Mijn beste vriendin zegt dat wel eens van vroeger uit en dan roep ik steeds "WAT zie je?!" ... "Groenten...quote:
De ergste: "hallooootjes!!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, dadelijk een lekker vleesje met wat groentjes d'rbij en aardappeltjes!
Zet jij de stoeltjes vast op het balkonnetje?
alles is geoorloofd bij verkleinwoordjesvrouwtjesquote:Op woensdag 29 september 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zoals bij piranha joh, met de haren aan de speedbootschroef en dan zo FWOOOSH dat hele kapsel EN gezicht van d'r schedeltje af!
Of is dat dan weer iets te hard?
Niks is te hard. (nou ja, mijn piemel soms...)quote:Op woensdag 29 september 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zoals bij piranha joh, met de haren aan de speedbootschroef en dan zo FWOOOSH dat hele kapsel EN gezicht van d'r schedeltje af!
Of is dat dan weer iets te hard?
Dat zeggen alleen kappers, toch?quote:
Jij kon niet komen, zei je.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kom niet in verkleinwoordjes.
Met de verkering gaat het nog steeds hartstikke goed. En met die van u?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:23 schreef Kreator het volgende:
Hoe gaat het met de verkering Kluts?
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:23 schreef Kreator het volgende:
Boh. ik ben vandaag 5 maanden gestopt met roken..
Gadver! Ex rokersquote:Op woensdag 29 september 2010 10:23 schreef Kreator het volgende:
Ikquote:Op woensdag 29 september 2010 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn vorige kloon vond mij veel leuker
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 29 september 2010 10:23 schreef Kreator het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:25 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ikben
geen
kloon
![]()
duidelijk?
Ik ben ana het werkquote:Wie is er eigenlijk nog meer aan het werk?Is het overal zo rustig of alleen hier?
Uitstekend (figuurlijk dan)quote:Op woensdag 29 september 2010 10:24 schreef Kluts het volgende:
Met de verkering gaat het nog steeds hartstikke goed. En met die van u?
Echte mannen kunnen beginnen en stoppen met roken wanneer ze willenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:23 schreef Kreator het volgende:
Vrijwel iedereen die hier op het moment post is op het werk.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:25 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ikben
geen
kloon
![]()
duidelijk?
Wie is er eigenlijk nog meer aan het werk?Is het overal zo rustig of alleen hier?
Wat doe je voor werk?quote:
Echte mannen krijgen longkanker.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:26 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Echte mannen kunnen beginnen en stoppen met roken wanneer ze willen
Ik wilde 5 maanden geleden stoppen met roken. Wat is je punt?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:26 schreef Exentric90 het volgende:
Echte mannen kunnen beginnen en stoppen met roken wanneer ze willen
Okequote:Op woensdag 29 september 2010 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen die hier op het moment post is op het werk.
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wilde 5 maanden geleden stoppen met roken. Wat is je punt?
Niks ten nadele van jou hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wilde 5 maanden geleden stoppen met roken. Wat is je punt?
Jezus wat flauw weer Krea.quote:
maar je gaat wel steeds weer verderquote:Op woensdag 29 september 2010 10:30 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Niks ten nadele van jou hoorMaar ik rook
. maar ik kan 3 weken als een schoorsteen roken en dan van de één op de andere dag stoppen en dan na een half jaar weer verder gaan. Of na een maand. Of na 3 maanden. Ik kán niet verslaafd worden om het zo maar even te zeggen
Financial Controllerquote:Op woensdag 29 september 2010 10:27 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk?En is het bij jou ook zo rustig?
Omdat ik het soms wel gezellig vindt. Niet omdat ik het nodig hebquote:Op woensdag 29 september 2010 10:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar je gaat wel steeds weer verder
Aaaarrggghhh... dat voel je gewoon in je eigen neus/kinquote:
Nog 2:25 uur!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Financial Controller
En Rustig... neeuh, moet iets afhebben voor 13:00
En het LUKT NIIIIEEEET!
Gezellig?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:34 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Omdat ik het soms wel gezellig vindt. Niet omdat ik het nodig heb![]()
ja dat is omdat je in gedachten roken linkt aan gezellligheidquote:Op woensdag 29 september 2010 10:34 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Omdat ik het soms wel gezellig vindt. Niet omdat ik het nodig heb![]()
Hoe doe je dat? Je best? Is daar een handleiding voor?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:35 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Nog 2:25 uur!schiet eens op!
En doe goed je best
dan lukt het wel
U riep?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezellig?Argument van een verslaafde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |