Henk is een held, evenals Premmiequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:02 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Ik snap je enthousiasme. Na Thijl is elke gast een held
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef rub3n het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Iemand wilde gewoon 2 glazen melkquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef marcodej het volgende:
Tappen kan ze niet, meisje Vera.
[ afbeelding ]
Dankquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef rub3n het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Ik heb al op Derksen, Vd Gijp en VI gestemd op de site.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zat ik ook te bedenken, gewoon en masse stemmen op Johan Derksen en kijken of ie woord houdt
tering, verbaas me regelmatig hoe wereldvreemd mensen soms inderdaad kunnen zijn.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:33 schreef bascross het volgende:
[..]
Grafnummer.Klassieker van Henk Westbroek.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef marcodej het volgende:
Tappen kan ze niet, die Escha.
[ afbeelding ]
Ach alles wat je zegt klopt, maar het was gister dan ook wel een erg oninteressante aflevering. Waar hij ook weinig inbreng kon hebben. Er is zowat alleen maar over het gezeik bij Feyenoord gepraat. Wat eigenlijk een samenvatting was van al bekende problemen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:56 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tering, verbaas me regelmatig hoe wereldvreemd mensen soms inderdaad kunnen zijn.....![]()
inderdaad een klassieker, maar als gast snap ik niet wat ie bij VI doet...aan alles merk je dat voetbal em eigenlijk maar weinig boeit en puur een "gelegenheidssupporter" is......hij weet er niks vanaf en dan denk ik, zet er dan gewoon een opblaaspop neer ofzo
fipo gemachtquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
'Tijl Beckand blijft welkom bij VI'.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
Toch totaal absurd dat gastoptredens zijn vastgelegdquote:"Johan heeft gezegd dat Tijl nog moet groeien in zijn rol als sidekick. Vooral aan zijn voetbalkennis moet hij nog werken. Maar Tijl zal zeker één keer in de maand blijven aanschuiven bij het programma. Zo is dat ook contractueel vastgelegd", aldus Van Dam.
hoe zielig ben je dan zelf als je maar blijft komen ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
Voegt helemaal niks toe. Net als Henk Westbroek.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
'Tijl Beckand blijft welkom in VI'.
Ik zag hem gister op TV Rijnmond bij 1 of ander voetbal praatprogramma.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voegt helemaal niks toe. Net als Henk Westbroek.
Ik mis HKJ
Net weer die binnenkomst "grap" van em bekeken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:41 schreef pberends het volgende:
'Tijl Beckand blijft welkom in VI'.
Hij is ook op radio Veronica te horen. 9/10 gaat het vooral over z'n vrouw Sophie ipv voetbalquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik zag hem gister op TV Rijnmond bij 1 of ander voetbal praatprogramma.Daardoor ben ik gewoon blijven hangen om HKJ toch nog te kunnen zien.
vanaf 2:30 begint Johan over Rene en verdedigenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
Wie weet dat stuk dat van der Gijp nooit achter z'n mannetje aan liep te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |