Je hebt het er maar moeilijk meequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Oh dat is hier nu al maanden zo....
Dat doet me denken aan een verhaal over onderhandelen in Turkije. Als je in Nederland met je hoofd schudt, betekent het nee. Maar op een Turkse markt is het een teken van twijfel. Het gebaar voor nee is daar het ophalen van je neus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:31 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz als er iemand duidelijk is in dit leven.. dan ben ik het wel
Maar ik klaag nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je hebt het er maar moeilijk mee
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Oh dat is hier nu al maanden zo....
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En Ik wil je niet meer zien anders ga ik een straatverbod regelen heeft niet geholpen?
Dan is me dat toch vaak genoeg overkomen bij mensen die ik heeeeel duidelijk vermeld heb: Geen interesse te hebben, Er nooit op te kunnen vallen (zelfs niet wanneer laatste persoon op aarde) etc etc...quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Langs blijven komen zonder uitnodiging, je in de gaten gaan houden, zulke dingen. En dat voor zeg langer dan een week of 2?
Wat een ontzettend kut opmerking als zij echt gestalkt wordt.quote:
inderdaad.. Spelletjes werken niet.. Smsen ang3lquote:
Sowieso, spelletjes spelen is iets voor domme vrouwen en homo's.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, dan zal ie "afgeschrikt" worden, waardoor dan, dat je hem leuk vindt? Als dat afschrikt, wat moet je dan met hem?.
Ik draai er ook niet meer omheen hoor, ik heb vriendinnen zat, dus als het nergens heen lijkt te gaan vraag ik even of er nog meer inzit en zo niet dan ben ik er wel weer klaar mee.
Dat zijn gewoon slechte social skillsquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Langs blijven komen zonder uitnodiging, je in de gaten gaan houden, zulke dingen. En dat voor zeg langer dan een week of 2?
Ik begrijp niet waarom iedereen altijd denkt dat je sarcastisch bent.. ik meende het. Vandaar ook een kusjequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend kut opmerking als zij echt gestalkt wordt.
Dat is een "Ik reken er niet meer op, maar het zou nog wel leuk zijn".quote:
Lekker dan. Niks aan te regelen met politie etc?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:38 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Dan krijg ik meteen dreigementen e.d. om de oren... hele nare ellende is het..
QFT!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Precies, dan zal ie "afgeschrikt" worden, waardoor dan, dat je hem leuk vindt? Als dat afschrikt, wat moet je dan met hem?.
Precies als die ander afschrikt omdat je eerlijk bent en smst.. dan is ie je gewoonweg niet waard en kan ie optiefen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, spelletjes spelen is iets voor domme vrouwen en homo's.
Ja hallo, da been ik toooochquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, spelletjes spelen is iets voor domme vrouwen en homo's.
Vreemde lui dan. Mja, of dus de communicatie waar mahlah hey over hadquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan is me dat toch vaak genoeg overkomen bij mensen die ik heeeeel duidelijk vermeld heb: Geen interesse te hebben, Er nooit op te kunnen vallen (zelfs niet wanneer laatste persoon op aarde) etc etc...
Ik heb een idee. Wat als ze nou een 2e stalker zoekt ... en elkaar dan in contact met elkaar brengt. Dan kunnen ze het samen uitvechtenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend kut opmerking als zij echt gestalkt wordt.
Eerlijk zijn per sms is ook wel een beetje voor watjes.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies als die ander afschrikt omdat je eerlijk bent en smst.. dan is ie je gewoonweg niet waard en kan ie optiefen!
Niet 'of' .... 'en'quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vreemde lui dan. Mja, of dus de communicatie waar mahlah hey over had
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik heb een idee. Wat als ze nou een 2e stalker zoekt ... en elkaar dan in contact met elkaar brengt. Dan kunnen ze het samen uitvechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |