stuit me nog steeds tegen de borst als ik dat fragment zie waar ie zo onbeschoft praat tegen de koninginquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ali B is het per definitie niet eens met de ander, anders kan hij niet rellen
echt zon clichemarokkaan
dan nog liever Tijl, die zegt tenminste niets en dan lekker veel Gijpquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Was het even vergeten om aan te zetten, maar bij het zien van Ali B. gelijk weer afgezet. Wat een non-gast.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vorig jaar nog als gast in Holland sport om een boek te promoten. Dronken natuurlijk. Triest.
quote:Romario typeerde hij als 'die koffieboon', Simon Tahamata als 'treinkaper'. En aan de Joodse journalist Frits Barend vroeg hij of die wist waarom er elf gaatjes in de douchekoppen voor de Joden zaten. Voordat Barend iets kon zeggen, voegde Korbach eraan toe: 'Omdat ze maar tien vingers hebben.' Na een thuiswedstrijd van SC Heerenveen vroeg een wandelend parelsnoer dat bij een sponsor hoorde of de trainer, die een stoppelbaard had, zijn baard liet staan. Het antwoord van Korbach liet aan duidelijkheid niets te wensen over: 'Nee, ik heb een kut opgevreten.'
Over van der Gijp kun je wat dat betreft een boek schrijven.quote:
Gisteren een ludiek leuk topic over geopend. Veel VBL Fokkers zouden opzoek zijn gegaan.quote:
1 doelpunt in de eredivisie geloof ik. Vanuit een corner, kreeg 'ie de bal per ongeluk op z'n kop en via de scheids vloog de bal in doel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren een ludiek leuk topic over geopend. Veel VBL Fokkers zouden opzoek zijn gegaan.
Hoeveel doelpunten heeft Johan Derksen gescoord ?
Helaas is Happel mod.
Die zou het legendarische topic opzoek naar een foto van Abe van den Ban nog hebben gesloten.
Dat is een anekdote van van der Gijpquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
1 doelpunt in de eredivisie geloof ik. Vanuit een corner, kreeg 'ie de bal per ongeluk op z'n kop en via de scheids vloog de bal in doel.
Matties laat je niet vallenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:30 schreef Nuchterheid het volgende:
Marrokaantje wordt aangevallen en Ali begint gelijk te stijgeren
Net het ook al opnemen voor die arme Reijs die het oh zo moeilijk heeft
Ali!
Al zijn argumenten worden direct de grond ingeboord, en dan die kop van Ali.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:30 schreef Cara het volgende:
VI Vrijdag, minstens 10 keer: Ali B onderbreekt verhaal van Gijp of Derksen, krijgt dan een tegenvraag en geeft vervolgens de intelligente reply: mwwahhhuhmmwahhaiijmmmwhmmm
Kijk uit wat je zegt over de baas van Fok.quote:
Spelershome Adoquote:
Frits is gewoon van nature een onbeschofte, bekrompen hufter. Dat hij alcoholist is, is eigenlijk nog 1 van de minst trieste dingen aan zijn betekenisloze bestaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |