een leven zou dat zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Hoe kun je nu meer verliefd worden? Fysiek is dat onmogelijk, verliefdheid neemt altijd af. Puur iets chemisch, meet de hersenen en stofjes en zo. Het kan maar een paar maanden bestaan. Houden van, da's wat anders.
Heb ik al een topic overquote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is geen stelling. Dit is een heel topic.
Aarghquote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh maar hij is wel nog bezig met stoppen toch!?!?
?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
als ze Eva-Jane heet dan is Haarlem ook wel oke
Ik heb nooit meteen kriebels van iemand.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ah oké. Dat heb ik dan weer niet,het is of kriebels of niet,vanaf het begin dan
ik heb het niet af kunnen lezenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:52 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Heb ik al een topic overMaar ik ben benieuwd hoe de mannen hier mee omgaan en hoe de vrouwen dat zouden aanpakken
Mag jij wel aan familie van Godtje komen?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef rival het volgende:
als ze Eva-Jane heet dan is Haarlem ook wel oke
Daarom heb je een topic. Dit is crosspostenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:52 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Heb ik al een topic overMaar ik ben benieuwd hoe de mannen hier mee omgaan en hoe de vrouwen dat zouden aanpakken
Dat viel best mee hoor, op een gegeven moment had ik alles zo geplanned dat ik binnen 3 uur van deur tot deur wasquote:Op woensdag 29 september 2010 11:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat mag ik hopenzijn niet voor niets exen, als alles hetzelfde is is alles gedoemd te mislukken
ja maar jij verteld net dus dat je een relatie had met iemand in zweden...
dat is ook wel weer heeeeeeeeel anders dan 2 uur in de auto zitten
He geluksvogel .. met je jarig zijn, verliefd zijn, dezelfde persoon die jou leuk vindt ...quote:
die verliefdheid kan ik na 2 ontmoetingen al hebben.... wat er daarna groeit schaar ik eerder onder houden van...quote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef Duimelot het volgende:
maar die verliefdheid die komt en groeit pas als ik vaker met iemand gepraat heb en er mentaal de juiste klik is.....
Maar dat topic heb ik die vraag niet instaanquote:Op woensdag 29 september 2010 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom heb je een topic. Dit is crossposten
na 2 keer, houden van? Really?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
die verliefdheid kan ik na 2 ontmoetingen al hebben.... wat er daarna groeit schaar ik eerder onder houden van...
xtcquote:Op woensdag 29 september 2010 11:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk over die stofjes maar de werking ligt meer rond 1,5 jaar en niet een paar maanden. Dit vanuit evolutionair perspectief omdat dan de vrouw een kind gebaart zou hebben. Wou dat ik die stofjes zelf op commando kon aanmaken though, wat een leven zou dat zijn
Hier idemquote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
haal je geilheid en kriebels niet door elkaar?
ik kan iemand heel leuk vinden
en ik kan me erg aangetrokken voelen tot iemand (geil)
maar die verliefdheid die komt en groeit pas als ik vaker met iemand gepraat heb en er mentaal de juiste klik is.....
Het verschil in gevoel van,lust puur voor sex,en lust met verliefdheid heb ik inmiddels aardig doorquote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
haal je geilheid en kriebels niet door elkaar?
ik kan iemand heel leuk vinden
en ik kan me erg aangetrokken voelen tot iemand (geil)
nee verliefd zijn....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
na 2 keer, houden van? Really?.
Zonde van de overhead kosten. Er is al een kankerstichting.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Pink Ribbon? Al die armbandjes en tierelantijntjes, feestjes en een magazine speciaal om Borstkanker onder de aandacht te brengen...
Ik vind het meer een feestmaand worden, er zijn weer leuke spulletjes te krijgen en mensen gaan helemaal los want de spulletjes zijn zo leukEcht dubbel, vind ik het. De aandacht is goed, maar ik weet niet of de manier waarop er nu aandacht wordt besteed zo goed is.
Ik vind wel dat ik een beetje geluk verdien na best wat klotejaren...quote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef mahlah het volgende:
[..]
He geluksvogel .. met je jarig zijn, verliefd zijn, dezelfde persoon die jou leuk vindt ...
waarom niet?quote:
Ik vind het wel een goede manier om meer donaties binnen te krijgen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Pink Ribbon? Al die armbandjes en tierelantijntjes, feestjes en een magazine speciaal om Borstkanker onder de aandacht te brengen...
Ik vind het meer een feestmaand worden, er zijn weer leuke spulletjes te krijgen en mensen gaan helemaal los want de spulletjes zijn zo leukEcht dubbel, vind ik het. De aandacht is goed, maar ik weet niet of de manier waarop er nu aandacht wordt besteed zo goed is.
naar zweden!?!?!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat viel best mee hoor, op een gegeven moment had ik alles zo geplanned dat ik binnen 3 uur van deur tot deur was.
Woon dicht bij Schiphol, dus was een kwestie van timen, 1.15 uur vliegen, de rest dus van en naar het vliegveldquote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
naar zweden!?!?!
joh oh dan valt t wel mee!
Zo werkt het bij mij nou nooit. Zou wel handig zijn met het oog op iemand eerst ECHT goed leren kennenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb nooit meteen kriebels van iemand.
Vaak ontstaat het wel binnen een paar weken/maanden. Bij vriendje pas na ruim 3 jaar. Maar die vond ik wel aantrekkelijk toen ik hem de 1e, of 2e keer zag. Toen ook mee gezoend. Maar daarna was het wel echt een paar jaar weg, die aantrekkingskracht. Vanuit mij dan.
Het is je van harte gegund. (/onzelfzuchtige post)quote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ik een beetje geluk verdien na best wat klotejaren...
ja daarom vraag ik hetquote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Het verschil in gevoel van,lust puur voor sex,en lust met verliefdheid heb ik inmiddels aardig door
Dus ik denk dat ik het niet meer door elkaar haal. Moet bekennen dat dat in mn jonge jaren anders lag
en qua kosten dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Woon dicht bij Schiphol, dus was een kwestie van timen, 1.15 uur vliegen, de rest dus van en naar het vliegveld.
Vind dat soort acties ook een beetje dubbel. Maar begrijp het wel. Het lijkt de laatste tijd de enige manier te zijn om dingen onder de aandacht te brengen bij veel mensen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
ik vind het vrij nutteloosquote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
Als ze na de sex mn "aandacht" verliest,dan heb ik de kriebels verward met elkaarquote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja daarom vraag ik het
vroegah was ik echt heel vaak 'verliefd' maar na een keer neuken was het over even plat gezegd...
begon toen er wel achter te komen dat er een enorm verschil tussen zit
het verschil tussen lust en liefde wist je toen ook al.. maar het boeide minder....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja daarom vraag ik het
vroegah was ik echt heel vaak 'verliefd' maar na een keer neuken was het over even plat gezegd...
begon toen er wel achter te komen dat er een enorm verschil tussen zit
dat dusquote:Op woensdag 29 september 2010 12:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als ze na de sex mn "aandacht" verliest,dan heb ik de kriebels verward met elkaar
nee hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
het verschil tussen lust en liefde wist je toen ook al.. maar het boeide minder....
spuit11, maar toch: op basis van mijn zeer uitgebreide (quote:Op woensdag 29 september 2010 11:20 schreef Duimelot het volgende:
Duh!! Ik ben een man...zonder seks never nooit een liefdesverklaringquote:Op woensdag 29 september 2010 12:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat dus
ik probeer dan ook te wachten met mijn verliefdheid te verklaren tot na d sex
(niet te verwarren met de liefde verklaren dat komt nog later pas)
Die donaties(die gedaan worden door aankopen) zijn voor borstkanker onderzoek. Dat tierelantijntje heeft dus wel degelijk een doel. En het kán wel veranderen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:01 schreef Duimelot het volgende:
ik vind het vrij nutteloos
misschien leuk maar daar houd het dus op
borstkanker is gewoon zwaar klote geen tierelantijntje die dat veranderd en al zeker niet mensen duidelijk maakt hoe klote het is!
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:04 schreef YipYip het volgende:
[..]
Duh!! Ik ben een man...zonder seks never nooit een liefdesverklaring
Tijd om te genieten dusquote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ik een beetje geluk verdien na best wat klotejaren...
het zijn dan geen donaties maar aankopen en van de winst....quote:Op woensdag 29 september 2010 12:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die donaties(die gedaan worden door aankopen) zijn voor borstkanker onderzoek. Dat tierelantijntje heeft dus wel degelijk een doel. En het kán wel veranderen.
Ja, ergens geloof ik (hoop ik) nog dat kanker ooit genezen wordt/ niet meer altijd dodelijk is
Oh....ben jij een vrouwquote:Op woensdag 29 september 2010 12:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar lieverd ik ben een vrouw dus das een compleet ander verhaal!
liefde is niet rationeel, en wat heeft defensie er in godsnaam mee te maken??quote:Op woensdag 29 september 2010 11:50 schreef Exentric90 het volgende:
Was inderdaad een ninja edit ja
Een stelling? Ik weet wel een goeie. Heeft wat te maken met mijn persoonlijke situatie.
Stelling voor de mannen:
Je hebt een relatie. Voor dat je die relatie aanging heb je je partner aangegeven graag bij defensie te willen. Dit vindt zij goed. Maar ze verbreekt de relatie na drie maanden. Ze geeft aan alles te snel te vinden gaan. en gaat terug naar haar ex. Waarmee zij drie jaar een relatie heeft gehad. Later verbreekt haar ex als nog het contact. Jullie hebben een tijdje niks van elkaar gehoord. Uiteindelijk neemt zij contact met je op. Je merkt dat het nu heel anders is. En dat ze echt over hem heen is. Je drinkt wat en het is héél gezellig, Ze nodigt je uit om te gaan stappen, en om samen naar de kermis te gaan. Je raakt langzaam weer verliefd op elkaar. Maar toch hou je de boel af omdat je bang bent voor herhaling. Nu geeft ze aan het geen probleem te vinden dat je naar defensie gaat. Uiteindelijk geeft je bij haar aan dat je verliefd bent. Zij geeft aan dat niet erg te vinden en dat ze zelf ook steeds meer aan jou denkt. En ze zegt: "We zien wel hoe het loopt"
Wat doe je daar nu mee? Hoe regeer je? En wat zij je volgende stappen?
Voor de vrouwen:
Lees het bovenstaande verhaal. Hoe zouden jullie dit aan pakken? Zouden jullie het het zelfden doen als je iemand leuk vindt? Of juist alleen als je iemand niet leuk vindt?
het was vrij prijzig jaquote:Op woensdag 29 september 2010 11:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en qua kosten dan?
maar toch is het voorbij... lag niet aan t reizen dus?
duidelijkquote:Op woensdag 29 september 2010 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was vrij prijzig ja.
Nee, niet als voornaamste reden, we konden het vooral niet eens worden waar we zouden gaan wonen, ik daar, zij hier, wij ergens anders.....
het is inmiddels alweer een tijd terug hoor, maar het was best jammer ja. Zeker na het hele verhaal wat er aan vooraf was gegaanquote:Op woensdag 29 september 2010 12:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
duidelijk
en altijd spijtig te lezen dat een relatie op praktische zaken kapot loopt....
Misschien dat als je bij defensie gaat het risico om je partner te verliezen velen malen groter isquote:Op woensdag 29 september 2010 12:11 schreef Evie het volgende:
[..]
liefde is niet rationeel, en wat heeft defensie er in godsnaam mee te maken??![]()
hoi @ allen!!
Het 'bedrijf' dat deze sieraden op de markt zet is Pink Ribbon. Dus een deel van het aankoopbedrag wordt afgedragen aan Pink Ribbon, meer dan jij zo stelt hier.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:07 schreef Duimelot het volgende:
het zijn dan geen donaties maar aankopen en van de winst....
begin dan gewoon een bedrijf in tierelantijntjes en geef aan dat je (een deel van) je winst afdraagd voor onderzoek naar...
Dat doe ik ook. En dat klopt ja.quote:Doneren kan altijd gewoon aan de kankerbestrijding. Misschien is dat niet speciaal voor borstkanker maar ach weet je elke vorm van kanker is gewoon kut
toch kan ik me er iets bij voorstellen....quote:Op woensdag 29 september 2010 12:12 schreef Duimelot het volgende:
en altijd spijtig te lezen dat een relatie op praktische zaken kapot loopt....
Ik vind het wel goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
Laat iedereen in een relatie ook geen auto meer rijden dan. Dus nee, dat vind ik gelul. Natuurlijk is het risico groter(ALS je al uitgezonden wordt, want defensie houdt niet alleen dat in), maar de kans dat je onder een vrachtwagen knalt met je auto is vele malen groter, denk ik zo.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:13 schreef Exentric90 het volgende:
Misschien dat als je bij defensie gaat het risico om je partner te verliezen velen malen groter is
hoeveel defensie medewerkers overlijden er per jaar?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:13 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Misschien dat als je bij defensie gaat het risico om je partner te verliezen velen malen groter is
dacht ik dus ook al aan....quote:Op woensdag 29 september 2010 12:15 schreef Nouk84 het volgende:
maar de kans dat je onder een vrachtwagen knalt met je auto is vele malen groter, denk ik zo.
Welkom in [Singles]quote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef Natalie78 het volgende:
Mijn hemel wat gaat het hard hier trouwens. Was even weg en weer drie pagina's erbij.
dat went vanzelf. En dan ben je verslaafdquote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef Natalie78 het volgende:
Mijn hemel wat gaat het hard hier trouwens. Was even weg en weer drie pagina's erbij.
en druk dat we het hebben als de baas binnen komtquote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef Natalie78 het volgende:
valt wel mee toch?!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:13 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Pakken wat je nog pakken kan dan en je nest uit!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:17 schreef beetjeB het volgende:
Fuck, is het eens mooi weer, slaap je er gewoon doorheen...
Story of your life toch ?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:17 schreef beetjeB het volgende:Fuck, is het eens mooi weer, slaap je er gewoon doorheen...
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pakken wat je nog pakken kan dan en je nest uit!
Het is diep triest dan aandacht voor dergelijke onderwerpen op deze manier tot stand moet komen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed.Volgens mij komt Marlies Dekkers ook met een speciale roze Pink Ribbon beha. Die zou ik dan wel kopen. Je steunt toch een heel goed doel ermee! En die armbandjes zijn ook zo leuk altijd.
Je doet het gewoon expres! Geef maar toe!quote:
Nee niet echt. Zeker niet in de huidige situatie.quote:
Ghehe. Uh oh. Dus eigenlijk moet ik nu wegrennen en maken dat ik wegkom?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat went vanzelf. En dan ben je verslaafd
Heel herkenbaar,heb ik nog t probleem dat ik vanavond tot laat een evenement heb en dan t/m maandag elke dag een evenement of beursquote:Op woensdag 29 september 2010 12:20 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja eruit ben ik inmiddels wel.... Maar toch blijft het jammer.
En vannacht zeker weer rondspoken... kutritme
We kunnen ook naar de cijfertjes gaan kijken en er een statistische kans aan gaan hangen als je dat leuk vind, maar eigenlijk weet ik dan wel leukere dingen te doen met mijn tijd!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Nee niet echt. Zeker niet in de huidige situatie.
Daarnaast ben je als je om even de kromme verglijking te maken zoals al gedaan werd. Veel vaker van huis dan dat je zou doen als je in een auto stapt(Wat voor 'n kromme verglijking is dat?)
hangt er vanaf hoeveel je leven je waard isquote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ghehe. Uh oh. Dus eigenlijk moet ik nu wegrennen en maken dat ik wegkom?
Iedere dag auto rijden ook,voor veel mensen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef Exentric90 het volgende:
En uitzending zit er altijd in met een baan bij defensie
Dankjewel!quote:
Eigenlijk niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:25 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Jong dus, wil je eigenlijk zeggen
Ik snap wat je bedoelt. Maar in de huidige situatie zijn er meer oorlogs doden dan verkeers doden. Dit verandert binnekort wel daar niet van. Maar toch een erg kromme verglijking. Wat heeft een auto met defensie te maken. Iedereen weet dat als je bij defensie werkt. Je altijd uitgezonden wordt. Ik kan mij voorstellen dat dit voor sommige relaties of mensen erg moeilijk kan zijn. (Weinig contact, weten dat de kans bestaat dat je man/vrouw niet terug komt etc.)quote:Op woensdag 29 september 2010 12:24 schreef Evie het volgende:
[..]
We kunnen ook naar de cijfertjes gaan kijken en er een statistische kans aan gaan hangen als je dat leuk vind, maar eigenlijk weet ik dan wel leukere dingen te doen met mijn tijd!
Het aantal verkeersdoden in Nederland valt ook relatief gezien heel erg mee!
En de meeste mensen bij defensie rijden weer minder autoquote:Op woensdag 29 september 2010 12:24 schreef YipYip het volgende:
Iedere dag auto rijden ook,voor veel mensen.
Ja, is handig dit.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zo werkt het bij mij nou nooit. Zou wel handig zijn met het oog op iemand eerst ECHT goed leren kennen
Ja maar als vrouw hoor ik natuurlijk gewoon wat ik wil horen.quote:
En de mannen zeggen dat dan ook tegen je.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:27 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja maar als vrouw hoor ik natuurlijk gewoon wat ik wil horen.
Je zou dan bijna denken dat defensie veiliger isquote:Op woensdag 29 september 2010 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En de meeste mensen bij defensie rijden weer minder auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |