Johan en Genee gaan dan daggeren.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:53 schreef Adelante het volgende:
Ben benieuwd wat ze in de tweede break gaan doen: bokspringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:56 schreef chufi het volgende:
Ik ben dat gezeik over Nigel nu wel zat eigenlijk... Het was een ongelukkige overtreding punt...
Yep daarbij betwijfel ik of de Nederlandse media uberhaupt PL voetbal kijkt. Ook is het onzin dat hij als miskoop word gezien. Want hij is juist 1 van de meest gewaardeerde krachten. Natuurlijk blijft het resultaat verschrikkelijk, maar deze tackle is niet de juiste om er zo'n drama van te maken. Dan had je het na Spanje moeten doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:56 schreef chufi het volgende:
Ik ben dat gezeik over Nigel nu wel zat eigenlijk... Het was een ongelukkige overtreding punt...
Het is een optelsom.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yep daarbij betwijfel ik of de Nederlandse media uberhaupt PL voetbal kijkt. Ook is het onzin dat hij als miskoop word gezien. Want hij is juist 1 van de meest gewaardeerde krachten. Natuurlijk blijft het resultaat verschrikkelijk, maar deze tackle is niet de juiste om er zo'n drama van te maken. Dan had je het na Spanje moeten doen.
Wat een bullshit inderdaad. De Jong een miskoop? Wie regelmatig wedstrijden van City bekijkt weet dat hij daar praktisch wekelijk uitblinker is. Een van de beste verdedigende middenvelders van de wereld.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yep daarbij betwijfel ik of de Nederlandse media uberhaupt PL voetbal kijkt. Ook is het onzin dat hij als miskoop word gezien. Want hij is juist 1 van de meest gewaardeerde krachten. Natuurlijk blijft het resultaat verschrikkelijk, maar deze tackle is niet de juiste om er zo'n drama van te maken. Dan had je het na Spanje moeten doen.
Dat telt nietquote:
Veel succes met het vindenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Wanneer ligt Genee in een deuk om die spelert die moest poepen?
bijlmerramp....4 oktober 1992....quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zal wel over De Jong gaan, die minuut stilte.
was geloof ik een speler in de Jupiler league.quote:
ok dus toch Eredivisiequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
was geloof ik een speler in de Jupiler league.
Hij ging ineens van het veld af omdat hij moest poepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |