Slet.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn ONS'jes van 5 maanden geleden.
Niet zeuren, dan heb je zat tijd gehad voor ene Falcon Punch.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben 20, en rook vanaf mij 15de tot mijn 18de zonder stoppen. Toen gestopt van de één op de andere dag. En nu boeit t niet wanneer ik stop of door ga. Had het er toen ook niet moeilijk mee.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent 14 ofzo. Ga maar eens een paar jaar roken. Dan kun jij ook wel verslaafd raken.
Zeg.... je bent toch geen Griekse Godt die rondneukt?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
1?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet zeuren, dan heb je zat tijd gehad voor ene Falcon Punch.
Ik heb inderdaad genoeg aan 1 perfecte vrouw. Meerdere hoeft niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg.... je bent toch geen Griekse Godt die rondneukt?
Je bent die ander, die tegen de MENSEN zei gaat heen en vermenigvuldigt u!
En hoe zit dat met pij.... NEE STEEPH!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:40 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik ben 20, en rook vanaf mij 15de tot mijn 18de zonder stoppen. Toen gestopt van de één op de andere dag. En nu boeit t niet wanneer ik stop of door ga. Had het er toen ook niet moeilijk mee.
Maar zoals ik al zei. Niks ten nadel van jouvind het echt goed van je
En ik snap best dat dat moeilijk te geloven valt. Maar zo heb ik dat met allesEn ik weet "gezellig" is een leuk excuus voor een verslaafde. Maar ik wil er best een wedje voor leggen dat ik geen enkele moeite heb met stoppen met roken op welk moment ook
Het is fysiek onmogelijk om geen last te hebben van een lichamelijke verslaving, newbie.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:40 schreef Exentric90 het volgende:
En ik snap best dat dat moeilijk te geloven valt. Maar zo heb ik dat met alles![]()
Hedde die al gevonden/gemaakt?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad genoeg aan 1 perfecte vrouw. Meerdere hoeft niet.
En bij meerdere vrouwen?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een goede Falcon Punch is ook werkzaam met tweelingen.
Spinniiiiiiiiiiing Falcooooon PUNCH!!!!!!!!!!!!!!quote:
Jij gaat ruzie krijgen!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef YipYip het volgende:
Hallo luitjes,weer gezellie een dagje aan het werk?
pijn? pijpen? pijp roken?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe zit dat met pij.... NEE STEEPH!![]()
goedzo, behavequote:Op woensdag 29 september 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe zit dat met pij.... NEE STEEPH!![]()
Je bent volgens mij prima in lui zijn, dus veel verschil is er niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
vandaag blijf ik ziek, in bedkijken hoe lang ik t volhoud, ik ben slecht in ziek zijn
*kwispelt*quote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goedzo, behaveje begint het te leren
Nog maar niet te spreken over 'gezellie'quote:
Weet ik. Mijn lichaam zal er vast wel last van ondervinden. Maar dat merk ik niet op. Wanna try?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is fysiek onmogelijk om geen last te hebben van een lichamelijke verslaving, newbie.
*aait over buikje*quote:
Verstandige mensen.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
pijn? pijpen? pijp roken?
Het engiste waarmee ik het moelijk kan hebben is met snoepjes
* Dus Michael is verstandig en eet geen snoep
Mensen met disciplinequote:
Die vind ik persoonlijk nog ergen dan hallootjesquote:Op woensdag 29 september 2010 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog maar niet te spreken over 'gezellie'
Mensen van amper 20 die amper droog achter de oren zijn en bijdehand doen over verstand en discipline.quote:
Oudere mensen die jaloers zijn op jonge mensen die zich wel (nog) in kunnen houden en dan zien dat ze zichzelf toch wel erg hebben laten gaanquote:Op woensdag 29 september 2010 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen van amper 20 die amper droog achter de oren zijn en bijdehand doen over verstand en discipline.
Ik heb echt nergens spijt van op laten-gaan-gebied. Dus nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oudere mensen die jaloers zijn op jonge mensen die zich wel (nog) in kunnen houden en dan zien dat ze zichzelf toch wel erg hebben laten gaan
Kan ook aan je eigen grenzen, doelen en idealen liggen naturlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens spijt van op laten-gaan-gebied. Dus nee.
Er zijn ook mensen van 20 die al meer mee gemaakt hebben dan iemand in zijn leven eigenlijk hoort mee te maken. But thats another storyquote:Op woensdag 29 september 2010 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen van amper 20 die amper droog achter de oren zijn en bijdehand doen over verstand en discipline.
Wat voor bullshit is het om mijn post uberhaupt serieus te nemen?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ook aan je eigen grenzen, doelen en idealen liggen naturlijk
Maar wat vioor bullshit is het nou om te gaanop verstandige mensen?
Als iemand dus bewust iets laat omdat ie weet dat ie er anders moeite mee heeft... dan is dat?
Ik vind dat gewoon getuigen van zelfkennis, ruggengraat en discipline.
Ik weet van mezelf dat ik WEL verslavingsgevoelig ben en dus rook ik niet, en doe ik geen enkele drug. Verstandig vind ik dat van mezelf. Of is dat ook?
You are NOT special!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen van 20 die al meer mee gemaakt hebben dan iemand in zijn leven eigenlijk hoort mee te maken. But thats another story
Dat is het woordje wat ik zocht. Ik ben dat dus totaal niet. Behalve dus voor snoepquote:Op woensdag 29 september 2010 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ook aan je eigen grenzen, doelen en idealen liggen naturlijk
Maar wat vioor bullshit is het nou om te gaanop verstandige mensen?
Als iemand dus bewust iets laat omdat ie weet dat ie er anders moeite mee heeft... dan is dat?
Ik vind dat gewoon getuigen van zelfkennis, ruggengraat en discipline.
Ik weet van mezelf dat ik WEL verslavingsgevoelig ben en dus rook ik niet, en doe ik geen enkele drug. Verstandig vind ik dat van mezelf. Of is dat ook?
O sorry, dat mag nooit?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat voor bullshit is het om mijn post uberhaupt serieus te nemen?
Oh, just play the "ik heb al zoveel meegemaakt-card". Daar heb ik een kwartet van.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen van 20 die al meer mee gemaakt hebben dan iemand in zijn leven eigenlijk hoort mee te maken. But thats another story
Dat woordje leer je pas als je 21 wordtquote:Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat is het woordje wat ik zocht. Ik ben dat dus totaal niet. Behalve dus voor snoepvandaar dat ik het laat staan
Mensen in oorlogsgebieden zonder thuis bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Zie je mij dat ergens zeggen dan?quote:
Wat ben jij vandaag een zure zultkut zegquote:Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, just play the "ik heb al zoveel meegemaakt-card". Daar heb ik een kwartet van.
hij voelde zich aangevallenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat voor bullshit is het om mijn post uberhaupt serieus te nemen?
Juhwel, we zijn allemaal zoals sneeuwvlokjes. Geen enkele is hetzelfdequote:
Nee, het is gewoon totaal onnodig. Je weest toch dat ik gewoon loop te kutten, neem het niet zo serieus man.quote:
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 september 2010 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen in oorlogsgebieden zonder thuis bijvoorbeeld?
Welnee. Ik vond 'r gewoon een zure zultkut. That's all.quote:
sup?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:57 schreef Duimelot het volgende:
allemaal
zo het is pas 11 uur maar ik heb mn dagje alwel gehad zeg
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon totaal onnodig. Je weest toch dat ik gewoon loop te kutten, neem het niet zo serieus man.
Ik ben supervrolijk maar gewoon, as usual, aan het klieren en sarcastisch.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ben jij vandaag een zure zultkut zeg
Iets mis?
verstandig is voor later, als je groot bentquote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee. Ik vond 'r gewoon een zure zultkut. That's all.
Ik ben lang niet altijd verstandig
Of oud en versletenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
verstandig is voor later, als je groot bent
dn ga ik met mn 1.63 nooit verstandig wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is het mooie van laterquote:
Ik ben 32 jaar en 1.83mquote:Op woensdag 29 september 2010 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Trust me...dat kun je nietquote:Op woensdag 29 september 2010 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is het mooie van laterje kunt het blijven uitstellen
de grens ligt ook boven de 1;85 geloof ikquote:Op woensdag 29 september 2010 11:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dn ga ik met mn 1.63 nooit verstandig worden
En oudquote:Op woensdag 29 september 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 32 jaar en 1.83m
Ben ik al grroot?
het begint te komenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 32 jaar en 1.83m
Ben ik al grroot?
my bubblequote:
*prikt bubble lek*quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
my bubbledont you burst it
wat lief dat je t vraagtquote:
En strakquote:
Das mijn taak sinds gisteren toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat lief dat je t vraagt![]()
erg he dat ik daar blij mee ben...)
2 keer gescheiden op één dag, fijn!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:05 schreef Duimelot het volgende:
oh wel heel leuk nieuws:
kreeg net een brief van de gemeente
sinds gisteren ben ik officieel gescheiden EIN DU LUK
is dat zo? [we gingen toch alleen neuken? en nog geen pm gezien btwquote:Op woensdag 29 september 2010 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das mijn taak sinds gisteren toch?.
Nee hoor, juist niet, niet hoeven werken is toch altijd top.
Wel een beetje erg. Maar ach, het hoort erbij, dus het mag welquote:Op woensdag 29 september 2010 11:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat lief dat je t vraagt![]()
ik werk in de zorg dus en moest vanmorgen naar mijn vaste klant een mevrouw die volgende week 92 wordt (hopen we dan nu)
maar de gordijnen dicht en geen gehoor.
Na lang bellen hadden we eindelijk een dochter te pakken die is gekomen
en we hebben mevrouw dus op de grond gevonden![]()
ze is nu met de ambulance afgevoerd en of het goedkomt!?!?
voordeel: mijn klant is uitgevallen nu en ik ben klaar met werken(
erg he dat ik daar blij mee ben...)
Scherpquote:Op woensdag 29 september 2010 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2 keer gescheiden op één dag, fijn!
het heeft zo moeten zijn ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2 keer gescheiden op één dag, fijn!
Op woensdag 29 september 2010 11:08 schreef Duimelot het volgende:
Oi! Ik vroeg het! Jij vertaalde het alleen. En dan een beetje met de eer gaan strijken!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das mijn taak sinds gisteren toch?.
Nee hoor, juist niet, niet hoeven werken is toch altijd top.
Zoveel hints en toch nog die oogkleppenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het heeft zo moeten zijn ofzo
want ik kreeg ook wat met techno op mn trouwdag (de datum dan he)
je bent anders nu online en ... euh ik heb wel een envelopje maar of die van jou is!?!?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet helemaal uit de details. En nee klopt, ik moest weg en ben niet meer online geweest
.
Boeiend.
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent anders nu online en ... euh ik heb wel een envelopje maar of die van jou is!?!?
gok van niet eigenlijk
ik snap t niet!?!?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoveel hints en toch nog die oogkleppen
doe er wat aan zou ik zeggenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Exentric90 het volgende:
'T is echt te rustig gewoon hier
Wees blij,zo op je eerste dagquote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Exentric90 het volgende:
'T is echt te rustig gewoon hier
Ninja edit...quote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Exentric90 het volgende:
'T is echt te rustig gewoon hier(Op 't werk dan eh! )
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe er wat aan zou ik zeggen
gooi er een stelling in....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |