Jah. Dat is Otis die dood isquote:
Hele diepe liefdequote:Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie toch niet bang te zijn?
Ik ben de allerliefste hier!
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is gewoon weer een kloon van je.
Waarom scheld iedereen op FOK! mij uit voor kloonquote:Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is gewoon weer een kloon van je.
Als je een kloon bent van Ang3l is het een compliment en dan zijn we niet aan het schelden.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:03 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Waarom scheld iedereen op FOK! mij uit voor kloon
Odi?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
Otis is toch ook een hondennaam... want de hond van Garfield heet zo.
Of is ie niet vernoemd naar Otis die getekend is maar naar Otis die dood is?
Mijn kat komt van Curaçaoquote:Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Antiliaan?why don't I get this?
Zeg, alsof het zo erg is mijn kloon te zijn!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:03 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Waarom scheld iedereen op FOK! mij uit voor kloon
Ah serieus?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn kat komt van Curaçao. Meegenomen door een Fokster die daar woonde en toen bleef ie bij mij
.
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn kat komt van Curaçao. Meegenomen door een Fokster die daar woonde en toen bleef ie bij mij
.
Echte Antilliaanse kittens zoeken baasje in Nederland!
Dat zeg ik nietquote:Op woensdag 29 september 2010 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, alsof het zo erg is mijn kloon te zijn!
Mijn kloon was anders HEUL leuk hoor!
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je een kloon bent van Ang3l is het een compliment en dan zijn we niet aan het schelden.
O jasses, tis er eentje die een eigen persoonlijkheid wil hebbenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:06 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Maar ik wil ook een erkend eigen persoonlijkheid hebben
U bent terug! You have returned!quote:
Wat zei je gisteren ook alweer over verkleinwoorden?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
* littledrummergirl wrijft slaap uit haar oogjes
Hahaquote:Op woensdag 29 september 2010 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jasses, tis er eentje die een eigen persoonlijkheid wil hebben
Wij zijn hier allemaal eenheidsworsten hoor
Ha-ha-ha.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee, ik kan het niet inhouden!
Komen niet alle katten van de Antillen. Ik bedoel, ze liggen de hele dag niks te doen
Ehr... so?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:11 schreef Kluts het volgende:
Kut. Ik ben gewoon al over 2 maanden jarig.
lol, maar ik heb echt kleine ogen hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat zei je gisteren ook alweer over verkleinwoorden?
wordt je dan oudquote:Op woensdag 29 september 2010 10:11 schreef Kluts het volgende:
Ik kan niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:11 schreef Kluts het volgende:
Vrouwen die alleen maar met verkleinwoorden kunnen pratenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat zei je gisteren ook alweer over verkleinwoorden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zijn het nog steeds ogenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
lol, maar ik heb echt kleine ogen hoorhelemaal als ik net wakker ben.
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat dacht ik ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kadootje mag je ook opsturen hoor.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jawel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar voor mij heeft die
de betekenis dat ik weet dat je een geintje maakt
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
Ik gebruik ze ongetwijfeld ook (ik zeg boefje en popje tegen mijn kattenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen die alleen maar met verkleinwoorden kunnen praten
"Ik ga mijn vingertjes doen met een lakje nadat ik een broodje heb gegeten met een drankje erbij"
DOOD
Als je ogen echt groter en kleiner worden dan ben je gewoon een freak en geen freakje.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol, maar ik heb echt kleine ogen hoorhelemaal als ik net wakker ben.
80kg aangetekend versturen.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kadootje mag je ook opsturen hoor.
preciesquote:Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Ik ga mijn vingertjes doen met een lakje nadat ik een broodje heb gegeten met een drankje erbij"
DOOD
Hmm, dadelijk een lekker vleesje met wat groentjes d'rbij en aardappeltjes!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DOOD
Mijn vorige kloon vond mij veel leukerquote:Op woensdag 29 september 2010 10:16 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Jawel hoormaar voor mij heeft die
de betekenis dat ik weet dat je een geintje maakt
iemand hier op de meet heeft een hele tijd over zitten kletsenquote:
Ik schiet je met een kogeltje door je bakusje, vies vuil hoertje!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, dadelijk een lekker vleesje met wat groentjes d'rbij en aardappeltjes!
Zet jij de stoeltjes vast op het balkonnetje?
Dat is een kado, geen kadootje.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
80kg aangetekend versturen.Eens kijken wie dat kan betalen.
Huilebalkje.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DOOD
groentjes!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, dadelijk een lekker vleesje met wat groentjes d'rbij en aardappeltjes!
Zet jij de stoeltjes vast op het balkonnetje?
Net zoals bij piranha joh, met de haren aan de speedbootschroef en dan zo FWOOOSH dat hele kapsel EN gezicht van d'r schedeltje af!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik schiet je met een kogeltje door je bakusje, vies vuil hoertje!
BAM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |