quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
Ali B en J.DAltijd mooie uitzendingen
Toch gelijk dus.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:17 schreef msnk het volgende:
AliB zal wel VI betalen om er te mogen zitten? Wij kijken toch wel![]()
Frits Korbach : 'Hij zal d'r wel van de trap hebben geduwd.'quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Oeh Ali.. moet weten dat Johan's vrouw overleden is.
Leeft die eigenlijk nog? Laatste dat ik hoorde is dat ie als een zwerver leeft met tassen vol lege flessen bij zichquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frits Korbach : 'Hij zal d'r wel van de trap hebben geduwd.'
Steelt pakjes rosbief bij Albert Heijn geloof ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leeft die eigenlijk nog? Laatste dat ik hoorde is dat ie als een zwerver leeft met tassen vol lege flessen bij zich
Vorig jaar nog als gast in Holland sport om een boek te promoten. Dronken natuurlijk. Triest.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leeft die eigenlijk nog? Laatste dat ik hoorde is dat ie als een zwerver leeft met tassen vol lege flessen bij zich
Vind ik ook vreemdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik vind het een hele rare opmerking van Mario Been. Wie Cor Pot oproept is zijn zaak niet. Dat hij t niet zit zitten in Biseswar wil niet zeggen dat iedereen het gelijk maar niet in hem moet zien zitten...
Dan moeten ze hem nu bellen. Misschien kan ie Ali-B van de praat afbrengen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef macca728 het volgende:
gek genoeg kon Verbeek WIjnaldum, Fer en Biseswar wel aan de praat krijgen
Ali B is het per definitie niet eens met de ander, anders kan hij niet rellenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:12 schreef HaagsPietje het volgende:
ali b die schreeuwt dat gijp niet goed bij zn hoofd is mbt feyenoord discussie.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |