ja het zegt veel over het IQ niveau van die spelersquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:45 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Maar dan wel een pispaal die op bruiloften wordt uitgenodigd, tijdens toernooien optreedt voor de spelers - wie zit daar op te wachten zul je denken? -, spelers prive ziet en belt etc.
Nu moeten ze dat ook allemaal lekker zelf weten, maar ik erger me al dood als ik hem een kwartiertje op tv zie.
Zegt meer over t IQ van de gemiddelde VI kijkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja het zegt veel over het IQ niveau van die spelers
Ik heb geen kwartier nodig hoor haha, hij voegt echt helemaal niets toe, eerder af
Jij vind de grappen van Tijl en Ali leuk ? Nou gefeliciteerd. Als het over voetbal gaat, worden ze alletwee genegeerd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 03:41 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Zegt meer over t IQ van de gemiddelde VI kijkerAli B is echt niet dom hoor. Soms misschien een beetje een grote bek, maargoed, moet je een beetje doorheen kijken. Best een sympathieke gast hoor
Zelfde met Tijl, daar zitten jullie ook altijd allemaal zo over te janken. Snap dat echt niet. Beetje kortzichtig gedrag. Maar dat heb je wel vaker met voetbalfans I suppose
Het is meer zo dat jij kortzichtig bent door te denken dat het schijtlollige gewauwel van Tijl overal wel uit de verf moet komen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 03:41 schreef gnilrednoz het volgende:
Zelfde met Tijl, daar zitten jullie ook altijd allemaal zo over te janken. Snap dat echt niet. Beetje kortzichtig gedrag. Maar dat heb je wel vaker met voetbalfans I suppose
Lid van de fanclub?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Jij vind de grappen van Tijl en Ali leuk ? Nou gefeliciteerd. Als het over voetbal gaat, worden ze alletwee genegeerd.
jezus zeg, je zal zulke fans hebben....quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lid van de fanclub?
http://www.tijlbeckand-fansite.nl/wiezijnwij.html
Vanavond al wel ff bij Doordekken, denk ik.quote:
Nee, omdat je er geen fuck van begrijpt wat er bij VI wordt gevraagd en aan het eind van jouw post een idiote veronderstelling deed.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:54 schreef gnilrednoz het volgende:
Lama-groupies?Alleen omdat ik geen complete calimero ben?
Waarom?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:02 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Vanavond al wel ff bij Doordekken, denk ik.
Deze is ook leuk. Hoe ze lacht om Gijp's grappen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef BB-King het volgende:
Wanneer verschijnt het nieuwe barmeisje in de OP... Berdien komt volgens mij nooit meer terug.
Nee hoor, ik snap prima wat er bij VI gevraagd wordtquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:00 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, omdat je er geen fuck van begrijpt wat er bij VI wordt gevraagd en aan het eind van jouw post een idiote veronderstelling deed.
Luijxkxcksquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Genee lag weer in een deuk net in Doordekken om die spelert die moest schijten en dat in 30seconden deed
Daar geef je dan anders weinig blijk van.quote:Op maandag 4 oktober 2010 05:53 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snap prima wat er bij VI gevraagd wordtSorry, je hebt het mis
Nee, jij hebt het mis. Tijl is kut en Johan heeft dat al bevestigd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 05:53 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snap prima wat er bij VI gevraagd wordtSorry, je hebt het mis
Wie zegt dat Henk en Ali wel goede gasten zijn ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:40 schreef gnilrednoz het volgende:
Jullie zijn zo dom he. Ik heb toch nergens gezegd dat Tijl ideaal is voor VI? Echt hoor. Er zijn natuurlijk betere mensen voor in een voetbalprogramma. Waar ik me aan stoor is dat jullie zonder echt goede reden zo onwijs anti sommige personen zijn. Ik heb jullie nooit zo negatief over bijv. Henk Westbroek gehoord. Ik heb dan 10x liever Ali B of Tijl dan die dumbass. Maar misschien zijn jullie gewoon bad judges of character, dan kan ik jullie niet verder helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |