Ah. Maar Johan zegt dat de site 300.000 bezoekers trekt dus de stream ook.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:27 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat zou wel erg agressief zijn en persoonlijk zit ik er ook totaal niet op te wachten. Ik denk eerder dat ze op de homepage gewoon een banner plaatsen met een link naar de stream.
Op die manier zou hij alleen maar bezoekers van de site verjagen en volgens mij heeft hij nog niet helemaal begrepen hoe het geimplementeerd zal gaan worden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ah. Maar Johan zegt dat de site 300.000 bezoekers trekt dus de stream ook.
Wat een vervelende vent inderdaadquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:40 schreef Friesz het volgende:
Tsjezus, wat was Jensen vanochtend vervelend over Johan.
http://sigaarsnor.blogspo(...)-met-wekelijkse.html
als dit lollig moest overkomen, dan is Tijl Beckand een eersteklas stand-up comedian vergeleken bij deze gefrustreerde mislukte tv-ster....quote:
Vergeet ook niet het mongooltje dat constant op de achtergrond mee loopt te brabbelen en te 'lachen'.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:23 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
als dit lollig moest overkomen, dan is Tijl Beckand een eersteklas stand-up comedian vergeleken bij deze gefrustreerde mislukte tv-ster....![]()
wat een flapdrol die Jensen
pure geldwolven en enge zakenmannetjes die 2quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:33 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Vergeet ook niet het mongooltje dat constant op de achtergrond mee loopt te brabbelen en te 'lachen'.
als voetballer een ware jeugdheld, maar als analist meer het type dat je bij SV aan tafel verwachtquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:16 schreef Spaulding het volgende:
Vanenburg.
Dat zag je toch al bij VI Oranje dat dat helemaal niks is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |