het is inmiddels alweer een tijd terug hoor, maar het was best jammer ja. Zeker na het hele verhaal wat er aan vooraf was gegaanquote:Op woensdag 29 september 2010 12:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
duidelijk
en altijd spijtig te lezen dat een relatie op praktische zaken kapot loopt....
Misschien dat als je bij defensie gaat het risico om je partner te verliezen velen malen groter isquote:Op woensdag 29 september 2010 12:11 schreef Evie het volgende:
[..]
liefde is niet rationeel, en wat heeft defensie er in godsnaam mee te maken??![]()
hoi @ allen!!
Het 'bedrijf' dat deze sieraden op de markt zet is Pink Ribbon. Dus een deel van het aankoopbedrag wordt afgedragen aan Pink Ribbon, meer dan jij zo stelt hier.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:07 schreef Duimelot het volgende:
het zijn dan geen donaties maar aankopen en van de winst....
begin dan gewoon een bedrijf in tierelantijntjes en geef aan dat je (een deel van) je winst afdraagd voor onderzoek naar...
Dat doe ik ook. En dat klopt ja.quote:Doneren kan altijd gewoon aan de kankerbestrijding. Misschien is dat niet speciaal voor borstkanker maar ach weet je elke vorm van kanker is gewoon kut
toch kan ik me er iets bij voorstellen....quote:Op woensdag 29 september 2010 12:12 schreef Duimelot het volgende:
en altijd spijtig te lezen dat een relatie op praktische zaken kapot loopt....
Ik vind het wel goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Pink Ribbon? Al die armbandjes en tierelantijntjes, feestjes en een magazine speciaal om Borstkanker onder de aandacht te brengen...
Ik vind het meer een feestmaand worden, er zijn weer leuke spulletjes te krijgen en mensen gaan helemaal los want de spulletjes zijn zo leukEcht dubbel, vind ik het. De aandacht is goed, maar ik weet niet of de manier waarop er nu aandacht wordt besteed zo goed is.
Laat iedereen in een relatie ook geen auto meer rijden dan. Dus nee, dat vind ik gelul. Natuurlijk is het risico groter(ALS je al uitgezonden wordt, want defensie houdt niet alleen dat in), maar de kans dat je onder een vrachtwagen knalt met je auto is vele malen groter, denk ik zo.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:13 schreef Exentric90 het volgende:
Misschien dat als je bij defensie gaat het risico om je partner te verliezen velen malen groter is
hoeveel defensie medewerkers overlijden er per jaar?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:13 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Misschien dat als je bij defensie gaat het risico om je partner te verliezen velen malen groter is
dacht ik dus ook al aan....quote:Op woensdag 29 september 2010 12:15 schreef Nouk84 het volgende:
maar de kans dat je onder een vrachtwagen knalt met je auto is vele malen groter, denk ik zo.
Welkom in [Singles]quote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef Natalie78 het volgende:
Mijn hemel wat gaat het hard hier trouwens. Was even weg en weer drie pagina's erbij.
dat went vanzelf. En dan ben je verslaafdquote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef Natalie78 het volgende:
Mijn hemel wat gaat het hard hier trouwens. Was even weg en weer drie pagina's erbij.
en druk dat we het hebben als de baas binnen komtquote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef Natalie78 het volgende:
valt wel mee toch?!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:13 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Pakken wat je nog pakken kan dan en je nest uit!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:17 schreef beetjeB het volgende:
Fuck, is het eens mooi weer, slaap je er gewoon doorheen...
Story of your life toch ?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:17 schreef beetjeB het volgende:Fuck, is het eens mooi weer, slaap je er gewoon doorheen...
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pakken wat je nog pakken kan dan en je nest uit!
Het is diep triest dan aandacht voor dergelijke onderwerpen op deze manier tot stand moet komen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed.Volgens mij komt Marlies Dekkers ook met een speciale roze Pink Ribbon beha. Die zou ik dan wel kopen. Je steunt toch een heel goed doel ermee! En die armbandjes zijn ook zo leuk altijd.
Je doet het gewoon expres! Geef maar toe!quote:
Nee niet echt. Zeker niet in de huidige situatie.quote:
Ghehe. Uh oh. Dus eigenlijk moet ik nu wegrennen en maken dat ik wegkom?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat went vanzelf. En dan ben je verslaafd
Heel herkenbaar,heb ik nog t probleem dat ik vanavond tot laat een evenement heb en dan t/m maandag elke dag een evenement of beursquote:Op woensdag 29 september 2010 12:20 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja eruit ben ik inmiddels wel.... Maar toch blijft het jammer.
En vannacht zeker weer rondspoken... kutritme
We kunnen ook naar de cijfertjes gaan kijken en er een statistische kans aan gaan hangen als je dat leuk vind, maar eigenlijk weet ik dan wel leukere dingen te doen met mijn tijd!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Nee niet echt. Zeker niet in de huidige situatie.
Daarnaast ben je als je om even de kromme verglijking te maken zoals al gedaan werd. Veel vaker van huis dan dat je zou doen als je in een auto stapt(Wat voor 'n kromme verglijking is dat?)
hangt er vanaf hoeveel je leven je waard isquote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ghehe. Uh oh. Dus eigenlijk moet ik nu wegrennen en maken dat ik wegkom?
Iedere dag auto rijden ook,voor veel mensen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef Exentric90 het volgende:
En uitzending zit er altijd in met een baan bij defensie
Dankjewel!quote:
Eigenlijk niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:25 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Jong dus, wil je eigenlijk zeggen
Ik snap wat je bedoelt. Maar in de huidige situatie zijn er meer oorlogs doden dan verkeers doden. Dit verandert binnekort wel daar niet van. Maar toch een erg kromme verglijking. Wat heeft een auto met defensie te maken. Iedereen weet dat als je bij defensie werkt. Je altijd uitgezonden wordt. Ik kan mij voorstellen dat dit voor sommige relaties of mensen erg moeilijk kan zijn. (Weinig contact, weten dat de kans bestaat dat je man/vrouw niet terug komt etc.)quote:Op woensdag 29 september 2010 12:24 schreef Evie het volgende:
[..]
We kunnen ook naar de cijfertjes gaan kijken en er een statistische kans aan gaan hangen als je dat leuk vind, maar eigenlijk weet ik dan wel leukere dingen te doen met mijn tijd!
Het aantal verkeersdoden in Nederland valt ook relatief gezien heel erg mee!
En de meeste mensen bij defensie rijden weer minder autoquote:Op woensdag 29 september 2010 12:24 schreef YipYip het volgende:
Iedere dag auto rijden ook,voor veel mensen.
Ja, is handig dit.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zo werkt het bij mij nou nooit. Zou wel handig zijn met het oog op iemand eerst ECHT goed leren kennen
Ja maar als vrouw hoor ik natuurlijk gewoon wat ik wil horen.quote:
En de mannen zeggen dat dan ook tegen je.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:27 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja maar als vrouw hoor ik natuurlijk gewoon wat ik wil horen.
Je zou dan bijna denken dat defensie veiliger isquote:Op woensdag 29 september 2010 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En de meeste mensen bij defensie rijden weer minder auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |