Wat ben jij vandaag een zure zultkut zegquote:Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, just play the "ik heb al zoveel meegemaakt-card". Daar heb ik een kwartet van.
hij voelde zich aangevallenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat voor bullshit is het om mijn post uberhaupt serieus te nemen?
Juhwel, we zijn allemaal zoals sneeuwvlokjes. Geen enkele is hetzelfdequote:
Nee, het is gewoon totaal onnodig. Je weest toch dat ik gewoon loop te kutten, neem het niet zo serieus man.quote:
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 september 2010 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen in oorlogsgebieden zonder thuis bijvoorbeeld?
Welnee. Ik vond 'r gewoon een zure zultkut. That's all.quote:
sup?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:57 schreef Duimelot het volgende:
allemaal
zo het is pas 11 uur maar ik heb mn dagje alwel gehad zeg
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon totaal onnodig. Je weest toch dat ik gewoon loop te kutten, neem het niet zo serieus man.
Ik ben supervrolijk maar gewoon, as usual, aan het klieren en sarcastisch.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ben jij vandaag een zure zultkut zeg
Iets mis?
verstandig is voor later, als je groot bentquote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee. Ik vond 'r gewoon een zure zultkut. That's all.
Ik ben lang niet altijd verstandig
Of oud en versletenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
verstandig is voor later, als je groot bent
dn ga ik met mn 1.63 nooit verstandig wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is het mooie van laterquote:
Ik ben 32 jaar en 1.83mquote:Op woensdag 29 september 2010 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Trust me...dat kun je nietquote:Op woensdag 29 september 2010 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is het mooie van laterje kunt het blijven uitstellen
de grens ligt ook boven de 1;85 geloof ikquote:Op woensdag 29 september 2010 11:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dn ga ik met mn 1.63 nooit verstandig worden
En oudquote:Op woensdag 29 september 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 32 jaar en 1.83m
Ben ik al grroot?
het begint te komenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 32 jaar en 1.83m
Ben ik al grroot?
my bubblequote:
*prikt bubble lek*quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
my bubbledont you burst it
wat lief dat je t vraagtquote:
En strakquote:
Das mijn taak sinds gisteren toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat lief dat je t vraagt![]()
erg he dat ik daar blij mee ben...)
2 keer gescheiden op één dag, fijn!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:05 schreef Duimelot het volgende:
oh wel heel leuk nieuws:
kreeg net een brief van de gemeente
sinds gisteren ben ik officieel gescheiden EIN DU LUK
is dat zo? [we gingen toch alleen neuken? en nog geen pm gezien btwquote:Op woensdag 29 september 2010 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das mijn taak sinds gisteren toch?.
Nee hoor, juist niet, niet hoeven werken is toch altijd top.
Wel een beetje erg. Maar ach, het hoort erbij, dus het mag welquote:Op woensdag 29 september 2010 11:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat lief dat je t vraagt![]()
ik werk in de zorg dus en moest vanmorgen naar mijn vaste klant een mevrouw die volgende week 92 wordt (hopen we dan nu)
maar de gordijnen dicht en geen gehoor.
Na lang bellen hadden we eindelijk een dochter te pakken die is gekomen
en we hebben mevrouw dus op de grond gevonden![]()
ze is nu met de ambulance afgevoerd en of het goedkomt!?!?
voordeel: mijn klant is uitgevallen nu en ik ben klaar met werken(
erg he dat ik daar blij mee ben...)
Scherpquote:Op woensdag 29 september 2010 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2 keer gescheiden op één dag, fijn!
het heeft zo moeten zijn ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2 keer gescheiden op één dag, fijn!
Op woensdag 29 september 2010 11:08 schreef Duimelot het volgende:
Oi! Ik vroeg het! Jij vertaalde het alleen. En dan een beetje met de eer gaan strijken!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das mijn taak sinds gisteren toch?.
Nee hoor, juist niet, niet hoeven werken is toch altijd top.
Zoveel hints en toch nog die oogkleppenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het heeft zo moeten zijn ofzo
want ik kreeg ook wat met techno op mn trouwdag (de datum dan he)
je bent anders nu online en ... euh ik heb wel een envelopje maar of die van jou is!?!?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet helemaal uit de details. En nee klopt, ik moest weg en ben niet meer online geweest
.
Boeiend.
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent anders nu online en ... euh ik heb wel een envelopje maar of die van jou is!?!?
gok van niet eigenlijk
ik snap t niet!?!?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoveel hints en toch nog die oogkleppen
doe er wat aan zou ik zeggenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Exentric90 het volgende:
'T is echt te rustig gewoon hier
Wees blij,zo op je eerste dagquote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Exentric90 het volgende:
'T is echt te rustig gewoon hier
Ninja edit...quote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Exentric90 het volgende:
'T is echt te rustig gewoon hier(Op 't werk dan eh! )
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe er wat aan zou ik zeggen
gooi er een stelling in....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |