Waarom is Beenhakker het ideale persoon? Met alle respect, maar die kerel heeft nog geen eurocent sponsorgeld in het laatje geluld en als er toch geen geld is om spelers te halen, wat heb je dan aan dat zogenaamde netwerk van Leo.quote:Op maandag 27 september 2010 20:08 schreef Friesz het volgende:
Ja, maar toch is het weer oud nieuws over Feyenoord. Ja dikke schulden, zeer matige spelers en Been en Beenhakker zijn de ideale personen voor Feyenoord op dit moment. En dat het legioen geduld moet hebben, blabla. Allemaal niets nieuws. Misschien dat er investeerders 20 miljoen erin willen stoppen, maar ook dat wordt zo vaak beweerd. Maar toch heb ik er zin in
Klopt die grap was vanochtend ook bij Jensenquote:Op maandag 27 september 2010 20:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Typisch zo'n Gijp grap die hij ook weer bij Jensen gaat vertellen.
Scout zat weer op de tribune ja. Everton had ook interesse en volgens de zaakwaarnemer van Ibi nog 16 andere clubsquote:Op maandag 27 september 2010 20:42 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Schakelde in op het moment dat Afellay op de achtergrond te zien was.. ging het er weer over dat die zijn contract niet gaat verlengen of dat Athletico interesse zou hebben?
Ja ik hoop zo dat die club degradeerd, onsymphatiek clubje, altijd mazzel met niet niet degraderen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef Ormasia het volgende:
Willem II overgenomen!?![]()
Kom pas na de degradatie van Willem II.
Nog liever Sparta :-)quote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Friesz het volgende:
[..]
Ja ik hoop zo dat die club degradeerd, onsymphatiek clubje, altijd mazzel met niet niet degraderen.
De goede oude tijd toen Willem 2 nog CL baldequote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Friesz het volgende:
[..]
Ja ik hoop zo dat die club degradeerd, onsymphatiek clubje, altijd mazzel met niet niet degraderen.
Die zaakwaarnemer zal nu wel trillend op de bank zitten, wachtend op wat Knipping te zeggen heeft.quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Scout zat weer op de tribune ja. Everton had ook interesse en volgens de zaakwaarnemer van Ibi nog 16 andere clubs![]()
Alweerquote:Op maandag 27 september 2010 21:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Na de pauze gaat het over Feyenoord
Okquote:Op maandag 27 september 2010 21:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Veel negatief 010 en positief 020 nieuws
Mooi he Brabantsquote:Op maandag 27 september 2010 21:48 schreef Reddiablo het volgende:
Helemaal niets van te volgen van die man bij RvN - waar was de ondertiteling?
quote:Op maandag 27 september 2010 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Driessen was wel weer creatief hoor!
Ik kauf hem nietquote:Op maandag 27 september 2010 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Waarom brengt Danny Vera niet een cd uit met alle covers die hij speelt bij VI
Weer zo'n geniale rap..quote:Op maandag 27 september 2010 21:59 schreef Friesz het volgende:
Vrijdag weer die knuffel-Marokkaan, joepie
Iddquote:Op maandag 27 september 2010 22:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weer zo'n geniale rap..
Ali: "Dit is Van der Vaart, hij is te dik, hij eet te veel taart"
Johan: "Indrukwekkend, hij gooit het er zo uit."
inderdaadquote:
Ja ik zag het ook.quote:Op maandag 27 september 2010 22:21 schreef Doublepain het volgende:
Wat een kut kind ben je dan om Van Nistelrooy een Barça shirt laten signeren...
Die heeft de vliegtuig naar Nederland genomen...quote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef DrDentz het volgende:
Wat geniaal dat die keeper gewoon stopt.
na de winterstop bij psv?quote:Op maandag 27 september 2010 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heeft de vliegtuig naar Nederland genomen...
Heerenveen zoekt nog een keeper..quote:
Voor Nederlandse les?quote:Op maandag 27 september 2010 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heeft de vliegtuig naar Nederland genomen...
Dus omdat dingen er soms niet direct opstaan. Terwijl het gratis is, en 99% van de tijd er nog de zelfde dag opstaat. Is voor jou een reden om het uit te kotsen?quote:
Heb nog eens een berichtje gestuurd toen the Bad Things van Jace Everett speelden (Theme van True Blood) - en dat misschien op CD komt... nooit wat op gehoord.quote:Op maandag 27 september 2010 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Waarom brengt Danny Vera niet een cd uit met alle covers die hij speelt bij VI
Dat is wel een aparte combinatie ja: de alles doordringende domheid van Ali B samen met de lichte wereldvreemdheid van Johan Derksen. Die laatste denkt dat alle rap zo ongeveer van dat niveau is. Hij verwacht er niets van, dus als het ietsje beter is, vindt hij het al knap.quote:Op maandag 27 september 2010 22:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weer zo'n geniale rap..
Ali: "Dit is Van der Vaart, hij is te dik, hij eet te veel taart"
Johan: "Indrukwekkend, hij gooit het er zo uit."
Ik zit nu een tijdje in het buitenland en ik ben zeer tevreden over RTL gemistquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus omdat dingen er soms niet direct opstaan. Terwijl het gratis is, en 99% van de tijd er nog de zelfde dag opstaat. Is voor jou een reden om het uit te kotsen?
tja, kan je verwachten he......typisch ajax-publiek.......fluiten en boe roepen bij het minste of geringstequote:Op dinsdag 28 september 2010 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus omdat dingen er soms niet direct opstaan. Terwijl het gratis is, en 99% van de tijd er nog de zelfde dag opstaat. Is voor jou een reden om het uit te kotsen?
Ik hoor juist het liefste van Halst, goede duidelijke uitleg en meestal komt zijn denkwijze wel overeen met die van mij. Zal niet zo snel humor meebrengen maar dat hoeft ook niet, dat ontstaat wel door de 3 vaste heren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het wel weer een leuke aflevering. Momenteel zijn Schelvis en Bos wel de leukste gasten, Van Halst vind ik niet zo interessant en de rest (Westbroek, Beckand, B.) voegen écht niets toe.
Bos is ook wel te pruimen jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het wel weer een leuke aflevering. Momenteel zijn Schelvis en Bos wel de leukste gasten, Van Halst vind ik niet zo interessant en de rest (Westbroek, Beckand, B.) voegen écht niets toe.
van halst past beter bij studio voetbal......puur over voetbal inhoudelijke zaken praten op een correcte juiste nette saaie slaapverwekkende wijze die mij in ieder geval niet interesseert.......4-4-2 of 3-4-3 met de punt naar achteren.....lekker belangrijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik hoor juist het liefste van Halst, goede duidelijke uitleg en meestal komt zijn denkwijze wel overeen met die van mij. Zal niet zo snel humor meebrengen maar dat hoeft ook niet, dat ontstaat wel door de 3 vaste heren.
Dan verschillen wij van mening.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:41 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
van halst past beter bij studio voetbal......puur over voetbal inhoudelijke zaken praten op een correcte juiste nette saaie slaapverwekkende wijze die mij in ieder geval niet interesseert.......4-4-2 of 3-4-3 met de punt naar achteren.....lekker belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |