Hij mag nog blij zijn dat Prem er niet weer zit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:53 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik denk dat het een hele zure avond wordt voor René, wanneer dat onnozele schreeuwerdje naast hem komt zitten.
Dit dus. Alleen moet ie niet over zijn liefde voor Ajax beginnen, want dan valt ie keihard door de mand.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:48 schreef Falco het volgende:
Ali B is wel OK als gast. Ik tolereer hem gewoon.
Schelvis en Bos zijn inderdaad prima. De afleveringen met Emile zijn niet direct flitsend, maar je komt altijd wel weg met het gevoel dat je een goed en leuk gesprek over voetbal gezien hebt. Ook Wouter Bos blijft prima overeind. Henk Westbroek kan wel aardig mee ouwehoeren, maar je merkt vrij snel dat hij van voetbal niks weet behalve dat hij voor Utrecht is. Tijl Beckand, daar is al genoeg over gezegd, met z'n grapjes die steeds maar doodslaan als een bijzonder slecht ingeschonken pilsje...quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het wel weer een leuke aflevering. Momenteel zijn Schelvis en Bos wel de leukste gasten, Van Halst vind ik niet zo interessant en de rest (Westbroek, Beckand, B.) voegen écht niets toe.
Is een soort van begrip denk ik. Net zoals dat ie Frans Bauer niks vindt, maar dat ie wel begrijpt dat iedereen dat luistert omdat dat het enige is wat op grote schaal op de markt komt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:48 schreef Loohcs het volgende:
Normaal neemt Johan geen blad voor de mond, dus ik snap niet waarom hij altijd zo mild is over Ali B. Hij zegt heel genuanceerd dat 't niet zijn muziek is, maar daar blijft 't dan ook bij.
Zo'n debiel zou toch zowel in Eindhoven als in Amsterdam het stadion uitgeslagen moeten worden..quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus. Alleen moet ie niet over zijn liefde voor Ajax beginnen, want dan valt ie keihard door de mand.
en ook niet over zijn beroemde vriendjes a.u.b.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus. Alleen moet ie niet over zijn liefde voor Ajax beginnen, want dan valt ie keihard door de mand.
Haha idd.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef FireFox1 het volgende:
Vraag me echt af wie de look-a-like van Herman is
Je zal maar met Herman vergeleken wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:16 schreef bascross het volgende:
Lol, die Hamsik. Hij lijkt er ook nog echt op.
haha briljant, al zou ik baardmans Saddam eerder zien als Eric Cantona.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef Scarface2004 het volgende:
Kutcher - Morientes
Saddam - Maradona
torres ofcoursequote:Op woensdag 29 september 2010 14:26 schreef T_Killer het volgende:
wie is bruno dan? ik zie daar echt ibrahimovic in, maar krijg rood scherm
Ik zat eerder aan Guti te denken.quote:
Ik dacht Lasse Nilssonquote:Op woensdag 29 september 2010 14:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan Guti te denken.
Hahaha die had ik ook! Hmm wie heeft er nog meer zo'n harses...quote:Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef Paul-89 het volgende:
Bij Cassel dacht ik aan Preud'Homme of Donadoni maar die kloppen beide niet.
Excuses Johannes.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand lijkt op Johan Derksen.
Hij is UNIEK.
En trouwens, ik vind dit echt niet kunnen hoor. Ook al komt de meest verschrikkelijke quasi-cabaretier, een VI topic mag nooit met eenworden ingeleid.
http://sigaarsnor.blogspo(...)ft-australische.html Oh ja joh!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand lijkt op Johan Derksen.
Hij is UNIEK.
En trouwens, ik vind dit echt niet kunnen hoor. Ook al komt de meest verschrikkelijke quasi-cabaretier, een VI topic mag nooit met eenworden ingeleid.
Johan: "Wat een onzin, ik lijk helemaal niet op die lelijke man."quote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)ft-australische.html Oh ja joh!
Geen VI Oranje meer. Wel Ik Hou Van Holland en De TV Kantinequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:03 schreef pberends het volgende:
Televizier 2010-nominaties bekend
Gijpie.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
Ali B en J.DAltijd mooie uitzendingen
Toch gelijk dus.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:17 schreef msnk het volgende:
AliB zal wel VI betalen om er te mogen zitten? Wij kijken toch wel![]()
Frits Korbach : 'Hij zal d'r wel van de trap hebben geduwd.'quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Oeh Ali.. moet weten dat Johan's vrouw overleden is.
Leeft die eigenlijk nog? Laatste dat ik hoorde is dat ie als een zwerver leeft met tassen vol lege flessen bij zichquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frits Korbach : 'Hij zal d'r wel van de trap hebben geduwd.'
Steelt pakjes rosbief bij Albert Heijn geloof ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leeft die eigenlijk nog? Laatste dat ik hoorde is dat ie als een zwerver leeft met tassen vol lege flessen bij zich
Vorig jaar nog als gast in Holland sport om een boek te promoten. Dronken natuurlijk. Triest.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leeft die eigenlijk nog? Laatste dat ik hoorde is dat ie als een zwerver leeft met tassen vol lege flessen bij zich
Vind ik ook vreemdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik vind het een hele rare opmerking van Mario Been. Wie Cor Pot oproept is zijn zaak niet. Dat hij t niet zit zitten in Biseswar wil niet zeggen dat iedereen het gelijk maar niet in hem moet zien zitten...
Dan moeten ze hem nu bellen. Misschien kan ie Ali-B van de praat afbrengen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef macca728 het volgende:
gek genoeg kon Verbeek WIjnaldum, Fer en Biseswar wel aan de praat krijgen
Ali B is het per definitie niet eens met de ander, anders kan hij niet rellenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:12 schreef HaagsPietje het volgende:
ali b die schreeuwt dat gijp niet goed bij zn hoofd is mbt feyenoord discussie.....
stuit me nog steeds tegen de borst als ik dat fragment zie waar ie zo onbeschoft praat tegen de koninginquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ali B is het per definitie niet eens met de ander, anders kan hij niet rellen
echt zon clichemarokkaan
dan nog liever Tijl, die zegt tenminste niets en dan lekker veel Gijpquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Was het even vergeten om aan te zetten, maar bij het zien van Ali B. gelijk weer afgezet. Wat een non-gast.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vorig jaar nog als gast in Holland sport om een boek te promoten. Dronken natuurlijk. Triest.
quote:Romario typeerde hij als 'die koffieboon', Simon Tahamata als 'treinkaper'. En aan de Joodse journalist Frits Barend vroeg hij of die wist waarom er elf gaatjes in de douchekoppen voor de Joden zaten. Voordat Barend iets kon zeggen, voegde Korbach eraan toe: 'Omdat ze maar tien vingers hebben.' Na een thuiswedstrijd van SC Heerenveen vroeg een wandelend parelsnoer dat bij een sponsor hoorde of de trainer, die een stoppelbaard had, zijn baard liet staan. Het antwoord van Korbach liet aan duidelijkheid niets te wensen over: 'Nee, ik heb een kut opgevreten.'
Over van der Gijp kun je wat dat betreft een boek schrijven.quote:
Gisteren een ludiek leuk topic over geopend. Veel VBL Fokkers zouden opzoek zijn gegaan.quote:
1 doelpunt in de eredivisie geloof ik. Vanuit een corner, kreeg 'ie de bal per ongeluk op z'n kop en via de scheids vloog de bal in doel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren een ludiek leuk topic over geopend. Veel VBL Fokkers zouden opzoek zijn gegaan.
Hoeveel doelpunten heeft Johan Derksen gescoord ?
Helaas is Happel mod.
Die zou het legendarische topic opzoek naar een foto van Abe van den Ban nog hebben gesloten.
Dat is een anekdote van van der Gijpquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
1 doelpunt in de eredivisie geloof ik. Vanuit een corner, kreeg 'ie de bal per ongeluk op z'n kop en via de scheids vloog de bal in doel.
Matties laat je niet vallenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:30 schreef Nuchterheid het volgende:
Marrokaantje wordt aangevallen en Ali begint gelijk te stijgeren
Net het ook al opnemen voor die arme Reijs die het oh zo moeilijk heeft
Ali!
Al zijn argumenten worden direct de grond ingeboord, en dan die kop van Ali.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:30 schreef Cara het volgende:
VI Vrijdag, minstens 10 keer: Ali B onderbreekt verhaal van Gijp of Derksen, krijgt dan een tegenvraag en geeft vervolgens de intelligente reply: mwwahhhuhmmwahhaiijmmmwhmmm
Kijk uit wat je zegt over de baas van Fok.quote:
Spelershome Adoquote:
Frits is gewoon van nature een onbeschofte, bekrompen hufter. Dat hij alcoholist is, is eigenlijk nog 1 van de minst trieste dingen aan zijn betekenisloze bestaan.quote:
Je ergert je aan Ali B.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
Ik irriteerde me mateloos aan Ali B.
Betwetertje
wie niet....is toch ook een walgelijk figuur...met zn agressieve geschreeuw wat een nare vent joh.....hopelijk voorlopig niet meer op de gastenlijst die flapdrol!quote:
Je bent echt jong hè ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind hem ook geen meerwaarde :/
Liever Schelvis. Die ken ik nu ook sinds 2 weken.
De tijden dat hij bij de NOS op zondagavond het Italiaanse voetbal deed zijn toch niet zo heel lang geleden dacht ikquote:
Daarna nog veel meer gedaan.Maar je hebt gelijk. Mijn post kwam niet leuk over.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De tijden dat hij bij de NOS op zondagavond het Italiaanse voetbal deed zijn toch niet zo heel lang geleden dacht ik.
een van de programma;s waar ik mooie jeugdherinneringen aan koester........heerlijk was dat altijd, zo op de zondagavond nog even niet aan school denken en in 45 minuten de leukste samenvattingen voorgeschoteld krijgen uit de Serie A en Spanje.....gepresenteerd door Emile of Annette....toen voetbal nog ECHT leuk was en er een handjevol Nederlandse echte vedetten buiten de eigen landsgrenzen hun brood verdienden....Koetje, Basten, Gullit....die tijd zeg maarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De tijden dat hij bij de NOS op zondagavond het Italiaanse voetbal deed zijn toch niet zo heel lang geleden dacht ik.
Toen hadden we nog de Rai hier op tv. Keek ernaar door de Nederlanders.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
een van de programma;s waar ik mooie jeugdherinneringen aan koester........heerlijk was dat altijd, zo op de zondagavond nog even niet aan school denken en in 45 minuten de leukste samenvattingen voorgeschoteld krijgen uit de Serie A en Spanje.....gepresenteerd door Emile of Annette....toen voetbal nog ECHT leuk was en er een handjevol Nederlandse echte vedetten buiten de eigen landsgrenzen hun brood verdienden....Koetje, Basten, Gullit....die tijd zeg maar
ja, dat was altijd feest inderdaad....als er geen calcio was was er wel een of andere gepimpte nep-quiz bezig met 20 lekkere wijven en 1 vies oud mannetje die alles aan elkaar praatte....geniaal...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen hadden we nog de Rai hier op tv. Keek ernaar door de Nederlanders.
Maar als je dat ziet weet je hoe goed Studio Sport is.
Geen probleen natuurlijk. Toen ik gepost had dacht ik dat je het verkeerd op zou kunnen vatten.quote:
Jij krijgt mij niet boosquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen probleen natuurlijk. Toen ik gepost had dacht ik dat je het verkeerd op zou kunnen vatten.
Met Monique Sluiter als host.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:16 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja, dat was altijd feest inderdaad....als er geen calcio was was er wel een of andere gepimpte nep-quiz bezig met 20 lekkere wijven en 1 vies oud mannetje die alles aan elkaar praatte....geniaal...
oh ja ze mochten die goals niet laten zien he haha, hadden ze de rechten niet van ofzo?!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Monique Sluiter als host.
En als er dan een samenvatting was zapten ze net weg als de bal over de doellijn ging.
Hij was ook echt zwaar chagrijnigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:45 schreef Hamilcar het volgende:
Kan die Ali niet in een greppel vallen? Die gozer is zo godsgruwelijk vervelend.
Dat is gewoon zijn Noord-Afrikaanse temperament.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:00 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Hij was ook echt zwaar chagrijnig
die tijd ja, maar dan nog een jaartje of 8 daarvoor.....met Koeman, Gullit, Van Basten en Been als enige Nederlandse vedetten in het buitenland en een Barcelona met Bakero, Beguiristain, Zubizareta, Stoichkov, Romario en Real met Hugo Sanchez, Butragueno, Manuel Sanchiz, Fernando Hierro en Bugnoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Iemand die het nog ergens ter download heeft liggen? Via RTL Gemist vind ik de kwaliteit toch minder dan de mp4's die hier wel eens gepost werden. En ik kijk het liever op mijn TV dan via de PC (die alleen aan mijn TV verbonden is via S-Video).
Trouwens, dat van die samenvattingen op zondag-avond was tot 10 jaar gelden nog zo. Alle belangrijke buitenlandse competities (Serie A, Primera Division en Premier League) kwamen voorbij. Eerst om 7 uur de Eredivisie, en daarna in de avond ergens het buitenlands voetbal. Mooi materiaal om over te praten de volgende dag op school. In die tijd keek ik ook nog alles en was ik echt overal van op de hoogte. Maar dat had ook te maken met topspelers die we overal hadden zitten, en de allure van die spelers. Prachtvoetbal van Oranje, toffe spelers als Davids, Kluivert, Bergkamp ipv die houthakkers van nu die totaal niet aanspreken (een Sneijder en Van Persie daar gelaten). Barcelona met acht Nederlanders, een super mooi Real Madrid met spelers als Suker, Mijatovic, Redondo... En ook in de vaderlandse competitie hadden we gewoon leuke spelers, die tegenwoordig totaal niet haalbaar meer zijn. Nilis, Kezman, Nikiforov, Babangida, een Machlas die Europees topscorer kon worden bij Vitesse, dat gedoe met Aalbers. En het idee dat het maar 5 jaar geleden was dat een Nederlandse club de CL had gewonnen. Dat vond ik toen al vrij lang geleden, maar dit jaar die die halve finale van PSV ook al zo lang geleden....
Maar ik draaf door. Om kort te gaan: Ouder worden is kut.
Iemand een mp4tje?
ze kunnen hem als pispaal gebruiken, heeft hij toch niet door. En iemand die elke keer zegt hoe goed en aardig je bent, ja dat is goed voor de ego's. Hij zal ze misschien ook 1 of 2 keer zien per jaar bij een voetbalgebeurenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:34 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik snap trouwens niet dat die voetballers met die Marokkaanse onbenul om willen gaan. Het zegt wel erg veel over het niveau dat zo'n schreeuwertje een graag geziene gast is bij bijv. het Nederlands elftal.
Maar dan wel een pispaal die op bruiloften wordt uitgenodigd, tijdens toernooien optreedt voor de spelers - wie zit daar op te wachten zul je denken? -, spelers prive ziet en belt etc.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
ze kunnen hem als pispaal gebruiken, heeft hij toch niet door. En iemand die elke keer zegt hoe goed en aardig je bent, ja dat is goed voor de ego's. Hij zal ze misschien ook 1 of 2 keer zien per jaar bij een voetbalgebeuren
ja het zegt veel over het IQ niveau van die spelersquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:45 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Maar dan wel een pispaal die op bruiloften wordt uitgenodigd, tijdens toernooien optreedt voor de spelers - wie zit daar op te wachten zul je denken? -, spelers prive ziet en belt etc.
Nu moeten ze dat ook allemaal lekker zelf weten, maar ik erger me al dood als ik hem een kwartiertje op tv zie.
Zegt meer over t IQ van de gemiddelde VI kijkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja het zegt veel over het IQ niveau van die spelers
Ik heb geen kwartier nodig hoor haha, hij voegt echt helemaal niets toe, eerder af
Jij vind de grappen van Tijl en Ali leuk ? Nou gefeliciteerd. Als het over voetbal gaat, worden ze alletwee genegeerd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 03:41 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Zegt meer over t IQ van de gemiddelde VI kijkerAli B is echt niet dom hoor. Soms misschien een beetje een grote bek, maargoed, moet je een beetje doorheen kijken. Best een sympathieke gast hoor
Zelfde met Tijl, daar zitten jullie ook altijd allemaal zo over te janken. Snap dat echt niet. Beetje kortzichtig gedrag. Maar dat heb je wel vaker met voetbalfans I suppose
Het is meer zo dat jij kortzichtig bent door te denken dat het schijtlollige gewauwel van Tijl overal wel uit de verf moet komen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 03:41 schreef gnilrednoz het volgende:
Zelfde met Tijl, daar zitten jullie ook altijd allemaal zo over te janken. Snap dat echt niet. Beetje kortzichtig gedrag. Maar dat heb je wel vaker met voetbalfans I suppose
Lid van de fanclub?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Jij vind de grappen van Tijl en Ali leuk ? Nou gefeliciteerd. Als het over voetbal gaat, worden ze alletwee genegeerd.
jezus zeg, je zal zulke fans hebben....quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lid van de fanclub?
http://www.tijlbeckand-fansite.nl/wiezijnwij.html
Vanavond al wel ff bij Doordekken, denk ik.quote:
Nee, omdat je er geen fuck van begrijpt wat er bij VI wordt gevraagd en aan het eind van jouw post een idiote veronderstelling deed.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:54 schreef gnilrednoz het volgende:
Lama-groupies?Alleen omdat ik geen complete calimero ben?
Waarom?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:02 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Vanavond al wel ff bij Doordekken, denk ik.
Deze is ook leuk. Hoe ze lacht om Gijp's grappen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef BB-King het volgende:
Wanneer verschijnt het nieuwe barmeisje in de OP... Berdien komt volgens mij nooit meer terug.
Nee hoor, ik snap prima wat er bij VI gevraagd wordtquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:00 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, omdat je er geen fuck van begrijpt wat er bij VI wordt gevraagd en aan het eind van jouw post een idiote veronderstelling deed.
Luijxkxcksquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Genee lag weer in een deuk net in Doordekken om die spelert die moest schijten en dat in 30seconden deed
Daar geef je dan anders weinig blijk van.quote:Op maandag 4 oktober 2010 05:53 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snap prima wat er bij VI gevraagd wordtSorry, je hebt het mis
Nee, jij hebt het mis. Tijl is kut en Johan heeft dat al bevestigd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 05:53 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snap prima wat er bij VI gevraagd wordtSorry, je hebt het mis
Wie zegt dat Henk en Ali wel goede gasten zijn ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:40 schreef gnilrednoz het volgende:
Jullie zijn zo dom he. Ik heb toch nergens gezegd dat Tijl ideaal is voor VI? Echt hoor. Er zijn natuurlijk betere mensen voor in een voetbalprogramma. Waar ik me aan stoor is dat jullie zonder echt goede reden zo onwijs anti sommige personen zijn. Ik heb jullie nooit zo negatief over bijv. Henk Westbroek gehoord. Ik heb dan 10x liever Ali B of Tijl dan die dumbass. Maar misschien zijn jullie gewoon bad judges of character, dan kan ik jullie niet verder helpen.
Jij snapte niet waarom er over Tijl wordt geklaagd in een VI-context en noemt andere mensen dom..quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:40 schreef gnilrednoz het volgende:
Jullie zijn zo dom he. Ik heb toch nergens gezegd dat Tijl ideaal is voor VI? Echt hoor. Er zijn natuurlijk betere mensen voor in een voetbalprogramma. Waar ik me aan stoor is dat jullie zonder echt goede reden zo onwijs anti sommige personen zijn. Ik heb jullie nooit zo negatief over bijv. Henk Westbroek gehoord. Ik heb dan 10x liever Ali B of Tijl dan die dumbass. Maar misschien zijn jullie gewoon bad judges of character, dan kan ik jullie niet verder helpen.
Ik zie iedere keer een goede reden. Tijl heeft geen verstand van voetbal en hij is niet grappig. Twee goede redenen.quote:Waar ik me aan stoor is dat jullie zonder echt goede reden zo onwijs anti sommige personen zijn.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:03 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik weet dat ik zei dat ik niet meer zou reageren, maar ik wou alleen nog even zeggen dat:
1) Nee.
2) Nee, nee, nee.
3) Je zit er helemaal naast. Met alles wat je zegt in je laatste post (Lo-Fi dus).
4) Dit is echt mijn laatste post, ik vind je te dom om serieus verder mee te discussiëren. En dat meen ik echt. Ik ga nu daarom ook niet inhoudelijk in op wat je zegt. Maar zie punt 3.
1) Je begrijpt niet waarom er kritiek is op Tijl. (Zijn 'grappen' komen totaal niet uit de verf en voetbal-inhoudelijk voegt hij werkelijk niets toe).quote:Zelfde met Tijl, daar zitten jullie ook altijd allemaal zo over te janken. Snap dat echt niet. Beetje kortzichtig gedrag. Maar dat heb je wel vaker met voetbalfans I suppose
Die Jakhals is wel goedquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:31 schreef HaagsPietje het volgende:
vergeleken met de Hansie tijd zijn alle gasten tot nu toe gewoon zwaar kut
ja, sommige zouden het in de oude constructie goed doen op de vrijdag, maar 2 keer per week een nikszeggende gast is teveel van het goede.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:40 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik lees in die reacties:quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:40 schreef Friesz het volgende:
Tsjezus, wat was Jensen vanochtend vervelend over Johan.
http://sigaarsnor.blogspo(...)-met-wekelijkse.html
Jensen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:40 schreef Friesz het volgende:
Ja die reacties slaan nergens opquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:46 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ik lees in die reacties:
Anoniem zei
vi grijpt net naast nominatie televiesiering
Gouden Televizier-Ring 2010
Top 4 t/m 10 (op volgorde van stemmen):
4 – Voetbal International / VI oranje (RTL 7)
5 – Hello goodbye (NCRV)
6 – Boer Zoekt Vrouw (KRO)
7 – Flikken: Maastricht (Tros)
8 – Keuringsdienst Van Waarde (RVU)
9 – So You Think You Can Dance (RTL 5)
10 – Expeditie Robinson (RTL 5)
04-10-10 13:47
Ik ben het nu met frisse tegenzin aan het beluisteren.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:49 schreef Friesz het volgende:
[..]
Ja die reacties slaan nergens opMaar als je de tekst erboven leest, of beter het fragment luisterd dan krijg je een beter beeld wat ik bedoel
Dat dus.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:05 schreef Lo-Fi het volgende:
Derksen had zich al nooit met Jensen moeten inlaten in the first place.
Dat zou wel erg agressief zijn en persoonlijk zit ik er ook totaal niet op te wachten. Ik denk eerder dat ze op de homepage gewoon een banner plaatsen met een link naar de stream.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:26 schreef DrDentz het volgende:
Maar als je dus in de toekomst op VI.nl komt hoor je direct muziek?
Ah. Maar Johan zegt dat de site 300.000 bezoekers trekt dus de stream ook.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:27 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat zou wel erg agressief zijn en persoonlijk zit ik er ook totaal niet op te wachten. Ik denk eerder dat ze op de homepage gewoon een banner plaatsen met een link naar de stream.
Op die manier zou hij alleen maar bezoekers van de site verjagen en volgens mij heeft hij nog niet helemaal begrepen hoe het geimplementeerd zal gaan worden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ah. Maar Johan zegt dat de site 300.000 bezoekers trekt dus de stream ook.
Wat een vervelende vent inderdaadquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:40 schreef Friesz het volgende:
als dit lollig moest overkomen, dan is Tijl Beckand een eersteklas stand-up comedian vergeleken bij deze gefrustreerde mislukte tv-ster....quote:
Vergeet ook niet het mongooltje dat constant op de achtergrond mee loopt te brabbelen en te 'lachen'.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:23 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
als dit lollig moest overkomen, dan is Tijl Beckand een eersteklas stand-up comedian vergeleken bij deze gefrustreerde mislukte tv-ster....![]()
wat een flapdrol die Jensen
pure geldwolven en enge zakenmannetjes die 2quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:33 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Vergeet ook niet het mongooltje dat constant op de achtergrond mee loopt te brabbelen en te 'lachen'.
als voetballer een ware jeugdheld, maar als analist meer het type dat je bij SV aan tafel verwachtquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:16 schreef Spaulding het volgende:
Vanenburg.
Dat zag je toch al bij VI Oranje dat dat helemaal niks is.
Hij wordt toch serieuzer genomen dan jij denkt. Ik heb zelden zo'n snelle contract verlenging gezien als met Tyton! :pquote:
Als Steven weer eens een avontuur beleeft wordt Johan blijkbaar in de wachtrij gezet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:44 schreef Adelante het volgende:
Door Steven Seagal begint het vrijdag later!?!
Johan en Genee gaan dan daggeren.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:53 schreef Adelante het volgende:
Ben benieuwd wat ze in de tweede break gaan doen: bokspringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:56 schreef chufi het volgende:
Ik ben dat gezeik over Nigel nu wel zat eigenlijk... Het was een ongelukkige overtreding punt...
Yep daarbij betwijfel ik of de Nederlandse media uberhaupt PL voetbal kijkt. Ook is het onzin dat hij als miskoop word gezien. Want hij is juist 1 van de meest gewaardeerde krachten. Natuurlijk blijft het resultaat verschrikkelijk, maar deze tackle is niet de juiste om er zo'n drama van te maken. Dan had je het na Spanje moeten doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:56 schreef chufi het volgende:
Ik ben dat gezeik over Nigel nu wel zat eigenlijk... Het was een ongelukkige overtreding punt...
Het is een optelsom.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yep daarbij betwijfel ik of de Nederlandse media uberhaupt PL voetbal kijkt. Ook is het onzin dat hij als miskoop word gezien. Want hij is juist 1 van de meest gewaardeerde krachten. Natuurlijk blijft het resultaat verschrikkelijk, maar deze tackle is niet de juiste om er zo'n drama van te maken. Dan had je het na Spanje moeten doen.
Wat een bullshit inderdaad. De Jong een miskoop? Wie regelmatig wedstrijden van City bekijkt weet dat hij daar praktisch wekelijk uitblinker is. Een van de beste verdedigende middenvelders van de wereld.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yep daarbij betwijfel ik of de Nederlandse media uberhaupt PL voetbal kijkt. Ook is het onzin dat hij als miskoop word gezien. Want hij is juist 1 van de meest gewaardeerde krachten. Natuurlijk blijft het resultaat verschrikkelijk, maar deze tackle is niet de juiste om er zo'n drama van te maken. Dan had je het na Spanje moeten doen.
Dat telt nietquote:
Veel succes met het vindenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Wanneer ligt Genee in een deuk om die spelert die moest poepen?
bijlmerramp....4 oktober 1992....quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zal wel over De Jong gaan, die minuut stilte.
was geloof ik een speler in de Jupiler league.quote:
ok dus toch Eredivisiequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
was geloof ik een speler in de Jupiler league.
Hij ging ineens van het veld af omdat hij moest poepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |