Het is diep triest dan aandacht voor dergelijke onderwerpen op deze manier tot stand moet komen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed.Volgens mij komt Marlies Dekkers ook met een speciale roze Pink Ribbon beha. Die zou ik dan wel kopen. Je steunt toch een heel goed doel ermee! En die armbandjes zijn ook zo leuk altijd.
Je doet het gewoon expres! Geef maar toe!quote:
Nee niet echt. Zeker niet in de huidige situatie.quote:
Ghehe. Uh oh. Dus eigenlijk moet ik nu wegrennen en maken dat ik wegkom?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat went vanzelf. En dan ben je verslaafd
Heel herkenbaar,heb ik nog t probleem dat ik vanavond tot laat een evenement heb en dan t/m maandag elke dag een evenement of beursquote:Op woensdag 29 september 2010 12:20 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja eruit ben ik inmiddels wel.... Maar toch blijft het jammer.
En vannacht zeker weer rondspoken... kutritme
We kunnen ook naar de cijfertjes gaan kijken en er een statistische kans aan gaan hangen als je dat leuk vind, maar eigenlijk weet ik dan wel leukere dingen te doen met mijn tijd!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Nee niet echt. Zeker niet in de huidige situatie.
Daarnaast ben je als je om even de kromme verglijking te maken zoals al gedaan werd. Veel vaker van huis dan dat je zou doen als je in een auto stapt(Wat voor 'n kromme verglijking is dat?)
hangt er vanaf hoeveel je leven je waard isquote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ghehe. Uh oh. Dus eigenlijk moet ik nu wegrennen en maken dat ik wegkom?
Iedere dag auto rijden ook,voor veel mensen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef Exentric90 het volgende:
En uitzending zit er altijd in met een baan bij defensie
Dankjewel!quote:
Eigenlijk niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:25 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Jong dus, wil je eigenlijk zeggen
Ik snap wat je bedoelt. Maar in de huidige situatie zijn er meer oorlogs doden dan verkeers doden. Dit verandert binnekort wel daar niet van. Maar toch een erg kromme verglijking. Wat heeft een auto met defensie te maken. Iedereen weet dat als je bij defensie werkt. Je altijd uitgezonden wordt. Ik kan mij voorstellen dat dit voor sommige relaties of mensen erg moeilijk kan zijn. (Weinig contact, weten dat de kans bestaat dat je man/vrouw niet terug komt etc.)quote:Op woensdag 29 september 2010 12:24 schreef Evie het volgende:
[..]
We kunnen ook naar de cijfertjes gaan kijken en er een statistische kans aan gaan hangen als je dat leuk vind, maar eigenlijk weet ik dan wel leukere dingen te doen met mijn tijd!
Het aantal verkeersdoden in Nederland valt ook relatief gezien heel erg mee!
En de meeste mensen bij defensie rijden weer minder autoquote:Op woensdag 29 september 2010 12:24 schreef YipYip het volgende:
Iedere dag auto rijden ook,voor veel mensen.
Ja, is handig dit.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zo werkt het bij mij nou nooit. Zou wel handig zijn met het oog op iemand eerst ECHT goed leren kennen
Ja maar als vrouw hoor ik natuurlijk gewoon wat ik wil horen.quote:
En de mannen zeggen dat dan ook tegen je.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:27 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja maar als vrouw hoor ik natuurlijk gewoon wat ik wil horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |