abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87091567
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:45 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Maar dan wel een pispaal die op bruiloften wordt uitgenodigd, tijdens toernooien optreedt voor de spelers - wie zit daar op te wachten zul je denken? -, spelers prive ziet en belt etc.

Nu moeten ze dat ook allemaal lekker zelf weten, maar ik erger me al dood als ik hem een kwartiertje op tv zie.

ja het zegt veel over het IQ niveau van die spelers
Ik heb geen kwartier nodig hoor haha, hij voegt echt helemaal niets toe, eerder af
pi_87093761
Ik word wel moe van Derksen m.b.t. Royston Drenthe. Wanneer Drenthe in de uitzending is komt hij heel sympathiek over en Drenthe geeft zelf aan van nja ik zou liever linkshalf spelen of linksbuiten, maar als de bondscoach dat wil ga ik natuurlijk heel graag linksback. Zeg maar hetzelfde als Giovanni van Bronckhorst.
En Johan was het er allemaal mee eens, vond Drenthe ook heel goed etc.

En Drenthe heeft nog niet opgehangen, of iedere keer dat Drenthe daarna ter sprake komt vindt Johan hem helemaal niks en istie opeens arrogant dat hij geen linksback wil spelen??
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:32:48 #153
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_87123526
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja het zegt veel over het IQ niveau van die spelers
Ik heb geen kwartier nodig hoor haha, hij voegt echt helemaal niets toe, eerder af
Zegt meer over t IQ van de gemiddelde VI kijker :') Ali B is echt niet dom hoor. Soms misschien een beetje een grote bek, maargoed, moet je een beetje doorheen kijken. Best een sympathieke gast hoor :)

Zelfde met Tijl, daar zitten jullie ook altijd allemaal zo over te janken. Snap dat echt niet. Beetje kortzichtig gedrag. Maar dat heb je wel vaker met voetbalfans I suppose :')
pi_87126558
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 03:41 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

Zegt meer over t IQ van de gemiddelde VI kijker :') Ali B is echt niet dom hoor. Soms misschien een beetje een grote bek, maargoed, moet je een beetje doorheen kijken. Best een sympathieke gast hoor :)

Zelfde met Tijl, daar zitten jullie ook altijd allemaal zo over te janken. Snap dat echt niet. Beetje kortzichtig gedrag. Maar dat heb je wel vaker met voetbalfans I suppose :')
Jij vind de grappen van Tijl en Ali leuk ? Nou gefeliciteerd. Als het over voetbal gaat, worden ze alletwee genegeerd.
pi_87130204
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 03:41 schreef gnilrednoz het volgende:
Het is meer zo dat jij kortzichtig bent door te denken dat het schijtlollige gewauwel van Tijl overal wel uit de verf moet komen.

Niemand lacht om hem wanneer hij in Voetbal International zit en voetbal-inhoudelijk heeft hij al helemaal niets te melden. Tel uit je winst.

Maar ach, dat heb je met Lama-groupies I suppose.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87136405
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:22 schreef macca728 het volgende:

[..]

Jij vind de grappen van Tijl en Ali leuk ? Nou gefeliciteerd. Als het over voetbal gaat, worden ze alletwee genegeerd.
Lid van de fanclub?

http://www.tijlbeckand-fansite.nl/wiezijnwij.html
pi_87136466
Johan die morgen losgaat op De Jong _O_
pi_87136595
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:47 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Lid van de fanclub?

http://www.tijlbeckand-fansite.nl/wiezijnwij.html
jezus zeg, je zal zulke fans hebben....
pi_87136889
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:49 schreef Confetti het volgende:
Johan die morgen losgaat op De Jong _O_
Vanavond al wel ff bij Doordekken, denk ik.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87142674
Lama-groupies? :') Alleen omdat ik geen complete calimero ben? :D
pi_87142877
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:54 schreef gnilrednoz het volgende:
Lama-groupies? :') Alleen omdat ik geen complete calimero ben? :D
Nee, omdat je er geen fuck van begrijpt wat er bij VI wordt gevraagd en aan het eind van jouw post een idiote veronderstelling deed.
pi_87142959
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:02 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Vanavond al wel ff bij Doordekken, denk ik.
Waarom?
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:02:34 #164
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_87142975
Wie komt er morgen?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:17:58 #165
15600 BB-King
Long live the King!
pi_87143596
Wanneer verschijnt het nieuwe barmeisje in de OP... Berdien komt volgens mij nooit meer terug.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:12:49 #166
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87146323
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:02 schreef Friesz het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat De Jong iemand weer een gebroken enkel heeft geschopt. :')
Bedankt Hans.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:13:37 #167
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87146367
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef BB-King het volgende:
Wanneer verschijnt het nieuwe barmeisje in de OP... Berdien komt volgens mij nooit meer terug.
Deze is ook leuk. Hoe ze lacht om Gijp's grappen. *;
Bedankt Hans.
pi_87154811
Genee lag weer in een deuk net in Doordekken om die spelert die moest schijten en dat in 30seconden deed :D
pi_87158304
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:00 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Nee, omdat je er geen fuck van begrijpt wat er bij VI wordt gevraagd en aan het eind van jouw post een idiote veronderstelling deed.

Nee hoor, ik snap prima wat er bij VI gevraagd wordt :) Sorry, je hebt het mis
pi_87164332
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Genee lag weer in een deuk net in Doordekken om die spelert die moest schijten en dat in 30seconden deed :D
Luijxkxcks :') _O_
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_87164695
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 05:53 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

Daar geef je dan anders weinig blijk van.

Ieder normaal mens heeft meerdere malen de afgang van Tijl kunnen constateren, maar leg jij eens uit waarom Tijl wel iets te zoeken heeft in VI?
  maandag 4 oktober 2010 @ 12:31:36 #172
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87164841
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 05:53 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

Nee, jij hebt het mis. Tijl is kut en Johan heeft dat al bevestigd.
Bedankt Hans.
pi_87165125
Jullie zijn zo dom he. Ik heb toch nergens gezegd dat Tijl ideaal is voor VI? Echt hoor. Er zijn natuurlijk betere mensen voor in een voetbalprogramma. Waar ik me aan stoor is dat jullie zonder echt goede reden zo onwijs anti sommige personen zijn. Ik heb jullie nooit zo negatief over bijv. Henk Westbroek gehoord. Ik heb dan 10x liever Ali B of Tijl dan die dumbass. Maar misschien zijn jullie gewoon bad judges of character, dan kan ik jullie niet verder helpen.
pi_87165287
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:40 schreef gnilrednoz het volgende:
Jullie zijn zo dom he. Ik heb toch nergens gezegd dat Tijl ideaal is voor VI? Echt hoor. Er zijn natuurlijk betere mensen voor in een voetbalprogramma. Waar ik me aan stoor is dat jullie zonder echt goede reden zo onwijs anti sommige personen zijn. Ik heb jullie nooit zo negatief over bijv. Henk Westbroek gehoord. Ik heb dan 10x liever Ali B of Tijl dan die dumbass. Maar misschien zijn jullie gewoon bad judges of character, dan kan ik jullie niet verder helpen.
Wie zegt dat Henk en Ali wel goede gasten zijn ?

Alleen die zeggen nog wat, Tijl zit er alleen maar, probeert af en toe een grap te maken, waar echt niemand om kan lachen
pi_87165372
Je reageert niet op wat ik zeg. Althans, je praat langs me heen. Maak ik vaker mee. Weet ook dat ik me dan alleen maar meer en meer ga ergeren. Dus ik ga nu niet meer reageren :P Groetjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')