ja maar als je iemand ontmoet en je wordt tot over je oren verliefd dan weet je toch helemaal niet of je verder wel bij elkaar past.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga voor gevoel iig, als ik niet tot over mijn oren ben werkt een relatie niet...
ik snap het niet helemaal denk ik..quote:Op woensdag 29 september 2010 11:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar als je iemand ontmoet en je wordt tot over je oren verliefd dan weet je toch helemaal niet of je verder wel bij elkaar past.
verliefdheid gaat over en dan moet je maar zien wat er overblijft
een relatie voornamelijk op verstand gekozen is dan toch veel logischer (duh daarom dat verstand) je weet wat je aan elkaar hebt en of dat grote kans van slagen heeft. Je mist alleen die eerste periode van hevige verliefdheid....
ik heb 2 lange relaties gehad die enorm van elkaar verschildenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend,heb je in korte tijd 2 voorbeelden van hoe je het niet wilt. Ben je daar niks wijzer van geworden dan?
Ieder zijn ding, maar dit klinkt mij te klinisch. Ik wil juist head over heels. Aan niets anders meer kunnen denken dan...quote:Op woensdag 29 september 2010 11:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar als je iemand ontmoet en je wordt tot over je oren verliefd dan weet je toch helemaal niet of je verder wel bij elkaar past.
verliefdheid gaat over en dan moet je maar zien wat er overblijft
een relatie voornamelijk op verstand gekozen is dan toch veel logischer (duh daarom dat verstand) je weet wat je aan elkaar hebt en of dat grote kans van slagen heeft. Je mist alleen die eerste periode van hevige verliefdheid....
Als 't maar niet in de pronvincie isquote:Op woensdag 29 september 2010 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb 4 jaar een langeafstandsrelatie gehad in Zweden, dat was zowel heel heftig als soms heel erg moeilijk. Ik zou er nu zeker niet meer voor kiezen. In dezelfde stad hoeft niet perse, maar een beetje in de buurt is wel een beetje een vereiste inmiddels.
Ach te snel te snel, er is geen vastgestelde periode voor zoiets hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:36 schreef Sok41 het volgende:
3 Weken geleden uitgegaan met mijn vriendin(zij uitgemaakt). Ben er echt helemaal gebroken geweest afgelopen weken. Nu vraagt een meisje van mijn studie om te gaan daten. Ze is wel knap en lief, maar ik twijfel of dit te snel is,
Nobody deserves to be the rebound-bitchquote:of is dit juist goed om me erover heen te zetten.. Hmm
Nee, je kan ook verliefd worden op iemand die je al langer kent. Maar dat is meer toeval denk ik. Ik zou er iig nooit op gaan wachten. Zo van: hij doet zo zn best, misschien word ik ooit nog wel verliefd op hemquote:Op woensdag 29 september 2010 11:28 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Vraag ik me gelijk af, hoort zoiets er direct vanaf het begin te zijn? Ik ben dus van mening van wel, ben wel benieuwd naar wat anderen daarvan vinden.
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar dit klinkt mij te klinisch. Ik wil juist head over heels. Aan niets anders meer kunnen denken dan...![]()
![]()
![]()
nee zo bedoel ik het nietquote:Op woensdag 29 september 2010 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap het niet helemaal denk ik..
een relatie op verstand, dan heb je dus geen verliefdheidsgevoel... ?
nou dan hoeft het voor mij niet...
ik denk dan aan een vrouw van 35 met die man van 65. waar die man erg rijk is.
Nou ja, nee, maar meer omdat het me dan te ver is, niet omdat het iemand van buiten de randstad isquote:Op woensdag 29 september 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als 't maar niet in de pronvincie is
ik heb het 1 keer meegemaakt dat ik echt verliefd werd op iemand die ik al langer kende... waar ik daarvoor geen gevoelens voor had....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, je kan ook verliefd worden op iemand die je al langer kent. Maar dat is meer toeval denk ik. Ik zou er iig nooit op gaan wachten. Zo van: hij doet zo zn best, misschien word ik ooit nog wel verliefd op hem
Zit wel wat in,maar ik vraag mij dan af. Was die persoon in het begin dan zo anders,of ben je zelf anders geworden?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb 2 lange relaties gehad die enorm van elkaar verschilden
en ik weet wel wat ik wil
maar je komt er toch pas na een tijdje achter wie die ander nu eigenlijk is...
ik heb dan net een redelijke afstand ertussn gehadquote:Op woensdag 29 september 2010 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb 4 jaar een langeafstandsrelatie gehad in Zweden, dat was zowel heel heftig als soms heel erg moeilijk. Ik zou er nu zeker niet meer voor kiezen. In dezelfde stad hoeft niet perse, maar een beetje in de buurt is wel een beetje een vereiste inmiddels.
Nee, dat is waar. Ik denk dat ik het wel doe, en wel aan zie voor wat het is of wordt.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach te snel te snel, er is geen vastgestelde periode voor zoiets hoor.
[..]
Nobody deserves to be the rebound-bitch
ik zou wel willen beantwoorden maar iedereen weet waar ik t dan over hebquote:Op woensdag 29 september 2010 11:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zit wel wat in,maar ik vraag mij dan af. Was die persoon in het begin dan zo anders,of ben je zelf anders geworden?
Dat heb ik ook. Als ik iemand meer en meer leer kennen, word ik alleen maar verliefderquote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kan geen relatie hebben zonder verliefd te zijn, probleem is alleen dat ik vrij snel iemand leuk vind en dat verwar met verliefd zijn. Maar door een paar weken intensief met iemand om te gaan kom ik daar snel genoeg achter![]()
In een relatie ben ik nooit in het begin smoorverliefd, dat wordt gaandeweg meer.
Ik dacht ook meer dat verliefd pats boem is bij iemand nieuws.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, je kan ook verliefd worden op iemand die je al langer kent. Maar dat is meer toeval denk ik. Ik zou er iig nooit op gaan wachten. Zo van: hij doet zo zn best, misschien word ik ooit nog wel verliefd op hem
Elke relatie is weer andersquote:Op woensdag 29 september 2010 11:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb dan net een redelijke afstand ertussn gehad
en vond dat wel het minste van het probleem
viel me reuze mee (leek me daarvoor juist t grootste obstakel)
Klopt, zo werkt het nu eenmaal. Daarom vind ik het ook verstandig om niet meteen te gaan samenwonen. Eerst aftasten en als het gevoel goed blijft is het tijd voor de volgende stapquote:Op woensdag 29 september 2010 11:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb 2 lange relaties gehad die enorm van elkaar verschilden
en ik weet wel wat ik wil
maar je komt er toch pas na een tijdje achter wie die ander nu eigenlijk is...
ik zie dat als.. een relatie aangaan om maar niet alleen te zijn, vanuit je verstand... want we kunnen toch goed met elkaar opschieten....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee zo bedoel ik het niet
ik bedoel juist 2 mensen die goed bij elkaar passen bv goeie vrienden
kunnen samen lachen, huilen een huishouden runnen, feesten ach gewoon het past goed
alleen er zijn geen verliefde gevoelens aanwezig. Wel genegenheid misschien bij een langdurige vriendschap houden van. Maar niet die vlinders dat geheel van de kaart zjn gevoel (dat ook weer weggaat)
ik vind afstand ook niet zon ramp ( binnen nederland dan hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 11:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb dan net een redelijke afstand ertussn gehad
en vond dat wel het minste van het probleem
viel me reuze mee (leek me daarvoor juist t grootste obstakel)
O bitch please, als ik nu mijn liefde voor je zou bekennen zou je zeggen "Getver brabo"! .... ja of "Getver homo"... 1 van de 2quote:Op woensdag 29 september 2010 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, nee, maar meer omdat het me dan te ver is, niet omdat het iemand van buiten de randstad is.
Snap ikquote:Op woensdag 29 september 2010 11:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou wel willen beantwoorden maar iedereen weet waar ik t dan over heb
en vind het niet fair om in het topic diepgaand daarop in te gaan....
weet voor mezelf wel de antwoorden
Volgens mij komen de meeste relaties nog steeds tot stand binnen een straal van 20km.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind afstand ook niet zon ramp ( binnen nederland dan hoor) het hele reizen ernaartoe hoort er dan gewoon bij en je weet wat er op je zit te wachten als je er eenmaal bent
Ach voor sommigen heeft samenwonen en darana weer op jezelf gaan wonen niet zoveel risico's. Bv studenten... ach ja, zoek je weer een andere kamer he. Boeiend.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Klopt, zo werkt het nu eenmaal. Daarom vind ik het ook verstandig om niet meteen te gaan samenwonen. Eerst aftasten en als het gevoel goed blijft is het tijd voor de volgende stap
Ik zou meer iets hebben van , WTF heb jij gesnoven?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bitch please, als ik nu mijn liefde voor je zou bekennen zou je zeggen "Getver brabo"! .... ja of "Getver homo"... 1 van de 2
Ook niet bij je eerste liefde/relatie?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
In een relatie ben ik nooit in het begin smoorverliefd, dat wordt gaandeweg meer.
Helemaal mee eens. Mits niet aan de andere kant van het land, maar reisbaar. Zo behoed je jezelf ook voor de fout dat je teveel op elkaars' lip gaat zitten en je eigen leven houdt. In ieder geval in het begin. En het heeft wat spannends.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind afstand ook niet zon ramp ( binnen nederland dan hoor) het hele reizen ernaartoe hoort er dan gewoon bij en je weet wat er op je zit te wachten als je er eenmaal bent
Ik ook. Hoewel ik dat van de wereld gevoel dan weer niet heb en niet heb gehad bij vriendje, maar wel kriebels etc. nu vaak ook nog.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Als ik iemand meer en meer leer kennen, word ik alleen maar verliefder
ik vond het altijd wel watquote:Op woensdag 29 september 2010 11:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Mits niet aan de andere kant van het land, maar reisbaar. Zo behoed je jezelf ook voor de fout dat je teveel op elkaars' lip gaat zitten en je eigen leven houdt. In ieder geval in het begin. En het heeft wat spannends.
Is dat niet meer een soort van "houden van " gevoel dat steeds erger wordt? Of echt die "kriebels" zeg maar?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Als ik iemand meer en meer leer kennen, word ik alleen maar verliefder
Krea verwoordde het zo aan het eind van het vorige topicquote:
Dat denk ik dus ookquote:Op woensdag 29 september 2010 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Hoe kun je nu meer verliefd worden? Fysiek is dat onmogelijk, verliefdheid neemt altijd af. Puur iets chemisch, meet de hersenen en stofjes en zo. Het kan maar een paar maanden bestaan. Houden van, da's wat anders.
Precies, hier net zoquote:Op woensdag 29 september 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach voor sommigen heeft samenwonen en darana weer op jezelf gaan wonen niet zoveel risico's. Bv studenten... ach ja, zoek je weer een andere kamer he. Boeiend.
Maar voordat ik ga samenwonen moet ik toch best wel zeker zijn van m'n zaak, eigen huis en zo.
Ja, mijn eerste verliefdheid was een verliefdheid, omdat het nooit meer werd en nooit een langere periode intensief met hem heb doorgebracht.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:43 schreef Sok41 het volgende:
Ook niet bij je eerste liefde/relatie?
dat mag ik hopenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke relatie is weer anders.
Ik vind het gewoon wel handig als je een beetje bereisbaar van elkaar afwoont, dat is gewoon wel zo praktisch.
Met kriebelsquote:Op woensdag 29 september 2010 11:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is dat niet meer een soort van "houden van " gevoel dat steeds erger wordt? Of echt die "kriebels" zeg maar?
Amsterdam of Haarlem idd gaarne.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:46 schreef rival het volgende:
niet teveel op elkaar lip gaan zitten bepaal je toch echt zelf.?
liever iemand in de buurt... van Amsterdam naar Zeeland reizen bv ben je ook snel zat
oh maar hij is wel nog bezig met stoppen toch!?!?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:46 schreef mahlah het volgende:
[..]
Krea verwoordde het zo aan het eind van het vorige topic
Fietsafstandquote:Op woensdag 29 september 2010 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amsterdam of Haarlem idd gaarne.
Ah oké. Dat heb ik dan weer niet,het is of kriebels of niet,vanaf het begin danquote:
Amsterdam fiets ik niet maar ik snap het punt.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Fietsafstand
(22 km is ook fietsafstand)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |