Nee ik heb zelden zo een slechte binnenkomer gezienquote:Op maandag 20 september 2010 23:16 schreef msnk het volgende:
Wat vond ik het toch heerlijk dat niemand maar dan ook echt niemand ook maar moest glimlachen bij de opmerkingen van die Tijl. Heerlijk
Kun je deze ook in volledig scherm afspelen op één of andere manier?quote:Op maandag 20 september 2010 22:43 schreef Disko.Krali het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:12 schreef Rembrand21 het volgende:
Ben ik de enige die Hansie mist....
Hij zei dat hij op het laatste moment een snabbel van Genee over kon nemen. Waarsch. heeft hij daar de hele weg naar de studio toe erover nagedacht en nog wat het 1 van de sneuste momenten ooit in VI.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:51 schreef satecl het volgende:
En hoe ging die slechte binnenkomer van hem ookalweer...?
Ik snap die humor nog steeds nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef Onverstoorbaar het volgende:
[..]
Hij zei dat hij op het laatste moment een snabbel van Genee over kon nemen. Waarsch. heeft hij daar de hele weg naar de studio toe erover nagedacht en nog wat het 1 van de sneuste momenten ooit in VI.
Tijl heeft er gewoon geen fuck te zoeken en je ziet aan zijn houding dat hij dat zelf ook door begint te krijgen (eindelijk).
Die kerel past echt niet bij dit programma. En de hele tijd irritante opmerkingen maken om grappig te lijken.quote:
Het gaat er ook vooral om hoe je iets zegt en dat is ook vrij waardeloos in het geval van Tijl.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:58 schreef DrDentz het volgende:
Toch denk ik dat als Gijp te laat binnenkomt en zegt "Ja sorry ik moest even een schnabbel van Wilfred overnemen" de hele zaal zou lachen.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kun je deze ook in volledig scherm afspelen op één of andere manier?
Wat een totale drama inderdaad gisteren. Wat denk Tijl er eigenlijk zelf van? Heeft deze jongen zo weinig zelfkritiek dat hij zichzelf maar blijft uitnodigen? Als je elke keer de plank volledig misslaat weiger je toch voortaan om in de uitzending te willen komen? Dit gaat echt nergens over. Hij heeft toch geen contract met RTL dat hij perse in de uitzending van VI moet komenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef Onverstoorbaar het volgende:
[..]
Hij zei dat hij op het laatste moment een snabbel van Genee over kon nemen. Waarsch. heeft hij daar de hele weg naar de studio toe erover nagedacht en nog wat het 1 van de sneuste momenten ooit in VI.
Tijl heeft er gewoon geen fuck te zoeken en je ziet aan zijn houding dat hij dat zelf ook door begint te krijgen (eindelijk).
Johan heeft het er altijd over dat mensen soms tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.. Dit lijkt me zo'n gevalletje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een totale drama inderdaad gisteren. Wat denk Tijl er eigenlijk zelf van? Heeft deze jongen zo weinig zelfkritiek dat hij zichzelf maar blijft uitnodigen? Als je elke keer de plank volledig misslaat weiger je toch voortaan om in de uitzending te willen komen? Dit gaat echt nergens over. Hij heeft toch geen contract met RTL dat hij perse in de uitzending van VI moet komen.
Tijl doet toch humorprogramma's bij RTL, RTL moet op zijn minst die jongen zelf in bescherming nemenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:40 schreef Onverstoorbaar het volgende:
[..]
Johan heeft het er altijd over dat mensen soms tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.. Dit lijkt me zo'n gevalletje.
Ze proberen Tijl gewoon te helpen, want is toch wel heeeeel erg pijnlijk als helemaal niemand lacht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Tijl doet toch humorprogramma's bij RTL, RTL moet op zijn minst die jongen zelf in bescherming nemen.
Het meest grappige is overigens dat vaak Van der Gijp en Derksen als enigen om Tijl lachen.
Misschien moeten ze bij RTL een lachband proberen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze proberen Tijl gewoon te helpen, want is toch wel heeeeel erg pijnlijk als helemaal niemand lacht.
Johan ook voordat Tijl kwam: "Dit wordt lachen!!!"quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef pberends het volgende:
Doodse stilte bij 'grap' Tijl Beckand
Kan toch? Ja.
Haha ja dat was nog het mooiste.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Johan ook voordat Tijl kwam: "Dit wordt lachen!!!"
Vervolgens heeft ie leedvermaak als de grap van Tijl mislukt.
Je kan dit toch geen nieuws noemen man? Dit doe je overigens wel vaker, lig je de hele dag voor de buis ofzo?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef pberends het volgende:
Kan toch? Ja.
Ik had het sterker gevonden als je komiek tussen haakjes had gezet in het bericht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef pberends het volgende:
Kan toch? Ja.
Ja, vandaar dat ik het pas een dag later postquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:39 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Je kan dit toch geen nieuws noemen man? Dit doe je overigens wel vaker, lig je de hele dag voor de buis ofzo?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:41 schreef Onverstoorbaar het volgende:
[..]
Ik had het sterker gevonden als je komiek tussen haakjes had gezet in het bericht.
Volgens wiki is het zelfs een standup comedian / cabaretier.quote:
Ja dan ga je je maar verdiepen in statistiekjes over de Serie A.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:48 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Emile Schelvis in actie.
whehehehe!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:48 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Emile Schelvis in actie.
Oh noes, Johan. Watskeburtquote:Wegens onverwachte afwezigheid van Johan Derksen kan er vandaag geen aflevering worden opgenomen van Beste Johan, de rubriek waarin de VI-hoofdredacteur vragen van lezers beantwoordt. Volgende week volgt een nieuwe aflevering.
Zou me niets verbazen neequote:Op woensdag 22 september 2010 17:39 schreef vivelafete het volgende:
Ik heb vernomen dat hij even een dag wilde bijkomen van de grapjes van Tijl.
JD heeft nog nooit een griepje gehad en zal nooit in zn leven een griepje krijgen.Die 3 zijn nog nooit afwezig geweestquote:
Ik kijk Voetbal inside/Voetbal International als van uitzending 1, en kan me inderdaad niet herinneren dat ze ooit afwezig zijn geweest. (Ja op Genee zijn uitstapje bij Talpa na dan uiteraardquote:Op woensdag 22 september 2010 23:33 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
JD heeft nog nooit een griepje gehad en zal nooit in zn leven een griepje krijgen.Die 3 zijn nog nooit afwezig geweest
goeie combi..quote:Op donderdag 23 september 2010 12:30 schreef honda1990 het volgende:
Zonde dat ik op vrijdag altijd sportschool + kroeg zit.
René is gewoon fucking grappig. Hij kan m.i. niets grof zeggen. Thans zo vat ik t nooit opquote:Op donderdag 23 september 2010 17:55 schreef j95 het volgende:
Waarschijnlijk al over gehad, maar die opmerking van Rene Maandag, die was toch best hard. 'Die is verstandelijk gehandicapt!'. Toch moest ik grinniken, jullie?
René is wel wat wereldvreemd in de zin dat hij zich niet kan indenken dat sommige mensen moeite met zo'n opmerking hebben. Vooral ook omdat hij er totaal niets kwaads mee bedoelt.. Het zal ook wel meespelen dat het hem geen zak interesseert wat de mensen voor de buis van hem denken.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:55 schreef j95 het volgende:
Waarschijnlijk al over gehad, maar die opmerking van Rene Maandag, die was toch best hard. 'Die is verstandelijk gehandicapt!'. Toch moest ik grinniken, jullie?
Net zoals hij ooit een neger een kleine teringaap noemde, en vervolgens heel verbaasd reageerde op de reactie van het publiek en Wilfredquote:Op donderdag 23 september 2010 20:33 schreef Onverstoorbaar het volgende:
[..]
René is wel wat wereldvreemd in de zin dat hij zich niet kan indenken dat sommige mensen moeite met zo'n opmerking hebben. Vooral ook omdat hij er totaal niets kwaads mee bedoelt.. Het zal ook wel meespelen dat het hem geen zak interesseert wat de mensen voor de buis van hem denken.
Zelf kon ik er juist daardoor ook wel erg om lachen.
Dat klopt ja, maar René komt er altijd nog wel mee weg. Over een man als Genee zou iedereen heen vallen.. Al zal Genee nooit echt uitspraken doen waar veel mensen aanstoot aan kunnen nemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Net zoals hij ooit een neger een kleine teringaap noemde, en vervolgens heel verbaasd reageerde op de reactie van het publiek en Wilfred
En die opmerking over homo's natuurlijk
Waarom speciaal voor vanavond...? We zijn toch alweer een tijdje onderweg..quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef HaagsPietje het volgende:
yes! m'n voetbal/VI moeheid lijkt ten einde......kijk voor het eerst weer dit seizoen al de hele middag uit naar de uitzending van vanavond, lekker met een pilsje op de bank!
ja, maar omdat VI de hele zomer door is gegaan, we het WK gehad hebben en gelijk daarop in de vrij matige eredivisie belandden, had ik het effe helemaal gehad met voetbal en VI. Ook omdat HansieHansie er niet meer bij is etc. wennen aan nieuwe gezichten.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom speciaal voor vanavond...? We zijn toch alweer een tijdje onderweg..
Ik vind vi nooit vervelen, het is natuurlijk wel balen dat Hans er niet meer bij zit. Maar he, we hebben Renéquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja, maar omdat VI de hele zomer door is gegaan, we het WK gehad hebben en gelijk daarop in de vrij matige eredivisie belandden, had ik het effe helemaal gehad met voetbal en VI. Ook omdat HansieHansie er niet meer bij is etc. wennen aan nieuwe gezichten.....
maar nu het weer slechter wordt en het vroeger donker is mag het van mij weer losgaan....heerlijk!
Rene is inderdaad ook 1 van de vier die het programma dragen en een gezicht geven, maar ik vind Hans oprechter een echter.....vaak zie ik rene lachen om zn eigen grappen maar zodra iemand anders de spotlight op zich gericht heeft en waar alle aandacht naartoe gaat zit hij er als een zuurpruim bij en zodra er een grap over rene wordt gemaakt geeft ie helemaal niet thuis...dan reageert ie niet en lult er snel overheen.....vooral tijdens VI Oranje viel me dat op...maar goed, zoals gezegd, stuk voor stuk prachtige figuren en ben benieuwd naar vanavond!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:14 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik vind vi nooit vervelen, het is natuurlijk wel balen dat Hans er niet meer bij zit. Maar he, we hebben René
Daar moet je eigenlijk overheen kijken, en gewoon blijven genieten van dat piep lachje van hemquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:17 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Rene is inderdaad ook 1 van de vier die het programma dragen en een gezicht geven, maar ik vind Hans oprechter een echter.....vaak zie ik rene lachen om zn eigen grappen maar zodra iemand anders de spotlight op zich gericht heeft en waar alle aandacht naartoe gaat zit hij er als een zuurpruim bij en zodra er een grap over rene wordt gemaakt geeft ie helemaal niet thuis...dan reageert ie niet en lult er snel overheen.....vooral tijdens VI Oranje viel me dat op...maar goed, zoals gezegd, stuk voor stuk prachtige figuren en ben benieuwd naar vanavond!
René kan er inderdaad moeilijk mee omgaan als het persoonlijk wordt. Als het echt grappig is dan gaat het nog wel, maar ze zouden hem bijv. nooit een vraag over zijn zoon moeten stellen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:17 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Rene is inderdaad ook 1 van de vier die het programma dragen en een gezicht geven, maar ik vind Hans oprechter een echter.....vaak zie ik rene lachen om zn eigen grappen maar zodra iemand anders de spotlight op zich gericht heeft en waar alle aandacht naartoe gaat zit hij er als een zuurpruim bij en zodra er een grap over rene wordt gemaakt geeft ie helemaal niet thuis...dan reageert ie niet en lult er snel overheen.....vooral tijdens VI Oranje viel me dat op...maar goed, zoals gezegd, stuk voor stuk prachtige figuren en ben benieuwd naar vanavond!
Waarom niet over zijn zoon?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:06 schreef Onverstoorbaar het volgende:
[..]
René kan er inderdaad moeilijk mee omgaan als het persoonlijk wordt. Als het echt grappig is dan gaat het nog wel, maar ze zouden hem bijv. nooit een vraag over zijn zoon moeten stellen.
Rene is 100 procent for realquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:17 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Omdat Henkie langskomtquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom speciaal voor vanavond...? We zijn toch alweer een tijdje onderweg..
Het was als voorbeeld bedoeld. Het is iets persoonlijks en dan zie je vaak aan de reactie van René dat hij zich daar niet prettig bij voelt. Althans zo is dat op mij wel vaker over gekomen.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hopelijk komt jamiroquai als special guest!
Neequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het nieuws van Johan al geweest?
Nu komt 'ie los hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
De lol is er bij Rene imo. wel een beetje vanaf
Idd die man lult te veel:P, . Prem de 2de ^^.quote:
Zat ik ook te bedenken, gewoon en masse stemmen op Johan Derksen en kijken of ie woord houdtquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef tralalala het volgende:
Is er eigenlijk een fok actie geweest voor de televisiering?
Zal toch geniaal zijn als Johan iets wint.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zat ik ook te bedenken, gewoon en masse stemmen op Johan Derksen en kijken of ie woord houdt
Henk is een held, evenals Premmiequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:02 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Ik snap je enthousiasme. Na Thijl is elke gast een held
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef rub3n het volgende:
Iemand wilde gewoon 2 glazen melkquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef marcodej het volgende:
Tappen kan ze niet, meisje Vera.
[ afbeelding ]
Dankquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef rub3n het volgende:
Ik heb al op Derksen, Vd Gijp en VI gestemd op de site.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zat ik ook te bedenken, gewoon en masse stemmen op Johan Derksen en kijken of ie woord houdt
tering, verbaas me regelmatig hoe wereldvreemd mensen soms inderdaad kunnen zijn.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:33 schreef bascross het volgende:
[..]
Grafnummer.Klassieker van Henk Westbroek.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef marcodej het volgende:
Tappen kan ze niet, die Escha.
[ afbeelding ]
Ach alles wat je zegt klopt, maar het was gister dan ook wel een erg oninteressante aflevering. Waar hij ook weinig inbreng kon hebben. Er is zowat alleen maar over het gezeik bij Feyenoord gepraat. Wat eigenlijk een samenvatting was van al bekende problemen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:56 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tering, verbaas me regelmatig hoe wereldvreemd mensen soms inderdaad kunnen zijn.....![]()
inderdaad een klassieker, maar als gast snap ik niet wat ie bij VI doet...aan alles merk je dat voetbal em eigenlijk maar weinig boeit en puur een "gelegenheidssupporter" is......hij weet er niks vanaf en dan denk ik, zet er dan gewoon een opblaaspop neer ofzo
fipo gemachtquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
'Tijl Beckand blijft welkom bij VI'.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
Toch totaal absurd dat gastoptredens zijn vastgelegdquote:"Johan heeft gezegd dat Tijl nog moet groeien in zijn rol als sidekick. Vooral aan zijn voetbalkennis moet hij nog werken. Maar Tijl zal zeker één keer in de maand blijven aanschuiven bij het programma. Zo is dat ook contractueel vastgelegd", aldus Van Dam.
hoe zielig ben je dan zelf als je maar blijft komen ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
Voegt helemaal niks toe. Net als Henk Westbroek.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
'Tijl Beckand blijft welkom in VI'.
Ik zag hem gister op TV Rijnmond bij 1 of ander voetbal praatprogramma.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voegt helemaal niks toe. Net als Henk Westbroek.
Ik mis HKJ
Net weer die binnenkomst "grap" van em bekeken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
'Tijl Beckand blijft welkom in VI'.
Hij is ook op radio Veronica te horen. 9/10 gaat het vooral over z'n vrouw Sophie ipv voetbalquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik zag hem gister op TV Rijnmond bij 1 of ander voetbal praatprogramma.Daardoor ben ik gewoon blijven hangen om HKJ toch nog te kunnen zien.
vanaf 2:30 begint Johan over Rene en verdedigenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
Wie weet dat stuk dat van der Gijp nooit achter z'n mannetje aan liep te vinden?
Het ging nog wel die Henk Westbroek.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voegt helemaal niks toe. Net als Henk Westbroek.
Ik mis HKJ
Ik heb met volle teugen genoten van alle doemverhalen over Feyenoord. Hoe ze 40 miljoen schuld hebben, dat ze de complete selectie dreigen kwijt te raken voor 0 euro, het miljoenencontract van Mario Been en de achterstallige salarissen die nog aan v Bronkrorst, Makkaay en Landzaat betaald moeten worden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach alles wat je zegt klopt, maar het was gister dan ook wel een erg oninteressante aflevering. Waar hij ook weinig inbreng kon hebben. Er is zowat alleen maar over het gezeik bij Feyenoord gepraat. Wat eigenlijk een samenvatting was van al bekende problemen.
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Het ging nog wel die Henk Westbroek.
Typerend hoe hij zei over Ajax: "Het is nog een voordeel dat het een uit-wedstrijd is, dan heb je tenminste niet zo'n last van het verwende Ajax-publiek".
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vanaf 2:30 begint Johan over Rene en verdedigen
Johan weet toch ook dat Feyenoord een optie heeft voor Cabral, Martins Indi en Casteignos ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik heb met volle teugen genoten van alle doemverhalen over Feyenoord. Hoe ze 40 miljoen schuld hebben, dat ze de complete selectie dreigen kwijt te raken voor 0 euro, het miljoenencontract van Mario Been en de achterstallige salarissen die nog aan v Bronkrorst, Makkaay en Landzaat betaald moeten worden.
Met als gevolg een plaats in de middenmoot van het rechterrijtje.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vanaf 2:30 begint Johan over Rene en verdedigen
Het is allemaal geen nieuws natuurlijk. Dit wisten we vorig jaar al. En het jaar daarvoor wsl. ook al.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik heb met volle teugen genoten van alle doemverhalen over Feyenoord. Hoe ze 40 miljoen schuld hebben, dat ze de complete selectie dreigen kwijt te raken voor 0 euro, het miljoenencontract van Mario Been en de achterstallige salarissen die nog aan v Bronkrorst, Makkaay en Landzaat betaald moeten worden.
Met als gevolg een plaats in de middenmoot van het rechterrijtje.
Een inwoner van Utrecht is een Utrechter. Een Utrechtenaar is een homo (dan ben je dus van achter de Dom).quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Hij is een Utrechtenaar in hart en nieren.
Ik zal voor de gein Peter R. de Vries wel eens zien willen aanschuiven. Iemand met heel veel voetbal kennis
Maar ik denk dat hij daar niet objectief genoeg voor is.
Makkelijk scoren hé als ze over ons beginnen. Als Johan niet hapt op Genee dan gooien ze het maar weer over Feyenoord.quote:Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef Friesz het volgende:
Ja best wel raar eigenlijk dat ze bijna iedere uitzending weer over de problemen bij Feyenoord spreken. Nu weten we het wel een keer hoor. En dan ook nog zo'n wijze huisvader bij de bar van VI met wat 'nieuws' daarover komen. Ja, ik weet wel Feyenoord heeft veel supporters dus interresanter om over te praten dan bijv. een FC Groningen, maar toch. Het is iedere keer weer hetzelfde verhaal.
quote:Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef DrDentz het volgende:
Johan moet even zeggen dat Jan die videoanalyses niet zelf maakt.
Hij heeft er wel verstand vanquote:Op maandag 27 september 2010 17:26 schreef Friesz het volgende:
[..]
idd. Verder voegt Van Halst niets toe aan het programma qua sfeer. Saaie prater.
Ze hebben het er elke week wel overquote:Op maandag 27 september 2010 17:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als je ziet hoe in het Feyenoordtopic de positie van Mario Been ter discussie staat dan mag dat bij VI zeker ook niet ontbreken. Johan heeft trouwens nog een appeltje te schillen met Been omdat hij ontkent dat hij een miljoen euro per jaar verdient.
quote:Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef DrDentz het volgende:
Johan moet even zeggen dat Jan die videoanalyses niet zelf maakt.
Wie heeft Tijl Beckand bij "Analitici" gezetquote:Analitici
* 2008 - Heden René van der Gijp
* 2008 - Heden Johan Derksen
* 2008 - 2010 Hans Kraay Jr (Vaste gast)
* 2010 - Heden Tijl Beckand (Vaste gast)
Maar Johan gaat nooit de positie van Been ter discussie stellen, die vindt juist dat het publiek begrip moet hebben voor de situatie. Mario en Leo zijn de beste mensen die Feyenoord zich op dit moment kan wensen.quote:Op maandag 27 september 2010 17:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als je ziet hoe in het Feyenoordtopic de positie van Mario Been ter discussie staat dan mag dat bij VI zeker ook niet ontbreken. Johan heeft trouwens nog een appeltje te schillen met Been omdat hij ontkent dat hij een miljoen euro per jaar verdient.
Zooo, echt hè? Was echt geen bal aan!quote:Op maandag 27 september 2010 18:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb er zin in, nog een paar uurtjes. Gister SV, wat was dat weer slecht.
Die heeft 3 maanden Thailand overleeft heb ik vernomen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Ojee.. is Knipping undercover gegaan bij meneer Jordanië?
Hij heeft even geld weggehaald bij Jordania. Staat morgen te springen in de media.quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Ojee.. is Knipping undercover gegaan bij meneer Jordanië?
Waarom is Beenhakker het ideale persoon? Met alle respect, maar die kerel heeft nog geen eurocent sponsorgeld in het laatje geluld en als er toch geen geld is om spelers te halen, wat heb je dan aan dat zogenaamde netwerk van Leo.quote:Op maandag 27 september 2010 20:08 schreef Friesz het volgende:
Ja, maar toch is het weer oud nieuws over Feyenoord. Ja dikke schulden, zeer matige spelers en Been en Beenhakker zijn de ideale personen voor Feyenoord op dit moment. En dat het legioen geduld moet hebben, blabla. Allemaal niets nieuws. Misschien dat er investeerders 20 miljoen erin willen stoppen, maar ook dat wordt zo vaak beweerd. Maar toch heb ik er zin in
Klopt die grap was vanochtend ook bij Jensenquote:Op maandag 27 september 2010 20:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Typisch zo'n Gijp grap die hij ook weer bij Jensen gaat vertellen.
Scout zat weer op de tribune ja. Everton had ook interesse en volgens de zaakwaarnemer van Ibi nog 16 andere clubsquote:Op maandag 27 september 2010 20:42 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Schakelde in op het moment dat Afellay op de achtergrond te zien was.. ging het er weer over dat die zijn contract niet gaat verlengen of dat Athletico interesse zou hebben?
Ja ik hoop zo dat die club degradeerd, onsymphatiek clubje, altijd mazzel met niet niet degraderen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef Ormasia het volgende:
Willem II overgenomen!?![]()
Kom pas na de degradatie van Willem II.
Nog liever Sparta :-)quote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Friesz het volgende:
[..]
Ja ik hoop zo dat die club degradeerd, onsymphatiek clubje, altijd mazzel met niet niet degraderen.
De goede oude tijd toen Willem 2 nog CL baldequote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Friesz het volgende:
[..]
Ja ik hoop zo dat die club degradeerd, onsymphatiek clubje, altijd mazzel met niet niet degraderen.
Die zaakwaarnemer zal nu wel trillend op de bank zitten, wachtend op wat Knipping te zeggen heeft.quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Scout zat weer op de tribune ja. Everton had ook interesse en volgens de zaakwaarnemer van Ibi nog 16 andere clubs![]()
Alweerquote:Op maandag 27 september 2010 21:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Na de pauze gaat het over Feyenoord
Okquote:Op maandag 27 september 2010 21:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Veel negatief 010 en positief 020 nieuws
Mooi he Brabantsquote:Op maandag 27 september 2010 21:48 schreef Reddiablo het volgende:
Helemaal niets van te volgen van die man bij RvN - waar was de ondertiteling?
quote:Op maandag 27 september 2010 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Driessen was wel weer creatief hoor!
Ik kauf hem nietquote:Op maandag 27 september 2010 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Waarom brengt Danny Vera niet een cd uit met alle covers die hij speelt bij VI
Weer zo'n geniale rap..quote:Op maandag 27 september 2010 21:59 schreef Friesz het volgende:
Vrijdag weer die knuffel-Marokkaan, joepie
Iddquote:Op maandag 27 september 2010 22:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weer zo'n geniale rap..
Ali: "Dit is Van der Vaart, hij is te dik, hij eet te veel taart"
Johan: "Indrukwekkend, hij gooit het er zo uit."
inderdaadquote:
Ja ik zag het ook.quote:Op maandag 27 september 2010 22:21 schreef Doublepain het volgende:
Wat een kut kind ben je dan om Van Nistelrooy een Barça shirt laten signeren...
Die heeft de vliegtuig naar Nederland genomen...quote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef DrDentz het volgende:
Wat geniaal dat die keeper gewoon stopt.
na de winterstop bij psv?quote:Op maandag 27 september 2010 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heeft de vliegtuig naar Nederland genomen...
Heerenveen zoekt nog een keeper..quote:
Voor Nederlandse les?quote:Op maandag 27 september 2010 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heeft de vliegtuig naar Nederland genomen...
Dus omdat dingen er soms niet direct opstaan. Terwijl het gratis is, en 99% van de tijd er nog de zelfde dag opstaat. Is voor jou een reden om het uit te kotsen?quote:
Heb nog eens een berichtje gestuurd toen the Bad Things van Jace Everett speelden (Theme van True Blood) - en dat misschien op CD komt... nooit wat op gehoord.quote:Op maandag 27 september 2010 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Waarom brengt Danny Vera niet een cd uit met alle covers die hij speelt bij VI
Dat is wel een aparte combinatie ja: de alles doordringende domheid van Ali B samen met de lichte wereldvreemdheid van Johan Derksen. Die laatste denkt dat alle rap zo ongeveer van dat niveau is. Hij verwacht er niets van, dus als het ietsje beter is, vindt hij het al knap.quote:Op maandag 27 september 2010 22:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weer zo'n geniale rap..
Ali: "Dit is Van der Vaart, hij is te dik, hij eet te veel taart"
Johan: "Indrukwekkend, hij gooit het er zo uit."
Ik zit nu een tijdje in het buitenland en ik ben zeer tevreden over RTL gemistquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus omdat dingen er soms niet direct opstaan. Terwijl het gratis is, en 99% van de tijd er nog de zelfde dag opstaat. Is voor jou een reden om het uit te kotsen?
tja, kan je verwachten he......typisch ajax-publiek.......fluiten en boe roepen bij het minste of geringstequote:Op dinsdag 28 september 2010 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus omdat dingen er soms niet direct opstaan. Terwijl het gratis is, en 99% van de tijd er nog de zelfde dag opstaat. Is voor jou een reden om het uit te kotsen?
Ik hoor juist het liefste van Halst, goede duidelijke uitleg en meestal komt zijn denkwijze wel overeen met die van mij. Zal niet zo snel humor meebrengen maar dat hoeft ook niet, dat ontstaat wel door de 3 vaste heren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het wel weer een leuke aflevering. Momenteel zijn Schelvis en Bos wel de leukste gasten, Van Halst vind ik niet zo interessant en de rest (Westbroek, Beckand, B.) voegen écht niets toe.
Bos is ook wel te pruimen jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het wel weer een leuke aflevering. Momenteel zijn Schelvis en Bos wel de leukste gasten, Van Halst vind ik niet zo interessant en de rest (Westbroek, Beckand, B.) voegen écht niets toe.
van halst past beter bij studio voetbal......puur over voetbal inhoudelijke zaken praten op een correcte juiste nette saaie slaapverwekkende wijze die mij in ieder geval niet interesseert.......4-4-2 of 3-4-3 met de punt naar achteren.....lekker belangrijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik hoor juist het liefste van Halst, goede duidelijke uitleg en meestal komt zijn denkwijze wel overeen met die van mij. Zal niet zo snel humor meebrengen maar dat hoeft ook niet, dat ontstaat wel door de 3 vaste heren.
Dan verschillen wij van mening.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:41 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
van halst past beter bij studio voetbal......puur over voetbal inhoudelijke zaken praten op een correcte juiste nette saaie slaapverwekkende wijze die mij in ieder geval niet interesseert.......4-4-2 of 3-4-3 met de punt naar achteren.....lekker belangrijk
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:29 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
"ja maar dat maaaag....dat is jouw goed recht"
JD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |