Voor Nederlandse les?quote:Op maandag 27 september 2010 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heeft de vliegtuig naar Nederland genomen...
Dus omdat dingen er soms niet direct opstaan. Terwijl het gratis is, en 99% van de tijd er nog de zelfde dag opstaat. Is voor jou een reden om het uit te kotsen?quote:
Heb nog eens een berichtje gestuurd toen the Bad Things van Jace Everett speelden (Theme van True Blood) - en dat misschien op CD komt... nooit wat op gehoord.quote:Op maandag 27 september 2010 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Waarom brengt Danny Vera niet een cd uit met alle covers die hij speelt bij VI
Dat is wel een aparte combinatie ja: de alles doordringende domheid van Ali B samen met de lichte wereldvreemdheid van Johan Derksen. Die laatste denkt dat alle rap zo ongeveer van dat niveau is. Hij verwacht er niets van, dus als het ietsje beter is, vindt hij het al knap.quote:Op maandag 27 september 2010 22:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weer zo'n geniale rap..
Ali: "Dit is Van der Vaart, hij is te dik, hij eet te veel taart"
Johan: "Indrukwekkend, hij gooit het er zo uit."
Ik zit nu een tijdje in het buitenland en ik ben zeer tevreden over RTL gemistquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus omdat dingen er soms niet direct opstaan. Terwijl het gratis is, en 99% van de tijd er nog de zelfde dag opstaat. Is voor jou een reden om het uit te kotsen?
tja, kan je verwachten he......typisch ajax-publiek.......fluiten en boe roepen bij het minste of geringstequote:Op dinsdag 28 september 2010 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus omdat dingen er soms niet direct opstaan. Terwijl het gratis is, en 99% van de tijd er nog de zelfde dag opstaat. Is voor jou een reden om het uit te kotsen?
Ik hoor juist het liefste van Halst, goede duidelijke uitleg en meestal komt zijn denkwijze wel overeen met die van mij. Zal niet zo snel humor meebrengen maar dat hoeft ook niet, dat ontstaat wel door de 3 vaste heren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het wel weer een leuke aflevering. Momenteel zijn Schelvis en Bos wel de leukste gasten, Van Halst vind ik niet zo interessant en de rest (Westbroek, Beckand, B.) voegen écht niets toe.
Bos is ook wel te pruimen jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het wel weer een leuke aflevering. Momenteel zijn Schelvis en Bos wel de leukste gasten, Van Halst vind ik niet zo interessant en de rest (Westbroek, Beckand, B.) voegen écht niets toe.
van halst past beter bij studio voetbal......puur over voetbal inhoudelijke zaken praten op een correcte juiste nette saaie slaapverwekkende wijze die mij in ieder geval niet interesseert.......4-4-2 of 3-4-3 met de punt naar achteren.....lekker belangrijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik hoor juist het liefste van Halst, goede duidelijke uitleg en meestal komt zijn denkwijze wel overeen met die van mij. Zal niet zo snel humor meebrengen maar dat hoeft ook niet, dat ontstaat wel door de 3 vaste heren.
Dan verschillen wij van mening.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:41 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
van halst past beter bij studio voetbal......puur over voetbal inhoudelijke zaken praten op een correcte juiste nette saaie slaapverwekkende wijze die mij in ieder geval niet interesseert.......4-4-2 of 3-4-3 met de punt naar achteren.....lekker belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |