Idd die man lult te veel:P, . Prem de 2de ^^.quote:
Zat ik ook te bedenken, gewoon en masse stemmen op Johan Derksen en kijken of ie woord houdtquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef tralalala het volgende:
Is er eigenlijk een fok actie geweest voor de televisiering?
Zal toch geniaal zijn als Johan iets wint.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zat ik ook te bedenken, gewoon en masse stemmen op Johan Derksen en kijken of ie woord houdt
Henk is een held, evenals Premmiequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:02 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Ik snap je enthousiasme. Na Thijl is elke gast een held
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef rub3n het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Iemand wilde gewoon 2 glazen melkquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef marcodej het volgende:
Tappen kan ze niet, meisje Vera.
[ afbeelding ]
Dankquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef rub3n het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Ik heb al op Derksen, Vd Gijp en VI gestemd op de site.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zat ik ook te bedenken, gewoon en masse stemmen op Johan Derksen en kijken of ie woord houdt
tering, verbaas me regelmatig hoe wereldvreemd mensen soms inderdaad kunnen zijn.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:33 schreef bascross het volgende:
[..]
Grafnummer.Klassieker van Henk Westbroek.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef marcodej het volgende:
Tappen kan ze niet, die Escha.
[ afbeelding ]
Ach alles wat je zegt klopt, maar het was gister dan ook wel een erg oninteressante aflevering. Waar hij ook weinig inbreng kon hebben. Er is zowat alleen maar over het gezeik bij Feyenoord gepraat. Wat eigenlijk een samenvatting was van al bekende problemen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:56 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tering, verbaas me regelmatig hoe wereldvreemd mensen soms inderdaad kunnen zijn.....![]()
inderdaad een klassieker, maar als gast snap ik niet wat ie bij VI doet...aan alles merk je dat voetbal em eigenlijk maar weinig boeit en puur een "gelegenheidssupporter" is......hij weet er niks vanaf en dan denk ik, zet er dan gewoon een opblaaspop neer ofzo
fipo gemachtquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
'Tijl Beckand blijft welkom bij VI'.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
Toch totaal absurd dat gastoptredens zijn vastgelegdquote:"Johan heeft gezegd dat Tijl nog moet groeien in zijn rol als sidekick. Vooral aan zijn voetbalkennis moet hij nog werken. Maar Tijl zal zeker één keer in de maand blijven aanschuiven bij het programma. Zo is dat ook contractueel vastgelegd", aldus Van Dam.
hoe zielig ben je dan zelf als je maar blijft komen ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
Voegt helemaal niks toe. Net als Henk Westbroek.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
'Tijl Beckand blijft welkom in VI'.
Ik zag hem gister op TV Rijnmond bij 1 of ander voetbal praatprogramma.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voegt helemaal niks toe. Net als Henk Westbroek.
Ik mis HKJ
Net weer die binnenkomst "grap" van em bekeken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
'Tijl Beckand blijft welkom in VI'.
Hij is ook op radio Veronica te horen. 9/10 gaat het vooral over z'n vrouw Sophie ipv voetbalquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik zag hem gister op TV Rijnmond bij 1 of ander voetbal praatprogramma.Daardoor ben ik gewoon blijven hangen om HKJ toch nog te kunnen zien.
vanaf 2:30 begint Johan over Rene en verdedigenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
Wie weet dat stuk dat van der Gijp nooit achter z'n mannetje aan liep te vinden?
Het ging nog wel die Henk Westbroek.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voegt helemaal niks toe. Net als Henk Westbroek.
Ik mis HKJ
Ik heb met volle teugen genoten van alle doemverhalen over Feyenoord. Hoe ze 40 miljoen schuld hebben, dat ze de complete selectie dreigen kwijt te raken voor 0 euro, het miljoenencontract van Mario Been en de achterstallige salarissen die nog aan v Bronkrorst, Makkaay en Landzaat betaald moeten worden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach alles wat je zegt klopt, maar het was gister dan ook wel een erg oninteressante aflevering. Waar hij ook weinig inbreng kon hebben. Er is zowat alleen maar over het gezeik bij Feyenoord gepraat. Wat eigenlijk een samenvatting was van al bekende problemen.
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Het ging nog wel die Henk Westbroek.
Typerend hoe hij zei over Ajax: "Het is nog een voordeel dat het een uit-wedstrijd is, dan heb je tenminste niet zo'n last van het verwende Ajax-publiek".
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vanaf 2:30 begint Johan over Rene en verdedigen
Johan weet toch ook dat Feyenoord een optie heeft voor Cabral, Martins Indi en Casteignos ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik heb met volle teugen genoten van alle doemverhalen over Feyenoord. Hoe ze 40 miljoen schuld hebben, dat ze de complete selectie dreigen kwijt te raken voor 0 euro, het miljoenencontract van Mario Been en de achterstallige salarissen die nog aan v Bronkrorst, Makkaay en Landzaat betaald moeten worden.
Met als gevolg een plaats in de middenmoot van het rechterrijtje.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vanaf 2:30 begint Johan over Rene en verdedigen
Het is allemaal geen nieuws natuurlijk. Dit wisten we vorig jaar al. En het jaar daarvoor wsl. ook al.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik heb met volle teugen genoten van alle doemverhalen over Feyenoord. Hoe ze 40 miljoen schuld hebben, dat ze de complete selectie dreigen kwijt te raken voor 0 euro, het miljoenencontract van Mario Been en de achterstallige salarissen die nog aan v Bronkrorst, Makkaay en Landzaat betaald moeten worden.
Met als gevolg een plaats in de middenmoot van het rechterrijtje.
Een inwoner van Utrecht is een Utrechter. Een Utrechtenaar is een homo (dan ben je dus van achter de Dom).quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Hij is een Utrechtenaar in hart en nieren.
Ik zal voor de gein Peter R. de Vries wel eens zien willen aanschuiven. Iemand met heel veel voetbal kennis
Maar ik denk dat hij daar niet objectief genoeg voor is.
Makkelijk scoren hé als ze over ons beginnen. Als Johan niet hapt op Genee dan gooien ze het maar weer over Feyenoord.quote:Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef Friesz het volgende:
Ja best wel raar eigenlijk dat ze bijna iedere uitzending weer over de problemen bij Feyenoord spreken. Nu weten we het wel een keer hoor. En dan ook nog zo'n wijze huisvader bij de bar van VI met wat 'nieuws' daarover komen. Ja, ik weet wel Feyenoord heeft veel supporters dus interresanter om over te praten dan bijv. een FC Groningen, maar toch. Het is iedere keer weer hetzelfde verhaal.
quote:Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef DrDentz het volgende:
Johan moet even zeggen dat Jan die videoanalyses niet zelf maakt.
Hij heeft er wel verstand vanquote:Op maandag 27 september 2010 17:26 schreef Friesz het volgende:
[..]
idd. Verder voegt Van Halst niets toe aan het programma qua sfeer. Saaie prater.
Ze hebben het er elke week wel overquote:Op maandag 27 september 2010 17:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als je ziet hoe in het Feyenoordtopic de positie van Mario Been ter discussie staat dan mag dat bij VI zeker ook niet ontbreken. Johan heeft trouwens nog een appeltje te schillen met Been omdat hij ontkent dat hij een miljoen euro per jaar verdient.
quote:Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef DrDentz het volgende:
Johan moet even zeggen dat Jan die videoanalyses niet zelf maakt.
Wie heeft Tijl Beckand bij "Analitici" gezetquote:Analitici
* 2008 - Heden René van der Gijp
* 2008 - Heden Johan Derksen
* 2008 - 2010 Hans Kraay Jr (Vaste gast)
* 2010 - Heden Tijl Beckand (Vaste gast)
Maar Johan gaat nooit de positie van Been ter discussie stellen, die vindt juist dat het publiek begrip moet hebben voor de situatie. Mario en Leo zijn de beste mensen die Feyenoord zich op dit moment kan wensen.quote:Op maandag 27 september 2010 17:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als je ziet hoe in het Feyenoordtopic de positie van Mario Been ter discussie staat dan mag dat bij VI zeker ook niet ontbreken. Johan heeft trouwens nog een appeltje te schillen met Been omdat hij ontkent dat hij een miljoen euro per jaar verdient.
Zooo, echt hè? Was echt geen bal aan!quote:Op maandag 27 september 2010 18:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb er zin in, nog een paar uurtjes. Gister SV, wat was dat weer slecht.
Die heeft 3 maanden Thailand overleeft heb ik vernomen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Ojee.. is Knipping undercover gegaan bij meneer Jordanië?
Hij heeft even geld weggehaald bij Jordania. Staat morgen te springen in de media.quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Ojee.. is Knipping undercover gegaan bij meneer Jordanië?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |