Echt een hele toffe Fipo! Echtquote:Op maandag 27 september 2010 01:12 schreef EggsTC het volgende:
Je vriendin laten schieten voor je baan.
Of je baan laten schieten voor je vriendin.
Moeilijke keuze, je weet nooit of je nu je glazen aan het in gooien bent. Dat zal alleen in de toekomst duidelijk worden.
Je geeft aan dat je je baan verkiest boven je vriendin. Dat kan... maar dan zal zij ook weten dat zij niet op de eerste plek staat bij jou. En je moet een meid hebben die daar tegen kan... en deze zijn erg schaars.
quote:
Ik denk al wat een rare slijmbal die Excentric, maar jij bent de klonerquote:
Dat lees ik helemaal niet in de OP.quote:Op maandag 27 september 2010 02:03 schreef Karammel het volgende:
Het valt me op dat je je hart gelijk helemaal open stelt voor haar. Of althans, je gooit direct al je kaarten op tafel. Daar geef je haar wel ontzettend veel macht door. Iets dat ik niet zo snel zou doen denk ik. Vooral niet met zo'n voorgeschiedenis. Al zal dit per persoon verschillen natuurlijk.
quote:Een tijd terug heeft TS een hele leuke vriendin gehad. Deze relatie heeft zo'n 3 maandjes geduurd. Zij gaf als reden op dat ze alles te snel vond gaan, ze melde ook dat het volgens haar niks meer kon worden met "ons". Zij had net een relatie achter de rug van 3 jaar dus dat kon ik best begrijpen. Ze maakte het uit.
Grappig dat ze alles te snel vond gaan, maar wel gelijk terug in de armen van haar ex-vriend rende.quote:En ging tot mijn en haar ouders grote verbazing terug naar haar ex.
quote:Op maandag 27 september 2010 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Verder zou ik gewoon lekker gaan kijken of het iets wordt.
Waarom zou een baan bij de luchtmacht een relatie in de weg staan?
Of ben je bang dat ze toch weer naar die ex terug gaat als jij een weekje incommunicado bent?
Klopt!quote:Op maandag 27 september 2010 01:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik denk al wat een rare slijmbal die Excentric, maar jij bent de kloner
Hondengeleider:quote:Op maandag 27 september 2010 01:42 schreef APK het volgende:
Wat ga je trouwens doen bij de luchtmacht?
Top Gunnen of banden van F16's oppompen?
Nja ik heb haar verteld dat ik op moet passen dat ik niet opnieuw verliefd wordt. Dit vond ik wel zo eerlijk om te zeggen. Aangezien ik om die zelfde reden soms ook dagen niks van mij laat horen. Maar ook is het zo dat wel al een erg lange voorgeschiedenis hebben. We zijn heel lang erg goed bevriend geweest. En dus vannuit daar een 3 maanden relatie gehad. Toen dat over was besloten we even elkaar te laten voor wat het was. Uiteindelijk nam ze contact op en besloten we op de vroegere hand verder te gaan. Gewoon als goeie vrienden. Alleen is het nu dus weer wat verder.quote:Op maandag 27 september 2010 02:03 schreef Karammel het volgende:
Het valt me op dat je je hart gelijk helemaal open stelt voor haar. Of althans, je gooit direct al je kaarten op tafel. Daar geef je haar wel ontzettend veel macht door. Iets dat ik niet zo snel zou doen denk ik. Vooral niet met zo'n voorgeschiedenis. Al zal dit per persoon verschillen natuurlijk.
Luchtmachtopleiding gaat hoe dan ook gewoon door voor mij. Dat laat ik niet zomaar schietenquote:Op maandag 27 september 2010 02:03 schreef Karammel het volgende:
Verder moet je in ieder geval gewoon je luchtmachtopleiding gaan doen. Je bent nog erg jong. Dan moet je het zeker niet laten om voor je opleiding te kiezen. Goede vriendinnen zullen het daar altijd mee eens zijn. Al kan die opleiding indirect natuurlijk wel tot een breuk leiden. Een lange periode elkaar niet spreken kan altijd voor gekke dingen zorgen. Vooral als de relatie nog heel pril is.
Nou ik schreef het om te kunnen slapenquote:Op maandag 27 september 2010 02:03 schreef Karammel het volgende:
Verder weet ik inderdaad niet zo goed wat je met dit topic aanwil. Gelukkig weet je dat zelf ook niet. Liefde. Wat is het toch een heerlijk vreemd iets.
Exact ditquote:Op maandag 27 september 2010 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Dat lees ik helemaal niet in de OP.
Zoals ik het lees is hij onzeker en gooit hij het op dit forum om te kijken hoe anderen erover denken.
Klopt omdat ze dus nog niet over hem heen was. Maar je hebt gelijk. Dat was raarquote:Op maandag 27 september 2010 02:23 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
[..]
Grappig dat ze alles te snel vond gaan, maar wel gelijk terug in de armen van haar ex-vriend rende.
Dit is dus het geen waar ik ook tegen aan loop. Want mochten we iets krijgen. Dan weet ik dat ik daar echt moeite mee ga hebben. Zeker die met grenseverleggende training. Waar bij je dus geen contact mag hebben met menesen buiten. Ik weet dat die kans er in zit dat ze weg gaat. Maar om haar leed te verzachten kwam ze dus wel met het idee om mij iedere dag vanaf dan een mailtje te sturen. Maar ik snap wat je bedoelt. En ik wil dat risico best nemen. Hoe dan ook de opleiding gaat door. Als ik dan ook nog een erg leuke vriendin kan hebben. Dan graagquote:Op maandag 27 september 2010 02:23 schreef goofy_goober het volgende:
Maar goed, kun je je tijdens je beginnende verliefdheid genoeg focussen op én je meisje én je opleiding? Dat lijkt me veel belangrijker, want een beginnende verliefdheid eist nu eenmaal veel aandacht. En gezien het meisje al eens terug is gegaan naar haar ex heb je dus kans dat de geschiedenis zich zal herhalen als ze weinig aandacht van jou zal krijgen. Niet gezegd dat ze weer naar haar ex zal rennen, maar de kans zit er wel in dat ze naar iemand anders zal rennen die haar op dat moment de aandacht geeft die jij niet kan geven.
Held!quote:Op maandag 27 september 2010 10:31 schreef Sandoval het volgende:
Topic gelezen, inclusief reacties, maar ik ga toch voornamelijk op je OP reageren.
Dat ze na 3 drie jaar nog een keer terug komt bij haar ex, vind ik niet heel vreemd. Je kan nou eenmaal niet verwachten dat ze na een relatie van drie jaar, daar ineens overheen is. Dat het nu snel weer is misgegaan tussen ze kan daarbij wel geholpen hebben, misschien kan ze zich er nu makkelijker overheen zetten.
Wat betreft kiezen tussen opleiding en vriendin, zoals je zelf al zegt, opleiding niet laten schieten. Dit is ontzettend belangrijk, en wat er ook gebeurt met het meisje, je opleiding houd je. En daar komt bij, de luchtmacht is tof! (ja ik ben jaloers) Of je de opleiding kan combineren met je meisje weet ik niet, maar zoals je het uitlegt lijkt het erop dat je toch geen keus hebt (geen contact mogen hebben tijdens delen v.d. opleiding). Ik zou het dus gewoon lekker proberen!
Na die relatie was jij als het ware toch een beetje een rebound-vriend, dat het is misgegaan toen wil denk ik niet zeggen dat je geen vertrouwen kan hebben in dat het in de toekomst beter gaat (dan is de rebound factor minder sterk). Wanneer je vertrouwen weer helemaal terug komt is moeilijk te zeggen, maar ik zou haar gewoon de kans geven trouw aan je te zijn terwijl je je opleiding doet. Als dit haar lukt (erg moeilijk), dan geeft dat denk ik heel veel vertrouwen terug. Lukt dit niet, dan weet je waar je aan toe bent. Verder is vertrouwen denk ik iets dat nooit 100% gelinkt is aan acties. In de basis vertrouw je haar wel of niet, acties hebben daar alleen tijdelijk invloed op (tenzij ze bijvoorbeeld iets ergs doet als vreemd gaan, dat kan het voor altijd verpesten).
Dus: als je nog sterke gevoelens hebt, en er is nog een vertrouwensbasis, kijk dan gewoon waar het heen gaat. Ja, volgens mij ben je inderdaad al om, en zij ook, jullie zijn weer verliefd aan het worden. Gefeliciteerdgeniet ervan.
Ja dat had ik inderdaad al doorquote:Op maandag 27 september 2010 10:50 schreef Sandoval het volgende:
Je beseft je overigens hopelijk dat je niet meer onder je kloon zit te posten he?
Edit: ah, dat had je al door. Vandaar die 'crap nouja fuck it' post![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 11:18 schreef EggsTC het volgende:
Is die meid trouwens dezelfde waar we het eerder over hadden, Exentric?
Ik snap zeker wat je bedoeltquote:Op maandag 27 september 2010 12:33 schreef Musyn het volgende:
Eerlijk gezegd, ga voor die baan. Je moet beseffen dat JIJ op nummer hoort te staan in jouw leven en dat jij verantwoordelijk bent voor jouw toekomst. Je was trouwens al eerder haar rebound, wie zegt er dat ze dit niet nogmaals doet (al dan niet bewust)?
Trouwens, als ze jou echt graag wilt dan blijft ze bij je en vinden jullie samen een manier om om te gaan met jouw werk en jullie relatie.
Waarom vraag je dat eigenlijk?quote:Op maandag 27 september 2010 11:18 schreef EggsTC het volgende:
Is die meid trouwens dezelfde waar we het eerder over hadden, Exentric?
Ben het hier helemaal mee eens!quote:Op maandag 27 september 2010 10:31 schreef Sandoval het volgende:
Topic gelezen, inclusief reacties, maar ik ga toch voornamelijk op je OP reageren.
Dat ze na 3 drie jaar nog een keer terug komt bij haar ex, vind ik niet heel vreemd. Je kan nou eenmaal niet verwachten dat ze na een relatie van drie jaar, daar ineens overheen is. Dat het nu snel weer is misgegaan tussen ze kan daarbij wel geholpen hebben, misschien kan ze zich er nu makkelijker overheen zetten.
Wat betreft kiezen tussen opleiding en vriendin, zoals je zelf al zegt, opleiding niet laten schieten. Dit is ontzettend belangrijk, en wat er ook gebeurt met het meisje, je opleiding houd je. En daar komt bij, de luchtmacht is tof! (ja ik ben jaloers) Of je de opleiding kan combineren met je meisje weet ik niet, maar zoals je het uitlegt lijkt het erop dat je toch geen keus hebt (geen contact mogen hebben tijdens delen v.d. opleiding). Ik zou het dus gewoon lekker proberen!
Na die relatie was jij als het ware toch een beetje een rebound-vriend, dat het is misgegaan toen wil denk ik niet zeggen dat je geen vertrouwen kan hebben in dat het in de toekomst beter gaat (dan is de rebound factor minder sterk). Wanneer je vertrouwen weer helemaal terug komt is moeilijk te zeggen, maar ik zou haar gewoon de kans geven trouw aan je te zijn terwijl je je opleiding doet. Als dit haar lukt (erg moeilijk), dan geeft dat denk ik heel veel vertrouwen terug. Lukt dit niet, dan weet je waar je aan toe bent. Verder is vertrouwen denk ik iets dat nooit 100% gelinkt is aan acties. In de basis vertrouw je haar wel of niet, acties hebben daar alleen tijdelijk invloed op (tenzij ze bijvoorbeeld iets ergs doet als vreemd gaan, dat kan het voor altijd verpesten).
Dus: als je nog sterke gevoelens hebt, en er is nog een vertrouwensbasis, kijk dan gewoon waar het heen gaat. Ja, volgens mij ben je inderdaad al om, en zij ook, jullie zijn weer verliefd aan het worden. Gefeliciteerdgeniet ervan.
Nah de stelling is hoe vrouwen er mee om zouden gaan en andere mannen. Beetje verwarrend ik weet hetquote:Op woensdag 29 september 2010 12:49 schreef goofy_goober het volgende:
Je hebt toch genoeg antwoorden gehad op die stelling, aangezien deze hetzelfde is als de OP? Of zat er geen bevredigend antwoord tussen??
Niet moeilijk doen, je kan de toekomst niet plannen. Gewoon naar die opleiding gaan en kijken waar het schip strandt wat betreft die chick van je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |