quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:03 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik weet dat ik zei dat ik niet meer zou reageren, maar ik wou alleen nog even zeggen dat:
1) Nee.
2) Nee, nee, nee.
3) Je zit er helemaal naast. Met alles wat je zegt in je laatste post (Lo-Fi dus).
4) Dit is echt mijn laatste post, ik vind je te dom om serieus verder mee te discussiëren. En dat meen ik echt. Ik ga nu daarom ook niet inhoudelijk in op wat je zegt. Maar zie punt 3.
1) Je begrijpt niet waarom er kritiek is op Tijl. (Zijn 'grappen' komen totaal niet uit de verf en voetbal-inhoudelijk voegt hij werkelijk niets toe).quote:Zelfde met Tijl, daar zitten jullie ook altijd allemaal zo over te janken. Snap dat echt niet. Beetje kortzichtig gedrag. Maar dat heb je wel vaker met voetbalfans I suppose
Die Jakhals is wel goedquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:31 schreef HaagsPietje het volgende:
vergeleken met de Hansie tijd zijn alle gasten tot nu toe gewoon zwaar kut
ja, sommige zouden het in de oude constructie goed doen op de vrijdag, maar 2 keer per week een nikszeggende gast is teveel van het goede.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:40 schreef gnilrednoz het volgende:
Jullie zijn zo dom he. Ik heb toch nergens gezegd dat Tijl ideaal is voor VI? Echt hoor. Er zijn natuurlijk betere mensen voor in een voetbalprogramma. Waar ik me aan stoor is dat jullie zonder echt goede reden zo onwijs anti sommige personen zijn. Ik heb jullie nooit zo negatief over bijv. Henk Westbroek gehoord. Ik heb dan 10x liever Ali B of Tijl dan die dumbass. Maar misschien zijn jullie gewoon bad judges of character, dan kan ik jullie niet verder helpen.
Ik lees in die reacties:quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:40 schreef Friesz het volgende:
Tsjezus, wat was Jensen vanochtend vervelend over Johan.
http://sigaarsnor.blogspo(...)-met-wekelijkse.html
Jensen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:40 schreef Friesz het volgende:
Ja die reacties slaan nergens opquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:46 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ik lees in die reacties:
Anoniem zei
vi grijpt net naast nominatie televiesiering
Gouden Televizier-Ring 2010
Top 4 t/m 10 (op volgorde van stemmen):
4 – Voetbal International / VI oranje (RTL 7)
5 – Hello goodbye (NCRV)
6 – Boer Zoekt Vrouw (KRO)
7 – Flikken: Maastricht (Tros)
8 – Keuringsdienst Van Waarde (RVU)
9 – So You Think You Can Dance (RTL 5)
10 – Expeditie Robinson (RTL 5)
04-10-10 13:47
Ik ben het nu met frisse tegenzin aan het beluisteren.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:49 schreef Friesz het volgende:
[..]
Ja die reacties slaan nergens opMaar als je de tekst erboven leest, of beter het fragment luisterd dan krijg je een beter beeld wat ik bedoel
Dat dus.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:05 schreef Lo-Fi het volgende:
Derksen had zich al nooit met Jensen moeten inlaten in the first place.
Dat zou wel erg agressief zijn en persoonlijk zit ik er ook totaal niet op te wachten. Ik denk eerder dat ze op de homepage gewoon een banner plaatsen met een link naar de stream.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:26 schreef DrDentz het volgende:
Maar als je dus in de toekomst op VI.nl komt hoor je direct muziek?
Ah. Maar Johan zegt dat de site 300.000 bezoekers trekt dus de stream ook.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:27 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat zou wel erg agressief zijn en persoonlijk zit ik er ook totaal niet op te wachten. Ik denk eerder dat ze op de homepage gewoon een banner plaatsen met een link naar de stream.
Op die manier zou hij alleen maar bezoekers van de site verjagen en volgens mij heeft hij nog niet helemaal begrepen hoe het geimplementeerd zal gaan worden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ah. Maar Johan zegt dat de site 300.000 bezoekers trekt dus de stream ook.
Wat een vervelende vent inderdaadquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:40 schreef Friesz het volgende:
als dit lollig moest overkomen, dan is Tijl Beckand een eersteklas stand-up comedian vergeleken bij deze gefrustreerde mislukte tv-ster....quote:
Vergeet ook niet het mongooltje dat constant op de achtergrond mee loopt te brabbelen en te 'lachen'.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:23 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
als dit lollig moest overkomen, dan is Tijl Beckand een eersteklas stand-up comedian vergeleken bij deze gefrustreerde mislukte tv-ster....![]()
wat een flapdrol die Jensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |