pijn? pijpen? pijp roken?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe zit dat met pij.... NEE STEEPH!![]()
goedzo, behavequote:Op woensdag 29 september 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe zit dat met pij.... NEE STEEPH!![]()
Je bent volgens mij prima in lui zijn, dus veel verschil is er niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
vandaag blijf ik ziek, in bedkijken hoe lang ik t volhoud, ik ben slecht in ziek zijn
*kwispelt*quote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goedzo, behaveje begint het te leren
Nog maar niet te spreken over 'gezellie'quote:
Weet ik. Mijn lichaam zal er vast wel last van ondervinden. Maar dat merk ik niet op. Wanna try?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is fysiek onmogelijk om geen last te hebben van een lichamelijke verslaving, newbie.
*aait over buikje*quote:
Verstandige mensen.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
pijn? pijpen? pijp roken?
Het engiste waarmee ik het moelijk kan hebben is met snoepjes
* Dus Michael is verstandig en eet geen snoep
Mensen met disciplinequote:
Die vind ik persoonlijk nog ergen dan hallootjesquote:Op woensdag 29 september 2010 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog maar niet te spreken over 'gezellie'
Mensen van amper 20 die amper droog achter de oren zijn en bijdehand doen over verstand en discipline.quote:
Oudere mensen die jaloers zijn op jonge mensen die zich wel (nog) in kunnen houden en dan zien dat ze zichzelf toch wel erg hebben laten gaanquote:Op woensdag 29 september 2010 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen van amper 20 die amper droog achter de oren zijn en bijdehand doen over verstand en discipline.
Ik heb echt nergens spijt van op laten-gaan-gebied. Dus nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oudere mensen die jaloers zijn op jonge mensen die zich wel (nog) in kunnen houden en dan zien dat ze zichzelf toch wel erg hebben laten gaan
Kan ook aan je eigen grenzen, doelen en idealen liggen naturlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens spijt van op laten-gaan-gebied. Dus nee.
Er zijn ook mensen van 20 die al meer mee gemaakt hebben dan iemand in zijn leven eigenlijk hoort mee te maken. But thats another storyquote:Op woensdag 29 september 2010 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen van amper 20 die amper droog achter de oren zijn en bijdehand doen over verstand en discipline.
Wat voor bullshit is het om mijn post uberhaupt serieus te nemen?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ook aan je eigen grenzen, doelen en idealen liggen naturlijk
Maar wat vioor bullshit is het nou om te gaanop verstandige mensen?
Als iemand dus bewust iets laat omdat ie weet dat ie er anders moeite mee heeft... dan is dat?
Ik vind dat gewoon getuigen van zelfkennis, ruggengraat en discipline.
Ik weet van mezelf dat ik WEL verslavingsgevoelig ben en dus rook ik niet, en doe ik geen enkele drug. Verstandig vind ik dat van mezelf. Of is dat ook?
You are NOT special!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen van 20 die al meer mee gemaakt hebben dan iemand in zijn leven eigenlijk hoort mee te maken. But thats another story
Dat is het woordje wat ik zocht. Ik ben dat dus totaal niet. Behalve dus voor snoepquote:Op woensdag 29 september 2010 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ook aan je eigen grenzen, doelen en idealen liggen naturlijk
Maar wat vioor bullshit is het nou om te gaanop verstandige mensen?
Als iemand dus bewust iets laat omdat ie weet dat ie er anders moeite mee heeft... dan is dat?
Ik vind dat gewoon getuigen van zelfkennis, ruggengraat en discipline.
Ik weet van mezelf dat ik WEL verslavingsgevoelig ben en dus rook ik niet, en doe ik geen enkele drug. Verstandig vind ik dat van mezelf. Of is dat ook?
O sorry, dat mag nooit?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat voor bullshit is het om mijn post uberhaupt serieus te nemen?
Oh, just play the "ik heb al zoveel meegemaakt-card". Daar heb ik een kwartet van.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen van 20 die al meer mee gemaakt hebben dan iemand in zijn leven eigenlijk hoort mee te maken. But thats another story
Dat woordje leer je pas als je 21 wordtquote:Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat is het woordje wat ik zocht. Ik ben dat dus totaal niet. Behalve dus voor snoepvandaar dat ik het laat staan
Mensen in oorlogsgebieden zonder thuis bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Zie je mij dat ergens zeggen dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |