Hi Babsquote:
Stelling? hm... Zijn jullie het er mee eens dat het rookverbod in kleine kroegen opgeheven gaat worden?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe er wat aan zou ik zeggen
gooi er een stelling in....
Het kan mij niks schelenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Stelling? hm... Zijn jullie het er mee eens dat het rookverbod in kleine kroegen opgeheven gaat worden?
Rokersquote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Stelling? hm... Zijn jullie het er mee eens dat het rookverbod in kleine kroegen opgeheven gaat worden?
Negeren is een asociale manier om te krijgen wat je wilquote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef stbabylon het volgende:
Stelling: Stellingen zijn een luie manier om een saai moment op Singles nog saaier te maken
* stbabylon kijkt uit het raam en ziet Ameland liggenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi BabsHoe is het in Friesland?
Het is hier echt mooi weer
gezien ik niet (meer) rook boeit t me eigenlijk nietquote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
wie stopt 5 maanden waar mee?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef mahlah het volgende:
Hoe kun je nou 5 maanden ergens mee stoppen?
Dat doe je maar één keer .. tot je weer begint![]()
ik vind het n beetje laf van ons aller overheid dat ze nu weer vanalles gaan terugdraaien, maar het zal me verder aan mn reet roesten of anderen ergens roken of nietquote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kleine kroegenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Roken is vies. Dus nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nog steeds opgesloten?quote:
Het grootste deel van de bevolking rookt niet,dus of dit laf is valt te bezien. Maar ik vind wel dat ze hun poot stijf hadden moeten houden. (en ik rook zelf als een ketterquote:Op woensdag 29 september 2010 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind het n beetje laf van ons aller overheid dat ze nu weer vanalles gaan terugdraaien, maar het zal me verder aan mn reet roesten of anderen ergens roken of niet
Ach ja, ik ben 300 keer liever in Tukkerland dan in Frieslandquote:Op woensdag 29 september 2010 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
* stbabylon kijkt uit het raam en ziet Ameland liggen
Hier ook
Combinatie. Ik moet en verliefd zijn, en mijn verstand moet niet protesteren.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:20 schreef Duimelot het volgende:
maar een singles gerelateerde stelling/ vraag od
Wat voor soort relatie past bij jou en waarom:
relatie gebaseerd op gevoel, niet een beetje gevoel maar je gaat alleen een relatie aan als je mega super knetter verliefd bent anders is er geen kans van slagen...
relatie gebaserd op verstand, gevoel is leuk en fijn en kriebeltjes moeten er wel een beetje zijn en vooral aantrekkingskracht maar het moet vooral bij elkaar passen op alle vlakken, als mijn verstand al zegt dat het niets kan worden dan pas ik al.....
met uitleg enzo en niet te zwartwit nemen
ik vind het slecht omschreven.. vooral die relatie op verstand....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:20 schreef Duimelot het volgende:
relatie gebaseerd op gevoel, niet een beetje gevoel maar je gaat alleen een relatie aan als je mega super knetter verliefd bent anders is er geen kans van slagen...
relatie gebaserd op verstand, gevoel is leuk en fijn en kriebeltjes moeten er wel een beetje zijn en vooral aantrekkingskracht maar het moet vooral bij elkaar passen op alle vlakken, als mijn verstand al zegt dat het niets kan worden dan pas ik al.....
Een stelling lekker zwartwit nemen is juist veel leukerquote:Op woensdag 29 september 2010 11:20 schreef Duimelot het volgende:
ik sta er dan ook niet om bekend dat ik dingen duidlijk formuleer enzoquote:Op woensdag 29 september 2010 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind het slecht omschreven.. vooral die relatie op verstand....
ik ben denk ik van t tweede. Natuurlijk moet ik iemand wel heel leuk en lief en geweldig vinden wil ik er iets mee beginnen. Maar ik bedenk me ook altijd van te voren al welke eigenschappen diegene heeft en of ik daar in the long run, mee om wil gaan. Stel iemand wil altijd gelijk hebben en dramt daar altijd hele dagen over door, of iemand die superracistisch is, daar kan ik gewoon niks mee, daar ga ik me aan storenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:20 schreef Duimelot het volgende:
ja maar daar schiet ik dan toch niets mee opquote:Op woensdag 29 september 2010 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een stelling lekker zwartwit nemen is juist veel leuker
ja dat was ook wat ik bedoelde. Beetje grote plannen aankondigen en da weer terug krabbelenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Het grootste deel van de bevolking rookt niet,dus of dit laf is valt te bezien. Maar ik vind wel dat ze hun poot stijf hadden moeten houden. (en ik rook zelf als een ketter)
Eensquote:Op woensdag 29 september 2010 11:24 schreef Murmeli het volgende:
Oh en de sex moet goed zijn, anders:
Maar zou je wel verliefd worden o diegene dan? Lijkt mij van niet, dus fan is het toch ook wel 1quote:Op woensdag 29 september 2010 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben denk ik van t tweede. Natuurlijk moet ik iemand wel heel leuk en lief en geweldig vinden wil ik er iets mee beginnen. Maar ik bedenk me ook altijd van te voren al welke eigenschappen diegene heeft en of ik daar in the long run, mee om wil gaan. Stel iemand wil altijd gelijk hebben en dramt daar altijd hele dagen over door, of iemand die superracistisch is, daar kan ik gewoon niks mee, daar ga ik me aan storenhoe leuk en lief ie verder ook is.
Je wordt er niet wijzer van. Of verander jij als mensen een andere mening hebben?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar daar schiet ik dan toch niets mee op
wil er wel wijzer van worden
Wat wil je eruit halen dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga voor gevoel iig, als ik niet tot over mijn oren ben werkt een relatie niet...quote:Op woensdag 29 september 2010 11:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik sta er dan ook niet om bekend dat ik dingen duidlijk formuleer enzo
je mag t best even aanpassen
Voor zover mij bekend,heb je in korte tijd 2 voorbeelden van hoe je het niet wilt. Ben je daar niks wijzer van geworden dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik word heel snel verliefdquote:Op woensdag 29 september 2010 11:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar zou je wel verliefd worden o diegene dan? Lijkt mij van niet, dus fan is het toch ook wel 1
Eensquote:Op woensdag 29 september 2010 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga voor gevoel iig, als ik niet tot over mijn oren ben werkt een relatie niet...
Vraag ik me gelijk af, hoort zoiets er direct vanaf het begin te zijn? Ik ben dus van mening van wel, ben wel benieuwd naar wat anderen daarvan vinden.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga voor gevoel iig, als ik niet tot over mijn oren ben werkt een relatie niet...
ik denk dat je al vanaf het begin wel wa vonkjes moet hebben. Bij diegene willen zijn, klef willen doen etc..quote:Op woensdag 29 september 2010 11:28 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Vraag ik me gelijk af, hoort zoiets er direct vanaf het begin te zijn? Ik ben dus van mening van wel, ben wel benieuwd naar wat anderen daarvan vinden.
Of het hoort weet ik niet. Maar voor mij persoonlijk moet het gevoel er gelijk zijn. Ben na eerst vriendschap nog nooit zomaar ineens verliefd op iemand geworden.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:28 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Vraag ik me gelijk af, hoort zoiets er direct vanaf het begin te zijn? Ik ben dus van mening van wel, ben wel benieuwd naar wat anderen daarvan vinden.
die mening deelde ik niet altijd, nu wel....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:28 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |