abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86887235
Ga dit niet lezen als je niet serieus van plan bent om intresse te tonen in mijn situatie

Dit is niet echt een topic waar ik vraag om hulp(of toch wel? :{ ) Ik heb nog geen enkel idee hoe deze OP er uit moet zien en typ dit ook gewoon om het van mij af te schrijven zodat ik dadelijk wel kan slapen. Het volgende is er aandehand:

Een tijd terug heeft TS een hele leuke vriendin gehad. Deze relatie heeft zo'n 3 maandjes geduurd. Zij gaf als reden op dat ze alles te snel vond gaan, ze melde ook dat het volgens haar niks meer kon worden met "ons". Zij had net een relatie achter de rug van 3 jaar dus dat kon ik best begrijpen. Ze maakte het uit. En ging tot mijn en haar ouders grote verbazing terug naar haar ex. Uiteindelijk kwam ze er achter dat het toch niet werkten. En uiteindelijk heeft hij er een punt achter gezet. We raakte weer aan de praat. En ik merkte dat ze dit keer toch echt vrijer was en dat ze echt over hem heen is. God bless.

Vanmiddag zijn we voor de 2de keer sinds de break-up weer eens wat wezen drinken. Ook nog even over de harley dag heen gelopen. En het was erg gezellig. Even later toen wij bijde weer thuis waren heb ik haar gemeld dat ik moest oppassen niet opnieuw verliefd te worden. Zij melde dat dit wederzijds was. Nu ;( ben ik bang dat het voor mij al telaat is.

Gelukkig is het zo dat ik over een aantal weken als het goed is mijn training ga volgen bij de luchtmacht. Dit houd in dat ik voor een langere periode weinig tot geen contact kan hebben. In die periode kan ik dus goed na denken over of het wel verstandig is. Dit heb ik haar ook gemeldt. Ze antwoorde met, dat ze het idee had om iedere dag een mailtje te sturen op dat moment. Tot dat het afgelopen zou zijn en ik weer huiswaarts keer. Ookal zou ik ze misschien niet kunnen lezen.

Dit zei voor mij eigenlijk meer dan genoeg. En ik weet inmiddels dat ze best opnieuw (ja helemaal opnieuw, elkaar opnieuw leren kennen etc.) Wilt beginnen. Maar geremt wordt door het feit dat ik bij de luchtmacht wil. Dit is altijd een droom van mij geweest. En laat dit niet schieten voor een meid. Dit weet ze. But! I think she's willing to take that risk.

Nu gaan we donderdag stappen, en zaterdag is het kermis bij haar. Ze heeft mij daarvoor ook uitgenodigd. Hier heb ik echt super veel zin in! :Y maar aan de andere kant ben ik toch nog steeds erg bang dat de geschiedenis zich zal gaan herhalen. En ja ik weet dat ik die gene ben die haar het beste kent en daarover het best kan oordelen. En als het echt zo zou zijn is het zo dat mijn nekharen allang overeind gestaan zouden hebben.. Dit is dus niet zo. Dit zegt voor mij echt een hele boel.

De enigste vraag die ik dus ook heb:

Hoelang duurt het voor dat het vertrouwen er weer is in een nieuwe relatie? Of is dit echt persoons afhankelijk.

Samenvatting:

Lees de OP!
pi_86887331
Je vriendin laten schieten voor je baan.
Of je baan laten schieten voor je vriendin.

Moeilijke keuze, je weet nooit of je nu je glazen aan het in gooien bent. Dat zal alleen in de toekomst duidelijk worden.

Je geeft aan dat je je baan verkiest boven je vriendin. Dat kan... maar dan zal zij ook weten dat zij niet op de eerste plek staat bij jou. En je moet een meid hebben die daar tegen kan... en deze zijn erg schaars.
Lambo of Rekt
pi_86887503
quote:
Op maandag 27 september 2010 01:12 schreef EggsTC het volgende:
Je vriendin laten schieten voor je baan.
Of je baan laten schieten voor je vriendin.

Moeilijke keuze, je weet nooit of je nu je glazen aan het in gooien bent. Dat zal alleen in de toekomst duidelijk worden.

Je geeft aan dat je je baan verkiest boven je vriendin. Dat kan... maar dan zal zij ook weten dat zij niet op de eerste plek staat bij jou. En je moet een meid hebben die daar tegen kan... en deze zijn erg schaars.
Echt een hele toffe Fipo! Echt ^O^

Tja het is inderdaad afwachten wat de toekomst doet. Het voelt alleen nu wel zo anders dan dat het gedaan heeft. Ze praat er veel makkelijker over als ik er over begin. Ze denkt niet meer aan hem etc..

Nou weetje, het is niet "zomaar" een baan. Het is echt altijd al mijn droom geweest. En ik weet dat die erg moeilijk te vinden vallen. Maar ik weet wel dat zij er tegen kan. Het enigste waar ze echt tegen aanloopt zijn de uitzendingen. Maar goed ook dat is tijdelijk.

Maar nogmaals een erg toffe reactie bedankt ^O^
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_86887511
Oh crap. Oh noujaa :P fuck it :')
  maandag 27 september 2010 @ 01:25:29 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_86887602
quote:
Op maandag 27 september 2010 01:20 schreef Exentric90 het volgende:

:D

Verder zou ik gewoon lekker gaan kijken of het iets wordt.
Waarom zou een baan bij de luchtmacht een relatie in de weg staan?
Of ben je bang dat ze toch weer naar die ex terug gaat als jij een weekje incommunicado bent?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_86887721
quote:
Op maandag 27 september 2010 01:20 schreef Exentric90 het volgende:
Ik denk al wat een rare slijmbal die Excentric, maar jij bent de kloner :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 27 september 2010 @ 01:42:03 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_86887863
Wat ga je trouwens doen bij de luchtmacht?
Top Gunnen of banden van F16's oppompen? :P
pi_86888134
Het valt me op dat je je hart gelijk helemaal open stelt voor haar. Of althans, je gooit direct al je kaarten op tafel. Daar geef je haar wel ontzettend veel macht door. Iets dat ik niet zo snel zou doen denk ik. Vooral niet met zo'n voorgeschiedenis. Al zal dit per persoon verschillen natuurlijk.

Verder moet je in ieder geval gewoon je luchtmachtopleiding gaan doen. Je bent nog erg jong. Dan moet je het zeker niet laten om voor je opleiding te kiezen. Goede vriendinnen zullen het daar altijd mee eens zijn. Al kan die opleiding indirect natuurlijk wel tot een breuk leiden. Een lange periode elkaar niet spreken kan altijd voor gekke dingen zorgen. Vooral als de relatie nog heel pril is.

Verder weet ik inderdaad niet zo goed wat je met dit topic aanwil. Gelukkig weet je dat zelf ook niet :P. Liefde. Wat is het toch een heerlijk vreemd iets.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_86888166
TS, als ik jou was zou ik even een wat afwachtende houding aannemen tov haar.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 27 september 2010 @ 02:18:08 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_86888272
quote:
Op maandag 27 september 2010 02:03 schreef Karammel het volgende:

Het valt me op dat je je hart gelijk helemaal open stelt voor haar. Of althans, je gooit direct al je kaarten op tafel. Daar geef je haar wel ontzettend veel macht door. Iets dat ik niet zo snel zou doen denk ik. Vooral niet met zo'n voorgeschiedenis. Al zal dit per persoon verschillen natuurlijk.
Dat lees ik helemaal niet in de OP.
Zoals ik het lees is hij onzeker en gooit hij het op dit forum om te kijken hoe anderen erover denken.
  maandag 27 september 2010 @ 02:23:28 #11
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86888318
quote:
Een tijd terug heeft TS een hele leuke vriendin gehad. Deze relatie heeft zo'n 3 maandjes geduurd. Zij gaf als reden op dat ze alles te snel vond gaan, ze melde ook dat het volgens haar niks meer kon worden met "ons". Zij had net een relatie achter de rug van 3 jaar dus dat kon ik best begrijpen. Ze maakte het uit.
quote:
En ging tot mijn en haar ouders grote verbazing terug naar haar ex.
Grappig dat ze alles te snel vond gaan, maar wel gelijk terug in de armen van haar ex-vriend rende.

Maar goed, kun je je tijdens je beginnende verliefdheid genoeg focussen op én je meisje én je opleiding? Dat lijkt me veel belangrijker, want een beginnende verliefdheid eist nu eenmaal veel aandacht. En gezien het meisje al eens terug is gegaan naar haar ex heb je dus kans dat de geschiedenis zich zal herhalen als ze weinig aandacht van jou zal krijgen. Niet gezegd dat ze weer naar haar ex zal rennen, maar de kans zit er wel in dat ze naar iemand anders zal rennen die haar op dat moment de aandacht geeft die jij niet kan geven.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_86891336
quote:
Op maandag 27 september 2010 01:25 schreef APK het volgende:

[..]

:D

Verder zou ik gewoon lekker gaan kijken of het iets wordt.
Waarom zou een baan bij de luchtmacht een relatie in de weg staan?
Of ben je bang dat ze toch weer naar die ex terug gaat als jij een weekje incommunicado bent?
:D !

Ja ik wel toch wel kijken of het iets kan worden. Iniedergeval donderdag even afwachten. Nee de baan bij de luchtmacht ga ik zeker niet laten schieten. Dat is altijd een droom geweest en die droom ga ik achterna :Y Nee die relatie is nu echt over. Zoals ik ook al zei is ze al veel opnener dan dat ze ooit was. En ik merk gewoon aan haar dat ze echt klaar met hem is. :)

quote:
Op maandag 27 september 2010 01:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik denk al wat een rare slijmbal die Excentric, maar jij bent de kloner :')
Klopt! :D

quote:
Op maandag 27 september 2010 01:42 schreef APK het volgende:
Wat ga je trouwens doen bij de luchtmacht?
Top Gunnen of banden van F16's oppompen? :P
Hondengeleider:

Bewaking/surveillance met hond van gevoellig materiaal en vestigings grenzen.

quote:
Nja ik heb haar verteld dat ik op moet passen dat ik niet opnieuw verliefd wordt. Dit vond ik wel zo eerlijk om te zeggen. Aangezien ik om die zelfde reden soms ook dagen niks van mij laat horen. Maar ook is het zo dat wel al een erg lange voorgeschiedenis hebben. We zijn heel lang erg goed bevriend geweest. En dus vannuit daar een 3 maanden relatie gehad. Toen dat over was besloten we even elkaar te laten voor wat het was. Uiteindelijk nam ze contact op en besloten we op de vroegere hand verder te gaan. Gewoon als goeie vrienden. Alleen is het nu dus weer wat verder.

quote:
Verder moet je in ieder geval gewoon je luchtmachtopleiding gaan doen. Je bent nog erg jong. Dan moet je het zeker niet laten om voor je opleiding te kiezen. Goede vriendinnen zullen het daar altijd mee eens zijn. Al kan die opleiding indirect natuurlijk wel tot een breuk leiden. Een lange periode elkaar niet spreken kan altijd voor gekke dingen zorgen. Vooral als de relatie nog heel pril is.
Luchtmachtopleiding gaat hoe dan ook gewoon door voor mij. Dat laat ik niet zomaar schieten :) Ik weet dat ze het er moeilijk mee gaat hebben. (Maar goed dat is logisch toch?) Vandaar ook dat zij dan dus iederedag een mailtje wilt gaan sturen als het zover is :) Ik weet dat de relatie daarmee op het spel gezet wordt. Maar ik weet ook dat we dat wel reddeen als we dan dus weer een relatie hebben. Iig ik weet dat ze nu niet zomaar meer een punt er achter zal zetten.

quote:
Verder weet ik inderdaad niet zo goed wat je met dit topic aanwil. Gelukkig weet je dat zelf ook niet :P. Liefde. Wat is het toch een heerlijk vreemd iets.
Nou ik schreef het om te kunnen slapen :D dat is ook nog goed gelukt ook :D !

quote:
Op maandag 27 september 2010 02:18 schreef APK het volgende:

[..]

Dat lees ik helemaal niet in de OP.
Zoals ik het lees is hij onzeker en gooit hij het op dit forum om te kijken hoe anderen erover denken.
Exact dit :)

quote:
Op maandag 27 september 2010 02:23 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

[..]

Grappig dat ze alles te snel vond gaan, maar wel gelijk terug in de armen van haar ex-vriend rende.
Klopt omdat ze dus nog niet over hem heen was. Maar je hebt gelijk. Dat was raar :Y

quote:
Op maandag 27 september 2010 02:23 schreef goofy_goober het volgende:
Maar goed, kun je je tijdens je beginnende verliefdheid genoeg focussen op én je meisje én je opleiding? Dat lijkt me veel belangrijker, want een beginnende verliefdheid eist nu eenmaal veel aandacht. En gezien het meisje al eens terug is gegaan naar haar ex heb je dus kans dat de geschiedenis zich zal herhalen als ze weinig aandacht van jou zal krijgen. Niet gezegd dat ze weer naar haar ex zal rennen, maar de kans zit er wel in dat ze naar iemand anders zal rennen die haar op dat moment de aandacht geeft die jij niet kan geven.
Dit is dus het geen waar ik ook tegen aan loop. Want mochten we iets krijgen. Dan weet ik dat ik daar echt moeite mee ga hebben. Zeker die met grenseverleggende training. Waar bij je dus geen contact mag hebben met menesen buiten. Ik weet dat die kans er in zit dat ze weg gaat. Maar om haar leed te verzachten kwam ze dus wel met het idee om mij iedere dag vanaf dan een mailtje te sturen. Maar ik snap wat je bedoelt. En ik wil dat risico best nemen. Hoe dan ook de opleiding gaat door. Als ik dan ook nog een erg leuke vriendin kan hebben. Dan graag :) desnoods beginnen we pas iets op het moment dat ik weer terug ben. Maar goed.

Ik wacht donderdag even af hoe dat reilt en zeilt :) dan merk ik vanzelf hoe zij het nu precies gepland heeft en wat ze nu exact wilt :)

Nogmaals iedereen bedankt voor de toffe reacties :) ^O^
pi_86892146
Topic gelezen, inclusief reacties, maar ik ga toch voornamelijk op je OP reageren.

Dat ze na 3 drie jaar nog een keer terug komt bij haar ex, vind ik niet heel vreemd. Je kan nou eenmaal niet verwachten dat ze na een relatie van drie jaar, daar ineens overheen is. Dat het nu snel weer is misgegaan tussen ze kan daarbij wel geholpen hebben, misschien kan ze zich er nu makkelijker overheen zetten.

Wat betreft kiezen tussen opleiding en vriendin, zoals je zelf al zegt, opleiding niet laten schieten. Dit is ontzettend belangrijk, en wat er ook gebeurt met het meisje, je opleiding houd je. En daar komt bij, de luchtmacht is tof! (ja ik ben jaloers :)) Of je de opleiding kan combineren met je meisje weet ik niet, maar zoals je het uitlegt lijkt het erop dat je toch geen keus hebt (geen contact mogen hebben tijdens delen v.d. opleiding). Ik zou het dus gewoon lekker proberen!

Na die relatie was jij als het ware toch een beetje een rebound-vriend, dat het is misgegaan toen wil denk ik niet zeggen dat je geen vertrouwen kan hebben in dat het in de toekomst beter gaat (dan is de rebound factor minder sterk). Wanneer je vertrouwen weer helemaal terug komt is moeilijk te zeggen, maar ik zou haar gewoon de kans geven trouw aan je te zijn terwijl je je opleiding doet. Als dit haar lukt (erg moeilijk), dan geeft dat denk ik heel veel vertrouwen terug. Lukt dit niet, dan weet je waar je aan toe bent. Verder is vertrouwen denk ik iets dat nooit 100% gelinkt is aan acties. In de basis vertrouw je haar wel of niet, acties hebben daar alleen tijdelijk invloed op (tenzij ze bijvoorbeeld iets ergs doet als vreemd gaan, dat kan het voor altijd verpesten).

Dus: als je nog sterke gevoelens hebt, en er is nog een vertrouwensbasis, kijk dan gewoon waar het heen gaat. Ja, volgens mij ben je inderdaad al om, en zij ook, jullie zijn weer verliefd aan het worden. Gefeliciteerd :) geniet ervan.
pi_86892373
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:31 schreef Sandoval het volgende:
Topic gelezen, inclusief reacties, maar ik ga toch voornamelijk op je OP reageren.

Dat ze na 3 drie jaar nog een keer terug komt bij haar ex, vind ik niet heel vreemd. Je kan nou eenmaal niet verwachten dat ze na een relatie van drie jaar, daar ineens overheen is. Dat het nu snel weer is misgegaan tussen ze kan daarbij wel geholpen hebben, misschien kan ze zich er nu makkelijker overheen zetten.

Wat betreft kiezen tussen opleiding en vriendin, zoals je zelf al zegt, opleiding niet laten schieten. Dit is ontzettend belangrijk, en wat er ook gebeurt met het meisje, je opleiding houd je. En daar komt bij, de luchtmacht is tof! (ja ik ben jaloers :)) Of je de opleiding kan combineren met je meisje weet ik niet, maar zoals je het uitlegt lijkt het erop dat je toch geen keus hebt (geen contact mogen hebben tijdens delen v.d. opleiding). Ik zou het dus gewoon lekker proberen!

Na die relatie was jij als het ware toch een beetje een rebound-vriend, dat het is misgegaan toen wil denk ik niet zeggen dat je geen vertrouwen kan hebben in dat het in de toekomst beter gaat (dan is de rebound factor minder sterk). Wanneer je vertrouwen weer helemaal terug komt is moeilijk te zeggen, maar ik zou haar gewoon de kans geven trouw aan je te zijn terwijl je je opleiding doet. Als dit haar lukt (erg moeilijk), dan geeft dat denk ik heel veel vertrouwen terug. Lukt dit niet, dan weet je waar je aan toe bent. Verder is vertrouwen denk ik iets dat nooit 100% gelinkt is aan acties. In de basis vertrouw je haar wel of niet, acties hebben daar alleen tijdelijk invloed op (tenzij ze bijvoorbeeld iets ergs doet als vreemd gaan, dat kan het voor altijd verpesten).

Dus: als je nog sterke gevoelens hebt, en er is nog een vertrouwensbasis, kijk dan gewoon waar het heen gaat. Ja, volgens mij ben je inderdaad al om, en zij ook, jullie zijn weer verliefd aan het worden. Gefeliciteerd :) geniet ervan.
Held! _O_

Je hebt gelijk basis vertrouwen is er chowiso wel. En ja die training is een goeie test om te kijken of het vertrouwen ook gegrond is. En ja je hebt inderdaad gelijk we zijn al om. We weten beide waar dit heen gaat. Ookal houden we het een beetje af om bovestaande redenen. Ik wacht rustig af wat Donderdag en Zaterdag met zich mee brengen. Dan wordt de boel al een stuk duidelijker. Bedankt voor deze reactie :)
pi_86892688
Je beseft je overigens hopelijk dat je niet meer onder je kloon zit te posten he? :P

Edit: ah, dat had je al door. Vandaar die 'crap nouja fuck it' post _O-
pi_86893316
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:50 schreef Sandoval het volgende:
Je beseft je overigens hopelijk dat je niet meer onder je kloon zit te posten he? :P

Edit: ah, dat had je al door. Vandaar die 'crap nouja fuck it' post _O-
Ja dat had ik inderdaad al door _O-
pi_86893474
Is die meid trouwens dezelfde waar we het eerder over hadden, Exentric? ;)
Lambo of Rekt
pi_86894522
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:18 schreef EggsTC het volgende:
:@ :Y
pi_86895849
Eerlijk gezegd, ga voor die baan. Je moet beseffen dat JIJ op nummer hoort te staan in jouw leven en dat jij verantwoordelijk bent voor jouw toekomst. Je was trouwens al eerder haar rebound, wie zegt er dat ze dit niet nogmaals doet (al dan niet bewust)?

Trouwens, als ze jou echt graag wilt dan blijft ze bij je en vinden jullie samen een manier om om te gaan met jouw werk en jullie relatie.
pi_86896539
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:33 schreef Musyn het volgende:
Eerlijk gezegd, ga voor die baan. Je moet beseffen dat JIJ op nummer hoort te staan in jouw leven en dat jij verantwoordelijk bent voor jouw toekomst. Je was trouwens al eerder haar rebound, wie zegt er dat ze dit niet nogmaals doet (al dan niet bewust)?

Trouwens, als ze jou echt graag wilt dan blijft ze bij je en vinden jullie samen een manier om om te gaan met jouw werk en jullie relatie.
Ik snap zeker wat je bedoelt :Y Nja ze wilt graag en ja ik denk wel dat wij een goeie oplossing daar voor kunnen vinden om er mee om te gaan :Y
Maar goed dat is wat ik zeg ik wacht gewoon rustig even Donderdag en Zaterdag af O+ Maar nogmaals ik weet wat je bedoelt :Y
pi_86904922
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:18 schreef EggsTC het volgende:
Waarom vraag je dat eigenlijk? :P
pi_86975258
Ik heb even een stelling voor iedereen :Y

Stelling voor de mannen:

Je hebt een relatie. Voor dat je die relatie aanging heb je je partner aangegeven graag bij defensie te willen. Dit vindt zij goed. Maar ze verbreekt de relatie na drie maanden. Ze geeft aan alles te snel te vinden gaan. en gaat terug naar haar ex. Waarmee zij drie jaar een relatie heeft gehad. Later verbreekt haar ex als nog het contact. Jullie hebben een tijdje niks van elkaar gehoord. Uiteindelijk neemt zij contact met je op. Je merkt dat het nu heel anders is. En dat ze echt over hem heen is. Je drinkt wat en het is héél gezellig, Ze nodigt je uit om te gaan stappen, en om samen naar de kermis te gaan. Je raakt langzaam weer verliefd op elkaar. Maar toch hou je de boel af omdat je bang bent voor herhaling. Nu geeft ze aan het geen probleem te vinden dat je naar defensie gaat. Uiteindelijk geeft je bij haar aan dat je verliefd bent. Zij geeft aan dat niet erg te vinden en dat ze zelf ook steeds meer aan jou denkt. En ze zegt: "We zien wel hoe het loopt"
Wat doe je daar nu mee? Hoe regeer je? En wat zij je volgende stappen?

Voor de vrouwen:
Lees het bovenstaande verhaal. Hoe zouden jullie dit aan pakken? Zouden jullie het het zelfden doen als je iemand leuk vindt? Of juist alleen als je iemand niet leuk vindt?
  woensdag 29 september 2010 @ 12:49:58 #23
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86976545
Je hebt toch genoeg antwoorden gehad op die stelling, aangezien deze hetzelfde is als de OP? Of zat er geen bevredigend antwoord tussen??

Niet moeilijk doen, je kan de toekomst niet plannen. Gewoon naar die opleiding gaan en kijken waar het schip strandt wat betreft die chick van je.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_86977784
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:31 schreef Sandoval het volgende:

Ben het hier helemaal mee eens!
pi_86977949
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:49 schreef goofy_goober het volgende:
Je hebt toch genoeg antwoorden gehad op die stelling, aangezien deze hetzelfde is als de OP? Of zat er geen bevredigend antwoord tussen??

Niet moeilijk doen, je kan de toekomst niet plannen. Gewoon naar die opleiding gaan en kijken waar het schip strandt wat betreft die chick van je.
Nah de stelling is hoe vrouwen er mee om zouden gaan en andere mannen. Beetje verwarrend ik weet het :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')