Kom op, we hebben het over een mogelijke relatie in een zeer pril stadium, geen terminale ziektequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:19 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit het gevoel gehad dat je een ernstige periode van verdriet gaat meemaken als je zou fale. Falen is op zo'n moment geen optie en dus neem je alle factoren mee in je handelingen. Met als gevolg dat je iets doodanalyseert
Dat jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het gelul, als je iemand leuk vindt zou je dat gewoon moeten kunnen zeggen, en als het niet wederzijds is zou dat gewoon normaal moeten kunnen. OK, nou dan niet, dank je, tot morgen.
Vaker gehad? Is het dan echt heel gek dat ik ergens ga denken wat jij doet om het uit te lokken of met wat voor gek volk je om gaat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:18 schreef Evie het volgende:
[..]
haha best ernstig.. wel vaker gehad.. dat ze je overal kwamen opzoeken e.d.... om van te huilen![]()
En het aller ergste is nog dat ze dan nog denken kans te maken ook![]()
Dat is ergens wel weer vermakelijk
Ja, ik ga niet alles meteen prijsgeven natuurlijk!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Jij bent echt goed!
Had ik niet verwacht
Niets goed aan domme twitterposts.quote:
Ja hallo, je hebt geen idee hoe belangrijk dit voor Ang3l is .... of voor die ander.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom op, we hebben het over een mogelijke relatie in een zeer pril stadium, geen terminale ziekte
quote:
Zo doe ik dat al mijn hele leven.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het gelul, als je iemand leuk vindt zou je dat gewoon moeten kunnen zeggen, en als het niet wederzijds is zou dat gewoon normaal moeten kunnen. OK, nou dan niet, dank je, tot morgen.
BUSKRUIT!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaan we dan voetballen? schommelen? of tikkertje spelen?
Zo, hoe gaat het hier met de heertjes en dames?quote:
Als je geluk afhangt van zoiets, dan ben je ver heenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja hallo, je hebt geen idee hoe belangrijk dit voor Ang3l is .... of voor die ander.
Ik heb zoiets van: doe niet zo moeilijk. Maar ik ken ze niet goed genoeg om daar over te oordelen
Schommelenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaan we dan voetballen? schommelen? of tikkertje spelen?
mweh uitlokken nee.. er lopen gewoon veel gekken rond op deze aardbol!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vaker gehad? Is het dan echt heel gek dat ik ergens ga denken wat jij doet om het uit te lokken of met wat voor gek volk je om gaat?
Ik ben heel goed in gevoelens bij anderen, niet goed in gevoelens bij mij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja hallo, je hebt geen idee hoe belangrijk dit voor Ang3l is .... of voor die ander.
Ik heb zoiets van: doe niet zo moeilijk. Maar ik ken ze niet goed genoeg om daar over te oordelen
Ja dan ben je een C en geen Oquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je geluk afhangt van zoiets, dan ben je ver heen
Ik ken toch een hoop vrouwen zeer goed en ze zijn allemaal niet meerdere malen gestalkt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:24 schreef Evie het volgende:
[..]
mweh uitlokken nee.. er lopen gewoon veel gekken rond op deze aardbol!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Zo doe ik dat al mijn hele leven.Duidelijkheid
Zijn wij nu ook GMTA
Komt wel goed met jouquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in gevoelens bij anderen, niet goed in gevoelens bij mij.
Ik ben heel goed in sex zonder gevoel, niet goed in sex met gevoel.
Ik ben heel goed in gevoel verwoorden op papier, niet goed om dat in echte woorden te doen.
Ik kan heel goed met mensen omgaan, ik kan heel slecht mensen ontmoeeten.
Ik date nooit. Daarom dus.
Dus di's ff..... nieuw? Anders? Eng.
Nee, dan gaan we eerst... kut, hoe heette dat ook alweer. 3 man tegelijk, 1 hand van elk op elkaar. En dan diegene die de hand anders heeft dan de andere (palm naar boven/beneden) is hem.quote:
Vorige week toch ook al?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dag lieve Barbusse!
Hier: kapper. Dag!
Paas je nummer maarquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:26 schreef Tally het volgende:
Ik wacht ook al een hele tijd op een smsje
Maar ik weet dat er geen smsje gaat komen
Stom he
Hubbie leest het en denkt dan: Owh zullen we het vanavond wel over hebben.
Ik heb de hoop al 2 jaar opgegevenquote:
Nee want ik ben 30 jaar ouder dan jijquote:
Kaal terugkomenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dag lieve Barbusse!
Hier: kapper. Dag!
Nee man.. wie het laatst op de berg in het bos is.. die is m gewoon!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we eerst... kut, hoe heette dat ook alweer. 3 man tegelijk, 1 hand van elk op elkaar. En dan diegene die de hand anders heeft dan de andere (palm naar boven/beneden) is hem.
edit: PLOFFEN!
Toch nog iets positiefs uit dit topic gekomenquote:
Ah, gilfje dus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee want ik ben 30 jaar ouder dan jij
Ik dacht dit eerlijk gezegd ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken toch een hoop vrouwen zeer goed en ze zijn allemaal niet meerdere malen gestalkt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch nog iets positiefs uit dit topic gekomen.
quote:
Ik trek best debielen aan (aan ja niet af!!).quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik dacht dit eerlijk gezegd ook.
Hardnekkig volhouden gebeurt wel, maar stalken lijkt me vrij zeldzaam
Mja ... als je op de trots van iemand staat, dan zal hij dat niet snel vergeten. Veel mensen die stalkers hebben wijzen vaak iemand af met een dubbelzinnige interpretatie (zoals 24 uur wachten met een sms) en gaan dan zeuren als iemand de hint niet snaptquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vaker gehad? Is het dan echt heel gek dat ik ergens ga denken wat jij doet om het uit te lokken of met wat voor gek volk je om gaat?
Doe normaal, gek!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de hoop al 2 jaar opgegevenZo rond Tibo ergens
wanneer word het stalken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Ik trek best debielen aan (aan ja niet af!!).
hmz als er iemand duidelijk is in dit leven.. dan ben ik het welquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef mahlah het volgende:
[..]
Mja ... als je op de trots van iemand staat, dan zal hij dat niet snel vergeten. Veel mensen die stalkers hebben wijzen vaak iemand af met een dubbelzinnige interpretatie (zoals 24 uur wachten met een sms) en gaan dan zeuren als iemand de hint niet snaptAls je de gewoonte hebt om niet vanaf het begin duidelijk te zijn, dan groeit zoiets in een nare situatie.
Girl or Granny?quote:
Ik zeg Girl!quote:
Ik vul de G in zoals ik dat wil.quote:
Owh maar dat geef ik meteen toequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:32 schreef Murmeli het volgende:
@ mahlah en tally: dan wel je het dus op door je eigen gedrag. Volgens mij bedoelde godt dat ook
Dat dacht ik dus al ... dit is wel degelijk belangrijk voor je, omdat het iets zeldzaams voor je is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in gevoelens bij anderen, niet goed in gevoelens bij mij.
Ik ben heel goed in sex zonder gevoel, niet goed in sex met gevoel.
Ik ben heel goed in gevoel verwoorden op papier, niet goed om dat in echte woorden te doen.
Ik kan heel goed met mensen omgaan, ik kan heel slecht mensen ontmoeeten.
Ik date nooit. Daarom dus.
Dus di's ff..... nieuw? Anders? Eng.
quote:
Kan je doen, maar ik maak de regels niet waar een bepaalde letter voor hoort te staanquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zeg Girl!
[..]
Ik vul de G in zoals ik dat wil.
Ja, hier begint 'hardnekkig volhouden' ook langzaam te veranderen in 'stalken'...quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Langs blijven komen zonder uitnodiging, je in de gaten gaan houden, zulke dingen. En dat voor zeg langer dan een week of 2?quote:
Er zijn al 30 min voorbijquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:33 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus al ... dit is wel degelijk belangrijk voor je, omdat het iets zeldzaams voor je is.
Maar ik ben het met HW en Titty eens, laat je niet verleiden tot spelletjes. Sms gewoon binnen 4 minuten terug.
Even aangepastquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]Echt hoor!
Laten we zeggen dat het "mooi meegenomen zou zijn"
Precies, dan zal ie "afgeschrikt" worden, waardoor dan, dat je hem leuk vindt? Als dat afschrikt, wat moet je dan met hem?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:33 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus al ... dit is wel degelijk belangrijk voor je, omdat het iets zeldzaams voor je is.
Maar ik ben het met HW en Titty eens, laat je niet verleiden tot spelletjes. Sms gewoon binnen 4 minuten terug.
Oh dat is hier nu al maanden zo....quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Langs blijven komen zonder uitnodiging, je in de gaten gaan houden, zulke dingen. En dat voor zeg langer dan een week of 2?
Dat is geen opgeven....quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]Echt hoor!
Laten we zeggen dat het "mooi meegenomen zou zijn"
Je hebt het er maar moeilijk meequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Oh dat is hier nu al maanden zo....
Dat doet me denken aan een verhaal over onderhandelen in Turkije. Als je in Nederland met je hoofd schudt, betekent het nee. Maar op een Turkse markt is het een teken van twijfel. Het gebaar voor nee is daar het ophalen van je neus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:31 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz als er iemand duidelijk is in dit leven.. dan ben ik het wel
Maar ik klaag nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je hebt het er maar moeilijk mee
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Oh dat is hier nu al maanden zo....
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En Ik wil je niet meer zien anders ga ik een straatverbod regelen heeft niet geholpen?
Dan is me dat toch vaak genoeg overkomen bij mensen die ik heeeeel duidelijk vermeld heb: Geen interesse te hebben, Er nooit op te kunnen vallen (zelfs niet wanneer laatste persoon op aarde) etc etc...quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Langs blijven komen zonder uitnodiging, je in de gaten gaan houden, zulke dingen. En dat voor zeg langer dan een week of 2?
Wat een ontzettend kut opmerking als zij echt gestalkt wordt.quote:
inderdaad.. Spelletjes werken niet.. Smsen ang3lquote:
Sowieso, spelletjes spelen is iets voor domme vrouwen en homo's.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, dan zal ie "afgeschrikt" worden, waardoor dan, dat je hem leuk vindt? Als dat afschrikt, wat moet je dan met hem?.
Ik draai er ook niet meer omheen hoor, ik heb vriendinnen zat, dus als het nergens heen lijkt te gaan vraag ik even of er nog meer inzit en zo niet dan ben ik er wel weer klaar mee.
Dat zijn gewoon slechte social skillsquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom iedereen altijd denkt dat je sarcastisch bent.. ik meende het. Vandaar ook een kusjequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend kut opmerking als zij echt gestalkt wordt.
Dat is een "Ik reken er niet meer op, maar het zou nog wel leuk zijn".quote:
Lekker dan. Niks aan te regelen met politie etc?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:38 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Dan krijg ik meteen dreigementen e.d. om de oren... hele nare ellende is het..
QFT!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Precies, dan zal ie "afgeschrikt" worden, waardoor dan, dat je hem leuk vindt? Als dat afschrikt, wat moet je dan met hem?.
Precies als die ander afschrikt omdat je eerlijk bent en smst.. dan is ie je gewoonweg niet waard en kan ie optiefen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, spelletjes spelen is iets voor domme vrouwen en homo's.
Ja hallo, da been ik toooochquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, spelletjes spelen is iets voor domme vrouwen en homo's.
Vreemde lui dan. Mja, of dus de communicatie waar mahlah hey over hadquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan is me dat toch vaak genoeg overkomen bij mensen die ik heeeeel duidelijk vermeld heb: Geen interesse te hebben, Er nooit op te kunnen vallen (zelfs niet wanneer laatste persoon op aarde) etc etc...
Ik heb een idee. Wat als ze nou een 2e stalker zoekt ... en elkaar dan in contact met elkaar brengt. Dan kunnen ze het samen uitvechtenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend kut opmerking als zij echt gestalkt wordt.
Eerlijk zijn per sms is ook wel een beetje voor watjes.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies als die ander afschrikt omdat je eerlijk bent en smst.. dan is ie je gewoonweg niet waard en kan ie optiefen!
Niet 'of' .... 'en'quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vreemde lui dan. Mja, of dus de communicatie waar mahlah hey over had
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik heb een idee. Wat als ze nou een 2e stalker zoekt ... en elkaar dan in contact met elkaar brengt. Dan kunnen ze het samen uitvechten
Vind ik niet.... Ik zou dat eng vinden. Vooral dat in de gaten houdenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon slechte social skills
niet in het stereotype gaan hangenquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik heb een idee. Wat als ze nou een 2e stalker zoekt ... en elkaar dan in contact met elkaar brengt. Dan kunnen ze het samen uitvechten
Daarom, ik wilde eerst zeggen dat het alleen voor domme wijven was.quote:
Mja, toch heb ik niet het idee dat je echt hebt opgegeven. En dat is maar goed ook. Je bent hartstikke leuk en knap!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is een "Ik reken er niet meer op, maar het zou nog wel leuk zijn".
Je bedoelt terugstalken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vind ik niet.... Ik zou dat eng vinden. Vooral dat in de gaten houden
ja in het begin was het enger hoor, nu is het ergste er wel vanaf. Maar toch, nog geen scheet kunnen laten zonder er later op te worden aangesproken sucks..quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vind ik niet.... Ik zou dat eng vinden. Vooral dat in de gaten houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not so fucking special after all
quote:
goed zoquote:
Goedquote:
Nee joh!quote:
Goedzo .. en nu van je af zetten. Als ie weer pas over 24 uur reageert, dan betekent dat NIKS ok?quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef beetjeB het volgende:
[..]
ik vatte het ook niet verkeerd op hoor.
je zei dat je ging leren in de bieb, nu heb ik heel die bieb doorzocht en je zat er nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee joh!
In de gaten gehouden worden is eng en valt voor mij onder stalken
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:45 schreef beetjeB het volgende:
[..]
ja in het begin was het enger hoor, nu is het ergste er wel vanaf. Maar toch, nog geen scheet kunnen laten zonder er later op te worden aangesproken sucks..Je bedoelt het is de vader van je kind? Zon vader moet je juist op afstand houden. Ik snap dat dat niet simpel is, maar lijkt me niet onmogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Oh, ik las dat je bedoelde dat je die stalker in de gaten moest houdenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee joh!
In de gaten gehouden worden is eng en valt voor mij onder stalken
Ja, of je had vantevoren moeten inschatten dat het zo'n mafkees was dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je bedoelt het is de vader van je kind? Zon vader moet je juist op afstand houden. Ik snap dat dat niet simpel is, maar lijkt me niet onmogelijk
Of je krijgt per sms/mail te horen wat je allemaal gedaan hebtquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:48 schreef Evie het volgende:
[..]
je zei dat je ging leren in de bieb, nu heb ik heel die bieb doorzocht en je zat er niet![]()
![]()
Whaha dat soort dingen zijn eng.. of..
Ik ben vandaag 3 keer langs je huis gereden..
(goh leuk voor je)
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Goedzo .. en nu van je af zetten. Als ie weer pas over 24 uur reageert, dan betekent dat NIKS ok?
Zoals u niet wilt dat u geschiedt..............quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:46 schreef beetjeB het volgende:
[..]
You go gay! Als wij mee gaan doen in die spelletjes-onzin, zijn we net zo erg en wordt het nooit beter.
ja had ik eens.. een kerel die ging verkondigen dat ie met zn verrekijker mij een handoek uit de kast had zien halen na het douchen :| die een flat verderop woonde..quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Of je krijgt per sms/mail te horen wat je allemaal gedaan hebt
Dat doe ik ook helemaal niet, tegenovergestelde juist.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, of je had vantevoren moeten inschatten dat het zo'n mafkees was dan.
Kinderen weghouden bij hun pa.
Dat noem ik niet echt eng. Wel een beetje nutteloze info dat laatstequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:48 schreef Evie het volgende:
[..]
je zei dat je ging leren in de bieb, nu heb ik heel die bieb doorzocht en je zat er niet![]()
![]()
(goh leuk voor je)
Preciesquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals u niet wilt dat u geschiedt..............
Ok ... maar hij zei SORRY!!! .. dus niks aan de hand!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou blijkbaar wel, want hij vond z'n eigen sms ook al aan de late kant, anedrs zou ie geen sorry zeggen
Dit vind ik grensgevallen. Als het heel lang duurt is hey wel eng...quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:48 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
(goh leuk voor je)
Het is gewoon geen lekker gevoel dat je in de gaten gehouden wordt...quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:53 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat noem ik niet echt eng. Wel een beetje nutteloze info dat laatste![]()
Of had je al tegen ze gezegd dat je ze niet meer wilde zien?
Maargoed, zelfs als iemand elke dag buiten mijn huis zou staan wachten nadat ik had aangegeven niet meer met iemand te willen praten, dan nog zou ik het niet eng vinden. Ik ben gewoon niet zo snel bang
Mijn eerste stalker was toen mijn vriendje. In het begin vond ik het nog wel uhm leuk en vereerd dat hij zo veel contact op nam (toen stuurde hij me nog niet zulke mailtjes en smsjes). Later vond ik het steeds vervelender worden dat hij echt alles wilde weten. Toen ik hem dingen niet meer ging vertellen ging hij me maar achterna om te kijken waar ik heen gingquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:51 schreef Evie het volgende:
[..]
ja had ik eens.. een kerel die ging verkondigen dat ie met zn verrekijker mij een handoek uit de kast had zien halen na het douchen :| die een flat verderop woonde..
Of een ex van me: wie was die kerel die zojuist wegging uit je kamer?(een vriend van me die gewoon op de koffie kwam als in koffie doen, maar dat heb ik m maar niet vermeld)
Whahahaha omg anders heb je even geen leven
Sorrry doesn't cut it.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:54 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ok ... maar hij zei []SORRY!!![/b] .. dus niks aan de hand!
Gatver!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:51 schreef Evie het volgende:
[..]
ja had ik eens.. een kerel die ging verkondigen dat ie met zn verrekijker mij een handoek uit de kast had zien halen na het douchen :| die een flat verderop woonde..
Of een ex van me: wie was die kerel die zojuist wegging uit je kamer?(een vriend van me die gewoon op de koffie kwam als in koffie doen, maar dat heb ik m maar niet vermeld)
Whahahaha omg anders heb je even geen leven
Door elkaar dan maar face to face te vragen. Spelletjes etc zijn volgens mij ook veel erger geworden sinds er SMS, mail etc isquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
Hoe deden ze dit in godesnaam voor de sms, daten?
"Tot snel! ...Ja... uh.... ik kom wel een keer langs in de hoop dat jij r dan toevallig ook bent of we zien elkaar op straat lopen of we schrijven een brief!"
sommige mannen....quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn eerste stalker was toen mijn vriendje. In het begin vond ik het nog wel uhm leuk en vereerd dat hij zo veel contact op nam (toen stuurde hij me nog niet zulke mailtjes en smsjes). Later vond ik het steeds vervelender worden dat hij echt alles wilde weten. Toen ik hem dingen niet meer ging vertellen ging hij me maar achterna om te kijken waar ik heen gingNet daarvoor had ik het uit gemaakt
En die andere vent was een beetje een freak op het werk. Belde me dagelijks tig keer. Over van alles.
Stuurde me smsjes op de meest vreemde tijdstippen. Op het werk zat hij me vaak achterna. En thuis reed hij ook vaak langs
Ik ben daar niet voor nee, maar sla het echt een griezel is.... Of anders ervoor zorgen dat hij zijn kind niet bij jou thuis ophaalt, maar bijv bij opa en oma ofzo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, of je had vantevoren moeten inschatten dat het zo'n mafkees was dan.
Kinderen weghouden bij hun pa.
Ach ze deden maar..quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:57 schreef Evie het volgende:
[..]
sommige mannen....
Ze nemen je toch behoorlijk gemeende woorden niet voor waar aan.. leven in een eigen wereldje..
Vermijden dat ze te horen kunnen krijgen wat je erover te zeggen hebt..
of hebben geen vertrouwen in je.. echt
Ik ken je verder niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is gewoon geen lekker gevoel dat je in de gaten gehouden wordt...
Bang ben ik er meestal niet voor maar het is wel knap irritant..
Toen werden vast ook allerlei misleidende rooksignalen rondgewapperdquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Door elkaar dan maar face to face te vragen. Spelletjes etc zijn volgens mij ook veel erger geworden sinds er SMS, mail etc is.
Dat, en er was wel telefoonquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Door elkaar dan maar face to face te vragen. Spelletjes etc zijn volgens mij ook veel erger geworden sinds er SMS, mail etc is.
quote:
Wil je er één?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:00 schreef Samzz het volgende:
Oh, gaat het over stalkers?
Ik heb nog nooit een stalker gehad
Ben best een tolerant mens hoor! Sommige dingen gaan alleen te ver!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:59 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet.
Maar bij de meeste mensen die ik hoor praten over stalkers ligt de irritatie-grens veel te laag
Hahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:59 schreef Evie het volgende:
[..]
sindsdien liggen de handoeken gewoon in mn douche
Je past niet in singles! Hier hebben ze er meerdere.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:00 schreef Samzz het volgende:
Oh, gaat het over stalkers?
Ik heb nog nooit een stalker gehad
Ja, alleen dan weet je dat je echt geleefd hebtquote:
QFT .... ik heb een hekel aan sms. Mail gaat nog wel, daar kun je tenminste nog duidelijker je gevoelens verwoorden dan in 160 karakters, maar het blijft een excuus om afstand te bewaren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat je dan met angstzweet dr ouders aan de lijn kreeg en naar haar moest vragenquote:
Ohquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je past niet in singles! Hier hebben ze er meerdere.
Do not agreequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:59 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet.
Maar bij de meeste mensen die ik hoor praten over stalkers ligt de irritatie-grens veel te laag
Toen ik nog een klein Samzz'je was, belde m'n eerste vriendje altijd onder het mom van 'huiswerk'quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat je dan met angstzweet dr ouders aan de lijn kreeg en naar haar moest vragen.
Eens, maar daar irriteer ik me niet aan.... die ben ik dankbaar voor geven van een excuus om ze te slaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben best een tolerant mens hoor! Sommige dingen gaan alleen te ver!
Ik niet!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je past niet in singles! Hier hebben ze er meerdere.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat je dan met angstzweet dr ouders aan de lijn kreeg en naar haar moest vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not so fucking special after all
Ik zeg ook niet dat jij dat doet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:53 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Dat doe ik ook helemaal niet, tegenovergestelde juist.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:03 schreef beetjeB het volgende:
WTFAangifte doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Nee ben ik met je eens. Zou dat echt pas doen als hij niet goed voor hem zou zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat doet.
Ik bedoel alleen maar dat ik kinderen weghouden bij hun pa niet sjiek vind. Ik ken jouw situatie niet.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[sarcasme]Aangifte doen.[/sarcasme]
En mijn broertje en zusje luisterden altijd stiekem mee, dat hoorde ik altijd aan de klik op de lijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik nog een klein Samzz'je was, belde m'n eerste vriendje altijd onder het mom van 'huiswerk'
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTFHeb je wel een goed excuus om miss lekker warm binnen te mogen roken nu het kouder begint te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overal het positieve van in zien
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
hmz slaan doe ik alleen als je ongevraagd aan me zit..quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:03 schreef mahlah het volgende:
[..]
Eens, maar daar irriteer ik me niet aan.... die ben ik dankbaar voor geven van een excuus om ze te slaan
Hahaha, dat deden mijn zusjes nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
En mijn broertje en zusje luisterden altijd stiekem mee, dat hoorde ik altijd aan de klik op de lijn.
Zaten ze boven te giechelen.
Welk gedeelte... dat ik haar niet goed ken of dat stuk over de mensen die ik wél ken?quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not so fucking special after all
WTFHij komt zelfs op je werk?! JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
blijkbaarquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij komt zelfs op je werk?! Jezus
Ik sla eigenlijk nooit. Ook dan niet. Ik zie het al voor me, iemand die z'n hand op m'n schouder legt om aan te geven dat ie er langs wil in een stampvolle kroeg. Dan ga ik echt niet iemand op z'n bek timmerenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:06 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz slaan doe ik alleen als je ongevraagd aan me zit..
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sla eigenlijk nooit. Ook dan niet. Ik zie het al voor me, iemand die z'n hand op m'n schouder legt om aan te geven dat ie er langs wil in een stampvolle kroeg. Dan ga ik echt niet iemand op z'n bek timmeren
Moet hij vragen .. of moet hij wachten tot jij het vraagt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:06 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz slaan doe ik alleen als je ongevraagd aan me zit..
Hej mag ik ff aan je zitten.. offuh.. Hej wil je ff aan me zitten?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:09 schreef mahlah het volgende:
[..]
Moet hij vragen .. of moet hij wachten tot jij het vraagt?
Wat ben je toch een heerlijk nuchtere meidquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sla eigenlijk nooit. Ook dan niet. Ik zie het al voor me, iemand die z'n hand op m'n schouder legt om aan te geven dat ie er langs wil in een stampvolle kroeg. Dan ga ik echt niet iemand op z'n bek timmeren
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:03 schreef Tally het volgende:
[..]Ik ken dat ja
Ook andersom dus![]()
Ik heb eens visite gehad van Micha van FOK!Hij maakte een opmerking over cola die hij niet had, en ik bood hem een glas aan. Die mocht hij best bij me komen drinken.
Hij woonde bij mij om de hoek (dat wisten we beide) en hij had mijn adres. Binnen 5 minuten stond hij voor mijn deur en schrok zich lam toen mijn vader open deed
Als ik in een kroeg lastiggevallen wordt in de zin van kont- en tietenknijperij, krijgt degene die dat doet gewoon een lel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik even aan je kut zitten? En HUPPA zo gelijk die vuist er tot de elleboog in.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:09 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja graag!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej mag ik ff aan je zitten.. offuh.. Hej wil je ff aan me zitten?
AI!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mag ik even aan je kut zitten? En HUPPA zo gelijk die vuist er tot de elleboog in.
Ja ik heb het toch gevraagd.
Dat is al veel genuanceerder dan 'iemand die aan me zit krijgt een mep'quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik in een kroeg lastiggevallen wordt in de zin van kont- en tietenknijperij, krijgt degene die dat doet gewoon een lel.
Verder sla ik nooit iemand, nooit gedaan ook. Ik ben niet gebouwd om te vechten.
Jij wil niet eens een colaatje met me drinkenquote:
Ja. Toen geen tijd om te laten verven. Dus ik dacht gister: doe t ff zelfquote:
Ja, wat? Er zijn serieus meiden die daar pislink om wordenquote:
Dude ... ik moest keihard lachen en mn collega's denken dat ik gek ben. voorzover ze dat nog niet dachtenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mag ik even aan je kut zitten? En HUPPA zo gelijk die vuist er tot de elleboog in.
Ja ik heb het toch gevraagd.
zo bedoel ik m nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil welquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij wil niet eens een colaatje met me drinken
Dus hoe kan ik nou aan je zitten
Ik wist niet dat die paarden zo een kort lontje hadden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat? Er zijn serieus meiden die daar pislink om worden
Dr gaat GEEN hand, arm of voet in mijn doosquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij hebt een vrucht dus dan kan je maar tot de pols.
He, ik dacht dat jij m'n stalker zou wordenquote:
Is meer van dat het wel duidelijk is wanneer het mag en wanneer niet.. en zo niet dan geef ik waarschuwing 1 dan 2 dan 3 met een klap en dan komt hellquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:09 schreef mahlah het volgende:
[..]
Over enkele weken komt het er wel uit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dr gaat GEEN hand, arm of voet in mijn doos
Er ging iets mis, we zijn nu eenmaal niet allemaal zo'n computernerd als jij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh in code![]()
3 maanden en 4 dagen gestopt.
Mooi! Dan gaan we dat eens doen!quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Toen geen tijd om te laten verven. Dus ik dacht gister: doe t ff zelf
Mislukt. Dus nu zit ik bij de kapper, die mijn haar ontkleurt en zometeen een echt mooie bruine kleur erin gaat zetten
Ik hou van die homo
Je moest eens weten...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die paarden zo een kort lontje hadden.
En of ik ongezellig ben! Niet te genieten zelfs maar dat heeft niks te maken met dat roken. Dat is eitje.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er ging iets mis, we zijn nu eenmaal niet allemaal zo'n computernerd als jij.
En goed bezig, ongezelligerd!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej mag ik ff aan je zitten.. offuh.. Hej wil je ff aan me zitten?
Enkele? Nog uhm... 28 weken joh! 199 dagen precies vandaag!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over enkele weken komt het er wel uit.
Nee joh, daar ben ik veelste slapjanus voor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is al veel genuanceerder dan 'iemand die aan me zit krijgt een mep'
Een colaatje met Tally betekent dat ik geen stalker meer kan zijn?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik dacht dat jij m'n stalker zou worden
Nu hoor ik nog niet in Singles
Dat is subjectief. Ik noem dat enkele weken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Enkele? Nog uhm... 28 weken joh! 199 dagen precies vandaag!
Das nie enkele.
Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee joh, daar ben ik veelste slapjanus voor.
Good old Godt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
En of ik ongezellig ben! Niet te genieten zelfs maar dat heeft niks te maken met dat roken. Dat is eitje.
Tofquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:12 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag!
Net even naar de stad geweest om voor mijn nichtje kleertjes te kopen (naja, voor de aankomende baby'tjes dan)
Nee, dat je me nog niet gestalkt hebt welquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Een colaatje met Tally betekent dat ik geen stalker meer kan zijn?
Nee, klopt, maar ik kan het niet laten om dan weer teveel dingen te kopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
TofMaar ik dacht dat je je nichtje niet zo mocht?
Ze is 1m20 en 12 kg. Je denkt dat het indruk maakt?quote:
Ik weet wel wat mijn "openingszin" wordquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Een colaatje met Tally betekent dat ik geen stalker meer kan zijn?
irl ben ik heel duidelijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef mahlah het volgende:
[..]
COMMUNICATIE!
Ik dacht dat je zo duidelijk was
Ik ben maar een meisje van 1.64 en 50 kilo! En ik heb nog nooit gevochten.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:16 schreef automatic_ het volgende:
Nee, klopt, maar ik kan het niet laten om dan weer teveel dingen te kopen
Of naja, we moeten elkaar gewoon niet teveel zien (vanuit mijn kant dan)
Dus nog enkele weken voor je sabbatical ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is subjectief. Ik noem dat enkele weken.
Wil jij mijn vruchtje haar eerste facial geven?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet wel wat mijn "openingszin" word
Het erge is dat ik dat niet eens hoef te doen om een indruk te maken door middel van heetgebakerd gedrag.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze is 1m20 en 12 kg. Je denkt dat het indruk maakt?![]()
Die moet heel Columbia leeg snuiven voordat ze gaat flippen en indruk maakt.
Dat geloof ik wel, maar ik geloof niet dat je een slapjanus bentquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben maar een meisje van 1.64 en 50 kilo! En ik heb nog nooit gevochten.
Dat is inderdaad precies hoe ik het zeg.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus nog enkele weken voor je sabbatical ?
Neeheeeeeej!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wil jij mijn vruchtje haar eerste facial geven?
Dus jij gebruikt geen sms'jes en mailtjes om iemand af te wijzen?quote:
Hij is geweldig. Ik wil hem nooit meer kwijtquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja ik hou ook van mijn haarhomo
Ik ben al enkele weken singlequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus nog enkele weken voor je sabbatical ?
En ik ben trouwens heel vrolijk! Want ik ga naar Jamiroquai in Paradiso.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er ging iets mis, we zijn nu eenmaal niet allemaal zo'n computernerd als jij.
En goed bezig, ongezelligerd!
Nee, dat vind ik zo onpersoonlijk..quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:19 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt geen sms'jes en mailtjes om iemand af te wijzen?
Toen Jezus nog Herman heette en Godt nog rookte.quote:
Daar laat ik het ook vaak.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zo onpersoonlijk..
Gewoon recht in t gezicht huppa!
Komt Jamiroquai in Paradiso??quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ik ben trouwens heel vrolijk! Want ik ga naar Jamiroquai in Paradiso.![]()
Ik zou er bijna van gaan roken.
De hele economie is ingestort sinds ik ben gestopt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen Jezus nog Herman heette en Godt nog rookte.
Yeah Baby.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Yeah Baby.![]()
http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Jamiroquai.htm
Sorry was binnen 30 seconde uitverkocht.
Ik ben echt een slapjanus, ik heb Beetman nodig om potten en flessen open te maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar ik geloof niet dat je een slapjanus bentEn wie niet sterk is moet slim zijn
En houden zo, dat niet vechten. Dat heb ik ook nog nooit gedaan
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een SMS. Een beetje blijven opletten.
Scherp!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een SMS. Een beetje blijven opletten.
Ja jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee. Ik kan wel lezen en opletten.
Jij bent een slapjanusquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben echt een slapjanus, ik heb Beetman nodig om potten en flessen open te maken.
En wie niet sterk is moet idd slim zijn, daarom lul ik mezelf eigenlijk overal wel uit.
Oh oke. Ik heb niet alles teruggelezen hoorquote:
Ik weet igg dat je foto met Normaal fake isquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat je me nog niet gestalkt hebt wel
Duh, dat weet iedereenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:26 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik weet igg dat je foto met Normaal fake is
Ja foto! Die zou ik nog van je krijgenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:26 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik weet igg dat je foto met Normaal fake is
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zo onpersoonlijk..
Gewoon recht in t gezicht huppa!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Yeah Baby.![]()
http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Jamiroquai.htm
Sorry was binnen 30 seconde uitverkocht.
Ik dacht dat je bedoelde dat je der voorbeelden van hier vond dat de dames te snel vinden dat ze gestalkt worden. (reactie op tig posts geleden)quote:
Nou, inderdaad. Je stelt me teleurquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een stalker van niks
sinds aprilquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie uit elkaar dan?
Niks dat een hamer niet kan oplossen!quote:
Het was naar aanleiding van d'r opmerking.. het ging niet over haarzelf.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je der voorbeelden van hier vond dat de dames te snel vinden dat ze gestalkt worden. (reactie op tig posts geleden)
Nu al! Dan is het gedoemd om een stille dood te sterven voordat het uberhaupt begonnen isquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Je stelt me teleur
Okquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:34 schreef mahlah het volgende:
[..]
Het was naar aanleiding van d'r opmerking.. het ging niet over haarzelf.
Het is nog hetzelfde jaar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmm moet hij toch snappen inmiddels. Nare toestand
Waarom je haar ontkleuren als je van donker naar donker gaat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:35 schreef Yuki het volgende:
* Yuki wordt een half uurtje blond
En het ziet er heel raar uit
Nou, je doet ook niet erg je best hequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:34 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nu al! Dan is het gedoemd om een stille dood te sterven voordat het uberhaupt begonnen is
Zijn nieuwe sms bundel is actief. Wat lief.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:36 schreef beetjeB het volgende:
oh let ik even niet op, hup; 5 alweer
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:36 schreef Kluts het volgende:
Waarom je haar ontkleuren als je van donker naar donker gaat?
PIcs!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:35 schreef Yuki het volgende:
* Yuki wordt een half uurtje blond
En het ziet er heel raar uit
Dat is inderdaad niet heel logisch.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom je haar ontkleuren als je van donker naar donker gaat?
Volslagen zinloos en zonde van je geld ook.quote:
baby daddyquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn nieuwe sms bundel is actief. Wat lief.![]()
Tijd voor een nieuw nummer als hij echt niet kan luisteren? Of de FOK! knokploeg.
Nieuw nummer idd. En niet meer in je buurt laten komen. Straatverbod. Zoontje ophalen bij familie/bekenden. En als het echt niet anders kan via de kinderbescherming, maar dat is ook voor je zoontje nogal kutquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn nieuwe sms bundel is actief. Wat lief.![]()
Tijd voor een nieuw nummer als hij echt niet kan luisteren? Of de FOK! knokploeg.
Zwart haarquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
Er komt geen ontkleurder in de buurt van mijn haar.Ik verf mijn haar gewoon lekker zwart.
Maar, no offence, zag je niet al eeuwen geleden aankomen dat hij zo kon zijn als hij nu is?quote:
Ja nee, niet zo ergquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar, no offence, zag je niet al eeuwen geleden aankomen dat hij zo kon zijn als hij nu is?
Dan moet ik toch wel iets te stalken hebben?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, je doet ook niet erg je best he
Jij kon hem helpen! Maar als we samen zijn is hij heel anders! Hij is echt niet zo slecht! Hij is gewoon wat onhandig!quote:
Hij maakt er handig gebruik van dat jij verantwoordelijkheidsgevoel hebt richting jullie zoontje.quote:
Waarom denken mensen toch ook niet gewoon na voordat ze zich laten zwangerdrukken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij kon hem helpen! Maar als we samen zijn is hij heel anders! Hij is echt niet zo slecht! Hij is gewoon wat onhandig!
Zo eentje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |