Dat weinige contact kan ik me voorstellen dat dat lastig kan zijn! (al was het best heerlijk dat mn vorige relatie piloot was en dr dus gelukkig niet altijd was.. beetje tijd voor jezelf)quote:Op woensdag 29 september 2010 12:27 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Maar in de huidige situatie zijn er meer oorlogs doden dan verkeers doden. Dit verandert binnekort wel daar niet van. Maar toch een erg kromme verglijking. Wat heeft een auto met defensie te maken. Iedereen weet dat als je bij defensie werkt. Je altijd uitgezonden wordt. Ik kan mij voorstellen dat dit voor sommige relaties of mensen erg moeilijk kan zijn. (Weinig contact, weten dat de kans bestaat dat je man/vrouw niet terug komt etc.)
Dank u!quote:
Taart ga ik zo kopen, cadeautjes krijg ik vanmiddag omdat moeders en broertje langskomenquote:
Beterschap meisjequote:Op woensdag 29 september 2010 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
kga mn stage maar ns afbellen
topicstelerquote:
Beterschapquote:Op woensdag 29 september 2010 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
waarom dat?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
Eenschquote:Op woensdag 29 september 2010 12:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat weinige contact kan ik me voorstellen dat dat lastig kan zijn! (al was het best heerlijk dat mn vorige relatie piloot was en dr dus gelukkig niet altijd was.. beetje tijd voor jezelf)
En dan is het altijd extra leuk als je elkaar weer ziet, en heb je iets om over te praten!
Er zijn echter een hoop beroepsgroepen waarbij dit het geval is.
De kans om te sterven in het leger moet denk ik gelijkgetrokken worden aan de kans dat je in Nederland onder een auto komt, of sterft aan een andere oorzaak.. dat risico is niet heel veel groter. Vandaar ook de vergelijking van iemand net met verkeersdoden
(ps uitzending komt niet heel veel voor toch?!)
Echt zo'n kromme verglijking..quote:Op woensdag 29 september 2010 12:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Iedere dag auto rijden ook,voor veel mensen.
*geeft billenkoek*quote:
ooo dat is zo leuk cadeautjes!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dank u!
[..]
Taart ga ik zo kopen, cadeautjes krijg ik vanmiddag omdat moeders en broertje langskomen
Defensie is niet per definitie dodelijker dan autorijden of wat dan ook. En aan je post te merken denk jij dat wel !?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:34 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Echt zo'n kromme verglijking..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |