Tijl doet toch humorprogramma's bij RTL, RTL moet op zijn minst die jongen zelf in bescherming nemenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:40 schreef Onverstoorbaar het volgende:
[..]
Johan heeft het er altijd over dat mensen soms tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.. Dit lijkt me zo'n gevalletje.
Ze proberen Tijl gewoon te helpen, want is toch wel heeeeel erg pijnlijk als helemaal niemand lacht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Tijl doet toch humorprogramma's bij RTL, RTL moet op zijn minst die jongen zelf in bescherming nemen.
Het meest grappige is overigens dat vaak Van der Gijp en Derksen als enigen om Tijl lachen.
Misschien moeten ze bij RTL een lachband proberen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze proberen Tijl gewoon te helpen, want is toch wel heeeeel erg pijnlijk als helemaal niemand lacht.
Johan ook voordat Tijl kwam: "Dit wordt lachen!!!"quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef pberends het volgende:
Doodse stilte bij 'grap' Tijl Beckand
Kan toch? Ja.
Haha ja dat was nog het mooiste.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Johan ook voordat Tijl kwam: "Dit wordt lachen!!!"
Vervolgens heeft ie leedvermaak als de grap van Tijl mislukt.
Je kan dit toch geen nieuws noemen man? Dit doe je overigens wel vaker, lig je de hele dag voor de buis ofzo?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef pberends het volgende:
Kan toch? Ja.
Ik had het sterker gevonden als je komiek tussen haakjes had gezet in het bericht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef pberends het volgende:
Kan toch? Ja.
Ja, vandaar dat ik het pas een dag later postquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:39 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Je kan dit toch geen nieuws noemen man? Dit doe je overigens wel vaker, lig je de hele dag voor de buis ofzo?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:41 schreef Onverstoorbaar het volgende:
[..]
Ik had het sterker gevonden als je komiek tussen haakjes had gezet in het bericht.
Volgens wiki is het zelfs een standup comedian / cabaretier.quote:
Ja dan ga je je maar verdiepen in statistiekjes over de Serie A.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:48 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Emile Schelvis in actie.
whehehehe!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:48 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Emile Schelvis in actie.
Oh noes, Johan. Watskeburtquote:Wegens onverwachte afwezigheid van Johan Derksen kan er vandaag geen aflevering worden opgenomen van Beste Johan, de rubriek waarin de VI-hoofdredacteur vragen van lezers beantwoordt. Volgende week volgt een nieuwe aflevering.
Zou me niets verbazen neequote:Op woensdag 22 september 2010 17:39 schreef vivelafete het volgende:
Ik heb vernomen dat hij even een dag wilde bijkomen van de grapjes van Tijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |