Hier idemquote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
haal je geilheid en kriebels niet door elkaar?
ik kan iemand heel leuk vinden
en ik kan me erg aangetrokken voelen tot iemand (geil)
maar die verliefdheid die komt en groeit pas als ik vaker met iemand gepraat heb en er mentaal de juiste klik is.....
Het verschil in gevoel van,lust puur voor sex,en lust met verliefdheid heb ik inmiddels aardig doorquote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
haal je geilheid en kriebels niet door elkaar?
ik kan iemand heel leuk vinden
en ik kan me erg aangetrokken voelen tot iemand (geil)
maar die verliefdheid die komt en groeit pas als ik vaker met iemand gepraat heb en er mentaal de juiste klik is.....
nee verliefd zijn....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
na 2 keer, houden van? Really?.
Zonde van de overhead kosten. Er is al een kankerstichting.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Pink Ribbon? Al die armbandjes en tierelantijntjes, feestjes en een magazine speciaal om Borstkanker onder de aandacht te brengen...
Ik vind het meer een feestmaand worden, er zijn weer leuke spulletjes te krijgen en mensen gaan helemaal los want de spulletjes zijn zo leukEcht dubbel, vind ik het. De aandacht is goed, maar ik weet niet of de manier waarop er nu aandacht wordt besteed zo goed is.
Ik vind wel dat ik een beetje geluk verdien na best wat klotejaren...quote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef mahlah het volgende:
[..]
He geluksvogel .. met je jarig zijn, verliefd zijn, dezelfde persoon die jou leuk vindt ...
waarom niet?quote:
Ik vind het wel een goede manier om meer donaties binnen te krijgen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Pink Ribbon? Al die armbandjes en tierelantijntjes, feestjes en een magazine speciaal om Borstkanker onder de aandacht te brengen...
Ik vind het meer een feestmaand worden, er zijn weer leuke spulletjes te krijgen en mensen gaan helemaal los want de spulletjes zijn zo leukEcht dubbel, vind ik het. De aandacht is goed, maar ik weet niet of de manier waarop er nu aandacht wordt besteed zo goed is.
naar zweden!?!?!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat viel best mee hoor, op een gegeven moment had ik alles zo geplanned dat ik binnen 3 uur van deur tot deur was.
Woon dicht bij Schiphol, dus was een kwestie van timen, 1.15 uur vliegen, de rest dus van en naar het vliegveldquote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
naar zweden!?!?!
joh oh dan valt t wel mee!
Zo werkt het bij mij nou nooit. Zou wel handig zijn met het oog op iemand eerst ECHT goed leren kennenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb nooit meteen kriebels van iemand.
Vaak ontstaat het wel binnen een paar weken/maanden. Bij vriendje pas na ruim 3 jaar. Maar die vond ik wel aantrekkelijk toen ik hem de 1e, of 2e keer zag. Toen ook mee gezoend. Maar daarna was het wel echt een paar jaar weg, die aantrekkingskracht. Vanuit mij dan.
Het is je van harte gegund. (/onzelfzuchtige post)quote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ik een beetje geluk verdien na best wat klotejaren...
ja daarom vraag ik hetquote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Het verschil in gevoel van,lust puur voor sex,en lust met verliefdheid heb ik inmiddels aardig door
Dus ik denk dat ik het niet meer door elkaar haal. Moet bekennen dat dat in mn jonge jaren anders lag
en qua kosten dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Woon dicht bij Schiphol, dus was een kwestie van timen, 1.15 uur vliegen, de rest dus van en naar het vliegveld.
Vind dat soort acties ook een beetje dubbel. Maar begrijp het wel. Het lijkt de laatste tijd de enige manier te zijn om dingen onder de aandacht te brengen bij veel mensen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
ik vind het vrij nutteloosquote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
Als ze na de sex mn "aandacht" verliest,dan heb ik de kriebels verward met elkaarquote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja daarom vraag ik het
vroegah was ik echt heel vaak 'verliefd' maar na een keer neuken was het over even plat gezegd...
begon toen er wel achter te komen dat er een enorm verschil tussen zit
het verschil tussen lust en liefde wist je toen ook al.. maar het boeide minder....quote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja daarom vraag ik het
vroegah was ik echt heel vaak 'verliefd' maar na een keer neuken was het over even plat gezegd...
begon toen er wel achter te komen dat er een enorm verschil tussen zit
dat dusquote:Op woensdag 29 september 2010 12:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als ze na de sex mn "aandacht" verliest,dan heb ik de kriebels verward met elkaar
nee hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
het verschil tussen lust en liefde wist je toen ook al.. maar het boeide minder....
spuit11, maar toch: op basis van mijn zeer uitgebreide (quote:Op woensdag 29 september 2010 11:20 schreef Duimelot het volgende:
maar een singles gerelateerde stelling/ vraag od
Wat voor soort relatie past bij jou en waarom:
relatie gebaseerd op gevoel, niet een beetje gevoel maar je gaat alleen een relatie aan als je mega super knetter verliefd bent anders is er geen kans van slagen...
relatie gebaserd op verstand, gevoel is leuk en fijn en kriebeltjes moeten er wel een beetje zijn en vooral aantrekkingskracht maar het moet vooral bij elkaar passen op alle vlakken, als mijn verstand al zegt dat het niets kan worden dan pas ik al.....
met uitleg enzo en niet te zwartwit nemen
Duh!! Ik ben een man...zonder seks never nooit een liefdesverklaringquote:Op woensdag 29 september 2010 12:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat dus
ik probeer dan ook te wachten met mijn verliefdheid te verklaren tot na d sex
(niet te verwarren met de liefde verklaren dat komt nog later pas)
Die donaties(die gedaan worden door aankopen) zijn voor borstkanker onderzoek. Dat tierelantijntje heeft dus wel degelijk een doel. En het kán wel veranderen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:01 schreef Duimelot het volgende:
ik vind het vrij nutteloos
misschien leuk maar daar houd het dus op
borstkanker is gewoon zwaar klote geen tierelantijntje die dat veranderd en al zeker niet mensen duidelijk maakt hoe klote het is!
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:04 schreef YipYip het volgende:
[..]
Duh!! Ik ben een man...zonder seks never nooit een liefdesverklaring
Tijd om te genieten dusquote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ik een beetje geluk verdien na best wat klotejaren...
het zijn dan geen donaties maar aankopen en van de winst....quote:Op woensdag 29 september 2010 12:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die donaties(die gedaan worden door aankopen) zijn voor borstkanker onderzoek. Dat tierelantijntje heeft dus wel degelijk een doel. En het kán wel veranderen.
Ja, ergens geloof ik (hoop ik) nog dat kanker ooit genezen wordt/ niet meer altijd dodelijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |